Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789
Pokaż wyniki od 81 do 89 z 89

Wątek: [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi

  1. #81

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Muszę się trochę zastanowić;
    LG proponuje Ci naprawę pogwarancyjną, oznacza to, że gwarancja nie zostanie przywrócona.
    Zlekceważyli też prośbę o dokładny kosztorys. Jeżeli Ty zleciłbyś prywatnie przeprowadzenie ekspertyzy i byłaby ona pomyślna dla Ciebie, to w jaki sposób chciałbyś wyegzekwować od LG koszty tej ekspertyzy?
    Tylko proces i to z niepewnym wynikiem.

    Może wysłać im jeszcze raz pismo z żądaniem ustosunkowania się do treści odwołania?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #82

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Możemy spróbować, ale czy to coś da? Myślisz, że gdybym wykonał ekspertyzę, i wyjdzie, z niej, że mam rację, to jest szansa na przegranie procesu? Niby jest napisane, że "po dokonaniu sprawdzenia serwis potwierdził mechaniczny charakter uszkodzeń, uzasadniając to ingerencją cieczy." Jest to dla mnie taka próba wymigania, jak może być uszkodzenie mechaniczne, które powstało na skutek ingerencji cieczy. Mechaniczne, to mogłoby być, gdyby np. spadł i pękł ekran. Dodatkowo, w żaden sposób nie odnoszą się do problemów z ładowaniem.
    Dziwi mnie też to, że niby serwis dokonał sprawdzenia, a nie dokonał, żadnej dokumentacji foto, a zrobili tylko dwa zdjęcia jednego czujnika wilgoci i nr imei. Jest prawie pewny, że nawet nie rozkręcili tego telefonu.

    Koszt ekspertyzy to 80 zł, a mielibyśmy pewność, czy mam rację, czy nie? Tylko żebym tym czegoś nie pogorszył :/
    Ostatnio edytowane przez Jarx ; 21-04-2016 o 16:31

  • #83

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie napisałam nic o przegranej, tylko o niepewnym wyniku. W procesie ten wygrywa, kto lepiej uzasadni swoje racje. Będąc na Twoim miejscu, też pewnie spróbowałabym z prywatną ekspertyzą, chociażby po to, żeby nabrać przekonania w tę lub w drugą stronę. W zasadzie już nic nie możesz pogorszyć, skoro telefon, wg. LG, nie jest już objęty gwarancją. Ale, to Ty musisz podjąć decyzję.

  • #84

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Ok. Zrobię w takim razie ekspertyzę. Nawet gdyby telefon był na gwarancji, to rozmawiałem z rzeczoznawcą i mówił, że on pisze notkę w ekspertyzie i telefon nie traci gwarancji na skutek jego rozkręcenia.

  • Jeden użytkownik podziękował Jarx za ten post:

    ali_cja (22-04-2016)

  • #85

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Bardzo dobra informacja. Jak długo będziesz oczekiwał na ekspertyzę?

  • #86

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Już jestem po ekspertyzie. Rzeczoznawca stwierdził, że jest jakaś mikroszczelina między wyświetlaczem, a ekranem i widać ślady cieczy w środku :/. Niestety, mówił, że sprawy nie wygram, bo nie udowodnię im, że ta szczelina była od nowości, bo mogła powstać np. na skutek upadku. Wykonał mi za to ekspertyzę za darmo , pobrał by pieniądze, gdyby wystawiał pisemną opinię, a mówił, że to nie ma sensu, bo sprawę przegram :/. Szkoda tylko, że tyle się namęczyliśmy. Nie zdążył jednak sprawdzić ładowarki, i nie wie dlaczego telefon ma problemy z ładowaniem. Ale mówił, że mogą to być trzy rzeczy: zepsuta ładowarka, zepsuta bateria lub uszkodzona płyta główna (ale musiałbym zostawić mu tel na weekend, a niestety nie mam zastępczego w tej chwili) :/. Zastanawiam się, czy napisać odwołanie dotyczące tylko ładowania. Może chociaż to uznają i wymienią mi ładowarkę. :/

  • #87

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cóż, trzeba się pogodzić z faktem, że z serwisem trudno wygrać. Niestety.

    Cytat Zamieszczone przez Jarx Zobacz posta
    Zastanawiam się, czy napisać odwołanie dotyczące tylko ładowania. Może chociaż to uznają i wymienią mi ładowarkę
    Nie sądzę, że odwołanie miałoby sens. W przypadku stwierdzenia zalania/zawilgocenia, serwis odstępuje od jakichkolwiek czynności diagnostycznych i naprawczych. Z chwilą podjęcia decyzji o uchyleniu gwarancji i nie uwzględnieniu odwołania serwis nie dokona żadnych nieodpłatnych czynności. Mogliby to zrobić z "dobrego serca", ale na to to już bym raczej nie liczyła.

  • #88

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    No niestety. A byłem nastawiony na walkę z nimi:/ No cóż nic nie poradzimy. Bardzo dziękuję Ci za udzieloną pomoc, jestem bardzo wdzięczny. Szkoda tylko, że nie osiągnęliśmy sukcesu, no ale tak bywa.

  • Jeden użytkownik podziękował Jarx za ten post:

    ali_cja (23-04-2016)

  • #89

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Rzeczywiście, nie udało się. Nie znalazłam jeszcze metody na skuteczne egzekwowanie ochrony gwarancyjnej, dlatego sama nie korzystam z gwarancji. Gdybyś kupował telefon jako konsument, może udałoby się zainteresować Rzecznika Konsumentów.
    Dziękuję za współpracę

  • Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Zakup w komisie/na Allegro z punktu widzenia ochrony praw kupującego/konsumenta
      Przez wosio w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 22:01
    2. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    3. Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu
      Przez radion2 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 17-09-2015, 22:17
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas