Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy ... 456789101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #71

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Reklama:
    Chyba w końcu sierpnia. Czy to ma jakieś znaczenie?
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 28-02-2016 o 16:27

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #72

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Rozważam wszystkie okoliczności za i przeciw. Nie, nie ma to tu znaczenia.

  • #73

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Przeglądałem sobie podobny wątek.
    Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
    Ze szczególnym zainteresowaniem oglądałem dokument wystawiony przez serwis. Mam takie uwagi:
    - ten dokument powinien nosić nazwę "ekspertyza techniczna" a nie Raport usługi i niżej naprawa niegwarancyjna, jeżeli już to jakiej usługi.
    - nie jest napisane o jaką konkretnie usterkę mechaniczną chodzi. Czy np. porysowany ekran lub szkło kamery jest traktowane jako usterka mechaniczna wykluczająca naprawę w ramach gwarancji lub rękojmi np. jakiegoś czujnika?
    - co zostało w telefonie uszkodzone na skutek stwierdzonej usterki mechanicznej.
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 28-02-2016 o 19:35

  • #74

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Przeglądałem sobie podobny wątek.
    Przeglądaj, to nic nie kosztuje, a wiele się można nauczyć
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Ze szczególnym zainteresowaniem oglądałem dokument wystawiony przez serwis. Mam takie uwagi:
    - ten dokument powinien nosić nazwę "ekspertyza techniczna" a nie Raport usługi i niżej naprawa niegwarancyjna, jeżeli już to jakiej usługi.
    To nie była ekspertyza techniczna, tylko "zbycie" sprawy, niestety. Gdyby reklamujący zażądał ekspertyzy i ona potwierdziłaby zawinienie użytkownika, to by obciążono go kosztami tej ekspertyzy. To były zwykłe "oględziny" pracownika serwisu. Naprawa niegwarancyjna, to zaproponowanie reklamującemu z tytułu gwarancji, opłacenie naprawy telefonu. Ponieważ nie zgodził się na płatną naprawę, telefon odesłano do Sprzedawcy, a ten, niby, miał argument do odmowy uznania reklamacji z tytułu rękojmi.

    - nie jest napisane o jaką konkretnie usterkę mechaniczną chodzi. Czy np. porysowany ekran lub szkło kamery jest traktowane jako usterka mechaniczna wykluczająca naprawę w ramach gwarancji lub rękojmi np. jakiegoś czujnika?
    No, nikt nie sprawdzał usterki i nie ustalał, czy w reklamowanym telefonie była wada fabryczna. Czytałeś pismo do Sprzedawcy ( post #31 w tym temacie - Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930) )

    - co zostało w telefonie uszkodzone na skutek stwierdzonej usterki mechanicznej.
    Nikt, niczego nie stwierdził. Znaleźli otarcie i pozbyli się problemu; za jednym podejściem odmowa gwarancji i rękojmi.

  • #75

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Przeczytałem tamten wątek.
    Zastanawiam się czy rzeczywiście nie warto poinformować operatora w Niemczech co się wyrabia?
    Albo co o tym sądzi M$, przecież chodzi m.in. o ich telefony, o ich markę.
    Może jestem naiwny.

  • #76

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Nie, nie jesteś naiwny. Zachowanie się operatora rzeczywiście woła o pomstę do nieba, ale jakiekolwiek działanie musi wynikać z woli osoby uprawnionej. Poczekajmy na zakończenie procesu.

  • #77

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Sprawdzam status naprawy , jest taka opcja na stronie tej regeneracji, wprowadzam numer IMEI i oglądam komunikat: "Niestety naprawa nie została znaleziona". Pomijam fakt, czy naprawę można znaleźć, ale spodziewałem się informacji, że telefon dotarł. Przed chwilą wyczytałem gdzieś informację, na jakimś forum, że status naprawy jest dostępny tylko dla klientów indywidualnych. Postanowiłem dalej szukać mojego telefonu. Wchodzę na stronę M$ i wprowadzam IMEI mojego telefonu, wcześniej niemal natychmiast otrzymywałem informację, że urządzenie jest w dalszym ciągu objęte gwarancją. Teraz, po wpisaniu IMEI i zatwierdzeniu, zmienił się kolor pola (okienka) na żółty i od 10 minut co najmniej "sprawdza status gwarancji".
    Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
    Alicjo, Twoje ostatnie zdanie, czy Ty już myślisz o procesie czy procedurach.

  • #78

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Alicjo, Twoje ostatnie zdanie, czy Ty już myślisz o procesie czy procedurach.
    Myślałam, że pisząc o zawiadomieniu T-Mobile w Niemczech miałeś na myśli post #113 z tematu, który Ci poleciłam również do przeczytania: Telefon wraca z serwisu z tą samą wadą. Czy możliwa jest wymiana na nowy? . Przepraszam za niedomówienie.

    Faktem natomiast jest, że zawsze mam w podświadomości ewentualny proces i właśnie mając to na uwadze, staram się pomagać tak, by działanie reklamującego był zgodne z procedurą reklamacyjną.

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Sprawdzam status naprawy
    Marku, nie wiesz przecież jaką decyzję podejmie Sprzedawca, a ponadto myślę, że trochę jeszcze za wcześnie na sprawdzanie statusu naprawy. Gdzie sprawdzałeś ten status?

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Wchodzę na stronę M$ i wprowadzam IMEI mojego telefonu, wcześniej niemal natychmiast otrzymywałem informację, że urządzenie jest w dalszym ciągu objęte gwarancją. Teraz, po wpisaniu IMEI i zatwierdzeniu, zmienił się kolor pola (okienka) na żółty i od 10 minut co najmniej "sprawdza status gwarancji".
    Mnie również dzisiaj sprawdza "wieczność", z tym że okienko nie zmienia koloru. Może to tylko chwilowy błąd na stronie.

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Czy ktoś miał podobne doświadczenia?
    "Podbijam" pytanie.

  • #79

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Sprawdziłem stronę Regenersis. Znalazłem mój telefon. Screeny wysłałem Ci mailem.

  • Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (02-03-2016)

  • #80

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Tak, dostałam. Wymaż IMEI na drugim zrzucie i wrzuć obydwa na forum.

  • Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy ... 456789101112 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas