Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 16 z 23 PierwszyPierwszy ... 6121314151617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 229

Wątek: Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji

  1. #151

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Reklama:
    Ten ostatni temat bardzo ciekawy. Super pomysł z wrzuceniem zdjęć.

    A ja się zastanawiam czy wysyłać mejla z listem (znów awizo mam - edytowałam poprzedni post) czy dopisać jakiś wstęp tak jak poprzednio mi podesłałaś?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #152

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Czyli, znów nie było go pod adresem wskazanym do korespondencji. OK, możesz mu wysłać podobnego maila jak w poście #106. Może to go zmobilizuje do odbioru? A jak nie odbierze, to będziesz miała ślad w wysłanych wiadomościach.

  • #153

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Przygotowałam takie coś:

    7 września 2015 roku złożyłam reklamację konsumencką z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany zakupionego telefonu na nowe fabrycznie telefon, bez wad. Treść mojego żądania poznał pan 9 września 2015 roku / dowód: zwrotne poświadczenie nadania/ i do 23 września nie ustosunkował się do niego.
    Z upływem czternastego dnia od dnia doręczenia mojej reklamacji z reklamowanym telefonem, zgodnie z treścią art. 561⁵ Kodeksu cywilnego, uważa się że Sprzedawca uznał to żądanie za uzasadnione.
    W związku, z Pańskim milczeniem i upływem 14-o dniowym terminem, w 15-ym dniu tj. 24 września 2015 roku wysłałam do Pana listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, wezwanie do wydania fabrycznie nowego telefonu, bez wad, pod rygorem odstąpienia od umowy sprzedaży.
    Wysłanie przez Pana e-mail'a w dniu 24 września 2015 roku z informacją o tym, że przedmiotowy telefon zostanie naprawiony w ramach gwarancji producenta, nie odnosi już żadnego skutku prawnego z uwagi na to, że zawiadomienie to otrzymałam po upływie przewidzianego przez prawo terminie.
    Wezwanie do wydania nowego telefonu, bez wad fabrycznych Sprzedawca otrzymał w dniu 28 września 2015 roku / dowód: zwrotne poświadczenie nadania/ i do 5 października 2015 roku nie ustosunkował się do niego.

    7 października 2015 roku moje pismo o odstąpieniu od umowy sprzedaży zostało dostarczone na adres do pisemnej korespondencji. Ponieważ pismo to nie zostało odebrane, doręczyciel pozostawił Awizo, a ja otrzymałam następujące powiadomienie:
    "Nadanie przesyłki 2015-10-06 14:49 AP Kraków
    Przekazanie przesyłki do doręczenia 2015-10-07 09:33 UP Poznań 68
    Awizo 2015-10-07 12:33 FUP Poznań 36
    Oczekiwanie przesyłki do odbioru w placówce 2015-10-07 12:33 FUP Poznań 36"


    Zatem, również niniejszą wiadomością informuję Pana o pełnej treści pisma wysłanego drogą pocztową 6 października 2015 roku z odstąpieniem od umowy sprzedaży:

    //treść pisma

  • #154

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez pooky1978 Zobacz posta
    Wezwanie do wydania nowego telefonu, bez wad fabrycznych Sprzedawca otrzymał w dniu 28 września 2015 roku / dowód: zwrotne poświadczenie nadania/ i do 5 października 2015 roku nie ustosunkował się do niego.
    W tym zdaniu zamiast "Sprzedawca", napisz "otrzymał Pan"
    W następnych zmień: Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, odstąpiłam od umowy sprzedaży, zawartej w dniu.....O swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poinformowałam Pana pismem z 6 października 2015 r., wysłanym listem poleconym, za zwrotnym poświadczeniem odbioru. 7 października pismo to, zostało dostarczone na adres wskazany przez Pana do korespondencji. I dalej, jak Ty napisałaś.

  • #155

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Poszło. Czekam aż odbierze przesyłkę i zaczynam liczyć 7 dni. 8 dnia wybieram się do Rzecznika i proszę o pociągnięcie sprawy?

  • #156

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Ze strony https://www.bip.krakow.pl/?id=400 wynika, że Konsumentów przyjmują pracownicy Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Krakowie w siedzibie przy Al. Powstania Warszawskiego 10, Centrum Administracyjne, parter, box 49, Biuro Prawne Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
    Podobno, pracownicy biura, to prawnicy. Wolałabym jednak, żebyś rozmawiała osobiście z Rzecznikiem. Zdaje się, jest to możliwe:

    •na dyżurach w siedzibach Rad Dzielnic Miasta Krakowa
    •na dyżurach w siedzibie Starostwa Powiatowego w Krakowie, Al. Słowackiego 20

    Ustal najbliższy termin dyżuru Rzecznika, dobrze?

  • #157

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Mam odpowiedź:
    "Bardzo sprytna i podstępna osoba z Pani.

    Zdaję sobie sprawę, że celowo to Pani zrobiła, zgodziłem się zatem na wymianę towaru na nowy, właśnie sprowadzamy dla Pani telefon, który niezłocznie wyślemy na wskazane dane."

    I co powinnam zrobić?

  • #158

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    No, to mne zaskoczył ale chyba się tego spodziewałam :-)

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 5 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    pooky1978 (08-10-2015),rostoff (30-01-2017),shio (24-04-2017),slawko76 (13-09-2017),wosio (17-02-2016)

  • #159

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.05.2015
    Posty
    142
    Telefon
    Lumia 735
    Operator
    nju mobile
    Dziękuję
    32
    Podziękowano
    18(11)
    Akurat w tym momencie mąż odbiera telefon dla mnie. Ale fakt, wolałabym od Intertel telefon niż walczyć z nim. A zawsze lepiej mieć dwa telefony i jeden sprzedać niż nie mieć żadnego.
    Wstępnie wyślę mu mejla:

    "Dzień dobry,
    Szkoda, że odzywa się Pan tak późno. Jestem skłonna przystać na wysyłkę nowego telefonu i odstąpienia od wejścia na drogę procesu cywilnego pod pewnymi warunkami:
    - czas oczekiwania na nowy telefon nie będzie dłuższy niż 10 dni ( do negocjacji),
    - ma być to nowy fabrycznie telefon (nie żaden "chińczyk"), z pełną gwarancją producenta, VAT 23 % (bez marży),
    - nowy dokument sprzedaży
    - zwrot pieniędzy za wysłane listy oraz paczkę (26,50 zł)

    Bardzo proszę o odpowiedź, bo chcę wiedzieć jak postępować.

    Pozdrawiam"

  • #160

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Napisz na końcu, że prosisz o bardzo pilną i wiążącą odpowiedź.

    To "do negocjacji", to było do Ciebie :-) Możesz np. podać termin nie dłuższy niż 5 dni, licząc od dnia jutrzejszego, tj. 9 października 2015 roku i tu dopisać " dzień otrzymania nowego telefonu, do niewielkiej negocjacji".


    Edit; dobrze, że nie zapomniałaś o kasie za wysyłki :-)
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-10-2015 o 14:03

  • Strona 16 z 23 PierwszyPierwszy ... 6121314151617181920 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 07-11-2015, 15:12
    2. Brak gwarancji a prawie nowy telefon
      Przez tycior w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 08-05-2015, 20:55
    3. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
    4. Telefon najlepiej grający na słuchawkach ?
      Przez Boski w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 26
      Ostatni post / autor: 05-07-2014, 17:13
    5. [Lumia 800] Telefon nie włącza się po wizycie na gwarancji.
      Przez darecki69 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 17
      Ostatni post / autor: 07-11-2013, 21:51

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas