Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 1234567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 94

Wątek: Gdzie obecnie reklamować wadliwy telefon ("czysta" Karta Gwarancyjna)

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Taka jest zasada, bywa jednak, że nieskomplikowane naprawy przeprowadzają autoryzowane serwisy. Mojej córce, wyświetlacz z obudową wymieniał serwis w Gdańsku. Dzwoniłeś do tego serwisu?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    mhm też nie mają. :P

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Status: Reklamacja jest zgłoszona w Autoryzowanym Serwisie Producenta w celu diagnozy zgłoszonej wady.
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Status na stronie Erło: Reklamowany produkt znajduje się w Autoryzowanym Serwisie Producenta.
    Prosimy o oczekiwanie na zakończenie czynności serwisowych.
    Wygląda na to, że próbują naprawiać, tylko nie wiadomo kto. Zrób zrzut ekranu z tym ostatnim wpisem (asekuracyjnie).
    Euro nie spieszy się z powiadamianiem reklamującego o ustosunkowaniu się do reklamacji, pewnie dostaniesz SMS dopiero w czternastym dniu od złożenia reklamacji.

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Nie wyraziłem zgody na naprawę, bo pytała o to przyjmująca reklamację osoba. Z resztą wg. artykułu z windowsmaniaka nie mają jak tego naprawić. Do tego zdaje się, że przy rękojmi to kupujący wybiera sposób rozwiązania sprawy?

    --- Post Połączono 21:53 --- Poprzedni Post napisano 21:46 ---

    Dni liczy się od dnia następnego po złożeniu reklamacji, jeśli dobrze wyczytałem czyli jeśli złożyłem 22-09 to termin mija 6-10 włącznie, czyli 7-10 jest po sprawie.
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 28-09-2016 o 21:55

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Nie wyraziłem zgody na naprawę, bo pytała o to przyjmująca reklamację osoba.
    W swoim piśmie nie umieściłeś wzmianki, że nie wyrażasz zgody na naprawę. Wprawdzie nie jest to konieczne, ale sprzedawcy nagminnie uzurpują sobie prawo wyboru sposobu rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi. Naprawa, to dla nich najtańszy sposób załatwienia reklamacji. Masz o tyle rację, że w przypadku Twojego telefonu naprawa raczej nie wchodzi w grę, ale może będą próbowali się jakoś migać przy wymianie po 1,5 roku od zakupu ( np. na L950). Dlatego prosiłam Ciebie o zrobienie zrzutu z wpisem sprzedawcy.

    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    jeśli złożyłem 22-09 to termin mija 6-10 włącznie
    Zgadza się, ale oni się wyrobią w ostatnim dniu.

    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    czyli 7-10 jest po sprawie.
    W terminie 14 dni powinni się ustosunkować do Twojego żądania, co wcale nie oznacza zakończenia procesu reklamacyjnego. Chociaż, najczęściej się tak zdarza, że przed upływem tego terminu reklamacja jest już załatwiona, przynajmniej zdaniem sprzedawcy. Powiadomić mogą Ciebie poprzez SMS, email lub telefonicznie - albo o ustosunkowaniu się do żądania, albo o zgłoszeniu się do sklepu w którym reklamowałeś telefon.

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Dziś dostałem sms, że telefon został przyjęty do CTDI.
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 03-10-2016 o 09:17

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Od kogo ten SMS i jaką dokładnie treść zawiera? Jaka informacja jest na stronie CTDI / zrób zrzut/?

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    SMS o 8.30 dzis od jakiegoś numeru, treść: "Sprzęt o numerze IMEI: xxxxxxxxxxxxxx został przyjęty do serwisu, o zakończeniu usługi serwisowej poinformujemy SMSem. Pozdrawiamy, CTDI".


    I fatycznie telefon pojawił się na stronie CTDI (patrzyłem codziennie i nie znajdowało do tej pory)

    Status na stronie Euro jak narazie bez zmian

  • Jeden użytkownik podziękował shikaka za ten post:

    ali_cja (03-10-2016)

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Znaczy się, serwis Ciebie poinformował, nie sprzedawca.

    Sprzedawca nie zwrócił się o opinię, tylko zgłosił naprawę. Ciekawe...
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 03-10-2016 o 17:54

  • #30

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Babka tłumaczyła mi ze mogą dzwonić pytać czy wyrazam zgodę na naprawę w trakcie procesu. Przy przyjęciu zgłoszenia pytala czy się zgadzam, powiedziałem że nie (na druku/potwierdzeniu nie ma w ogóle takiej pozycji).

    Co w sytuacji gdy uznają że go naprawili i dadzą informację by go odebrać?

  • Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 1234567 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 05-06-2016, 13:33
    2. Naprawa gwarancyjna - gdzie wysłac?
      Przez czorcia7 w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:22
    3. Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji
      Przez pooky1978 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 228
      Ostatni post / autor: 14-12-2015, 23:51
    4. Wadliwy ekran lumia 535 (po jakimś czasie stał się wadliwy)
      Przez MajkelPlay w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-11-2015, 22:07
    5. [Lumia 920] Niska jakość mowy - wadliwy mikrofon/wadliwy soft - ten stary problem!
      Przez Maximus Oleander w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 11:31

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas