Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 94

Wątek: Gdzie obecnie reklamować wadliwy telefon ("czysta" Karta Gwarancyjna)

  1. #61

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Taki wpis, w zasadzie, nie jest żadną informacją dla konsumenta. Oczekiwać na zakończenie czynności serwisowych można w nieskończoność, tak zdaje się myśleć sprzedawca. Dawaj z pismem, bo sami się nie ogarną.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #62

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Reklamowany towar nadal przebywa w Autoryzowanym Serwisie Producenta.Na biezaco monitorujemy obsluge zgloszenia reklamacyjnego.


    Takiego SMS właśnie otrzymałem.

    Do sklepu dotrę koło środy z braku czasu.

  • #63

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Odpisz im na tego SMS-a: "Monitorowanie złożonego przez Was zgłoszenia reklamacyjnego mnie nie interesuje. Jeżeli do 19 paźdz. nie otrzymam informacji o zakończeniu reklamacji, złożę oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży z uwagi na upływ odpowiedniego czasu na naprawę i odczuwalne przeze mnie dotkliwe niedogodności."

  • #64

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Niestety nie da się odpisać na tego SMS.

  • #65

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    To wyślij do Euro poprzez ich formularz kontaktowy : Pomoc - Formularz reklamacyjny
    " Dot. reklamacji z tytułu niezgodności z umową sprzedaży, złożonej 22 września 2016 roku w sklepie.....
    W dniu dzisiejszym otrzymałem wiadomość SMS o monitorowaniu obsługi zgłoszenia reklamacyjnego. Nie wiem kto i co monitoruje, ale monitorowanie złożonego przez Was zgłoszenia reklamacyjnego mnie nie interesuje. Jeżeli do 19 października nie otrzymam informacji o zakończeniu reklamacji, złożę oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży z uwagi na upływ odpowiedniego czasu na naprawę i odczuwalne przeze mnie dotkliwe niedogodności."

  • #66

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Wysłane, oczywiście na maila nie przychodzi żadne potwierdzenie więc zrobilem screena.
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 18-10-2016 o 00:03

  • #67

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    zrobilem screena
    I słusznie

  • #68

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Pismo dziś złożone, pokwitowane podpisem i pieczątką kierownika sklepu.
    Pismo uzupełniłem tak jak sugerowałaś.

    Chciałem teraz wysłać im to mailem, ale nie wiem jak (przez formularz ne da się wysłać załącznika).

  • #69

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    To się postarałeś
    Jeżeli nie można dołączyć załącznika, to napisz w formularzu, że " W dniu........, złożyłeś w sklepie ......., w ...., ul....., pismo w związku z niekończącym się okresem rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności zakupionego telefonu z umową sprzedaży." Oczywiście, nie zapomnij, czego ta sprawa dotyczy ( tak, jak w #65, chyba, że masz jakiś numer reklamacji na protokole). Niech sobie szukają

  • #70

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Mam numer reklamacji po którym śledzę postępy i który jest na potwierdzeniu przyjęcia. Co ciekawe pracownikowi w sklepie dziś ten numer nie działał, jak chciał się zapoznać ze sprawą. :P Postanowił więc podpisać to co mu podsunąłem, nawet bez czytania.

    Mail poprzez formularz wysłany.

    Co dalej? Wg. CTDI telefon nadal przechodzi kontrolę jakości, więc patrząc na to, że docierał do nich te 11 dni, nie sądzę, aby skończyli go kontrolować i zdążyli odesłać w ciągu określonych w piśmie 7 dni.
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 19-10-2016 o 01:18

  • Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 345678910 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 05-06-2016, 13:33
    2. Naprawa gwarancyjna - gdzie wysłac?
      Przez czorcia7 w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:22
    3. Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji
      Przez pooky1978 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 228
      Ostatni post / autor: 14-12-2015, 23:51
    4. Wadliwy ekran lumia 535 (po jakimś czasie stał się wadliwy)
      Przez MajkelPlay w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-11-2015, 22:07
    5. [Lumia 920] Niska jakość mowy - wadliwy mikrofon/wadliwy soft - ten stary problem!
      Przez Maximus Oleander w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 11:31

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas