Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy 12345678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Z forumową pocztą sprawa jest bardzo prosta; klikasz u góry strony (każdej) w "Powiadomienia", rozwijasz menu i tam masz nowe wiadomości oraz skrzynkę odbiorczą. Klikasz na skrzynkę, gdy chcesz napisać wiadomość albo przejrzeć wcześniejszą pocztę. Albo, jeszcze łatwiej; klikasz lewym przyciskiem myszki na nazwę użytkownika i wybierasz z menu właściwą opcję. To wszystko:-) No, może jeszcze wyskakujący "listonosz" w prawym dolnym rogu, w którego trzeba kliknąć:-)

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Mam swój wiek, wszystkiego się uczę, idzie to powoli.
    Człowiek jest młody dopóty, dopóki chce mu się podejmować wyzwania

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Ja po prostu nigdy nie wrzucałem filmu na YT.
    Powoli do wszystkiego dojdę.
    Mamy czas, nie musisz się spieszyć. A jak wrzucić film na YouTube znajdziesz tutaj: https://www.google.pl/search?q=wrzuc...mkEIenU_jon-gE

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    W ferworze walki zapomniałem zapytać:
    - nasze pismo dotarło do sprzedawcy 11.02.2016 ok. godz. 15. W jakim czasie sprzedawca musi się do niego ustosunkować?
    - w załącznikach do projektów reklamacji nie zauważyłem karty gwarancyjnej. Czy trzeba dołączyć? Moja karta jest bez jakichkolwiek wpisów.

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    - nasze pismo dotarło do sprzedawcy 11.02.2016 ok. godz. 15. W jakim czasie sprzedawca musi się do niego ustosunkować?
    Niestety, nie ma konkretnego terminu w przypadku zawiadomienia o wadzie. Jednakże w cywilizowanym świecie jest przyjęte, że odpowiedź powinna być udzielona niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od otrzymania zapytania. Coś mi się wydaje, że operator nie będzie wiedział, co z tym fantem zrobić
    Odczekamy "regulaminowe" 14 dni i złożymy reklamację, gdy do tego czau nie otrzymasz żadnej odpowiedzi. Kwity z zawiadomieniem o wadzie z tzw. datą pewną są potrzebne głównie Tobie, dla celów dowodowych.

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    - w załącznikach do projektów reklamacji nie zauważyłem karty gwarancyjnej. Czy trzeba dołączyć? Moja karta jest bez jakichkolwiek wpisów.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**


    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Czy podpis powinien być pod "pismem" czy pod "załącznikami"?
    Pismo podpisujemy bezpośrednio pod treścią, przed załącznikami.

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    broda4 (27-09-2016),Marek Czerniejewski (15-02-2016)

  • #34

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Chyba masz zablokowaną pocztę, przynajmniej taki komunikat widzę.

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Dzięki za zwrócenie uwagi. Już czyszczę

  • #36

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)

    Różne

    Dzisiaj mija tydzień i na razie operator milczy. Coś się długo zastanawiają. Nie dostałem jeszcze tzw. zwrotki.
    Już powinienem ją dostać. Mam zrzuty ekranu poświadczające drogę i czas dostarczenia przesyłki, a także skopiowałem SMSa.

  • 2 następujących użytkowników podziękowało Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (18-02-2016),majkel_nw (19-02-2016)

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Może przesłali do centrali, do Niemiec
    Jesteś klientem biznesowym, zadzwoń więc do swojego konsultanta i wypytaj, gdzie możesz, najbliżej miejsca zamieszkania, złożyć reklamację telefonu. Tylko proszę, nie wdawaj się w szczegóły reklamacji i opisu wady.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    majkel_nw (19-02-2016)

  • #38

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Klientem biznesowym to ja byłem dla operatora 19 lat temu jak zaczynałem w ERA GSM. Teraz jestem jednym z malutkich, który jeszcze narzeka na telefon.
    Jeszcze poczekamy. Chociaż, jeżeli uważasz, że powinienem zadzwonić to zrobię to jutro.
    Myślę, że nie będę musiał dostarczyć telefonu do Krakowa.

  • Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    majkel_nw (19-02-2016)

  • #39

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Myślę, że powinieneś zadzwonić, żebyśmy mieli pewność, że składamy reklamację/oświadczenie o odstąpieniu od umowy w punkcie operatora, a nie partnera operatora. Tak na wszelki wypadek, gdybyś nie otrzymał odpowiedzi w przeciągu następnych siedmiu dni.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    majkel_nw (19-02-2016)

  • #40

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Dzwoniłem do T-mobile. Dowiedziałem się od konsultanta, że pismo wpłynęło i zostało zarejestrowane. Zapytałem kiedy mogę się spodziewać rozpatrzenia, dlaczego to tak długo trwa. Pani odpowiedziała, że mają na to standardowo do 30 dni. Czyli traktują nasze zawiadomienie o wadzie telefonu jak typowe zgłoszenie reklamacyjne.
    Pani zauważyła też, ze gdybym złożył pismo i telefon w punkcie sprzedaży, było by znacznie szybciej.
    Odparłem, że szybciej może tak, ale nie koniecznie lepiej dla mnie.
    Tak sobie po chwili myślę.
    W trakcie rozmowy Pani mówiła coś o wypowiedzeniu umowy (?). Mój zięć miał też telefon w T-mobile "na mnie". Ostatnio wypowiedział im umowę i przeszedł do innego operatora.
    Zaraz zadzwonię drugi raz żeby to wszystko uporządkować.

    Dzwoniłem, pismo dotarło, czeka na rozpatrzenie.
    Pani również wspomniała o dostarczeniu telefonu do punktu sprzedaży.
    Poprosiłem o sprawdzenie gdzie odsyłają telefony Lumia do naprawy - odpowiedź Regenersis.
    Oczywiście powiedziałem co o tym myślę i na czym polegał by mój błąd gdybym oddał telefon do punktu sprzedaży.
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 19-02-2016 o 10:03

  • Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy 12345678 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas