Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Czy po wielokrotnych naprawach serwisowych można jeszcze skorzystać z rękojmi?

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Znam treść odmowy uznania reklamacji i, moim zdaniem, jest duże prawdopodobieństwo, graniczące z pewnością, zwrotu kosztów związanych z zawarciem tej umowy sprzedaży. W najgorszej sytuacji, za zgodą konsumentki, wymiana na nowy telefon.
    Jednak z uwagi na trudności we współpracy na ten temat z założycielem tematu, zamykam wątek.
    Otworzę go ponownie i pomogę w zakończeniu sprawy, jedynie pod warunkiem zarejestrowania się na forum właścicielki reklamowanego telefonu i poproszenie mnie o kontynuację.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.09.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Microsoft Lumia 535
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    1

    Niedziałający wyświetlacz Microsoft :Lumia 535

    Witam
    Jestem posiadaczką Lumii 535, która niestety okazała się urządzeniem bardzo uciążliwym w użytkowaniu. Niestety w nowo zakupionym modelu wyświetlacz nie działał i nadal nie działa w sposób poprawny. Panel dotykowy nie reaguje na nacisk, zapala się samoistnie, a nawet podczas nacisku "wystukują się" zupełnie inne klawisze niż te naciśnięte. Telefon od momentu zakupu tj. od 25 stycznia bieżącego roku był w naprawach już 6 razy, żadna z nich nie przyniosła najmniejszej poprawy w działaniu nie mówiąc już o usunięciu całkowitym problemu. Pięciokrotnie telefon był serwisowany w Regenersis, jednak odniosłam wrażenie, że pracownicy serwisu nie czytają treści zgłoszeń ponieważ podczas napraw zostały mi wymienione przeróżne części oprócz reklamowanego wyświetlacza. W końcu zdecydowałam się oddać telefon w miejscu gdzie go zakupiłam korzystając z odpowiedzialności sprzedawcy domagając się wymiany na nowy model. Niestety i tym razem nic z tego nie wyszło ponieważ sprzedawca odrzucił moje roszczenia motywując odmowę zbyt wysoką ceną wymiany w stosunku do usunięcia usterki. Tak więc zgodziłam się na kolejną naprawę, tym razem przynajmniej wymieniono mi wyświetlacz, nie mniej jednak panel dotykowy nadal nie działa. Przy wcześniejszych zgłoszeniach pomagał mi Raventador bardzo proszę o podjęcie kwestii i pomoc ali_cja co dalej z tą sprawą począć.
    Pozdrawiam

  • Jeden użytkownik podziękował justynaa21_88 za ten post:

    raventador (11-09-2015)

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar Asus Book fan

    Dołączył
    01.08.2014
    Posty
    545
    Telefon
    L820 i L535 DS
    FW
    WP 8.1 Denim
    Operator
    Play
    Dziękuję
    186
    Podziękowano
    34(29)
    Ta kwestia była już wiele razy poruszana na forum: Najlepiej L535 odsyłać do S.B.E Piaseczno. Myślę że oni porządnie naprawią twoją Lumie.

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Bardzo Justynko się cieszę, że zarejestrowałaś się na naszym forum. Przygotuj proszę projekt " Odstąpienia od umowy sprzedaży" według wzoru z postu #28 w temacie na stronie; Rękojmia a naprawa gwarancyjna z pominięciem Sprzedawcy.
    Zmienimy tylko w treści tego pisma uzasadnienie naszego odstąpienia. W tamtym piśmie sprzedawca odmówił uznania reklamacji błędnie uzasadniając swoją decyzję, natomiast w Twoim piśmie powołamy się na to, że telefon był już wcześniej naprawiany, a sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad podczas pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi. Napisz mi tylko jeszcze o ostatniej naprawie; czy dokonywał jej sprzedawca w ramach rękojmi?
    Ten fragment uzasadnienia tu dopracujemy.
    Treść Twojego projektu pisma wrzuć proszę tutaj, w tym temacie, oczywiście bez podawania swoich danych osobowych i identyfikacyjnych telefonu.
    Dobrze?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 12-09-2015 o 00:12

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.09.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Microsoft Lumia 535
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    1

    Odstąpienie.

    Witaj ali_cja
    Bardzo dziękuję, że zajmujesz się moim "przypadkiem". Przepraszam, że odpisuję dopiero teraz ale niestety nie jestem Panem własnego czasu... ale do meritum. Prosiłaś o informacje dotyczące ostatniej naprawy. Telefon został oddany do naprawy z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy w Media Markcie w miejscu gdzie został zakupiony. Po kilu dniach dostałam pismo z odmową wymiany na nowy sprzęt, uzasadnieniem odmowy były zbyt wysokie koszty wymiany w stosunku do usunięcia usterki reklamowanej przeze mnie. Poinformowałam zatem sprzedawcę, że chcę bezpłatnej naprawy, telefon został mi zwrócony ale wada wyświetlacza nie została usunięta pomimo wymiany ekranu. To by było tyle jeśli chodzi o ostatnią naprawę, jeżeli potrzebujesz jeszcze jakichś informacji służę.. :P
    Kolejna kwestia, zabieram się właśnie za pismo dotyczące odstąpienia, które miałam przygotować. Powiedź mi proszę czy mam w nim opisywać szczegółowo wszystkie naprawy serwisowe jakich dokonano czy mam się skupić na ostatniej naprawie z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy??
    Będę zobowiązana za informację zwrotną.
    Pozdrawiam

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Czy z tej ostatniej naprawy, dokonanej przez sprzedawcę masz jakiś dokument?
    Opisz całą historię, a właściwie ją przepisz z pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi. Przygotowujemy odstąpienie od umowy, czyli w tym piśmie powinna być cała historia zakupionego telefonu, OK?

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.09.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Microsoft Lumia 535
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    1
    Dostałam protokół naprawy serwisowej kiedy odbierałam telefon, są tam informacje co zostało naprawione i jakie części zostały użyte.

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Możesz wrzucić skan tego protokołu albo przepisać z niego, co zostało naprawione i jakich użyto części?

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    10.09.2015
    Posty
    5
    Telefon
    Microsoft Lumia 535
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    1
    Przesyłam sporządzony przeze mnie opis usterek. Reklamacja z tego postu dotyczyła odmowy naprawy więc zmieniłam w opisie tylko te dane które dotyczyły mojej sytuacji. Jeżeli coś jest nie tak i trzeba coś poprawić poproszę o informację
    ali_cja: Poprawioną treść pisma umieściłam w #20




    Przesyłam protokół z naprawyWP_20150914_11_08_09_Pro.jpg
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-09-2015 o 12:22

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 24 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    1andrew (06-09-2016),abba (28-03-2016),andrzej2910 (13-02-2017),Bartek P (15-08-2017),bobyck (27-02-2016),cockoseq (04-05-2017),Dominikao (28-06-2016),iqua (13-07-2017),[email protected] (12-01-2016),justynaa21_88 (14-09-2015),kaboniarz (30-01-2017),kaczorro89 (18-10-2016),kaka212121 (28-08-2017),kameleon71 (21-09-2015),kamillo211 (20-06-2016),kszip (03-02-2016),mariobros06 (18-06-2017),Palczak (17-07-2017),shio (24-04-2017),sickmail (03-06-2016),Tesseract (01-04-2016),tomsakl (07-09-2017),Wojekv (14-01-2016)

    Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 24
      Ostatni post / autor: 27-11-2015, 02:57
    2. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    3. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
    4. Odpowiedzi: 20
      Ostatni post / autor: 08-08-2014, 12:58
    5. Czy WP8 jeszcze się opłaca?
      Przez Paweł Potaczek w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 30-12-2013, 11:32

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas