Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy ... 67891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #91

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Reklama:
    Przed chwilą sprawdziłem na stronie Regenersis.
    Obraz 5.JPG
    Co za tempo!
    Tam jest napisane, że urządzenie przekazane do Europejskiego Centrum Serwisowego. Ciekawe co to znaczy, przecież wycenili wartość naprawy, czyli wiedzieli (mam nadzieję) co jest uszkodzone. Teraz wysyłają dalej?
    Co o tym wszystkim sądzić.

    --- Post Połączono 16:15 --- Poprzedni Post napisano 16:05 ---
    Ostatnio edytowane przez Marek Czerniejewski ; 03-03-2016 o 16:11

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #92

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Chyba jednak trochę dłużej poczekasz na swój telefon. Być może zauważyli migotanie ekranu i wysłali na Węgry do iQor.

  • #93

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Trochę to dla mnie dziwne. Usterki zostały opisane, serwis po rozpoznaniu - diagnostyce podaje cenę usługi. Przystępując do naprawy okazuje się, że to co innego?
    Zastanawiam się czy jest możliwość śledzenia naprawy.
    Czy ten telefon wróci do Regenersis, czy bezpośrednio do Sklepu T-mobile.
    Wysłałem w tej sprawie maila z zapytaniem.

  • #94

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez Marek Czerniejewski Zobacz posta
    Trochę to dla mnie dziwne. Usterki zostały opisane, serwis po rozpoznaniu - diagnostyce podaje cenę usługi. Przystępując do naprawy okazuje się, że to co innego?
    To nie jest takie dziwne, jeżeli w trakcie naprawy doszli do przekonania, że usterka/wada jest poważniejsza.

  • #95

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Otrzymałem dzisiaj odpowiedź ze Sklepu T-mobile, gdzie mogę śledzić postęp naprawy mojego telefonu.
    Odpowiedziano mi, że na stronie producenta. Znalazłem na stronie M$.
    Obraz M$_.JPG

  • Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (04-03-2016)

  • #96

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Dzięki Twojej dociekliwości, możemy szczegółowo prześledzić aktualną "ścieżkę serwisową"

  • #97

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Zaglądałem dzisiaj na strony Regenersis i M$.
    Na stronie M$ bez zmian czyli: "Urządzenie przekazane do Europejskiego Centrum Serwisowego w celu dokonania naprawy."
    Natomiast na stronie Regenersis zmieniono orientacyjny czas wykonania naprawy z 04.03 na 08.03.2016.
    Tak naprawdę to nie wiem czy ten telefon dotarł do tego Centrum Serwisowego, czy nie. Czy zmieniono datę asekuracyjnie, czy faktycznie naprawa ma być zakończona 08.03

    Mam pytanie do forumowiczów: czy śledziliście już naprawę na tej stronie M$? Czy będzie tam więcej informacji dotyczących przebiegu naprawy typu: dostarczono, naprawiono, wysłano itp.

  • #98

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Nie zmienił się czas wykonania naprawy na stronie Regenersis?

  • #99

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Odwiedziłem przed chwilą wiadome strony.
    Obraz M11560.JPG

    Obraz 7.JPG

    Ale się dzieje.

  • Jeden użytkownik podziękował Marek Czerniejewski za ten post:

    ali_cja (10-03-2016)

  • #100

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Chyba rzeczywiście przez "zieloną granicę" podróżuje Pierwszą reklamację z tytułu rękojmi mamy za sobą, teraz tylko oczekuję Twojego sprawozdana z oględzin i sprawności działania telefonu

  • Strona 10 z 14 PierwszyPierwszy ... 67891011121314 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas