Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 23 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 229

Wątek: Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    O czarnych paskach nie pisałaś w pierwszym poście. Jeżeli koniecznie chcesz oddać telefon na gwarancję musisz się liczyć z tym, że serwis może nie wykryć wady. Dokładnie zatem opisz to, co zaobserwowałaś, a jeżeli uda Ci się wychwycić te paski zrzutem ekranu ( albo zdjęciem), to dołącz opis i adres do zrzutów/zdjęć ( umieszczonych np. w chmurze) do protokołu przyjęcia sprzętu do naprawy.
    Reklamację z tytułu gwarancji możesz złożyć w autoryzowanym serwisie bądź za pośrednictwem sprzedawcy telefonu. Najbliższy autoryzowany serwis w Krakowie wyszukasz w sieci, np. Microsoft, Nokia, Apple, Samsung Serwis

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Znalazłam też jakiś na Mogilskiej. Obojętnie do którego pójdę czy jakoś się różnią obsługą? Tak w ogóle to naprawiają na miejscu czy odsyłają.
    A widzę że to może być problem wyświetlacza. Bo jak piszę wiadomości to literka się podświetla, potem znika i zostaje żółte tło na chwilkę. I tak jak wspominałam ekran jest ciemniejszy i nie ma tych żywych kolorów.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    W Krakowie masz dwa autoryzowane serwisy:
    https://www.microsoft.com/pl-pl/mobi...ion&country=PL
    Serwis na Mogilskiej chwali się najkrótszym czasem oczekiwania na naprawę https://serwis.ramsat.pl/serwis.html

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Jeszcze zastanawiam się nad rejkojmią. Jak to zrobić? Napisać do faceta u którego kupiłam że towar nie jest taki jak był? Jakoś to umotywować? Może odmówić przyjęcia? A jak przyjmie telefon to powinien od razu dać mi inny czy mam czekać aż on odda telefon do serwisu?

  • #15

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Kupiłeś telefon w maju 2015, więc łapiesz się już na nowe przepisy dotyczące prawa konsumenckiego. W skrócie: możesz żądać naprawy, wymiany urządzenia lub zwrotu gotówki. Sprzedawca nie może odmówić złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, może natomiast odmówić zasadności roszczenia. W takim przypadku początkowo sytuacja może się wydawać z góry przegrana jednak co widać po przypadkach z forum dzieją się "cuda" i sprzedawcy zmieniają swoje stanowiska. Na rozpatrzenie reklamacji sprzedający ma 14 dni kalendarzowych; jeśli nie odpowie w tym terminie zgłoszenie uznaje się z góry za zasadne. Więcej informacji znajdziesz w naszym dziale na forum(rękojmia).
    Samsung Galaxy S7

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Po pierwsze, musimy ustalić kto był sprzedawcą; podaj proszę link z Allegro do aukcji bądź do strony sprzedawcy. Musisz także mieć/ ustalić adres miejsca zamieszkania lub siedziby - w przypadku firmy.

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Kupiłam u tego kolesia:

    https://www.facebook.com/pages/Inter...71240069825963

    Numer aukcji na allegro: 5300407983
    Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    A jakby tak napisać do kolesia wcześniej, że coś jest nie tak i zaproponować mu jakieś rozwiązanie (zwrot kasy/wymiana na nowy)? Czy lepiej przyjąć postawę chcę i żądam?

  • #18

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Nie, nie będzie lepiej. Przede wszystkim niezależnie jaką drogę wybierzesz - wykonaj dokumentację(zdjęcia, filmy) na których problem/wada będą widoczne, ponieważ często okazuje się, że serwis nie może stwierdzić wady bo takowa w momencie dotarcia do serwisu się nie ujawnia.
    Samsung Galaxy S7

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Będę nagrywała filmiki i robiła zdjęcia. Dzieje się tam od wczoraj i na razie bez zmian.
    Pytanie tylko czy w takim wypadku najlepiej pisać do sprzedającego i pytaj o rozwiązanie problemu czy od razu gwarancja. Wolałabym wymianę na nówke, bo wiadomo że sprzęt po kopaniu w nim nigdy nie jest już taki sam.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Masz rację, że reklamowanie w ramach gwarancji nie jest najlepszym rozwiązaniem.
    Mamy dane firmy, Ty kupowałaś jako konsument, reputacja sprzedawcy nie jest zła. Spróbujemy rękojmi.
    Przygotuj wstępnie projekt według wzoru IIa, ze strony:
    Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka
    bez podawania swoich danych osobowych i identyfikacyjnych telefonu.
    Jaki dokument sprzedaży otrzymałaś?
    Czekamy na zdjęcia lub film,OK?

  • Strona 2 z 23 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 15:12
    2. Brak gwarancji a prawie nowy telefon
      Przez tycior w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 08-05-2015, 20:55
    3. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
    4. Telefon najlepiej grający na słuchawkach ?
      Przez Boski w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 26
      Ostatni post / autor: 05-07-2014, 17:13
    5. [Lumia 800] Telefon nie włącza się po wizycie na gwarancji.
      Przez darecki69 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 07-11-2013, 21:51

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas