Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 8 z 16 PierwszyPierwszy ... 456789101112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #71

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #72

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,775
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Wygląda na to, wg. e-mail'a, że 20 lipca otrzymałeś tę informację. Czyli, zmieścili się w terminie 14 dni. Zburzyło to moją koncepcję, niestety. Wracamy zatem,chyba, do tego, że odbierzesz nienaprawiony telefon warunkowo ( tzn. z zastrzeżeniem , że zabierasz go do "ekspertyzy"). Przygotuję Ci pismo, tylko teraz jeszcze nie wiem na kiedy. Może mi się przyda projekt wezwania z którym utknęłam ubiegłej nocy Dobrze?

  • #73

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    To proponuje że sam przerobie to swoje drugie pismo, ale w kontekście pierwszego, czyli ponowna ekspertyza, wyniki i potwierdzenia serwisu, a Ty byś mi to Alicjo tylko poprawiła. Nie chcę przeciągać bo czas ucieka a telefon i pier...PLAY tego nie warty.

  • #74

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,775
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Ta, czas ucieka, a wczoraj cały dzień czekałam na Twoją odpowiedź Nie odpowiem Ci teraz, niestety mam bardzo ograniczony czas wolny a muszę to dokładnie przetrawić. Nastawiłam się na wezwanie do wydania rzeczy i nie chciałabym popełnić jakiegoś babola. Pośpiech jest złym doradcą.

  • #75

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Oj PRZEPRASZAM za opóźnioną odpowiedź ...problemy sprzętowe (Lumia 950, Dell vostro 3550) ...wszystko mi siada
    Ale o "wydanie rzeczy" to ja się nie martwię, albo dziś, albo jutro przyjdzie sms żebym sobie przyszedł po telefon.
    Chyba, że o innym wydaniu mówimy!

  • #76

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,775
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Tak, o innym. W sobotę przygotowywałam już pismo wzywające do wydania nowego telefonu, bez wad. Stanęłam jednak w miejscu z braku informacji w postach, stąd zapytałam Ciebie. Nie spieszmy się, OK?

  • #77

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    A cóż mam zrobić...mogę jedynie sam, albo czekać na dobrego aniołka "ali_cję"...
    Na tą chwilę pozmieniałem trochę to co wcześniej przygotowałem, więc zamieszczam z wyróżnionymi kolorkiem żółtym zmianami:



    Salon PLAY GEMINI
    ul. Leszczyńska 20
    43-300 Bielsko-Biała




    Dot. Reklamacja towaru z tytułu rękojmi 135950717; MSISDN 500745230



    Szanowni Państwo

    Odpowiadając na Wasze pismo z dnia 30-07-2016 roku w którym odrzucacie Państwo jako zasadną, zgłoszoną przeze mnie 28.06.2016 roku, reklamację z tytułu rękojmi (przekazanie 24-07-2016), wskazując jednocześnie iż „eksperci” z autoryzowanego serwisu producenta uznali mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza – proszę o kopię tych ekspertyz wraz ze wskazaniem konkretnych dowodów w zakresie stwierdzonego „mechanicznego uszkodzenia wyświetlacza”.

    Otrzymane od Państwa w ustawowym terminie pismo wskazuje wyłącznie na to, iż odrzucacie zgłoszoną przeze mnie reklamację z tytułu rękojmi, a tym samym odmawiacie wymiany urządzenia, bądź jego przywrócenia do stanu fabrycznego z powodu zaistniałej w nim wady, która jakoby powstała w wyniku… „użytkowania niezgodnego z zaleceniami i wymaganiami określonymi w instrukcji danego urządzenia”…

    Jednocześnie pismo nie zawiera załączonych ekspertyz serwisu, a na dodatek sugeruje, że sama uszkodziłam telefon, pomimo iż nie zawiera on żadnych śladów użytkowania (rys, pęknięć, otarć, wgnieceń) gdyż od dnia zakupu był noszony w ochronnym etui i posiadał naklejoną markową folię ochronną na ekranie, którą w nienaruszonym stanie posiadam do dnia dzisiejszego. Telefon nie był też do tej pory serwisowany, rozkręcany - co dodatkowo utwierdza mnie w przekonaniu, iż ekspertyza albo była niedokładna, albo też wcale się nie odbyła.

    Przypomnę, iż pierwsza próba zgłoszenia i przekazania telefonu do reklamacji z tytułu rękojmi miała miejsce 26 czerwca br. w salonie przy ul. Leszczyńskiej 20 w Bielsku-Białej.
    Niestety odmówiono mi przyjęcia tego zgłoszenia. Zatem dnia 28 czerwca br. po dwóch dniach sama aktywuję w serwisie PLAY24 zgłoszenie serwisowe nr 133847767, gdzie w odpowiedzi radzicie Państwo przekazanie telefonu z reklamacją do Waszego salonu na ekspertyzę w serwisie.
    Niestety kolejna nieudana próba zgłoszenia tej reklamacji ma miejsce w salonie PLAY przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej w dniu 1 lipca br. Również i tu nie potrafili zająć się tym trybem reklamacji.
    Widzę, że ten tryb reklamacji jest albo nieznany pracownikom PLAY, albo niechętnie podejmowany, bo np. w zgłoszeniu nr 134174483 widocznym na moim koncie PLAY 24, radzicie Państwo przekazanie telefonu do naprawy gwarancyjnej, pomimo, iż zgłaszam reklamacje z tytułu rękojmi, tak więc Wasi pracownicy, kolejny raz wykazują się niewiedzą, albo ignorancją w tymże zakresie.
    Dopiero po kolejnym zgłoszeniu poprzez tradycyjną pocztę (list polecony priorytetowy), które otrzymaliście 7 lipca br. w zgłoszeniu serwisowym opublikowanym na moim koncie w serwisie PLAY24, Wasz pracownik tj. Pani Anna Geisler - odpowiada i radzi sensownie, co do dalszego postępowania z moją reklamacją.
    Telefon w końcu udaje mi się przekazać z w/w reklamacją do Waszego salonu Play przy ul. Leszczyńskiej 20 w Bielsku-Białej dnia 24 lipca br., a więc prawie miesiąc po pierwszej próbie zgłoszenia mojej reklamacji. Nadmienię, że od tego czasu, pomimo iż nie korzystałam z telefonu, który zakupiłam wg umowy….- regularnie opłacam rachunki wynikające z tejże umowy, chociaż nie mogę w pełni wykorzystać oferowanych mi w jej ramach usług (dane pakietowe, internet, inne), ponieważ zastępczy telefon nie posiada tych samych funkcji co przedmiotowa LUMIA 640.

    Przeświadczona o tym, że po upływie ustawowego terminu 14 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji, otrzymam rzetelną ekspertyzę i decyzję o wymianie telefonu na nowy – ja otrzymuję od Państwa pismo w którym „autoryzowany serwis” twierdzi, iż telefon posiada uszkodzenie mechaniczne, wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzętu, nie popierając tego żadnymi tezami, dowodami, czy uzasadnieniami. Przepraszam, ale to kpina z klienta!
    Państwa podejście do klienta uświadcza mnie w przekonaniu, iż firma „PLAY”, dba wyłącznie o pozyskanie klienta, natomiast jeśli ten pozyskany już klient napotka na problemy to musi się z nimi borykać sam. Państwo nie chcecie, bądź nie potraficie przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego które jest dla Was niewygodne.
    Takie zachowanie Operatora, posiadającego ugruntowaną już pozycję na polskim rynku dziwi, chociaż z drugiej strony przekonuje do tego, aby numery telefoniczne „na kartę”, jakie posiadam w rodzinie (796162887; 575671904) – zarejestrować w innej, bardziej przyjaznej sieci komórkowej.
    Stanowisko producenta, czy też jego serwisu, utwierdza z kolei do tego, aby produkty Microsoft co do których byłam przekonana jako jedna z niewielu przecież użytkowniczek tego bądź co bądź prostego i przyjaznego systemu jakim jest Windows Mobile – omijać szerokim łukiem!
    Nadmieniałam ponownie i z całą stanowczością, iż telefon był noszony od zakupu w ochronnym etui z folią na ekranie którą posiadam nieuszkodzoną do tej pory. Co więcej telefon nie nosi żadnych śladów uszkodzeń, otarć, wgnieceń, pęknięć, etc., co zresztą potwierdza Wasz salon przy ul. Leszczyńskiej w Bielsku-Białej, wpisując na „Dowodzie oddania sprzętu do naprawy” w polu uwagi o sprzęcie – stan telefonu bardzo dobry!

    Zawiadamiam jednocześnie, iż niniejsze pismo w kopiach kieruję do regionalnego UOKiK oraz do producenta, prosząc o ponowną niezależną ekspertyzę autoryzowanego serwisu firmy MICROSOFT oraz zajęcie stanowiska w sprawie zgłoszonej reklamacji przez samego producenta smartfona LUMIA 640.

    Z poważaniem,

  • Jeden użytkownik podziękował valdi71 za ten post:

    ali_cja (09-08-2016)

  • #78

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,775
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37

    Odwołnie od decyzji Play o odmowie uznania reklamacji

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 09-08-2016 o 12:43 Powód: Poprawa literówki w temacie

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    valdi71 (09-08-2016)

  • #79

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Piękne dzięki. Przeczytam dokladniej w domu. Pozdrawiam

  • #80

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,775
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    968(643)
    Wpisów na blogu
    37
    Oj, ja również zapomniałam Ci podziękować za przygotowanie projektu pisma Zdecydowanie łatwiej i szybciej mi się pracuje na tak przygotowanym projekcie niż tworzenie treści od zera.

  • Strona 8 z 16 PierwszyPierwszy ... 456789101112 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas