Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 94

Wątek: Gdzie obecnie reklamować wadliwy telefon ("czysta" Karta Gwarancyjna)

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,778
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Za dużo lat doświadczenia z życia w tym kraju. Dlatego pytam na zapas, żeby niepotrzebnie go nie odebrać itp
    Dalsze działanie uzależnione jest od uzasadnienia decyzji sprzedawcy. Gdyby nie było takiego uzasadnienia, będziemy się tego domagali. Jeżeli nie będziemy dla sprzedawcy dość przekonywujący, zwrócisz się z wnioskiem o interwencję do właściwego miejscowo rzecznika konsumentów. Do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej ( włącznie z zakończeniem procedury odwoławczej) nie musisz odbierać telefonu. Oczywiście rozważamy sytuację, w której decyzja sprzedawcy nie byłaby dla Ciebie korzystna.


    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Swoją drogą ciekawe co robią z tym telefonem, jak odsyłają do autoryzowanego serwisu, to ciekawe czy wyrobią się w 14 dni.
    Podejrzewam, że masz założone konto na: https://saturn.pl/profile. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, to zarejestruj się. Na swoim koncie będziesz miał pozycję 'Reklamacje' i tam sprawdzisz status swojej reklamacji.
    Początek 14-o dniowego terminu liczymy od dnia następnego po dniu złożenia reklamacji. W terminie tym, sprzedawca powinien ustosunkować się do Twojego żądana, co nie oznacza, że w tym terminie otrzymasz naprawiony/wymieniony telefon lub zwrot gotówki. Najczęściej jednak, jak wskazuje praktyka, sprzedawcy wyrabiają się w tym terminie z całym procesem reklamacyjnym.
    Gdy będziesz informował na bieżąco 'co w trawie piszczy', postaram się błyskawicznie reagować

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    252
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Dalsze działanie uzależnione jest od uzasadnienia decyzji sprzedawcy. Gdyby nie było takiego uzasadnienia, będziemy się tego domagali. Jeżeli nie będziemy dla sprzedawcy dość przekonywujący, zwrócisz się z wnioskiem o interwencję do właściwego miejscowo rzecznika konsumentów. Do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej ( włącznie z zakończeniem procedury odwoławczej) nie musisz odbierać telefonu. Oczywiście rozważamy sytuację, w której decyzja sprzedawcy nie byłaby dla Ciebie korzystna.




    Podejrzewam, że masz założone konto na: https://saturn.pl/profile. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, to zarejestruj się. Na swoim koncie będziesz miał pozycję 'Reklamacje' i tam sprawdzisz status swojej reklamacji.
    Początek 14-o dniowego terminu liczymy od dnia następnego po dniu złożenia reklamacji. W terminie tym, sprzedawca powinien ustosunkować się do Twojego żądana, co nie oznacza, że w tym terminie otrzymasz naprawiony/wymieniony telefon lub zwrot gotówki. Najczęściej jednak, jak wskazuje praktyka, sprzedawcy wyrabiają się w tym terminie z całym procesem reklamacyjnym.
    Gdy będziesz informował na bieżąco 'co w trawie piszczy', postaram się błyskawicznie reagować
    Z tym, że telefon reklamowałem w Euro RTV.

    Pożyjemy zobaczymy choć na protokole straszą opłatami za magazynowanie w przypadku braku odbioru w ileś tam dni od decyzji.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,778
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Oj tak, mój błąd, ale w EURO również sprawdzisz status reklamacji pod adresem: Pomoc - W jaki sposób sprawdzę status reklamacji?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    shikaka (23-09-2016)

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    252
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    O, szukałem i nie mogłem tego znaleźć, dzięki.

    Status: Reklamacja jest zgłoszona w Autoryzowanym Serwisie Producenta w celu diagnozy zgłoszonej wady.

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,778
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Sprawdź, za dzień lub dwa, na tej stronie Informacje o naprawie >> CTDI

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    shikaka (23-09-2016)

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    252
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Dziś dostałem sms od Erło, że telefon dotarł do Autoryzowanego Serwisu. Mimo to na stronie CTDI nie ma statusu naprawy po IMEI.
    Ciekawe gdzie to wysłali.
    Status na stronie Erło: Reklamowany produkt znajduje się w Autoryzowanym Serwisie Producenta.
    Prosimy o oczekiwanie na zakończenie czynności serwisowych.
    Ostatnio edytowane przez shikaka ; 27-09-2016 o 18:26

  • Jeden użytkownik podziękował shikaka za ten post:

    ali_cja (27-09-2016)

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,778
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Sprawdź tutaj: 4cv.gsm.pl

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    252
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Nie działa, przynajmniej na moim komputerze.

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,778
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Jeżeli nie możesz sprawdzić, to zadzwoń lub napisz emaila.

    Warszawa
    4cv Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 19.00.
    Sobota 10.00♥ 17.00
    Niedziela nie pracujemy
    ul. Broniewskiego 28
    01-771 Warszawa
    tel. 22 560-21-80 (Salon sprzedaży)
    tel. 22 266-81-78 wew. 3 (Serwis)
    e-mail: [email protected]

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    252
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Czyli jednak nie wszystko jedzie na węgry celem naprawy?

  • Strona 2 z 10 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 05-06-2016, 13:33
    2. Naprawa gwarancyjna - gdzie wysłac?
      Przez czorcia7 w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:22
    3. Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji
      Przez pooky1978 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 228
      Ostatni post / autor: 14-12-2015, 23:51
    4. Wadliwy ekran lumia 535 (po jakimś czasie stał się wadliwy)
      Przez MajkelPlay w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-11-2015, 22:07
    5. [Lumia 920] Niska jakość mowy - wadliwy mikrofon/wadliwy soft - ten stary problem!
      Przez Maximus Oleander w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 11:31

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas