Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 5678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #81

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Reklama:
    N astronie Regenersis po wpisaniu numeru IMEI zobaczyłem informacje o moim telefonie.
    Obraz 1_1.JPGObraz 2.JPG

    Po wielu, bezskutecznych próbach udało mi się dodzwonić do Sklepu Firmowego T-mobile.
    Chcę poznać tą opinię.

  2. Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (02-03-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #82

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    broda4 (28-09-2016),Marcin Dutkowski (21-10-2016),Marek Czerniejewski (02-03-2016)

  • #83

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Otrzymałem maila przesłanego z Regenersis do Sklepu Firmowego T-mobile:
    Wstaw proszę informację z maila z 1 marca 2016 r. - w poście na forum:

    "Szanowny Kliencie,
    Pod poniższym linkiem znajdziesz wszelkie informacje dotyczące obsługi Twojego telefonu, oraz masz możliwość zaakceptowania warunków podjęcia obsługi, bądź zrezygnowania z niej.
    Informujemy, że w przypadku nie otrzymania zgody w ciągu 7 dni od otrzymania w/w informacji, urządzenie zostanie odesłane bez podjęcia czynności serwisowych w stanie pierwotnym.
    TU jest podany link XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Koszt naprawy 49 Euro"
    Doślę opinię serwisu - muszę się z tym uporać

    Wklejam opinię serwisu
    Opinia serwisu.JPG

    Tak, jestem za. Rozmawiałem z Panią, ze możemy odpowiedzieć na jej adres. Czy trzeba jakieś jakieś krótkie pismo?
    Ale dzisiaj namieszałem.
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 02-03-2016 o 16:45

  • 2 następujących użytkowników podziękowało Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (02-03-2016),Marcin Dutkowski (21-10-2016)

  • #84

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Jeżeli wystarczy e-mail, to napisz krótko,
    że wyrażasz zgodę na naprawę telefonu L930 o nr IMEI, w związku ze złożonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, złożonym w dniu.....
    O sposobie rozpatrzenia mojego pisma z dnia.....oraz jakiej naprawy dokonano, proszę mnie poinformować szczegółowo na piśmie, na wskazany adres zamieszkania.

  • #85

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Napisałem pismo - oświadczenie, że wyrażam zgodę na naprawę. Wstawiłem te uwagi serwisu, o których pisałaś Alicjo.
    Zmieniłem tylko, że informacje o zakresie naprawy odbiorę z telefonem. Chcę to po prostu najpierw przeczytać, czy są konkrety a nie ogólniki.
    Wydrukowałem, podpisałem i po zeskanowaniu wysłałem na adres zwrotny Sklepu T-mobile.

    W mailu, który otrzymałem ze Sklepu T-mobile był link do strony Regenersis, były dwa przyciski. Jeden akceptujący naprawę a drugi odrzucający tą możliwość.
    Przycisnąłem przycisk potwierdzający zgodę na naprawe
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 02-03-2016 o 18:37

  • #86

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    O jakich uwagach napisałeś?

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    broda4 (28-09-2016),Marek Czerniejewski (02-03-2016)

  • #87

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Przed chwilą sprawdziłem stronę Regenersis

    Obraz 4.JPGObraz 3.JPG

    --- Post Połączono 21:16 --- Poprzedni Post napisano 21:08 ---

    Napisałem, że oczekuje szczegółowej informacji na piśmie co zostało naprawione. Zgłaszaliśmy dwie usterki i muszą się do tego ustosunkować. Pisałem wcześniej co zmieniłem.
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 02-03-2016 o 21:18

  • Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (02-03-2016)

  • #88

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Błyskawiczna ta naprawa, czyżby tylko interesowały ich głośniki? Koszt naprawy, chyba też nie jest oszacowany za wysoko.

  • #89

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Też się nad tym tempem zastanawiałem. Czy serwisant tylko "rzucił okiem" na telefon czy przeprowadził jakąś diagnostykę.
    Nie wiem jak będzie z uznaniem przez serwis tego
    mrugającego ekranu. Pisałem wcześniej, że to nie jest coś co występuje
    zawsze i wszędzie. Na ile serwisant będzie dociekliwy i co w tej kwestii
    zrobi i napisze.
    Zostało to wszystko wpisane do zgłoszenia naprawy.
    No i ja, w zależności od tego co będzie zawierał ten opis, jak powinienem
    postąpić.

  • #90

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    No i ja, w zależności od tego co będzie zawierał ten opis, jak powinienem
    postąpić
    Po pierwsze, to odebrać naprawiony telefon
    Po drugie, gdy poznamy opis, to podejmiemy decyzję. Na razie, nie ma co sobie tym głowy zawracać, dwa dni wytrzymamy. Może być?

  • Strona 9 z 14 PierwszyPierwszy ... 5678910111213 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas