Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456
Pokaż wyniki od 51 do 54 z 54

Wątek: [Samsung S6]Odmowa reklamacji z tytułu rękojmi przed wydaniem opinii serwisu

  1. #51

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    149
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    Reklama:
    a to odnośnie mojego drugiego S6 z tą szybką która zaczęła się odklejać...

    W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

    Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazała, że zgłoszona wada towaru nie wynika z niezgodności towaru z umową, a z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Sprzedawcy i niezwiązanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewłaściwego użytkowania. W takiej sytuacji odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona.

    W związku z powyższym informujemy, że reklamowany towar będzie przekazany do sklepu RTV EURO AGD, w którym została zgłoszona reklamacja.

    Informację o gotowości towaru do odbioru w sklepie można uzyskać na www.euro.com.pl lub dzwoniąc pod numer 855 855 855* (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 20:00), podając numer zgłoszenia reklamacyjnego.

    Dodatkowo, informacja o gotowości towaru do odbioru w sklepie zostanie przesłana SMS-em/e-mailem, o ile numer telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym.

    * opłata według taryfy operatora


    Z poważaniem,

    Marta Pawelec
    Specjalista ds. Obsługi Klienta

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #52

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie wierzę w to, co czytam! Przyczynienia się użytkownika do wady oczywiście nie podali?
    Będziesz chyba musiał udać się do rzecznika konsumentów z dokumentacją obydwu telefonów i usalić czy masz prawo, według niego, domagać się pełnego uzasadnienia odmowy uznania reklamacji, w tym wykazanie związku przyczynowego normalnego użytkowania telefonu a powstałą wadą. To już jakiś trend ze zawalaniem winy na użytkownika! MOże rzecznik da nam jakieś wskazówki, bez narażania się na dodatkowe koszty.
    POzostanie nam chyba zrobienie zamieszania na portalach internetowych ( np. opineo.pl)

  • #53

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    149
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    151
    Podziękowano
    15(15)
    właśnie wszedlem na strone ccs i ściągnąłem zdjęcie uszkodzenia będącego powodem odmowy naprawy telefonu:Telefon Michał.jpg

    --- Post Połączono 18:59 --- Poprzedni Post napisano 18:55 ---

    ale dajcie ludzie spokój każdy telefon jest minimalnie poobijany na rogach i ma drobne ryski....ale co to ma do odklejania się szybki?? Przecież jak mi się zaczynają rozklejać buty to też mi napiszą, że nie naprawią bo są troche poobcierane na czubkach?? paranoja....moim zdaniem

    --- Post Połączono 19:07 --- Poprzedni Post napisano 18:55 ---

    klej to klej i albo jest sklejone niedokladnie i zacznie puszczac albo probujemy uniknąć odpowiedzialności w każdym możliwym przypadku....nie wiem ale wydaje mi się, że to nie tłumaczy przyczyny powstania wady. Z tego co wiem to sprzedawca powinien udowodnić, że wada nie istniała w chwili zakupu. A diagnoza serwisu w tym przypadku jest tylko tak jakby poszlakowa, tak naprawdę nie wiem z jakiej przyczyny mi odmowili naprawy ale poczekam do jutra i informacja powinna byc juz na ich stronie....

    Czy w ogole można udowodnić z jakich przyczyn klej zaczął puszczać?? czy co tam jest pod tą szybką (jak nie klej)....wydaje mi się, że nie...można tylko gdybać...może od naprężeń jak telefon ktoś mocniej odłożył na stół ( ale moim zdaniem to i tak dalej wada produktu, bo czy odłoże go mocniej czy lżej to dalej musieliby udowodnić w jaki sposób to się stało, że ta szybka się odkleiła..

    dobrze mówię czy jak??

    --- Post Połączono 19:09 --- Poprzedni Post napisano 18:55 ---

    odbiorę go i dopiero pójde do rzecznika spraw konsumentow potrzebuje mobilnego telefonu puki co bo na swoim obecnym nic nie zrobie....mogę tak zrobić?

  • #54

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Najpierw ustał, kiedy rzecznik przyjmuje i czy można się do miłego dostać " prosto z ulicy". Być może, będziesz trochę poczekać, wówczas zdążysz odebrać telefon.
    Może i można ustalić przyczynę odklejenia się ekranu, ale może to zrobić tylko właściwy rzeczoznawca. Jednak taka ekspertyza kosztuje i to niemało. Właściwym rzeczoznawcą jest tylko ten, który jest wpisany na listę rzeczoznawców, prowadzoną przez właściwy Inspektorat Inspekcji Handlowej ( wojewódzki). Twój, to zdaje się ten Strona internetowa Wojew
    Tutaj masz listę rzeczoznawców z Twojego regionu : Strona internetowa Wojew
    W rozmowie telefonicznej możesz ustalić czy zasadna jest ekspertyza i jaki byłby koszt jej sporządzenia.

  • Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [CAT S 60] Odpowiedź na reklamację z tytułu rękojmi
      Przez trzyk w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 27
      Ostatni post / autor: 25-03-2018, 00:27
    2. [Kruger & Matz] Odrzucenie przez sprzedawcę zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi
      Przez Ansi0419 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 43
      Ostatni post / autor: 25-03-2018, 00:25
    3. [LG g4] Żądanie wymiany przy pierwszej reklamacji z tyt. rękojmi.
      Przez MCnotorius w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 32
      Ostatni post / autor: 26-10-2017, 12:04
    4. [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji
      Przez Marek Czerniejewski w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 130
      Ostatni post / autor: 08-04-2016, 23:15
    5. [Zakup na firmę] Reklamacja kupującego z tytułu rękojmi (zakup przed zmianą K.c.)
      Przez p.q w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 25-02-2016, 17:44

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas