Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 89

Wątek: [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Dobrze. Gdzie będziesz odbierał telefon, w salonie Play?

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Jarx (08-03-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Nie zauważyłem,. że mi odpisałaś wczoraj. Odebrałem już telefon w salonie play.

    "Spróbujemy pociągnąć Twoje powiadomienie doradcy drogą telefoniczną, napisz mi o wszystkich okolicznościach związanych z tą rozmową:
    - kiedy dokładnie to było - 26.02.2016
    - na jaki nr telefonu, - nr doradcy (on jest pracownikiem firmy, która jest jakby pośrednikiem play - mają swoją działalność)
    - z kim rozmawiałeś - tak znam to doradca, który sprzedał mi tel i mnie obsługuje
    - czy został Ci ślad w połączeniach wychodzących, - tak
    - czy zostałeś uprzedzony o nagrywaniu rozmowy, - rozmowa nie była nagrywana (najprawdopodobniej)
    - czy rozmawiałeś z telefonu, który później oddałeś na gwarancję, itp. - tak
    Przypomnij sobie, w miarę dokładnie treść rozmowy (Twoją i doradcy), a w szczególności,
    - czy wskazał Ci dokładny adres sklepu Play w którym masz złożyć reklamację oraz, - powiedział, że on podlega pod salon play w tesco w Bydgoszczy, jednak tam nie mieli zastępczego smartfona, dlatego poszedłem do innego salonu play)
    - czy poinformował z czego masz się domagać w salonie przy składaniu tej reklamacji. Nie tłumaczył się, dlaczego on nie odbiera wadliwego telefonu, tylko kazał Tobie to zrobić osobiście? - nie było takiej rozmowy
    Postaraj się przypomnieć jak najwięcej szczegółów tego zdarzenia, OK? -To była krótka rozmowa typu zepsuł mi się telefon, potrzebuję zastępczy co dalej.
    I jeszcze jedno, w jaki sposób zamawiałeś umowę abonamentową i sprzedaży telefonu oraz w jakich okolicznościach ją podpisywałeś: w siedzibie doradcy, u Ciebie czy w salonie Play? - u mnie w siedzibie, czyli w moim domu, to była kontynuacja poprzedniej umowy, kiedyś poprosiłem o kontakt na stronie play i on się ze mną skontaktował i przygotował ofertę.


    Odebrałem dzisiaj tel, jeden papierek faktycznie jest do połowy różowy, papierek na baterii jest cały biały. W opisie od nich mam tylko napisane: powód naprawy: water damage corrosion, uwaga Q5 ingerencja cieczy.

    --- Post Połączono 13:20 --- Poprzedni Post napisano 13:01 ---

    Napisałem jeszcze do serwisu, czy posiada jakąś dokumentację fotograficzną, które wskazuje na zalanie oprócz jednego w 50% zabarwionego papierka.

  • Jeden użytkownik podziękował Jarx za ten post:

    ali_cja (08-03-2016)

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    Jarx (08-03-2016),SHT (08-03-2016)

  • #14

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Czy kontaktowałeś się z tym doradcą po uzyskaniu informacji o odmowie nieodpłatnej naprawy? Jeżeli tak, to o czym go informowałeś? - tak, mówiłem, że nie uznali gwarancji, i że będę chciał reklamować z tytułu rękojmii.
    Wrzuć proszę skany wszystkich dokumentów związanych z tym telefonem (aneks do umowy- nie musi być całość, chodzi mi głównie o strony tego aneksu, protokoł przyjęcia do naprawy, kwity z serwisu, pokwitowanie odbioru telefonu z Play ). Oczywiście bez danych identyfikacyjnych (osób, telefonu i nr. umowy)

    Sprawdzałeś status gwarancji na stronie producenta? - nie mogę się zalogować, bo nie przysłali mi linku aktywacyjnego, cały czas czekam

    Czy możesz go utrwalić ( co najmniej np. poprzez zrzut ekranu połączeń, ze strony Play) ? - w play 24 bilingi są dostępne cały czas.

    --- Post Połączono 14:47 --- Poprzedni Post napisano 14:33 ---

    Zauważyłem, że w billingach nie mam tego połączenia, bo ja do niego dzwoniłem, a on do mnie oddzwonił. Zrobiłem zrzut ekranu z połączeń w telefonie.
    Załączone obrazki Załączone obrazki
    Ostatnio edytowane przez Jarx ; 08-03-2016 o 14:34

  • Jeden użytkownik podziękował Jarx za ten post:

    ali_cja (08-03-2016)

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Jarx (09-03-2016)

  • #16

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Faktura jest wystawiona, przez firmę, w której pracuje doradca. Jest to S.C. Podpisany jest doradca.
    Status naprawy mam jako naprawa odrzucona.

    --- Post Połączono 09:07 --- Poprzedni Post napisano 08:34 ---

    Rozmawiałem z serwisem w Mławie. Oni nie wykonują ekspertyz na prywatne zlecenia. Konsultant kazał mi kontaktować się z działem reklamacji i z nimi się kłócić. Zapytałem też ich, czy stwierdzili zalanie tylko na podstawie zabarwionego w 50% papierka, czy telefon został rozkręcony i widać ślady zalania. Czekam na odpowiedź od nich.
    Znalazłem jednego rzeczoznawcę, który takie ekspertyzy wykonuje, koszt to 200 zł + koszty przesyłek.
    Dział reklamacji ma kilka dni na odpowiedź, może lepiej zaczekać na nią? Czy później w razie czego będę mógł jeszcze złożyć reklamację z tytułu rękojmi?
    Ostatnio edytowane przez Jarx ; 09-03-2016 o 08:49

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Jarx Zobacz posta
    Czy później w razie czego będę mógł jeszcze złożyć reklamację z tytułu rękojmi?
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Jarx (09-03-2016)

  • #18

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Może w takim razie poczekam na odpowiedź z działu reklamacji i dopytam ich jakie są to koszty. Niestety kontakt z nimi jest tylko mailowy.

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Wycenę Twojej naprawy dokonał LG Electronics SVC Center ( zał.6). Na stronie Infolinia LG: Kontakt i numer telefonu , masz do wyboru:
    - rozmowę online z Konsultantem LG,
    - możesz wysłać wiadomość do Działu Obsługi Klienta LG albo na adres mailowy z załącznika 6
    - lub zadzwonić do Działu Obsługi Klienta LG pod numer 801 54 54 54

    Poczytaj trochę o serwisie w Mławie https://www.google.pl/search?q=LG+El...82awie+telefon
    Może nie warto sobie nimi głowy zawracać, tylko rozmawiać z LG Electronics SVC Center i ich zapytać o koszty ewentualnej ekspertyzy? I dopiero po tych ustaleniach, podjęlibyśmy decyzję o skarżeniu naprawy gwarancyjnej lub o złożeniu reklamacji z tytułu rękojmi.

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    04.03.2016
    Posty
    43
    Telefon
    LG G3
    Dziękuję
    11
    Podziękowano
    8(8)
    Właśnie pod ten adres mail [email protected] napisałem. Jednak oni przekierowali mnie na [email protected]. Nr infolinii jest niestety do Mławy. Z infolinii, maila i chata kierują na [email protected]. Zadałem co prawda pytanie tylko o przyczynę odmowy naprawy, czy kierowali się tylko papierkiem zabarwionym w 50%, czy może mają jakąś dokumentację fotograficzną. Jak tylko mi odpowiedzą, to zapytam ile kosztowałaby ekspertyza, jednak gość z infolinii mówił, że jak raz tak stwierdzili, to raczej małe szanse, żeby podważali swoją decyzję :/

  • Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Zakup w komisie/na Allegro z punktu widzenia ochrony praw kupującego/konsumenta
      Przez wosio w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 22:01
    2. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 18:44
    3. Reklamacja z tytułu rękojmi zamoczonego, wodoodpornego telefonu
      Przez radion2 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 41
      Ostatni post / autor: 17-09-2015, 22:17
    4. Zakup na Allegro - reklamacja z tytułu rękojmi
      Przez mini21 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 13
      Ostatni post / autor: 21-05-2015, 22:40
    5. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 18:25

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas