Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 23 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 229

Wątek: Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji

  1. #21

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Reklama:
    Zdjęcia i filmy porządne zrobię jak wrócę do domu.
    Mam fakturę VAT - zawsze o nią proszę, bo żywotność lepsza niż paragon.

    Jak przygotuję projekt to wkleić go tu czy wysłać jakoś?

    Edit: mam film i zdjęcia.
    DSC_1001.JPG


    Poniżej pismo:

    Kraków, 27.08.2015
    Imię i nazwisko
    ulica
    xx-xxx miasto

    telefon kontaktowy
    e-mail

    Intertel
    xx-xxx Poznań ,Św. Marcin 45 box 26


    Reklamacja z tytułu rękojmi

    W dniu dd.mm.rrrr roku nabyłam w ramach umowy sprzedaży (nr. dowodu zakupu), telefon: Lumia 735, IMEI: xxxxxx-xxxxxxx-x.

    W dniu 26.08.2015 stwierdziłam wadę zakupionego telefonu, polegającą na tym, że ekran zachowuje się jakby stracił żywe kolory. Telefon działa z normalną prędkością, ale przy przewijaniu menu buforuje się i dopiero po chwili prezentuje dane. Dodatkowo przy pisaniu wiadomości wszelkiego typu po wybraniu konkretnej cyferki zostaje odcień zółtego, który po chwili znika.

    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 560 § 2 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), żądam wymiany na fabrycznie nowy telefon bez wad lub zwrotu pieniędzy na moje konto.

    Jednocześnie oświadczam, ze nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

    Powyższe żądanie motywuję również tym, iż zorientowałam się w opiniach dotyczących tego modelu opisywanych w internecie przez portale branżowe oraz użytkowników, że niektóre egzemplarze tego modelu mogą posiadać wady.

    O sposobie rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi, proszę mnie zawiadomić na piśmie, na wskazany wyżej adres.

    Z poważaniem
    (podpis)

    Wykonano w 2 egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron.

    Załączniki:
    1. Kopia faktury zakupu.
    2. Telefon Lumia 735, IMEI: xxxxxx-xxxxxxx-x
    3. Oryginalne pudełko od telefonu.
    3. Ładowarka.
    4. Słuchawki.
    5. Instrukcja obsługi.
    Ostatnio edytowane przez pooky1978 ; 27-08-2015 o 17:04

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Zanim zdecydujesz się na reklamację, zdaniem moim i kolegów, powinnaś zdjąć folię z ekranu i sprawdzić działanie klawiatury bez niej.
    Ponadto, przed odesłaniem telefonu będziesz musiała przywrócić ustawienia fabryczne telefonu i zdjąć folię- może zrób to teraz i sprawdź jak zachowuje się ekran i klawiatura, OK?

  • #23

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Postaram się w weekend to zrobić. A jak efekt będzie podobny, to co dalej zrobić. To pismo w dwóch egzemplarzach (jest OK?) wysłać z telefonem i załącznikami do sprzedawcy kurierem na jego koszt czy co? Czy wcześniej skrobnąć mejla do niego?

  • #24

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez pooky1978 Zobacz posta
    To pismo w dwóch egzemplarzach (jest OK?) wysłać z telefonem i załącznikami do sprzedawcy kurierem na jego koszt czy co? Czy wcześniej skrobnąć mejla do niego?
    Pismo jest OK, tylko wyrzuć zdanie: "Powyższe żądanie motywuję również tym, iż zorientowałam się w opiniach dotyczących tego modelu opisywanych w internecie przez portale branżowe oraz użytkowników, że niektóre egzemplarze tego modelu mogą posiadać wady." i pamiętaj o zmianie daty sporządzenia pisma. W tytule dopisz: konsumencką.
    W pierwszym zdaniu, po "nabyłam" dopisz "jako konsumentka"
    Tak, wcześniej wyślij maila, że składasz reklamację konsumencką z tytułu rękojmi, którą wyślesz listem poleconym i że w związku z tym masz pytanie: czy do pisemnej reklamacji masz dołączyć reklamowany telefon, czy też czekać na wezwanie jego niezwłocznego dostarczenia. Trochę się boję, żebyś nie wysyłała telefonu w "próżnię". Jeżeli odpowie, będziemy n=mieli sprawę w miarę klarowną, jeżeli nie - to wyślesz tylko list polecony / 1 egzemplarz reklamacji zostawiasz sobie/ i poczekasz na wezwanie do dostarczenia sprzętu albo na kuriera. OK? Wówczas końcówkę reklamacji trochę zmodyfikujemy.
    Zanim jednak wyślesz wiadomość do sprzedawcy, przywróć ustawienia i ściągnij folię. Jeżeli będzie dalej wadliwie działał, możesz rozpocząć procedurę reklamacyjną, czyli zawiadomienia na maila.

  • #25

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Bez foli dzieje się tak samo, tylko nie ma żółtego tła pod literkami kiedy piszę.
    Filmik:
    To piszę do sprzedającego mejla i czekamy na odpowiedź jak wysłać telefon.
    Czy proponować że wyślę filmik czy to ubezpieczenie dla mnie?
    Ostatnio edytowane przez pooky1978 ; 31-08-2015 o 19:30

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    OK, napisz maila i podaj linki do obydwu filmów. Te linki dodamy też do treści pisemnej reklamacji, a wykasujemy informację o żółtym odcieniu na wirtualnej klawiaturze.

  • #27

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Napisałam wczoraj mejla i cisza. Jak długo powinnam czekać i czy wysłać jakiegoś ponaglającego mejla z prośbą o odpowiedź?

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Prześlij mi proszę na priv treść tego maila.

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Wyślij ponownie tego maila, z tytułem wiadomości "Ponaglenie w sprawie reklamacji" i z informacja, że w dniu jutrzejszym wysyłasz reklamację pisemną bez telefonu, jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi.
    W pisemnej reklamacji, musimy dodać na końcu zdania;" Do niniejszej reklamacji nie dołączyłam reklamowanego telefonu z uwagi ma brak informacji zwrotnej na wiadomości e-mail z dnia ....oraz dnia....., w sprawie składanej reklamacji. Przedmiotowy telefon dostarczę niezwłocznie po wezwaniu i wskazaniu adresu do jego wysyłki."
    Jako załącznik, wpisz tylko kopię faktury.
    Przed wysyłką pisemnej reklamacji zrób mu trochę szumu na Facebook'u; pierwszy wpis grzeczny, a później, co kilka godzin bardziej ostro. I tak do 6 września, bo gość wybiera się na urlop / na Allegro jest informacja, że tylko do 8 września/.

    Jeżeli nie będzie reakcji na fejsie i nie odpowie na Twoje maile, wyślij reklamację listem poleconym, za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Będziesz musiała uzbroić się w cierpliwość i czekać aż wróci do Ciebie zwrotka ( ok. 10-14 dni/. Wtedy dopiero będziemy wiedzieli, kiedy dokładnie reklamacja dotarła do adresata. Ty, w tym czasie, ustal gdzie i w jakich terminach przyjmuje Rzecznik Konsumentów w Twoim miejscu zamieszkania, OK?
    Coś mnie się zdaje, że będą kłopoty z tą reklamacją. Jesteś pewna, że masz gwarancję producenta na ten telefon?

  • #30

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Odpisał na mejla:
    "Witam.

    Czego dotyczy reklamacja? Proszę o wysłanie jej skanem.

    Nie dostałem wcześniej żadnego maila odnośnie jakiegoś problemu.



    Proszę raz jeszcze o informację.



    Pozdrawiam"

  • Strona 3 z 23 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 15:12
    2. Brak gwarancji a prawie nowy telefon
      Przez tycior w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 08-05-2015, 20:55
    3. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
    4. Telefon najlepiej grający na słuchawkach ?
      Przez Boski w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 26
      Ostatni post / autor: 05-07-2014, 17:13
    5. [Lumia 800] Telefon nie włącza się po wizycie na gwarancji.
      Przez darecki69 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 07-11-2013, 21:51

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas