Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 32 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 313

Wątek: [Samsung S8] Zakupiony na Allegro telefon dotarł do mnie uszkodzony

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2018
    Posty
    279
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    115
    Podziękowano
    17(15)

    [Samsung S8] Zakupiony na Allegro telefon dotarł do mnie uszkodzony

    Reklama:
    Witajcie
    Mam problem i szukam wszelkiej możliwej pomocy.
    Przybliżę mój problem:

    Kurier dostarczył mi telefon. Na aukcji był w idealnym stanie, kilkumiesięczny więc kupiłem. Jako, że czekałem na większą ilość paczek to nawet nie pomyślałem, że w tej może być telefon. Wysyłający owinął go tylko 2 razy (o zgrozo 0_o) w folię bąbelkową po czym wrzucił w firmową foliówkę UPS. Po otwarciu moim oczom ukazał się telefon, owszem cały bez najmniejszej ryski, ale ze zbitym szkłem na wyświetlaczu :/

    Od razu zadzwoniłem na infolinie UPS. Konsultant powiedział, że przyjedzie ktoś zrobić protokół i ocenić w czym problem.

    Protokół został spisany. Następnie, złożyłem reklamację + wymagane przez nich dokumenty do serwisu KurJerzy.pl, ponieważ to przez nich kuriera zamawiał sprzedający. Oni przekierowali dokumenty do UPS. UPS reklamację odrzuciło, następnie odrzucili również moje odwołanie.

    Zamieszczam treść reklamacji, decyzję oraz odwołanie:

    Reklamację w formie mailowej złożyłem 3 stycznia (przesyłkę dostałem 29 lutego i musiałem czekać te kilka dni na spisanie protokołu szkody)
    Treść reklamacji:




    W piątek, (29 grudnia) kurier dostarczył mi uszkodzoną przesyłkę co bezzwłocznie zgłosiłem. Zostałem poinformowany, że protokół szkody zostanie spisany we wtorek (2 stycznia).

    Nadawca przesyłki:
    M. S.

    Odbiorca przesyłki:
    B. S.

    Załączam:
    1. Protokół reklamacji
    2. Raport szkody UPS
    3. List przewozowy
    4. Zdjęcia uszkodzonego przedmiotu
    5. Zrzut ekranu maila z zapytaniem do autoryzowanego serwisu o koszt wymiany uszkodzonego elementu.

    Uprzejmie proszę o informację zwrotną czy wszystko zostało z mojej strony wypełnione jak należy.



    Jako potwierdzenie przyjęcia otrzymałem wiadomość zwrotną:


    Witam.

    Reklamację złożyłam do firmy UPS. Po jej rozpatrzeniu skontaktuje się.



    9 stycznia ta sama Pani z serwisu KurJerzy.pl powiadomiła mnie o otrzymaniu odpowiedzi o treści:

    W związku ze zgłoszonym roszczeniem uszkodzenia przesyłki o w/w numerze, UPS Polska Sp. z o.o.
    zawiadamia, iż na podstawie zgromadzonych dokumentów i informacji, nie stwierdzono zaistnienia
    przesłanek odpowiedzialności odszkodowawczej w rozumieniu Ogólnych Warunków Świadczenia Usług
    UPS („OWŚU”) oraz art. 87 i nast. ustawy Prawo pocztowe.
    Zgodnie z pkt. 3.1 OWŚU, nadawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie odpowiedniego opakowania,
    opisania i oznaczenia przesyłki. Jak wynika z art. 87 ust. 3 pkt 3) ustawy Prawo Pocztowe, operator
    pocztowy nie ponosi odpowiedzialności wobec nadawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi
    pocztowej, które nastąpiło z powodu naruszenia przez nadawcę regulaminu świadczenia usług pocztowych –
    OWŚU.
    Zgodnie z protokołem szkody nadawca nie zastosował wystarczającego zabezpieczenia na czas transportu.
    Brak odpowiedniego opakowania przesyłki przez nadawcę stanowił naruszenie OWŚU, co wyłącza
    odpowiedzialność UPS Polska Sp. z o.o. W związku z powyższym odmawiamy uznania reklamacji w całości.
    Informujemy o prawie złożenia odwołania do UPS Polska sp. z o.o. w terminie 14 dni od doręczenia
    niniejszej odpowiedzi na reklamację.
    Złożenie odwołania nie wstrzymuje możliwości dochodzenia roszczeń określonych w ww. przepisach w
    postępowaniu sądowym albo mediacyjnym przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej albo - w
    przypadku konsumentów - przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy Prezesie Urzędu
    Komunikacji Elektronicznej.


    Następnie napisałem odwołanie i wysłałem je 11.01.2018 r. (do KurJerzy.pl)


    Treść:

    ODWOŁANIE OD DECYZJI Z DNIA 09.01.2018, DOTYCZĄCEJ PRZESYŁKI xyz

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji dotyczącej uszkodzenia w transporcie przesyłki numer 1ZF9720Y0490848038.

    UZASADNIENIE

    Absolutnie nie zgadzam się z Państwa decyzją. Brakuje w niej konkretów i dowodów, że przesyłka faktycznie była źle zabezpieczona.

    W myśl Ustawy Kodeks Cywilny, kurier przyjmując przesyłkę, nie stwierdza żadnych uchybień ze strony nadawcy.
    Art. 781. § 1. Jeżeli stan zewnętrzny przesyłki lub jej opakowanie nie są odpowiednie dla danego rodzaju przewozu, przewoźnik może żądać, aby wysyłający złożył pisemne oświadczenie co do stanu przesyłki, a w wypadku rażących braków odmówić przewozu.
    § 2. Jeżeli przewoźnik przyjmie przesyłkę bez zastrzeżeń, domniemywa się, że znajdowała się w należytym stanie.

    Ponadto Państwa pracownik, przyjmując przesyłkę nie miał jakichkolwiek zastrzeżeń co do sposobu jej zapakowania a w liście przewozowym jest wyraźnie określona zawartość jako „ELEKTRONIKA”. Dodatkowo nadawca zostaje informowany o weryfikacji paczki przez kuriera na odwrocie listu przewozowego:
    „(…) 3. Pamiętaj, że każda przesyłka weryfikowana jest w siedzibie kuriera. W przypadku stwierdzenia rozbieżności z zamówieniem (wymiary, waga, sposób pakowania) doliczone zostaną dodatkowe opłaty zgodnie z cennikiem detalicznym UPS (..)”

    Przypomnę jeszcze raz sposób zapakowania:
    1. Telefon został spakowany w naprawdę solidnym, grubym pudełku (nie miał możliwości przemieszczania się w środku dzięki dodatkowemu wypełnieniu),
    2. Pudełko z zewnątrz było dodatkowo obłożone ściankami z kartonu,
    3. Kilka warstw folii typu stretch,
    4. 4 warstwy folii bąbelkowej,
    5. Całość zabezpieczona przed przypadkowym rozwinięciem za pomocą szerokiej taśmy i i przewożone w folio paku.
    Ponadto wykupione zostało dodatkowe ubezpieczenie.

    W moim przekonaniu nadawca dołożył wszelkich starań aby należycie zabezpieczyć przewożony towar , który powinien dotrzeć do adresata w stanie nienaruszonym. Takie było też zdanie Państwa pracownika spisującego protokół szkody. Niestety nie zostało to zawarte w protokole, ponieważ nie spodziewałem się odmowy reklamacji. Niejednokrotnie korzystałem z usług Państwa firmy zabezpieczając podobne przedmioty w podobny sposób do wymienionego powyżej. Nigdy wcześniej nie miałem jakichkolwiek zastrzeżeń co do jakości wykonanej usługi.

    Jeżeli zaistnieje taka potrzeba, mogę dołączyć zdjęcia a także udostępnić wszelkie opakowania do ponownej oceny. Chciałbym dodać, że kurier sporządzający protokół szkody nie bardzo wiedział jak poprawnie wypełnić formularz, ponieważ jak sam przyznał, robił to po raz pierwszy. Stąd moja sugestia aby stan opakowań został oceniony ponownie przez Państwa przedstawiciela, w celu rozwiania wszelkich wątpliwości.



    5.02.2018 r. otrzymałem odpowiedź o treści:



    Szanowni Państwo,
    w odpowiedzi na odwołanie z dnia 11 stycznia br. od decyzji UPS Polska Sp. z o.o. odmawiającej
    uznania reklamacji wskazanej powyżej, po przeprowadzeniu postępowania odwoławczego
    uprzejmie informujemy, że ww. odwołanie nie zostaje uwzględnione, a decyzja o odmowie
    uwzględnienia reklamacji z dnia9 stycznia br. była prawidłowa w świetle Ogólnych Warunków
    Świadczenia Usług UPS („OWŚU”) oraz ustawy Prawo Pocztowe.
    Zgodnie z pkt. 3.1 OWŚU, nadawca ponosi odpowiedzialność za zapewnienie odpowiedniego
    opakowania, opisania i oznaczenia przesyłki. Jak wynika z art. 87 ust. 3 pkt 3) ustawy Prawo
    Pocztowe, operator pocztowy nie ponosi odpowiedzialności wobec nadawcy za niewykonanie lub
    nienależyte wykonanie usługi pocztowej, które nastąpiło z powodu naruszenia przez nadawcę
    regulaminu świadczenia usług pocztowych – OWŚU. Brak odpowiedniego opakowania przesyłki
    przez nadawcę stanowił naruszenie OWŚU, co wyłącza odpowiedzialność UPS Polska Sp. z o.o.
    Niniejsze pismo kończy postępowanie reklamacyjne.
    Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń określonych w ustawie Prawo Pocztowe w
    postępowaniu sądowym albo mediacyjnym przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej
    albo - w przypadku konsumentów - przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy
    Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.



    Niestety nie wiem jak teraz ugryźć temat.
    Moim zdaniem powinni to jakoś bardziej uzasadnić. Przesyłka była ubezpieczona do kwoty bodaj 4 tys zł.

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Podam też więcej szczegółów/zdjęć jeśli będzie trzeba.
    Ostatnio edytowane przez barteks1234 ; 06-02-2018 o 14:42

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Napisz proszę jeszcze o korespondencji ze sprzedawcą ( osoba prywatna, sprzedawca z Allegro) i o wszczętym sporze z Allegro. Jeżeli możesz, wrzuć scany.
    Co Ci wiadomo na temat umowy ubezpieczenia przesyłki i jej warunków?

    Reasumując, po naszej wcześniejszej wymianie korespondencji, wydaje się, że wybrałeś najlepszą drogę reklamacji:
    - w relacji przyjmującego zlecenie przewozu jest przedsiębiorca ( kurJerzy.pl), Ty zaś, jako odbiorca przedmiotu sprzedaży, występujesz jako osoba fizyczna, czyli konsument,
    - na przedsiębiorcy, w tej sytuacji, spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji, zgodnie z treścią
    (...)
    Art. 7a.
    1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
    2. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 1, uważa się, że uznał reklamację.
    3.Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

    (...)

    10 stycznia 2017 roku weszła w życie ustawa z 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, a jej regulacje mają zastosowanie do reklamacji składanych od tego dnia. Mocą tej ustawy, w ustawie o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. ( Dz.U. poz. 827 z póżn. zm. ) po art. 7, został dodany art. 7a.
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/do...20140827Lj.pdf

    - Zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji, przerzucił swój obowiązek na przewoźnika, na którego wybór, jak mi wcześniej pisałeś, nie miał wpływu zleceniodawca - czyli Twój sprzedawca.

    I tego będziemy się trzymali.

    Tyle, w kwestii wstępu.

    Możesz jeszcze wrzucić scan listu przewozowego ( obu jego stron)?
    Zastanawia mnie jeszcze, dlaczego UPC uparcie powołuje się na prawo pocztowe, a nie przewozowe. Chociaż w zasadzie, nie powinno nas na tym etapie interesować, ponieważ korespondencja pomiędzy UPC a kurJerzy, nas bezpośrednio nie powinna dotyczyć.

    Nieźle Ci idzie pisanie ( reklamacji i odwołania), przygotuj więc proszę projekt pisma do kurJer.pl i wrzuć go tutaj. Po moim doszlifowaniu ( jeżeli zajdzie taka potrzeba ) i uzbrojeniu go w podstawy prawne, wyślesz go drogą pocztową do kurJer.pl. Dobrze?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    barteks1234 (06-02-2018)

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2018
    Posty
    279
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    115
    Podziękowano
    17(15)
    Dziękuję, scany wrzucę jak wrócę do domu. Jakoś po 21. Dzwoniłem do sprzedającego i poprosiłem o oświadczenie, że odmówili mu kuriera DPD. Ma mi jakieś maile od nich dot.zamowienia też podesłać.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, wszystko się może przydać. Wrzucaj tylko tutaj, będzie mi łatwiej wracać do sprawy mając w jednym miejscu całą dokumentację. Ty też kompletuj sobie teczkę z chronologicznie ułożonymi dokumentami, być może przyda się na spotkanie z rzecznikiem konsumentów.
    Wiesz kim jest, właściwym miejscowo, Twój rzecznik?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    barteks1234 (06-02-2018)

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2018
    Posty
    279
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    115
    Podziękowano
    17(15)
    Dopytałem jeszcze raz u sprzedającego co do tego wyboru przewoźnika to było tak, że on wybrał DPD, wszystko było niby zaakceptowane i kazali mu czekać na kuriera. Po czym dostał informację, że kuriera nie będzie i ma wybrać między ups a dhl. (oczekuję na kopie wiadomości między sprzedawcą a KurJerzy.pl)

    Czekam też na jakieś potwierdzenie dot. ubezpieczenia.

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Wiesz kim jest, właściwym miejscowo, Twój rzecznik?
    Szczerze to nie mam pojęcia.

    Dyskusja allegro tutaj:
    Zdjęcia - Pokazywarka.pl

    Jeśli chodzi o sprzedawcę to jest to osoba fizyczna. Ogólnie kontakt jest i cały czas stara się współpracować w celu rozwiązania problemu.

    List przewozowy tutaj:
    Zdjęcia - Pokazywarka.pl


    Co do prawa pocztowego to też mnie to zastanawiało, ale mniejsza z tym. Jak dla mnie to te ich decyzję jakieś mało konkretne. W odwołaniu prosiłem o jakieś lepsze uargumentowanie i nic.

    Jakie konkretnie ma być to pismo do KurJerzy.pl? W sumie to mam problem w jak to ująć. Jakbyś mogła mnie nakierować to byłoby świetnie

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    OK. Zastanawiająca jest cisza na Allegro ze strony sprzedawcy od wczoraj. Pewnie nie wie, co ma napisać.
    Poproś jeszcze sprzedającego o kwit, z którego wynikałaby opłata za przesyłkę i ubezpieczenie. Dotąd nie mamy żadnych informacji o ubezpieczycielu, ani o warunkach tego ubezpieczenia.
    Jeżeli chodzi o pismo, to sama się zastanawiam, ale ‚obstawiam’ za Wezwaniem do zachowania zgodnego z prawem. Muszę jeszcze tylko wiedzieć, na kogo wypłacone byłoby ubezpieczenie w przypadku wystąpienia szkody i jakie są warunki wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela.
    Napisz projekt wg. własnego pomysłu, będzie mi łatwiej na nim pracować. Nie ma jeszcze na forum wzoru, spośród dostępnych tutaj: Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka . W p. III. a są tylko wzory ( lub linki do nich) dotyczące tylko wezwania do wydania rzeczy. Dopiero nasze pismo będzie stanowiło wzór dla innych użytkowników

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    barteks1234 (07-02-2018)

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez barteks1234 Zobacz posta
    Zamieszczone przez ali_cja
    Wiesz kim jest, właściwym miejscowo, Twój rzecznik?
    Szczerze to nie mam pojęcia.
    Na stronie Organy państwowe i organizacje ochrony konsumentów jest link do wyszukiwarki właściwych miejscowo rzeczników konsumentów. Odszukaj swojego i podaj mi na niego namiary.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    barteks1234 (07-02-2018)

  • #8

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2018
    Posty
    279
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    115
    Podziękowano
    17(15)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Poproś jeszcze sprzedającego o kwit, z którego wynikałaby opłata za przesyłkę i ubezpieczenie. Dotąd nie mamy żadnych informacji o ubezpieczycielu, ani o warunkach tego ubezpieczenia.

    Tak, poprosiłem wczoraj wieczorem i o to. Telefonicznie. Na razie jeszcze nic nie przysłał ale pewnie dlatego, że poprosiłem też aby napisał oświadczenie, że nie mógł wysłać kurierem, którym chciał.

    Rzecznik:

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    ul. Saperów 14a
    82-300 Elbląg
    tel. 55 239 49 36
    faks 55 232 42 26

    e-mail: [email protected]

    W wolnej chwili w pracy zacznę to pismo ale raczej będę miał co do niego jeszcze później parę pytań
    Ostatnio edytowane przez barteks1234 ; 07-02-2018 o 05:08

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Obawiam się o to, czy ubezpieczyciel został powiadomiony o wystąpieniu szkody. Sama mam wątpliwości na kim spoczywał taki obowiązek, myślę jednak, że na kurJerzy.pl. Z korespondencji z Twoim sprzedawcą nie wynika, że on w tym kierunku cokolwiek zrobił.

    Skoro umowa ubezpieczenia przesyłki Ciebie tak właściwie nie dotyczy ( nie masz nawet możliwości poznania jej warunków, chociaż poniosłeś koszty jej zawarcia ), to będziemy musieli przyjąć, że odpowiedzialność za szkodę ponosi wyłącznie kurJerzy.pl.
    Pozostaje jeszcze kwestia oszacowania szkody, bo tak de facto takiego żądania nikomu nie zgłaszałeś.
    Myślę, powinieneś udać się do autoryzowanego serwisu Samsunga i poprosić o wycenę kosztów wymiany zbitego wyświetlacza. Uzasadnij to tym, że taka wycena jest Ci niezbędna do dochodzenie odszkodowania za szkodę w przewozie. Może mógłbyś również spróbować od nich ‚wyciągnąć’ oszacowanie zmniejszenia wartości tego telefonu. Jeżeli wycena kosztów naprawy i oszacowania zmniejszenia wartości jest usługą płatną, to musiałbyś poprosić o rachunek i o te koszty zwiększyć kwotę żądanego odszkodowania od kurJerzy.pl. Jeżeli jednak koszty serwisowe wydadzą Ci się nadmierne, to nie podejmuj pochopnej decyzji. Zastanowimy się, co dalej z tym fantem zrobić.

    Myślę, że zaczyna się już krystalizować pismo do kurJerzy; musimy ich poinformować o tym, że nie rozpatrzyli Twojej reklamacji w terminie 30 dni i w związku z brakiem wskazania odpowiedzialnego z tytułu szkody w przewozie, będziemy domagali się od nich odszkodowania. Albo jakoś tak.

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.02.2018
    Posty
    279
    Telefon
    np. HTC
    Dziękuję
    115
    Podziękowano
    17(15)
    Jeżeli chodzi o naprawę. To nie zgłaszałem roszczeń ale w załączniku z reklamacją wysłałem zdjęcia i między innymi mail od serwisu samsunga w Gdańsku z kosztem wymiany wyświetlacza. Kosztorysu jako takiego nie chcieli mi wysłać, ponieważ wydadzą go tylko w wypadku oddania telefonu do naprawy. Nie wcześniej

    Zdjęcia - Pokazywarka.pl

  • Jeden użytkownik podziękował barteks1234 za ten post:

    ali_cja (07-02-2018)

    Strona 1 z 32 1234511 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Telefon z Allegro
      Przez The_Jokur w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 12
      Ostatni post / autor: 26-03-2016, 15:33
    2. W jaki sposób reklamować telefon zakupiony za pośrednictwem polskiej firmy
      Przez ireckii w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 17:26
    3. Słabszy zasięg czy uszkodzony telefon?? :(
      Przez CristalPol w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 11
      Ostatni post / autor: 03-11-2014, 11:45
    4. [Lumia 820] Uszkodzony telefon
      Przez farmcio06081994 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 07-08-2014, 14:58
    5. Telefon nie włącza się, uszkodzony digitizer
      Przez Marfoks1000 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 01-01-2014, 15:35

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas