Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 14 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 131

Wątek: [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

  1. #1

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)

    [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji

    Reklama:
    Witam z uwagą czytam forum. W mojej L930 też miga ekran gdy ekran ma jasne tło. To zjawisko nie występuje gdy telefon jest "na kablu". O czym to może świadczyć. Telefon nigdy nie upadł, jest na gwarancji. Proszę o radę, czy to jest wina softu czy uszkodzony telefon.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    11,812
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,738
    Podziękowano
    198,751(10,479)
    o złym montażu przez serwis/fabrykę

  • Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    Marek Czerniejewski (02-11-2015)

  • #3

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Telefon kupiony bezpośrednio u operatora (T-mobile), nigdy w serwisie nie był, a przynajmmniej nic mi o tym nie wiadomo. Czy jest to usterka, którą powinien zająć się serwis? Czy może spowodować dalsze usterki.
    Poza tym telefon sprawuje się dobrze. Dziękuję za szybką odpowiedź

    --- Post Połączono 20:16 --- Poprzedni Post napisano 19:39 ---

    No i okazuje się, że na kablu też mruga. Rzadziej ale jednak. Pozdrawiam

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    11,812
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,738
    Podziękowano
    198,751(10,479)
    tak czy siak nic z tym nie zrobisz oddaj jak możesz zamiast dawać na stół

  • Jeden użytkownik podziękował djtonka za ten post:

    Marek Czerniejewski (02-11-2015)

  • #5

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Kubo, rozumiem, że nadszedł mój czas :-)
    Zapraszam Marku do tematów na: Rękojmia/ niezgodność towaru z umową

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    djtonka (02-11-2015),Marek Czerniejewski (02-11-2015)

  • #6

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Dziękuję za zainteresowanie. Od kilu miesięcy śledzę forum, w tym Twoje posty. Nie wiem jak długo obowiązuje rękojmia. Jestem kompletnie zielony w tej materii. Zakup tel. na rachunek czy bez, jak czytam o tych zawiłościach to mi się włos jeży. Mam firmę na, którą w rodzinie wykorzystywane są trzy aparaty. Jednym z nich jest L930, którą używam. Tel zakupiony w maju, dostarczony przez kuriera

    Nie wiem co o tym wszystkim sądzić. Piszę sobie z telefonu i ekran nie miga. Bez ładowarki. Jak go kupiłem miał WP 8.1 teraz W10M. Nie mogę sobie przypomnieć czy to miganie występowało wcześniej. Może. To wina systemu.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 02-11-2015 o 23:38 Powód: Usunęłam informację o połączeniu postów oraz zdublowany post

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Może zrobimy teraz tak:
    - skoro masz wątpliwości, poobserwuj działanie telefonu na W10M i na 8.1.,
    - nie musisz od razu reklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy, jednakże musisz zawiadomić operatora ( sprzedawcę) o wykryciu wady. I to jak najszybciej ażeby nie utracić prawa do roszczeń z tytułu rękojmi. Powinieneś mieć bowiem na uwadze treść art. 563 Kodeksu cywilnego:
    " § 1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
    § 2. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie."


    Niezwłoczne zawiadomienie; myślę, że możemy przyjąć 30 albo 31 października, jako dzień wystąpienia wady.

    Pismo powinno być sporządzone w dwóch egzemplarzach ( jeden dla operatora, drugi dla Ciebie z potwierdzeniem operatora, że otrzymał pismo). W treści tego pisma informujesz T-Mobile jako sprzedawcę, że w taki i takim dniu, w salonie ....., zawarłeś umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr..... oraz umowę sprzedaży telefonu Lumia 930 o nr IMEI......

    W dniu......., stwierdziłeś wadliwe działanie przedmiotowego telefonu, polegające na....... , o czym niezwłocznie informujesz.
    I oczywiście podpis. A niżej: "Wykonano w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron"

    Pismo możesz dostarczyć osobiście do salonu operatora. Dajesz "oryginał", a na drugim egzemplarzu żądasz poświadczenia otrzymania zawiadomienia o wadzie. Możesz również wysłać to pismo listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na adres siedziby T-mobile. Drugi egzemplarz pozostawiasz sobie i do niego dopniesz dowód nadania oraz zwrotkę, gdy do Ciebie wróci.

    Po złożeniu/wysłaniu tego pisma, rozważymy złożenie reklamacji z tytułu rękojmi, OK?

    Jeśli chcesz, możesz mi przysłać projekt pisma ( bez danych identyfikacyjnych ) na priv.

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Marku, od Twojej ostatniej aktywności w tym temacie minął miesiąc. Twoja bierność jest wskazówką, że nie potrzebujesz już żadnej porady w tym zakresie. A zatem, wątek zamykam.

  • #9

    Dołączył
    14.12.2012
    Posty
    596
    Telefon
    Lumia 930
    Operator
    T-mobile
    Dziękuję
    176
    Podziękowano
    41(37)
    Witam Ali_cjo. Nie wiem czy się dobrze "podłączyłem". Pisałem wcześniej na forum zacząłem wątek 01.11.2015. Z powodu braku mojej aktywności uznałaś, że wątek należy zamknąć. Dzisiaj dopiero przekonałem się, że telefon jest uszkodzony. Pisałem wcześniej o migającym ekranie. W miedzy czasie okazało się, że telefon nie działa w trybie głośnomówiącym. Szukałem przyczyny w oprogramowaniu. Sprawdziłem - moje oprogramowanie układowe czyli sterowniki były ze stycznia ub. roku. Myslałem, że stare sterowniki z W10M nie koniecznie dobrze współpracują. Dzięki kolegom z forum a szczególnie djtonka uaktualniłem oprogramowanie. Dzisiaj wykonałem test telefonu - okazało się, że nie działają mikrofony numer 3 i 4. Djtonka uważa, że naprawa jest na tyle poważna, że może być wykonana poza regionalnym serwisem Nokii. Wgląda na to, że chodzi o słynny Regenersis. Nie chcę telefonu oddawać w te rączki.
    W poprzednich postach podałem nie ścisłe informacje, mam przed soba fakturę z dnia 16.03.1015. Telefon kupiony na firmę. Telefon zakupiony u konsultanta T-mobile.
    Liczę na Twoją pomoc. Z góry dziękuję.

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,805
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    520
    Podziękowano
    980(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Rozumiem, że sprzedawca/operator nie został zawiadomiony o wadzie tylko dlatego, że nie miałeś pewności istnienia wady. Teraz zatem nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jak najszybciej powiadomić sprzedawcę o wadzie, czyli postąpić zgodnie z opisem z postu #7, przyjmując rzeczywiste wykrycie/ujawnienie wady, tj.4 lutego 2016 roku.
    Po zawiadomieniu sprzedawcy, napisz. Dobrze?

  • Strona 1 z 14 1234511 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi
      Przez Jarx w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 88
      Ostatni post / autor: 23-04-2016, 18:29
    2. Rękojmia w przypadku zakupu na firmę (L930)
      Przez Arttysta w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 52
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:55
    3. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    4. [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 28-10-2015, 15:45
    5. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 20-05-2015, 01:52

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas