Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: [S8Plus] Euro RTV AGD odrzucona reklamacja

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.11.2017
    Posty
    17
    Telefon
    Galaxy S8Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)

    [S8Plus] Euro RTV AGD odrzucona reklamacja

    Reklama:
    Witam
    Zaraz po rynkowej premierze kupiłem dwa telefony. Galaxy S8 z Brand Store oraz tydzień później S8Plus w Euro. Z telefonem od początku były problemy. Głośnik zewnętrzny wewnętrzny żyły jak chciały obudowa z tyłu wydawała charakterystyczne klikanie. Z S8 brata nie ma takiech problemów. Dwa tyg temu udałem się będąc w Polsce do miejsca gdzie kupiłem telefon. Złożyłem stosowne oświadczenie o wymianie na nowe urządzenie. Nagrałem też na płytkę cd filmy pokazujące wady telefonu na jakie cierpi mój egzemplarz by w serwisie ktoś to obejrzał i stwierdził że wady występują. Nauczyłem się tego po wielu przejściach z punktami naprawy.

    Dzisiaj po 12 dniach od momentu złożenia sprzętu otrzymałem smsa ze telefon jest do odbioru. Dzwonię na infolinię by zapytać czy naprawili telefon czy dostanę nowy a Pani mi mówi że serwis nie stwierdził wad. Nie będę cytował mojej odpowiedzi ale krew mnie zalała. Po to bardzo dokładnie opisałem problem po to dolaczylem płytę cd z filmami na których widać wady telefonu które uniemożliwiają min swobodne rozmowy. Telefon wyglądał jak nowy mam ponad 100 zdjęć jego stanu na godzinę przed oddaniem do sklepu. W protokole napisali również ze wygląda jak nowy i ma wszystkie folie itp bo nie pozwolę by wpisali normalne ślady uzytkowania. Jutro do punktku ma zgloscic się mój brat i co powinniśmy zrobić bo chcę nowy telefon a nie naprawiamy. Nie po to placilem 4 tys by tak sobie ze mną pogrywali. Jestem ciekaw w jakim stanie jest telefon po powrocie z serwisu. Co powinienem teraz zrobić by postawić na swoim ?.

    Prosiłbym o szybką pomoc.

    Wysłane z mojego HTC Desire 626G dual sim przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Marcin_LV ; 15-11-2017 o 18:12

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Przepraszam, że wcześniej nie odpisałam ale mam totalny remont w mieszkaniu.

    Telefon kupiłeś na firmę czy jako konsument?
    Możesz wrzucić tutaj nagrane filmy albo linki do strony z nimi?
    Ponadto, proszę wrzuć tutaj scan protokołu zgłoszenia reklamacji ( pamiętaj o ukryciu swoich danych identyfikacyjnych i telefonu ).

    Cytat Zamieszczone przez Marcin_LV Zobacz posta
    Jutro do punktku ma zgloscic się mój brat i co powinniśmy zrobić
    Nie odbierać telefonu jeżeli nie będzie pisma od sprzedawcy, tylko sam kwit serwisowy.
    To na sprzedawcy ciąży obowiązek ustosunkowania się do złożonej reklamacji z tytułu rękojmi, jeżeli taki reżim wybrałeś przy składaniu reklamacji. Jeżeli w protokole zgłoszenia pracownik sprzedawcy wpisał zamiast "rękojmia" zwrot "gwarancja" ( co jest niestety nagminnie stosowane przez sprzedawcę i tego wymagają od swoich pracowników ), to będziemy musieli pomyśleć nad innym rozwiązaniem.
    Jeżeli natomiast jest wpisana rękojmia, to brat powinien złożyć pismo z żądaniem o uzasadnienie decyzji sprzedawcy o odmowie uznania reklamacji ( takie pismo można napisać odręcznie w sklepie, musi ono jednak zawierać wszystkie niezbędne dane pisma: miejscowość, data, adresat pisma, określenie do kogo pismo jest skierowane, określenie żądania - np. żądam pisemnego uzasadnienia na piśmie ... - i przesłania na adres zamieszkania bądź drogą elektroniczną na adres, podpis składającego pismo).
    Pismo musi być sporządzone w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, na jednym ( dla Ciebie) powinno być potwierdzenie pracownika sklepu ( z pieczątką sklepu ) otrzymania jednego egzemplarza.
    Informacja uzyskana na infolinii nie stanowi podstawy do odwołania się od niekorzystnej dla reklamującego decyzji.

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.11.2017
    Posty
    17
    Telefon
    Galaxy S8Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Filmiki postaram się zamieścić chociaż zajmują ponad 1gb. Co do zgłoszenia to zatytułowane jest jako Zgłoszenie r.eklamacyjne nr.

    Czy brat za mnie może złożyć takie odwołanie ?. Ja w tym momencie jestem poza krajem a on ma formularz reklamacyjny który ponoć usprawni go do odbioru urządzenia bez mojej obecnosci. Jutro powiem bratu by podszedł do punktu wysłuchał stanowiska sklepu. Przy okazji sprawdził czy jest odpowiedź sklepu czy tylko serwisu oraz z ciekawości w jakim stanie jest telefon i by mu porobil zdjęcia. Ja mam ich ponad 100 a pracownik w momencie oddania sprzętu zrobił tylko 3 i to z takiej odległości ze nic nie byłoby widać.

    Wysłane z mojego HTC Desire 626G dual sim przy użyciu Tapatalka

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Może wrzuć tylko te filmiki które najtrafniej pokazują wadliwości tego telefonu albo wrzuć je na YT, a tutaj tylko daj linki.
    Myślę, że nikt go nie będzie w sklepie legitymował. Pozostaje jedynie kwestia podpisu pisma.

    Wszystkie zgłoszenia, przypuszczam, mają taki sam tytuł. Reżim (tryb) jest określany w odrębnej pozycji. Sklepy przyjmują reklamację w trybie gwarancji lub rękojmi. Z tytułu rękojmi tylko wówczas, gdy reklamujący wyraźnie tego zażąda.
    Przy gwarancji, sprzedawca jest tylko pośrednikiem pomiędzy reklamującym a autoryzowanym serwisem. Natomiast przy reklamacji z tytułu rękojmi to sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady w sprzedanej rzeczy i to on jest stroną postępowania reklamacyjnego.
    Dlatego zależy mi na poznaniu treści całego formularza reklamacyjnego, w szczególności w jakim trybie została zgłoszona reklamacja i jak zostały opisane w nim wady telefonu oraz Twoje żądanie.

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.11.2017
    Posty
    17
    Telefon
    Galaxy S8Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Tak na szybko bo później opiszę wszystko jeśli będzie odmowa sklepu oraz protokół serwisowy to i tak mogę zostawić telefon i złożyć odwołanie po weekendzie ?

    Wysłane z mojego HTC Desire 626G dual sim przy użyciu Tapatalka

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie musisz odbierać, jeżeli zamierzasz złożyć odwołanie od decyzji sprzedawcy. Pownieneś jednak otrzmać decyzję sprzedawcy i wgląd albo kopię kwitu serwisowego. Upewnij się tylko, czy sprzedawca nie przewidział opłaty za przechowanie ( taka informacja powinna być zawarta w protokole zgłoszenia reklamacji albo regulaminie sklepu).

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.11.2017
    Posty
    17
    Telefon
    Galaxy S8Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Nie musisz odbierać, jeżeli zamierzasz złożyć odwołanie od decyzji sprzedawcy. Pownieneś jednak otrzmać decyzję sprzedawcy i wgląd albo kopię kwitu serwisowego. Upewnij się tylko, czy sprzedawca nie przewidział opłaty za przechowanie ( taka informacja powinna być zawarta w protokole zgłoszenia reklamacji albo regulaminie sklepu).
    Więc tak.
    Jestem osobą fizyczną. Dzisiaj brat był w sklepie gdzie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na piśmie ze strony sklepu a jedynie informacje mailowa(załącznik). Serwis stwierdził że wada powstała przez zaklejenie obiektywu aparatu. Zrobiłem to na chwilę przed wysłaniem sprzętu do serwisu by nie został uszkodzony w sklepie transporcie itp. a sama wada ukazała się jakoś w maju czy czerwcu a z biegiem czasu nasilala sie.
    Jak się okazuje telefon nadal ma wady jakie miał (załączniki) pomimo odklejenia folii. Brat to pokazał sprzedawcy ze wada nadal występuje-sprawdzając przy nim dokładnie telefon. Filmiki które zalaczylem do reklamacji będą na forum w sobotę bo obecny Internet nie pozwala mi na taki upload.

    Ostatnio edytowane przez Marcin_LV ; 16-11-2017 o 21:21

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Ta odpowiedź mailowa sprzedawcy wystarczy do odwołania. Jeszcze nie wiem jak to ugryźć. Przyjmuję to, że nakleiłeś folię na obiektyw w celu ochrony przed jego uszkodzeniem/zarysowaniem w czasie reklamacji i wcale mnie to nie dziwi. Tylko jak to wykazać sprzedawcy, że wcześniej jej nie zakładałeś, skoro to jest powszechna praktyka użytkowników i to prawie niezwłocznie po zakupie urządzenia?
    Zupełnie nie mam pojęcia, czy naklejenie folii w tym miejscu może mieć wpływ na trwałe uszkodzenie głośników ( musiałoby to być trwałe uszkodzenie, skoro po zdjęciu folii problemy nie ustąpiły ).
    Przewertuj dokładnie ( albo Twój brat ) instrukcję użytkownika, czy jakiś inny dokument np. warunki gwarancji, a najlepiej całą dokumentację dołączoną do telefonu i sprawdź, czy jest jakakolwiek wzmianka o zakazie używania folii ( na ekran, obiektyw) bądź silikonowych etui czy innych zewnętrznych zabezpieczeń telefonu. Jeżeli taka dokumentacja jest dostępna w sieci, to podrzuć link.

    Skąd wziąłeś swój formularz zgłoszenia reklamacji, ten wypełniony odręcznie?

  • #9

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.11.2017
    Posty
    17
    Telefon
    Galaxy S8Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    0(0)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Ta odpowiedź mailowa sprzedawcy wystarczy do odwołania. Jeszcze nie wiem jak to ugryźć. Przyjmuję to, że nakleiłeś folię na obiektyw w celu ochrony przed jego uszkodzeniem/zarysowaniem w czasie reklamacji i wcale mnie to nie dziwi. Tylko jak to wykazać sprzedawcy, że wcześniej jej nie zakładałeś, skoro to jest powszechna praktyka użytkowników i to prawie niezwłocznie po zakupie urządzenia?
    Zupełnie nie mam pojęcia, czy naklejenie folii w tym miejscu może mieć wpływ na trwałe uszkodzenie głośników ( musiałoby to być trwałe uszkodzenie, skoro po zdjęciu folii problemy nie ustąpiły ).
    Przewertuj dokładnie ( albo Twój brat ) instrukcję użytkownika, czy jakiś inny dokument np. warunki gwarancji, a najlepiej całą dokumentację dołączoną do telefonu i sprawdź, czy jest jakakolwiek wzmianka o zakazie używania folii ( na ekran, obiektyw) bądź silikonowych etui czy innych zewnętrznych zabezpieczeń telefonu. Jeżeli taka dokumentacja jest dostępna w sieci, to podrzuć link.

    Skąd wziąłeś swój formularz zgłoszenia reklamacji, ten wypełniony odręcznie?
    Z wykazaniem nie bedzie problemów bo mam zdjęcia z różnego czasu telefonu. Z tyłu mam jeszcze naklejkę z numerem Imei więc takie zdjęcia wystarczą bo będzie widać wszystko jak na dloni. Czy będzie Pani mogła mi pomóc w napisaniu odwołania ?. Przeczytam dzisiaj instrukcje odnośnie wyłączenia gwarancji ale skoro producent np dopuszcza użytkowanie telefonu w oryginalnych np case a wielu producentów przed wypuszczeniem na rynek dostaje projekt telefonu by opracować własne etui to nie powinno być problemu. Dodatkowo na pewnym forum już ze dwa miesiące temu pisałem o moich problemach z telefonem czy tym też można się sugerować ?.

    Wysłane z mojego HTC Desire 626G dual sim przy użyciu Tapatalka

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,585
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    709
    Podziękowano
    1,769(1,032)
    Wpisów na blogu
    36
    Tak, pomogę Ci przy odwołaniu. Ty opracujesz szkic, a ja go dopracuję. Może być?

    Znalazłam coś takiego w „Instrukcji obsługi SM-6950F i SM-6955F ( str. 11 Podstawowe informacje ):
    http://www.mediapasaz.pl/wp-content/...s%C5%82ugi.pdf

    Należy używać tylko akcesoriów zatwierdzonych przez firmę Samsung. Korzystanie z niezatwierdzonych akcesoriów może spowodować problemy z wydajnością oraz usterki nieobjęte gwarancją.
    Samsung, zdaje się, na swoich stronach nie sprzedaje folii, ale znalazłam np. coś takiego:
    ORG. 2 x Folia SAMSUNG SCREEN PROTECTOR Galaxy S8+ (6826289999) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. (opatrzone logiem Samsunga ).
    Jakiej Ty użyłeś folii?
    Dwa miesiące temu nie miałeś jeszcze problemów ze swoim Samsungiem. W kwicie zgłoszenia reklamacji podałeś, że usterka wystąpiła 1 października Jakie to forum, Samsunga czy Androida? Podaj pełny temat, postaram się go odnaleźć.
    Wszystko nam może pomóc, tylko Twój sprzedawca jest bardzo oporny na argumenty. Jeżeli sami nie damy rady, to poprosimy rzecznika konsumentów o pomoc. Masz miejsce zamieszkania w Polsce?

    Nie odpowiedziałeś mi skąd miałeś formularz, który wypełniłeś odręcznie.

  • Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Honor 7] Kolejna batalia z EURO RTV AGD
      Przez buczow w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 54
      Ostatni post / autor: 06-12-2017, 21:16
    2. Odrzucona reklamacja z powodu nadmierności kosztów - przykład odwołania
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 04-07-2017, 00:30
    3. Reklamacja LG G3 odrzucona
      Przez Zuroski w dziale Gwarancja
      Odpowiedzi: 25
      Ostatni post / autor: 29-09-2016, 12:15
    4. Odrzucona reklamacja w ramach gwarancji. Czy można reklamować z tytułu rękojmi?
      Przez kaeres w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 70
      Ostatni post / autor: 26-04-2015, 17:25
    5. 50 euro za opóźnienie dostawy
      Przez djtonka w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 29-10-2012, 22:03

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas