Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 19 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 188

Wątek: Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)

    Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu?

    Reklama:
    Witajcie,

    Mam jakiegoś pecha do mojej Lumii 735, w której najzwyczajniej w świecie po niedługim czasie od zakupu (nówka sztuka w abonamencie Orange), padł ekran. Wygląda to tak:

    https://www.youtube.com/watch?v=U9BUNLGX8N8

    Telefon nie zaliczyl ani upadku ani zalania, od nowosci ma zalozone szklo hartowane na ekran oraz silikonowa osłonę na body. I teraz pytanie:

    naczytałem sie w sieci że serwis często wmawia właścicielowi telefonu różnorakie usterki, których nie zdiagnozowano podczas pobierania telefonu do naprawy, a to zalanie, a to upadek, a to niedbalość o telefon co powoduje wewnetrzne zabrudzenie. Jak sie uchronic przed taka sytuacja? Czy podczas oddawania telefonu warto zrobic kilka zdjec serwisanta wraz z telefonem, a moze nakrecic filmik potwierdzajacy ze zdawany sprzet nie ma zadnych innych wad i usterek procz zglaszanej. Nie chcialbym sie przepychac z serwisem o wady ktorych nie spowodowalem, chcialbym zeby mi wymienili ekran i do widzenia.

    Czy macie jakies informacje czy po przemianowaniu punktow Nokii na Microsoft i wypowiedzeniu uslug niektorym szmaciarskim serwisom, jakosc terazniejszych napraw gwarancyjnych jest lepsza niz jeszcze pol roku temu?

    bede wdzieczny za wskazowki,
    Pozdrawiam,
    Michal

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    145
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    5(5)
    Najlepiej żeby serwisant opisal w protokole przekazania do serwisu ze telefon jest bez wad fizycznych tzn widocznych uszkodzeń itd. Same zdjęcia choc pomocne mogą nie pomoc przy reklamacji, a lepiej mieć na piśmie potwierdzenie w jakim stanie oddałeś telefon. A co do twoich obaw nigdy do końca nie będziesz wiedzial co będzie później, przy odbiorze. Masz na gwarancji to musza naprawić ale na forum jest opisany przypadek kolegi telefonem LG i jego wojny z serwisem/operatorem.
    Co do serwisu autoryzowanego - to tylko wyciąganie kasy i tyle. Musisz u Siebie poszukać czy jest serwis który potrafi wykonać usluge. W moim przypadku jak stluklem szybka w l930 w autoryzowanym powiedzieli mi ze wystarczy wymienić szybkę 😉
    Ostatnio edytowane przez cheles ; 23-11-2015 o 21:31

  • Jeden użytkownik podziękował cheles za ten post:

    MichalR (23-11-2015)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    Ta Lumia jest jeszcze na gwarancji, ma niespełna rok. Serwis mam 10 minut od siebie, Microsoft Care Center (firma 4CV) czy jak to tam sie zwie, w Warszawie przy Okrzei.

    Poza tym czytalem ze mimo spisania protokolu pozniej serwis potrafi rozne cuda wianki wymyslac i prokurowac usterki powstale NIE z winy uzytkownika.
    Ostatnio edytowane przez MichalR ; 23-11-2015 o 21:39

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Kiedy dokładne kupiłeś ten telefon i jako osoba prywatna czy na firmę?
    Umowę zawierałeś w salonie operatora czy na odległość. Kiedy wada się ujawniła?


    Edit:
    Cytat Zamieszczone przez MichalR Zobacz posta
    Mam jakiegoś pecha do mojej Lumii 735, w której najzwyczajniej w świecie po niedługim czasie od zakupu (nówka sztuka w abonamencie Orange), padł ekran.
    Telefon ma prawie rok, a Ty piszesz "nówka sztuka"? Czy to oznacza, że wada ekranu ujawniła się dużo wcześniej?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 23-11-2015 o 21:52

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (23-11-2015)

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,903
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,897(11,122)
    nikt się nie podpisze pod brakiem rys przecież ty widzisz inni nie muszą

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Kiedy dokładne kupiłeś ten telefon i jako osoba prywatna czy na firmę?
    Umowę zawierałeś w salonie operatora czy na odległość. Kiedy wada się ujawniła?

    Telefon ma prawie rok, a Ty piszesz "nówka sztuka"? Czy to oznacza, że wada ekranu ujawniła się dużo wcześniej?
    Nówka sztuka w tym sensie że jest zadbana, z racji szkła na ekranie nie ma ani jednej rysy (zresztą oddam ją z tym szkłem). Kupiona jakoś w styczniu 2015, w sklepie internetowym Orange wraz z abonamentem, na osobe prywatną. Wada ekranu ujawniła się jakoś w kwietniu z tego co pamiętam. Daje sie z tym żyć, są te pasy podczas uruchamiania, i przebarwienia na niebieskim i zielonym kolorze w trakcie użytkowania, poza tym reszta kolorów jest ok.

    Poza tym nówka sztuka pisałem w kontekscie momentu zakupu - ze telefon nowy od operatora a nie z drugiej czy dziesiatej reki
    Ostatnio edytowane przez MichalR ; 23-11-2015 o 22:18

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Koniecznie chcesz oddać, w ramach gwarancji, bezpośrednio do serwisu?

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    145
    Telefon
    Nokia Lumia 930
    Operator
    PLAY
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    5(5)
    Serwis ma Okrzei odpuść czytalem nie pochlebne opinnie.

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    09.04.2015
    Posty
    2,788
    Telefon
    Lumia 735/635/640 XL DS
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    104
    Podziękowano
    208(181)
    tak, nie chce doplacac do interesu. jak spieprza i beda mi wmawiac cos czego nie bylo jestem sklonny przekazac temat do Microsoftu i naglosnic sprawe w sieci, a byc moze i nie tylko. Nie trawie oszustow i kretaczy a troche sie naczytalem o wyczynach serwisow, stad pytanie jak sie zabezpieczyc. Naprawa nalezy mi sie jak psu zupa, wyswietlacz ma jakas wade ukryta ktora wylazla dopiero po jakims czasie uzytkowania.

    co do samego serwisu to faktycznie, mam slabe doswiadczenia bo trafila tam kiedys L625 zony jak stlukla ekran. najpierw tak 'naprawili' ze ekran wymienili ale naruszyli antene wiec zasieg spadal niekiedy do zera, pozniej naprawiali ten zasieg ze dwa razy i w koncu oddali telefon dzialajacy ale z rysa na ekranie. nie wiem czy po przemianowaniu na Microsoft cos sie tam zmienilo czy nie.
    Ostatnio edytowane przez MichalR ; 23-11-2015 o 22:27

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Chyba mnie nie zrozumiałeś, pytałam w innym kontekście. Niedługo upłynie roczny termin domniemania wady fabrycznej sprzedanego telefonu - 1 rok od zakupu/wydania rzeczy. Po upływie tego okresu, domniemanie już nie działa. Zatem, myślałam o rękojmi, a nie gwarancji.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    MichalR (23-11-2015)

    Strona 1 z 19 1234511 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Przygotowanie Lumki przed wysłaniem do serwisu
      Przez ne_zhdi w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 12-07-2014, 18:07
    2. [Lumia 820] Oddanie telefonu do serwisu
      Przez irekjj w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 02-03-2014, 15:37
    3. [LUMIA 720] ze znanego serwisu to podróba?
      Przez majkel90pl w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 02-11-2013, 23:57
    4. [Lumia 820] Zero przed numerem
      Przez BenDover w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 27-09-2013, 17:53
    5. Sprzedam LUMIA 800 Do Serwisu nie ładuje
      Przez danon w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 02-07-2013, 14:48

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas