Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Wątek: Galaxy s7 edge - przestał działać ekran

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.06.2017
    Posty
    6
    Telefon
    Samsung S7 Edge
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)

    Galaxy s7 edge - przestał działać ekran

    Reklama:
    Witam, mam następującą sytuację. W telefonie galaxy s7 edge przestał działać ekran - coś tam się świeci, ale miga,raz coś widać,a raz nie,ekran się "rozjeżdża". Obecnie ekran jest biały, za mgłą coś delikatnie widać, ale całość lekko mryga i tańczy,nie da się nic zrobić na telefonie. Telefon fizycznie jest w stanie idealnym. Został zakupiony około miesiąc temu w orange na raty przy przedłużaniu umowy. Widzę, że chyba najrozsądniej byłoby zgłosić reklamację z tytułu rękojmii z domniemaniem, że ujawniła się ukryta wada. Czy ktoś mógłby pokierować / pomóc w przeprowadzeniu procesu reklamacyjnego. Z tego, co czytam bardzo łatwo o błędy, które mogą zmniejszyć szansę na pozytywne rozpatrzenie sprawy.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Adam_85 ; 03-06-2017 o 09:33

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Telefon kupiłeś "na firmę", czy do użytku prywatnego?
    Wada wystąpiła nagle?
    Może na początek przeczytaj ( i to nawet kilka razy) temat Lumia 735 na gwarancji - jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwoscia serwisu? , żebyś poznał procedurę reklamacji z tytułu rękojmi i zachowania Twojego sprzedawcy w procesie reklamacyjnym. W tym temacie masz też odesłania do innych wątków, nie pomiń ich.
    Postaram się przeprowadzić Cię przez ten proces krok po kroku, tylko proszę o nieukrywanie faktów i zdarzeń oraz konsekwencję w działaniu.
    Gdybyś miał mi coś do powiedzenia, a nie chciałbyś tego publikować na forum - to (wyjątkowo) proszę o wiadomość na priv. Wszystko, co dotyczy Twojej sprawy, powinno znaleźć się w tym temacie.
    OK?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Adam_85 (05-06-2017)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.06.2017
    Posty
    6
    Telefon
    Samsung S7 Edge
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Wada w telefonie ujawniła się nagle. Telefon był kupowany na osobę fizyczną.

    Wątek przeczytałem, wygląda to na dość długą drogę, ale widać, że było skutecznie.

    Telefon nie miał żadnej stłuczki, gdyby tak było to byłby rozbity..

    Próbowałem wysłać PW, nie mam takiej możliwoście - brak 50 postów. Mam napisane pismo reklamacyjne, ale warto byłoby chyba pokazać do wglądu..

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez Adam_85 ; 04-06-2017 o 22:14

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    OK. Rozumiem, że Ty w żaden sposób nie przyczyniłeś się do powstania wady?
    Przygotuj projekt pisma reklamacyjnego, wg. wzorów dostępnych w temacie: Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka , w pkt.Il i wrzuć tutaj ( bez danych identyfikacyjnych).

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Adam_85 (05-06-2017)

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.06.2017
    Posty
    6
    Telefon
    Samsung S7 Edge
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    OK. Rozumiem, że Ty w żaden sposób nie przyczyniłeś się do powstania wady?
    Przygotuj projekt pisma reklamacyjnego, wg. wzorów dostępnych w temacie: Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka , w pkt.Il i wrzuć tutaj ( bez danych identyfikacyjnych).
    W dniu 2017-03-30 (dzień, miesiąc, rok) nabyłam w ramach umowy sprzedaży, nr faktury... telefon Samsung G935F GALAXY S7 EDGE SCV (oznaczenie telefonu), nr imei...
    W okresie/dniu 02.06.17 stwierdziłam wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że ekran przestał prawidłowo działać ( zaczął migać, nie ma możliwości korzytania z funkcji telefonu).
    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 380 ), żądam wymiany na nowy telefon bez wad. Jednocześnie oświadczam, ze nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

    Dopatrzyłem się małej wgniotki przy gnieździe ładowarki. Nie mam pojęcia kiedy to się stało bo nie przypominamy sobie sytuacji, żeby telefon upadł na ziemię. Może jest to jakieś stuknięte, jednak na pewno nie wydarzyło się to w dniu awarii.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Do kogo należy ten telefon?
    Proszę przygotować projekt w pełnej szacie graficznej, muszę widzieć, że występują wszystkie dane wg. szablonu pisma. Zdarzało się bowiem, że autor zapomniał o podpisie czy nie opatrzył pisma datą, albo źle określił adresata reklamacji.

    Cytat Zamieszczone przez Adam_85 Zobacz posta
    Dopatrzyłem się małej wgniotki przy gnieździe ładowarki. Nie mam pojęcia kiedy to się stało bo nie przypominamy sobie sytuacji, żeby telefon upadł na ziemię. Może jest to jakieś stuknięte, jednak na pewno nie wydarzyło się to w dniu awarii.
    To zmienia postać rzeczy, wada mogła wystąpić po zdarzeniu z opóźnieniem. Powstrzymałabym się z oświadczeniem, że nie wyrażam zgody na naprawę. Wprawdzie jest to prawie nowy sprzęt i wada wyświetlacza nie musi mieć związku z nieostrożnym obchodzeniem się z telefonem, ale byłabym tu ostrożna z nadmiernym roszczeniem. Gdyby nie było widocznych oznak uszkodzenia obudowy, wówczas bezwzględnie nie zgodziłabym się na naprawę.

    Cytat Zamieszczone przez Adam_85 Zobacz posta
    Obecnie ekran jest biały, za mgłą coś delikatnie widać, ale całość lekko mryga i tańczy,nie da się nic zrobić na telefonie
    Cytat Zamieszczone przez Adam_85 Zobacz posta
    polegającą na tym, że ekran przestał prawidłowo działać ( zaczął migać, nie ma możliwości korzytania z funkcji telefonu).
    Te opisy wady się różnią.

    Cytat Zamieszczone przez Adam_85 Zobacz posta
    W okresie/dniu 02.06.17
    Albo w okresie ( trzeba wówczas podać rozpiętość tego okresu), albo konkretna data....

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Adam_85 (05-06-2017)

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.06.2017
    Posty
    6
    Telefon
    Samsung S7 Edge
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Do kogo należy ten telefon?
    Do mojej żony.

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Proszę przygotować projekt w pełnej szacie graficznej, muszę widzieć, że występują wszystkie dane wg. szablonu pisma. Zdarzało się bowiem, że autor zapomniał o podpisie czy nie opatrzył pisma datą, albo źle określił adresata reklamacji.



    To zmienia postać rzeczy, wada mogła wystąpić po zdarzeniu z opóźnieniem. Powstrzymałabym się z oświadczeniem, że nie wyrażam zgody na naprawę. Wprawdzie jest to prawie nowy sprzęt i wada wyświetlacza nie musi mieć związku z nieostrożnym obchodzeniem się z telefonem, ale byłabym tu ostrożna z nadmiernym roszczeniem. Gdyby nie było widocznych oznak uszkodzenia obudowy, wówczas bezwzględnie nie zgodziłabym się na naprawę.
    Wysłałem wzór do weryfikacji na maila. Napisałem "żądam naprawy lub wymiany na nowy telefon bez wad". Tak powinienem to zostawić?

    Imie Nazwisko
    Ulica
    Miejscowość
    tel. Kontaktowy:
    Miejscowość, data
    Orange Polska S.A
    02-326 Warszawa
    al. Jerozolimskie 160

    Reklamacja z tytułu rękojmi

    W dniu xxx nabyłam w ramach umowy sprzedaży, nr faktury xxx, telefon Samsung G935F GALAXY S7 EDGE SCV, nr imei xxx.
    W dniu 02.06.17 stwierdziłam wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że ekran przestał prawidłowo działać ( zaczął migać, ekran czasami jest biały, czasami zielony nie ma możliwości korzytania z funkcji telefonu, nie da się nic na nim zrobić).
    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ( tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 380 ), żądam wymiany na nowy telefon bez wad. Żądam powiadomienia na piśmie o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres ... ( zamieszkania, inny lub e-mail ).


    ...........................................
    Podpis właściciela telefonu
    Ostatnio edytowane przez Adam_85 ; 06-06-2017 o 20:49

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Taaa, wysłałeś mi projekt, którego nie mogę edytować ani bezpośrednio do niego się odnosić

    Ponadto, inni pewnie też chcą go zobaczyć A zatem, poprzez zaawansowaną edycję swojego postu, wrzuć całą treść pisma, OK? Muszę mieć wszystko w jednym miejscu, być może trzeba będzie do tego pisma wracać, np. w odwołaniu.
    Pierwsze zdanie musimy zmienić dodając umowę abonamentową ( aneks), w ramach której telefon został zakupiony ( z podaniem jej numeru) oraz w jakiej formie umowa została zawarta ( na odległość czy w punkcie stacjonarnym - adres ). Myślę, że powinna być również wzmianka o tym, że małżonka zakupiła ten telefon w ramach konsumenckiej umowy.

    Pod danymi osobowymi małżonki powinien być nr klienta, czy jak to tam zwał. Chyba, że go umieściłeś pod ukrytym tekstem.
    W ostatnim zdaniu nie pisz nic o naprawie. Po pierwsze, żądanie może być tylko jedno. Po drugie, nie chcemy naprawy, ale o tym nie będziemy pisali.
    Na zakończenie napisz o tym, że żądasz powiadomia na piśmie o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres ... ( zamieszkania, inny lub e-mail ).

    Przed oddaniem telefonu utrwal jego wygląd zewnętrzny na zdjęciach ( kilka ujęć, w tym to wgniecenie).

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Adam_85 (06-06-2017)

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    03.06.2017
    Posty
    6
    Telefon
    Samsung S7 Edge
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Pierwsze zdanie musimy zmienić dodając umowę abonamentową ( aneks), w ramach której telefon został zakupiony ( z podaniem jej numeru) oraz w jakiej formie umowa została zawarta ( na odległość czy w punkcie stacjonarnym - adres ).
    Mam aneks przy fakturze, ale nie ma jakby numeru tego aneksu. Jest jeden numer na boku i na dole, ale nie jest napisane co to jest.
    Odnośnie sposobu zawarcia umowy, telefon był zamówiony przez internet,ale odbiór i podpisanie umowy odbyło się w wybranym salonie.

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Myślę, że powinna być również wzmianka o tym, że małżonka zakupiła ten telefon w ramach konsumenckiej umowy.
    Nie bardzo rozumiem gdzie mam zamieścić tą informację? Mam napisać: "Telefon został nabyty w ramach umowy konsumenckiej"?

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Pod danymi osobowymi małżonki powinien być nr klienta, czy jak to tam zwał. Chyba, że go umieściłeś pod ukrytym tekstem.
    W aneksie mam dwie pozycje - numer abonencki (nr telefonu) oraz numer konta. Czyli wpisać jedno, czy drugie?

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    W ostatnim zdaniu nie pisz nic o naprawie. Po pierwsze, żądanie może być tylko jedno. Po drugie, nie chcemy naprawy, ale o tym nie będziemy pisali.
    Na zakończenie napisz o tym, że żądasz powiadomia na piśmie o sposobie rozpatrzenia reklamacji na adres ... ( zamieszkania, inny lub e-mail ).

    Przed oddaniem telefonu utrwal jego wygląd zewnętrzny na zdjęciach ( kilka ujęć, w tym to wgniecenie).
    Ok zaraz dopiszę żdanie o poinformowaniu o rozpatrzeniu reklamacji, na pewno przed oddaniem zrobimy zdjęcia telefonu..
    Ostatnio edytowane przez Adam_85 ; 06-06-2017 o 20:51

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Adam_85 Zobacz posta
    Mam aneks przy fakturze, ale nie ma jakby numeru tego aneksu. Jest jeden numer na boku i na dole, ale nie jest napisane co to jest.
    Wobec tego, pierwsze zdanie powinno brzmieć:
    30 marca 2017 roku jako konsumentka nabyłam w salonie Orange w ......., ul....... w ramach aneksu do umowy abonamentowej nr ... z dnia .... telefon Samsung........, nr IMEI....., FV.....

    Cytat Zamieszczone przez Adam_85 Zobacz posta
    W aneksie mam dwie pozycje - numer abonencki (nr telefonu) oraz numer konta. Czyli wpisać jedno, czy drugie?
    Możesz wpisać jedno i drugie, pod danymi osobowymi małżonki.

    Jako adresata wpisujesz

    Orange Polska S.A.
    02-326 Warszawa
    Al. Jerozolimskie 160

    Pod spodem
    Miejsce zawarcia umowy:
    ...tu wpisujesz adres salonu Orange


    Będziesz składał reklamację w salonie Orange? Jeżeli tak, to pod miejscem zawarcia umowy dopisz:

    Miejsce złożenia reklamacji:
    i dane salonu



    Co będziesz dołączał do reklamacji? Wszystkie elementy ( telefon z podaniem jego danych, dowód zakupu - kopia FV...) wpisujesz kolejno jako załączniki do pisma ). Możesz dołączyć wszystko co dostałeś, za wyjątkiem Karty Gwarancyjnej ( nie jest potrzebna przy rękojmi), albo możesz dołączyć tylko sam telefon ( w opakowaniu ) z fakturą.

    Chcę tutaj zobaczyć projekt poprawionego pisma, OK?


  • Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 2 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 2 gości)

    Podobne wątki

    1. Galaxy s7 edge-rękojmia i odrzucenie wymiany na nowy- reklamacja odmowy-jak ?
      Przez _wielebny_ w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 100
      Ostatni post / autor: 01-07-2017, 18:51
    2. OneDrive przestał działać
      Przez bluebob w dziale Programy
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 14-06-2017, 21:17
    3. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 27-10-2015, 16:16
    4. Sterownik ekranu przestał odpowiadać - czarny ekran w kompie
      Przez micbud w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 15
      Ostatni post / autor: 15-07-2013, 17:57
    5. [Lumia 920] Po 6 dniach ekran w smartfonie przestał działać
      Przez matiz0905 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 16-03-2013, 18:43

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas