Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 14 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #11

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Reklama:
    Dziękuję za szybką odpowiedź. Umowę, a właściwie aneks podpisałem 21.05.2015. Skorzystałem z możliwości wcześniejszej wymiany telefonu. A tak w ogóle to jestem ich klientem od 1997 r. Czy w piśmie opisywać, że przeprowadziłem test telefonu przy pomocy aplikacji.....
    Co masz na myśli salon operatora. Czy może to być autoryzowany punkt sprzedaży T-mobile? Taki punkt sprzedaży mam w Wejherowie a salon w Gdyni.
    Czy będzie możliwość żebyś to pismo sprawdziła przed doręczeniem?

    --- Post Połączono 09:21 --- Poprzedni Post napisano 08:13 ---

    Pismo gotowe. Napisz proszę jak Ci je przesłać. Ale tak jak "krowie na rowie"

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Gdzie zawierałeś umowę/aneks i odbierałeś telefon? A może ta umowa przedłużana była na odległość i telefon dostarczył kurier?
    Czy jedyną usterką jest wada głośników? Wada/wady powinna być opisana, a jako załącznik można dodać wydruk z przeprowadzonego testu.
    Projekt pisma możesz wstawić tutaj( z wykropkowanymi danymi identyfikacyjnymi). Jako adresata wpisujesz adres siedziby operatora, a poniżej miejsce zawarcia/wykonania umowy.

  • #13

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Umowę przedłużałem przez telefon. Aparat dostarczył kurier. Aparat 16 marca, przedłużenie umowy w maju ubiegłego roku.
    Poniżej pismo. Mam raport z testu, mogę dołączyć.

    Wejherowo 05.02.2016






    T-Mobile Polska S.A.
    Ul. Marynarska 12
    02-674 Warszawa



    Niezwłoczne zawiadomienie

    W dniu 16.03.2015dokonałem zakupu telefonu, przez konsultanta sieci T-Mobile, Lumia 930 o nr IMEI ........

    W dniu 04.02.2016 stwierdziłem wadliwe działanie przedmiotowego telefonu, polegające na tym, że telefon przestał działać w trybie głośno – mówiącym. Diagnostyka przeprowadzona przy pomocy aplikacji LumiaPhoneTestApplication wykazała uszkodzenie mikrofonów nr 3 i 4.

    Ponadto w czasie czytania czy też pisania tekstu na jasnym tle, wyświetlacz telefonu miga jak stroboskop.








    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    Jak zwykle pomieszałem. Umowa na ten telefon została podpisana w momencie odbioru telefonu. Czy trzeba dopisać gdzieś numer tej umowy. Na firmę mam dwa telefony.
    Aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr XXXXXXXX z dnia XXXXXXXXX
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 15-02-2016 o 08:39

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Poniżej przedstawiam /po korekcie/ propozycję pisma. Myślę, że najlepszym wyjściem byłoby wysłanie go listem poleconym na adres siedziby operatora, za zwrotnym poświadczeniem odbioru / z wykupioną dodatkową opcją zawiadomienia SMS o dostarczeniu przesyłki/. Pisz, gdy będziesz miał jeszcze jakieś pytania.


    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    broda4 (26-09-2016),Marek Czerniejewski (05-02-2016)

  • #15

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Super, dziękuję.
    Czy w załącznikach musi być poz. 1 skoro wyślę poleconym?

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Tak, ponieważ treść tego pisma jest dla Ciebie bardzo ważna. Ponadto, chciałabym, żeby sprzedawca wiedział, że podchodzisz do tego profesjonalnie

  • #17

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Jasne. Drukuje i w poniedziałek wysyłam.
    Pozdrawiam.

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Sprawdź proszę, czy w Twojej umowie, warunkach oferty promocyjnej bądź aneksie do umowy nie ma wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.

  • #19

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    To jest pełna nazwa dokumentu:
    ANEKS DO UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH NR XXXXXXXXXX („UMOWA")
    Nigdzie w tym dokumencie nie znalazłem wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi.
    Nie ma też mowy o gwarancji.
    To samo dotyczy FV. Ten numer wstawiam do pisma?
    Jak operatorzy, a w szczególności T-Mobile, podchodzą do odpowiedzialności z tyt. rękojmi. Jak to wygląda w praktyce? Pewnie zapowiada się długa i wyniszczająca walka.

    --- Post Połączono 10:26 --- Poprzedni Post napisano 10:15 ---
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 15-02-2016 o 14:17

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,804
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    ANEKS DO UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH NR xxxxxx („UMOWA")
    Ten numer wstawiasz do pisma,numer FV wpisujesz do załącznika, gdzie jest mowa o dowodzie zakupu.

    Chciałabym, żebyś się jeszcze zastanowił nad żądaniem z tytułu rękojmi. Masz do wyboru cztery możliwości, określone w art.560 i 561 Kodeksu cywilnego:
    - możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo
    - o odstąpieniu od umowy lub
    - możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad bądź
    - usunięcia wady.
    Musisz mieć na uwadze i to, że nie mają do Ciebie zastosowania przepisy dotyczące konsumentów. Ty, jesteś tylko kupującym.
    Niestety sprzedawcy, w szczególności operatorzy, będą czynić wszystko by uchylić się od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, byle ich działania były zgodne z prawem. Mogą to wykorzystać, tak jak Ty masz prawo do żądań w przypadku wystąpienia wady w zakupionym towarze.
    Przeczytaj proszę dokładnie o swoich i sprzedawcy prawach oraz obowiązkach w temacie /część l i ll/:
    Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część I
    Rękojmia-odpowiedzialność sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej /przepisy/. Część II

    Tu http://www.windowsmania.pl/blogs/ali...y-za-free-160/ znajdziesz link do pobrania bezpłatnie całego tekstu Kodeksu cywilnego.

    Gdybyś miał pytania, to oczywiście pisz. Postaramy się znaleźć najkorzystniejsze rozwiązanie.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 15-02-2016 o 11:27 Powód: Usunęłam z cytatu nr umowy

  • Strona 2 z 14 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas