Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 10 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 94

Wątek: Gdzie obecnie reklamować wadliwy telefon ("czysta" Karta Gwarancyjna)

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)

    Gdzie obecnie reklamować wadliwy telefon ("czysta" Karta Gwarancyjna)

    Reklama:
    Cześć. Chciałem oddać 1520 na naprawę gwarancyjną, zorientowałem się, że mam niewypełnioną kartę gwar. - posiadam fakturę i paragon, telefon kupiłem w Euro RTV. Muszę zrobić sobie wycieczkę do nich celem podbicia karty czy paragon wystarczy? Jesli tak, to nie będą robić problemów po 1,5 roku od zakupu? :P

    Tak przy okazji, gdzie i jak w ogóle teraz oddawać telefony Nokia na naprawy gwarancyjne?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Tak przy okazji, gdzie i jak w ogóle teraz oddawać telefony Nokia na naprawy gwarancyjne?
    Może zaczniemy od tego pytania.
    Telefon do naprawy w ramach gwarancji możesz oddać w sklepie, w którym go kupiłeś bądź w autoryzowanym punkcie serwisowym.
    Aktualnie naprawy gwarancyjne telefonów Lumia są realizowane w Europejskim Centrum Serwisowymi Qor na Węgrzech.
    Dostarczaniem urządzeń do naprawy do iQor odbywa się za pośrednictwem tzw. Consolidation Hub. Na polskim rynku tą rolę obejmuje 8 dotychczasowych autoryzowanych serwisów, w tym Regenersis.
    Osoby mieszkające w Warszawie i okolicy, mogą skorzystać z obsługi w Punkcie Przyjęć CTDI w Jankach, przy ul. Falenckiej 1B, a mieszkający poza Warszawą mogą skorzystać z usług Autoryzowanych Punktów Serwisowych, które znajdują się w największych miastach Polski: wyszukiwarka punktów serwisowych: Znajdź serwis >> Regenersis (Warsaw)

    Możesz również zgłosić reklamację drogą elektroniczną, poprzez formularz kontaktowy: Kontakt z działem obsługi klienta >> Regenersis (Warsaw)

    Autoryzowane serwisy wymagają uzupełnionej Kartę Gwarancyjnej, bez skreśleń, z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz numerem IMEI. Tu masz informacje o dokumentach niezbędnych do naprawy telefonu: Dokumenty-do-naprawy >> Regenersis (Warsaw)



    Cytat Zamieszczone przez shikaka Zobacz posta
    Chciałem oddać 1520 na naprawę gwarancyjną, zorientowałem się, że mam niewypełnioną kartę gwar. - posiadam fakturę i paragon, telefon kupiłem w Euro RTV
    Według warunków 'Ograniczonej gwarancji producenta' Microsoft; Ograniczona gwarancja producenta. wymagany jest oryginalny dowód zakupu oraz Karta Gwarancyjna.
    Szczegółowe warunki odnośnie KG i jej wypełnienia określają właściwie serwisy. Według nich, gwarant wymaga uzupełnionej Karty Gwarancyjnej, bez skreśleń, z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz numerem IMEI. Tu masz informacje o dokumentach niezbędnych do naprawy telefonu: Dokumenty-do-naprawy >> Regenersis (Warsaw)

    Myślę, że dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem byłoby złożenie reklamacji z tytułu gwarancji w Euro AGD. O nic nie musiałbyś się martwićSklep jest wówczas pośrednikiem pomiędzy reklamującym a gwarantem ( autoryzowanym punktem serwisowym).
    A skoro wybrałbyś się już do sklepu, to proponowałabym Ci, żebyś złożył reklamację z tytułu rękojmi. W tym wypadku, odpowiedzialność z tytułu wadliwości zakupionego telefonu spoczywa na Sprzedawcy i jest to najkorzystniejsza, z różnych punktów widzenia, reklamacja dla klienta/konsumenta. O procedurze składania reklamacji z tytułu rękojmi i wzorach pism dowiesz się z działu Rękojmia/ niezgodność towaru z umową

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Dziękuję za bardzo wyczerpująca odpowiedź.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Rozumiem, że temat można zamknąć. Gdybyś chciał w przyszłości go kontynuować, napisz do mnie na priv.

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Watek otwarty, możesz kontynuować.

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Dzięki.

    Dziś oddałem telefon do Euro wraz z takim pismem (opierałem się na wzorze ze strony UOKiK)
    Wzamian dostałem potwierdzenie oddania telefonu z adnotacją, że jest to reklamacja z tytułu rękojmi i że nie dołączam karty gwarancyjnej, świstek zawiera też szczątkowy opis usterki - pełny podobno się Pani nie zmieścił. Na drugiej kopii swojego pisma dostałem pieczątkę wraz z datą. Na zgłoszeniu zaznaczony został zwrot gotówki, ponieważ nie było opcji zaznaczenia dwóch możliwości.

    Tak więc zostawiłem telefon, pudełko, instrukcję, powyższe pismo wraz z kopią dowodu zakupu.
    Otrzymałem oryginał dowodu zakupu, oryginał zgłoszenia reklamacyjnego, kopię swojego pisma z pieczątką sklepu, resztę zawartości pudełka (ładowarka, słuchawki etc)

    O czymś zapomniałem, coś załatwiłem nie tak jak powinienem?

  • Jeden użytkownik podziękował shikaka za ten post:

    ali_cja (22-09-2016)

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Wszystko w porządku Zastanawiam się tylko, dlaczego wpisują zwrot kosztów zakupu. Nie ma takiego żądania przy rękojmi, ale skoro oni tak proponują, to trzeba to przyjąć.

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Dała mi do wyboru - albo wymiana, albo zwrot kosztów, wiedząc, że 1520 i tak już nie produkują wybrałem zwrot kosztów. W swoim piśmie wypisałem, że w grę wchodzi wymiana lub zwrot pieniędzy.

    Znając polskie realia przeczuwam, że żadnej z usterek nie znajdą.
    Co w tedy robić?

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Będziemy się martwili jak dostaniesz taką decyzję, teraz trzeba myśleć pozytywnie.

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.08.2016
    Posty
    258
    Telefon
    720,1320,950XL //720,1520
    Operator
    Play
    Dziękuję
    31
    Podziękowano
    15(15)
    Za dużo lat doświadczenia z życia w tym kraju. Dlatego pytam na zapas, żeby niepotrzebnie go nie odebrać itp

    Swoją drogą ciekawe co robią z tym telefonem, jak odsyłają do autoryzowanego serwisu, to ciekawe czy wyrobią się w 14 dni.

  • Strona 1 z 10 12345 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 05-06-2016, 13:33
    2. Naprawa gwarancyjna - gdzie wysłac?
      Przez czorcia7 w dziale Naprawy gwarancyjne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:22
    3. Jak najlepiej reklamować telefon będący na gwarancji
      Przez pooky1978 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 228
      Ostatni post / autor: 14-12-2015, 23:51
    4. Wadliwy ekran lumia 535 (po jakimś czasie stał się wadliwy)
      Przez MajkelPlay w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 05-11-2015, 22:07
    5. [Lumia 920] Niska jakość mowy - wadliwy mikrofon/wadliwy soft - ten stary problem!
      Przez Maximus Oleander w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-01-2015, 11:31

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas