Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: [RĘKOJMIA] Samsung Galaxy Buds - zrywanie połączenia, odstąpienie od umowy

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    15.02.2013
    Lokalizacja
    W-Wa
    Posty
    2
    Telefon
    iPhone X
    FW
    iOS 12.3.1
    Operator
    Play
    Dziękuję
    4
    Podziękowano
    0(0)

    Exclamation [RĘKOJMIA] Samsung Galaxy Buds - zrywanie połączenia, odstąpienie od umowy

    Reklama:
    Witajcie!

    31/05/19 zakupiłem w sklepie RTV EURO AGD w Złotych Tarasach w Warszawie słuchawki Samsung Galaxy Buds, po około tygodniu użytkowania zauważyłem wadę, a mianowicie zrywają one połączenie z telefonem trzymanym w ręku gdy jest on mniej więcej na wysokości biodra, bądź w kieszeni spodni. Dodatkowo w randomowych momentach słuchawki gubią synchronizację pomiędzy sobą (co jest cholernie uciążliwe w przypadku słuchawek) Wiadomo słuchawki raczej nie powinny się tak zachowywać.

    W wolnej chwili dnia 26.06.2019 długo nie myśląc zaniosłem je do sklepu celem reklamowania ich, przemiły pan przyjmujący reklamację na początku próbował mnie "przepchnąć" z tym tematem do Premium Service Plaza w Warsaw Spire, ale po odmowie zaproponował żeby słuchawki reklamować z tytułu rękojmi z żądaniem "zwrot gotówki". 10.07.2019 w 16 dniu od złożenia reklamacji w sklepie po telefonie na infolinię euro z pytaniem dlaczego nie mam do dziś odpowiedzi (i przy okazji zarzekaniu się przez panią z CC że pismo zostało wysłane na mojego maila) otrzymałem maila o następującej treści

    Szanowny Panie,

    zgodnie z przekazaną dnia 10.07.2019 roku prośbą ponawiamy naszą wiadomość z dnia 8.07.2019 roku.


    W odpowiedzi na złożoną reklamację uprzejmie informujemy, że zgłoszone żądanie reklamacyjne nie może być uwzględnione.

    Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób.

    W związku z powyższym informujemy, że reklamowany towar zostanie niezwłocznie przekazany do sklepu RTV EURO AGD, w którym została złożona reklamacja.

    Informację o gotowości towaru do odbioru w sklepie można uzyskać na www.euro.com.pl lub dzwoniąc pod numer 855 855 855* (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 20:00), podając numer zgłoszenia reklamacyjnego.

    Dodatkowo, informacja o gotowości towaru do odbioru w sklepie zostanie przesłana SMS-em/e-mailem, o ile numeru telefonu lub adres e-mail został podany w tym celu w zgłoszeniu reklamacyjnym.

    * opłata według taryfy operatora
    Słuchawki ostatecznie zostały mi wydane 12.07.2019, wraz z kompletem dokumentów reklamacyjnych w tym kartą naprawy z autoryzowanego serwisu samsung ze stwierdzeniem "BRAK ZGŁASZANEJ USTERKI SŁUCHAWKI DZIAŁAJĄ PRAWIDŁOWO", z początku problem nie występował, lecz po kilku godzinach zaczęło się to samo zrywanie połączenia. Udało mi się wytrzymać tydzień i zrezygnowany zaniosłem słuchawki do wspomnianego wcześniej Samsung Premium Service Plaza w dniu 19.07.2019 gdzie zostały wymienione same słuchawki bez etui ładującego. Odebrałem je dziś 26.07.2019 i po założeniu i dosłownie wyjściu z serwisu ponownie wystąpił ten sam problem.

    Jestem zrezygnowany i najchętniej wcisnął bym je Euro tam gdzie ich miejsce w zamian za wymianę na inny produkt z tej samej kategorii bądź zwrot gotówki i zakup innych słuchawek bezprzewodowych.

    W autoryzowanym centrum serwisowym dostałem informację, że powinienem uderzyć już do Euro z tym problemem skoro wymiana słuchawek na nowe nie rozwiązała rzeczonej wady oraz że każda wizyta w serwisie samsung jest rejestrowana dla numeru seryjnego i powinienem żądać wymiany towaru na nowy (wiadomo niesmak pozostaje, stąd najchętniej bym się ich pozbył)

    Proszę was o pomoc jak ten temat ugryźć i jakie mam dostępne opcje. Aktualnie napisałem wstępnie szkic odstąpienia od umowy ze wskazaniem na to iż wada produktu jest poważna i uniemożliwia korzystania z podstawowej funkcji towaru.

    Pozdrawiam :)

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,590
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    710
    Podziękowano
    1,782(1,033)
    Wpisów na blogu
    36
    Słusznie, że się nie poddajesz i nie złożyłeś reklamacji z tytułu gwarancji.

    Jeżeli rzeczywiście nie dostałeś ustosunkowania się sprzedawcy do swojego żądania przed upływem 14 dni ( sprzedawca musi udowodnić, że takie pismo wysłał), to można byłoby dalej ciągnąć tę reklamację, jeżeli kupiłeś słuchawki jako konsument, korzystając z domniemania prawnego uznania przez sprzedawcę Twojego żądania. Mogą się tylko czepiać tego, że nie przysługiwało Ci prawo żądania zwrotu gotówki. Wg. prawa mogłeś od Sprzedawcy żądać alternatywnie: naprawy, wymiany, obniżenia ceny bądź złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Może przyjmujący reklamację celowo wprowadził Ciebie w błąd? Chociaż z treści ich odmowy nie wynika, że na tym etapie, dostrzegli ten „błąd”.


    Drugą opcją, byłoby złożenie drugiej reklamacji ze złożonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży na podstawie art. 560 § 1. Kc*. W szczególności, w Twojej sytuacji, biorąc pod uwagę treść zdania drugiego § 1. Tu jednak, niestety, nie ma mowy o żadnym „zwrocie gotówki”.

    Proponowałabym skorzystanie z pierwszej opcji, pozostawiając drugą w zanadrzu ( można byłoby z niej ewentualnie skorzystać w późniejszym terminie ). Z tym, że należałoby już teraz w odpowiedzi na odmowę uznania reklamacji „wytłumaczyć się” sensownie ze „swojego” żądania.

    Wybór należy do Ciebie.

    *)
    Źródło: Kodeks cywilny
    „...
    Art. 560 Kc.
    § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
    ...”

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Laptop Dell] Odstąpienie od umowy sprzedaży
      Przez klosowa w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 28
      Ostatni post / autor: 12-01-2018, 02:37
    2. Odpowiedzi: 253
      Ostatni post / autor: 14-12-2017, 19:54
    3. Odstąpienie od umowy po naprawach gwarancyjnych
      Przez iqua w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 133
      Ostatni post / autor: 25-08-2017, 08:24
    4. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas