Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Wątek: [Play]Problemy przy składaniu reklamacji u Sprzedawcy (L535)

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.10.2015
    Posty
    50
    Telefon
    Lumia 640 LTE
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    Reklama:
    Tak od operatora, dokładnie od Play.

    To jest to co dostała w salonie
    SDC14491.JPG

    Z takim pismem poszła do salonu (usb mi nawala i nie mogłem podłączyć aparatu do PC)
    Miejscowość xx.xx.xxxx
    Imię i nazwisko :
    Adres :
    Telefon :
    email :
    P4 Sp. z o. o.
    ul. Taśmowa 7
    02-677 Warszawa
    Salon Play
    ul. Świętojańska 4
    06-100 Pułtusk

    Reklamacja z tytułu rękojmi


    W dniu 28.07.2015r. nabyłam w ramach umowy abonamentowej nr xxxxxxx, telefon Microsoft Lumia 535, IMEI: xxxxx.

    W dniu 22.08.2015r. stwierdziłam wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że tylny aparat po włączeniu wyświetla tylko czarny ekran. 21.10.2015r. podczas korzystania z telefonu ekran przestawał co chwilę reagować na dotyk, a kilka minut później nie reagował już wcale.

    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 560 § 2 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), żądam wymiany na fabrycznie nowy telefon bez wad.

    Jednocześnie oświadczam, ze nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

    Z poważaniem
    i tu podpis
    Ostatnio edytowane przez Topczes162 ; 23-10-2015 o 16:57

  2. Jeden użytkownik podziękował Topczes162 za ten post:

    ali_cja (23-10-2015)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    No, w końcu jest na czym pracować. Sam chyba zauważyłeś jakie są różnice w tych pismach?
    W "Dowodzie oddania sprzętu do naprawy":
    - tytuł samego dokumentu,
    - niepełny opis uszkodzenia/ wady telefonu,
    - brak wpisu o żądaniu konsumenta/ klienta oraz
    - brak oświadczeniu o nie wyrażeniu zgody na naprawę.

    Postaram się przygotować, przez weekend, projekt pisma do Sprzedawcy o niedozwolonym zachowaniu przyjmującego sprzęt do reklamacji. Już sama nazwa dokumentu determinuje zachowanie pracownika.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Topczes162 (23-10-2015)

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.10.2015
    Posty
    50
    Telefon
    Lumia 640 LTE
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    No właśnie, "naprawy".
    Na dodatek jest informacja o nie działającym ekranie dotykowym, a o aparacie ani słowa.
    Dlatego trochę mnie zdziwiło, że nie dołączył tego co zaniosła do paczki wysłanej do serwisu.
    Dodatkowo dowiedziałem się, że ten kto przyjmował telefon zdziwił się, że to z tytułu rękojmi skoro rękojmia dotyczy tylko firm i pytał się kto tak "dobrze" doradził.

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Topczes162 Zobacz posta
    No właśnie, "naprawy".
    Na dodatek jest informacja o nie działającym ekranie dotykowym, a o aparacie ani słowa.
    Pomimo niezgodności, podpisała jednak "Dowód oddania sprzętu do naprawy". Nie po to przecież poszła ze swoim pismem, żeby podpisywać to, co jej pracownik salonu podsunął. Każdy dokument należy przed podpisaniem przeczytać, a gdy w treści "coś nie gra"-to żądamy uzupełnienia.
    Cytat Zamieszczone przez Topczes162 Zobacz posta
    ten kto przyjmował telefon zdziwił się, że to z tytułu rękojmi skoro rękojmia dotyczy tylko firm i pytał się kto tak "dobrze" doradził.
    Rękojmia nie jest fascynującym tematem, to fakt.

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.10.2015
    Posty
    50
    Telefon
    Lumia 640 LTE
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    No niestety czasu nie cofniemy
    Jak powiedział, że wpisuje z tytułu rękojmi to myślała, że to to samo co zaniosła do salonu.
    Szkoda, że nie mogliśmy tam razem iść, a tak trzeba czekać jak się dalej sprawa potoczy.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie trzeba biernie czekać na dalszy bieg wydarzeń. Chyba, że godzicie się na naprawę telefonu. Podejrzewam, że tak się ta reklamacja zakończy.

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.10.2015
    Posty
    50
    Telefon
    Lumia 640 LTE
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    Wolelibyśmy, żeby to jednak skończyło się tak jak było wcześniej zamierzone, a nie tak jak sobie ktoś z salonu wymyślił.

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    I taka postawa mnie się podoba. Tym wpisem zachęciłeś mnie do pracy :-)

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,408(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Topczes162 Zobacz posta
    Tyle wiem bo tyle mi powiedziała.
    Analizując temat, zastanowiło mnie to zdanie. Czy jest jeszcze coś, o czym powinnam wiedzieć?
    Czuję dyskomfort, gdy nie mam informacji "z pierwszej ręki" i bezpośredniego kontaktu z zainteresowaną osobą.

  • #20

    OFF-LINE

    Dołączył
    14.10.2015
    Posty
    50
    Telefon
    Lumia 640 LTE
    Dziękuję
    13
    Podziękowano
    4(4)
    Wypytałem już o wszystko, jedyne czego nie napisałem to to, że o zakończeniu reklamacji poinformują ją smsem.

  • Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Zakup na firmę L930] Zawiadomienie sprzedawcy o wadzie przed złożeniem reklamacji
      Przez Marek Czerniejewski w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 130
      Ostatni post / autor: 09-04-2016, 00:15
    2. Problemy z wysyłaniem smsów z sieci play na lumii 1320
      Przez gregor w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 27-11-2014, 10:57
    3. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 10-04-2014, 14:15
    4. [HTC 8S] Telefon wyłącza się przy zakładaniu pokrowca
      Przez MrKris26 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 15
      Ostatni post / autor: 27-05-2013, 16:02
    5. [Rozwiazany]Bład Przy Zakładaniu Poczty Email WP.PL
      Przez Etnies w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 04-01-2013, 09:01

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas