Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Anulowanie przez sprzedawcę zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji producenta

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    22.11.2013
    Posty
    449
    Telefon
    iP 6
    Dziękuję
    3
    Podziękowano
    36(34)
    Reklama:
    Do usług.
    Szacunek, że Ci się chce.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    To wcale dużo mnie nie "kosztuje", a może pomóc.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez ochkarol Zobacz posta
    Nie rękojmi (bo rękojmia ma zastosowanie pomiędzy firmami a nie pomiędzy konsumentem a sprzedawcą) tylko składać trzeba reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową.
    Zapraszam do poczytania trochę w tematach: Rękojmia/ niezgodność towaru z umową

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez grzesiek.forum Zobacz posta
    W ciągu najbliższych dni powinienem uzyskać jakąś odpowiedź, także postaram się zamieścić jeszcze jakieś posty jak się potoczyła dalej sytuacja.
    Czy masz możliwość sprawdzenia na stronie Sprzedawcy, jak przebiega reklamacja?

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    16.09.2015
    Posty
    4
    Telefon
    Lumia 640 Dual Sim
    Dziękuję
    2
    Podziękowano
    0(0)
    Witam ponownie. Cały proces wyglądał następująco. Po złożeniu reklamacji z tytułu rękojmi przez ich system, dostałem odpowiedź na maila, gdzie znajdował się nadany mi numer RMA, który miałem umieścić na przesyłce (telefon wraz ze wszystkimi akcesoriami, dokumentami, opisem usterki oraz moimi oczekiwaniami) oraz instrukcje do wysyłki kurierem całej paczki na koszt X-Kom. Po nadaniu paczki dostawałem maile i smsy na jakim etapie etapie jest rozpatrywanie mojej reklamacji. Na koniec dostałem informację, iż moja reklamacja z tytułu rękojmi jest zasadna ale wada w tym przypadku zostanie usunięta poprzez naprawę telefonu, bowiem zgodnie z art. 560 § 1 k.c. przy pierwszej reklamacji tytułem rękojmi konsumenckiej wszystko jest zależne od woli sprzedawcy. Także zostałem postawiony przed wyborem naprawy telefonu w serwisie lub odesłania mi telefonu w takim samym stanie czyli z wadą. No cóż, warto chociaż było spróbować i zostaje mi tylko czekać na naprawiony telefon. Jak znów wystąpią z nim jakieś problemy wtedy jeszcze raz będę składał reklamację tytułem rękojmi Nie pozostaje mi nic innego jak podziękować za rady i życzyć wszystkim sprzętów bez wad
    Ostatnio edytowane przez grzesiek.forum ; 14-10-2015 o 12:05

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,226
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Moim zdaniem, odmowa uznania reklamacji X_KOM została niewłaściwie uzasadniona. I jako taka, otwiera drogę do złożenia oświadczenia o odstapieniu od umowy sprzedaży.

    Cytat Zamieszczone przez grzesiek.forum Zobacz posta
    Na koniec dostałem informację, iż moja reklamacja z tytułu rękojmi jest zasadna ale wada w tym przypadku zostanie usunięta poprzez naprawę telefonu, bowiem zgodnie z art. 560 § 1 k.c. przy pierwszej reklamacji tytułem rękojmi konsumenckiej wszystko jest zależne od woli sprzedawcy
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 5 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    acrylate (19-06-2016),Ansi0419 (25-09-2017),grzesiek.forum (14-10-2015),hypothermi (24-01-2017),kemor44 (27-05-2017)

    Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Nieuwzględniona reklamacja z tytułu gwarancji, Colorovo Supreme 10.1"
      Przez GoOx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 22-10-2015, 00:46
    2. Anulowanie pobierania aktualizacji win 10
      Przez spine w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 03-07-2015, 15:11
    3. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25
    4. Debrand a anulowanie gwarancji
      Przez Voodek w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 60
      Ostatni post / autor: 20-02-2014, 17:39

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas