Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 2345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 94

Wątek: Gdzie obecnie reklamować wadliwy telefon ("czysta" Karta Gwarancyjna)

  1. #51

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Reklama:
    To może inaczej, co w sytuacji jeśli nadal nie usuną zgłaszanych usterek? Wystarczy, że poprzepychają się ze mną do końca gwarancji/rękojmi i po sprawie?

    Status na CTDI i Euro nadal bez zmian, a praca na L720 zaczyna mnie już trochę irytować. :P

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #52

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    A może tak jeszcze trochę cierpliwie poczekamy?Zostałeś prawidłowo i w terminie powiadomiony przez sprzedawcę o ustosunkowaniu się do żądania Oczekiwanie na Twoją zgodę trochę wydłużyło czas oczekiwania. Wiesz o tym, że cierpliwość popłaca?
    Reklamowałam u sprzedawcy 20-o miesięczny tablet ( żądałam naprawy), prawidłowo zawiadomiono mnie o konieczności wymiany płyty głównej, 5 października upłynął 14-o dniowy termin. Jako, że tablet nie był nowy, cierpliwie czekałam na naprawę. Dzisiaj poinformowano mnie o zwrocie kwoty za zakup. Warto spokojnie czekać? Warto.
    Odczekamy jeszcze max. 5 dni. Jeżeli do tego czasu nie otrzymasz informacji o zakończeniu reklamacji, przygotujemy pismo do Euro, z żądaniem wydania naprawionego telefonu, pod rygorem odstąpienia od umowy sprzedaży.

    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    co w sytuacji jeśli nadal nie usuną zgłaszanych usterek?
    Nie ma takiej opcji. A gdyby jednak..., to złożymy odstąpienie od umowy sprzedaży. Musi być to jednak istotna niezgodność z umową sprzedaży.


    Źródło:

    Art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.Sprzedaż konsumencka - Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego - 2011 - Tekst jednolity - Legeo

    "Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust.1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia."


  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    shikaka (11-10-2016)

  • #53

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Może wyskrobię maila do nich, o co chodzi i czemu tak długo? Jakby nie patrzeć mija już 22 dni, a 10dni od otrzymania pisma i mojego telefonu do nich, co za tym idzie pierwszej zmiany statusu na stronie CTDI.

  • #54

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    OK, przygotuj projekt, ale nie maila, tylko pisma / Wezwanie do wydania telefonu ( wg wzoru IIIa ze strony Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka , z uwzględnieniem innego aktu prawnego i innej podstawy prawnej, tj. art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ). Pójdziemy formalną drogą, czyli z tym pismem udasz się do EURO.
    Projekt wrzuć tutaj, a ja go doszlifuję. OK?

  • #55

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    WyslijTo.pl - Za du

    Mam nadzieję, że jest OK.

  • Jeden użytkownik podziękował shikaka za ten post:

    ali_cja (15-10-2016)

  • #56

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37

    Wezwanie do wydania rzeczy (na podst. art. 8. 4 ustawy z 27 lipca 2002 r. z późn.zm.)

    Co zamierzasz zrobić z tym pismem: wysłać do Warszawy, czy doręczyć do sklepu?

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    shikaka (15-10-2016)

  • #57

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Planowałem zanieść osobiście, lecz jeśli wysłanie miało by być lepszą opcją, to nie jest to problem.

    I tak już jestem miesiąc gwarancji i bez telefonu w plecy, więc jak w końcu go oddadzą, a w razie gdyby usterka nadal występowała to zdążę go zareklamować jeszcze góra raz.
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 16-10-2016 o 01:07

  • #58

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Planowałem zanieść osobiście, lecz jeśli wysłanie miało by być lepszą opcją, to nie jest to problem.
    Może zróbmy tak: zanieś egzemplarz osobiście do sklepu, a do siedziby wyślij emaila z informacją, że złożyłeś w dniu takim a takim, gdzie, pismo o jakiej treści ( sama sentencja, czyli Wezwanie do....itd.) i że treść tego pisma dołączasz w załączniku.
    W samym piśmie musiałbyś dodać, pod "Miejsce zawarcia umowy sprzedaży" również Miejsce złożenia "Wezwania do wydania rzeczy".

    Pod swoim podpisem zamieść jeszcze zdania: Pismo wykonano w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jedno dostarczono w miejscu zawarcia umowy sprzedaży, a drugie pozostawiono a/a. Informacja o złożeniu pisma zostanie również przekazana xx.xx.xxxx drogą elektroniczną na adres siedziby sprzedawcy:......@......, wraz z dołączoną w załączniku treścią tego pisma.
    W sklepie, na jednym z egzemplarzy ( tym a/a) zażądaj potwierdzenia otrzymania pisma przez pracownika ( podpis pracownika i pieczątka sklepu). Gdyby pracownik odmówił przyjęcia i podpisania, wówczas wyślesz drogą pocztową ( i oczywiście wyrzucisz dopisek: Miejsce złożenia Wezwania...). OK?

  • #59

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    OK . ... ....

  • #60

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Dziś status na stronie Erło zmienił się na: "Reklamowany produkt nadal przebywa w Autoryzowanym Serwisie Producenta.
    Na bieżąco monitorujemy obsługę zgłoszenia reklamacyjnego."
    Poprzedni to: "Reklamowany produkt nadal przebywa w Autoryzowanym Serwisie Producenta. Prosimy o oczekiwanie na zakończenie czynności serwisowych".
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 17-10-2016 o 03:15

  • Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 2345678910 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 05-06-2016, 13:33
    2. Naprawa gwarancyjna - gdzie wysłac?
      Przez czorcia7 w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:22
    3. Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji
      Przez pooky1978 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 228
      Ostatni post / autor: 14-12-2015, 23:51
    4. Wadliwy ekran lumia 535 (po jakimś czasie stał się wadliwy)
      Przez MajkelPlay w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-11-2015, 22:07
    5. [Lumia 920] Niska jakość mowy - wadliwy mikrofon/wadliwy soft - ten stary problem!
      Przez Maximus Oleander w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 11:31

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas