Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 12 z 14 PierwszyPierwszy ... 2891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #111

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    595
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Reklama:
    Dziękuję za zaangażowanie. Kuba potwierdził to co przypuszczałem.
    Po wypuszczeniu na rynek L930, na podstawie wysyłanych przez telefony raportów, producent był informowany o różnych wadach i błędach w działaniu telefonu. Na tej podstawie dokonywano zmian konstrukcyjnych. Wcześniej zadałem pytanie na forum o "numer wersji sprzętu" - i tak właśnie mi odpowiedział Kuba - zmiany konstrukcyjne.
    Czyli telefony z IMEI od .......... do........... mają zainstalowaną płytę w wersji 2.0.0.3 i do obsługi tej płyty wymagany jest soft 22.
    W moim telefonie: numer wersji sprzętu 2.0.0.3

    To jest oczywiście tylko moja koncepcja, moje przemyślenia.
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 12-03-2016 o 12:16 Powód: Edit

  2. Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (12-03-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #112

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Twoje milczenie od kilku dni daje mi do zrozumienia, że telefon działa prawidłowo i jesteś zadowolony z pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi. Zatem uważam, że założony cel został osiągnięty i temat został wyczerpany.
    Gdy zauważysz nieprawidłowości w trakcie użytkowania telefonu, daj znak na priv. Temat otworzę do jego dalszej kontynuacji w kierunku złożenia drugiej reklamacji z tytułu rękojmi / ze skutecznym żądaniem wymiany na telefon bez wad lub odstąpienia od umowy sprzedaży/.

    Dziękuję za aktywność i doskonałą współpracę

  • #113

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    595
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Rzeczywiście kilka dni się nie odzywałem. Przyczyna prosta-rozchorowałem się.
    Cały czas jednak testuję swój sprzęt i jak do tej pory wszystko jest ok. Mam nadzieję, że tak już będzie.
    Czytając wcześniej różne wątki związane z reklamacjami (jak zwał, tak zwał)telefonów byłem przerażony.
    Zastanawiałem się dlaczego reklamacja złożona przez nas, jakoś tak szybko się zakończyła i co najważniejsze pomyślnie dla mnie. Wiem, że gdyby nie Twoja pomoc to bym sobie nie poradził.
    Jeżeli ten wątek czytali inni forumowicze, a może nie tylko, i wybrali tą samą drogę to ja się z tego cieszę.
    Alicjo, duża buzia za to co dla mnie zrobiłaś.
    Pewnie się jeszcze "otrzemy" gdzieś na forum.
    Pozdrawiam

  • Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (16-03-2016)

  • #114

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Spotkać się możemy, tylko bez ocierania

    Marku, jeszcze jedna uwaga: pilnuj jak oka w głowie dokumentacji związanej z zawiadomieniem Sprzedawcy o wadzie i z pierwszą reklamacją. Procedura reklamacyjna z tytułu rękojmi przy zakupie na firmę jest bardziej sformalizowana, ponadto trudniejsza do dochodzenia.
    Czy w sprawie zawiadomienia o wadzie, dostałeś jakąś informację od sprzedawcy ( operatora)?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 16-03-2016 o 23:41

  • #115

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    595
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Wszystkie dokumenty i potwierdzenia zbieram. Zrzuty z ekranu także.
    Wczoraj otrzymałem pismo z T-Mobile. Dopiero dzisiaj przeczytałem.
    Odp_T-mobile.JPG
    Wydaje mi się, że operator od początku śledził tą sprawę. Pisałem wcześniej, że dostałem SMSa o odbiorze telefonu od operatora a nie ze sklepu. W sklepie byli raczej zdziwieni skąd wiem, że telefon już u nich jest.

  • #116

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Bardzo dobrze, że dostałeś pismo od Operatora/Sprzedawcy. Nie podoba mi się natomiast jego treść. Nie może T-mobile, jako Sprzedawca powoływać się na brak podstaw do uznania Twojej prośby. Po pierwsze, to nie była żadna prośba o odstąpieniu od umowy sprzedaży, tylko złożenie oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Ty o nic nie prosiłeś, tylko skorzystałeś z przysługującego Ci prawa jeżeli rzecz sprzedana ma wadę.
    Po drugie, to nie brak podstaw, bo takowe istniały w chwili złożenia oświadczenia, tylko to, że Sprzedawca działając na podstawie art. 560 Kodeksu cywilnego /zdanie 1 § 1./*, uchylił się od skutków złożonego przez Ciebie oświadczenia woli poprzez naprawę wadliwego przedmiotu sprzedaży (usunął wadę). I takiej treści pismo powinieneś dostać! Ja bym wystąpiła do Sprzedawcy z żądaniem o właściwej treści pismo! I nawet jak nie odpowie, to Ty będziesz miał dowód nadania swojego pisma.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**


    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Wydaje mi się, że operator od początku śledził tą sprawę. Pisałem wcześniej, że dostałem SMSa o odbiorze telefonu od operatora a nie ze sklepu. W sklepie byli raczej zdziwieni skąd wiem, że telefon już u nich jest.
    Dlaczego napisałeś o sklepie, przecież Ty reklamację z tytułu rękojmi składałeś w salonie operatora i w tymże salonie odbierałeś naprawiony telefon. W Twojej sprawie, Operator był jednocześnie Sprzedawcą, odpowiedzialnym z tytułu rękojmi.

    *)
    art. 560 Kodeksu cywilnego:
    "§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie..."

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Artemowski (24-03-2016),broda4 (28-09-2016),Marek Czerniejewski (17-03-2016)

  • #117

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    595
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Czyli muszę prosić Cię o pomoc w napisaniu pisma.
    Pewnie będziesz potrzebować skan pisma ze wszystkimi danymi. Wyślę mailem.

    Nie ma już salonów sprzedaży, autoryzowanych punktów itp. Teraz jest: "T-Mobile Sklep" Wszystko inne to są punkty dilerskie. Na to też chyba trzeba zwracać uwagę, czy oddaje się sprzęt do operatora czy dilera.

  • #118

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Czyli muszę prosić Cię o pomoc w napisaniu pisma.
    Myślę, że chcesz, a nie musisz
    Owszem, nie mogę się jednak zobowiązać terminem, proszę o cierpliwość OK?

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Nie ma już salonów sprzedaży, autoryzowanych punktów itp. Teraz jest: "T-Mobile Sklep"
    No, to już się nie będę czepiała

    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Wszystko inne to są punkty dilerskie. Na to też chyba trzeba zwracać uwagę, czy oddaje się sprzęt do operatora czy dilera.
    Zgadza się, dlatego dokładnie chciałam uzyskać informację od T-mobile, o wskazanie miejsca złożenia Twojej reklamacji. Z mojego rozeznania wynika to, że dilerzy nie zawsze odpowiadają z tytułu rękojmi. Oni mają za zadanie "łowić" klienta, a w rzeczywistości, w ramach zawartej umowy z operatorem, mogą działać w imieniu i na rzecz tego operatora. Trochę to dziwna konstrukcja, a spotkałam się już z tym, zdaje się, w Play.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Marek Czerniejewski (17-03-2016)

  • #119

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37

    Pismo do T-MOBILE dot. złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    broda4 (28-09-2016),Marek Czerniejewski (27-03-2016)

  • #120

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    595
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Dziękuję, dziękuję.
    Czyli tak jak ostatnio, poleconym za potwierdzeniem odbioru z SMS-em.
    We wtorek lub środę wysyłam.
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 27-03-2016 o 18:53

  • Strona 12 z 14 PierwszyPierwszy ... 2891011121314 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas