Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 34567891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #61

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:
    Tak mam zwrotne potwierdzenie odbioru przesyłki z pieczątką PLAY z daty o której piszę 06-07-2016 [Ad. 4. a)]
    Cóż no to sklecę coś więcej, przy czym jakie widzisz kroki, jeśli utrzymają stanowisko?

    W piśmie odwoływać się do konkretnych ustaw, paragrafów, itp.?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #62

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    W piśmie odwoływać się do konkretnych ustaw, paragrafów, itp.?
    Możesz, a nawet powinieneś, ale ja to i tak sprawdzę przed wysłaniem Dobrze?

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    przy czym jakie widzisz kroki, jeśli utrzymają stanowisko
    Po złożeniu/wysłaniu pisma (pamiętaj o zastrzeżeniu, że odbierasz tylko warunkowo, celem poddania go ekspertyzie), odbierzesz telefon i poczekamy 14 dni na odpowiedź (taki wyznaczymy termin, pod rygorem odstąpienia od umowy sprzedaży). Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu zwrócisz się do właściwego Rzecznika Konsumentów z wnioskiem o interwencję. Dlatego mi tak zależy na tym, żeby to pismo objęło wszystkie Twoje perturbacje ze złożeniem i rozpatrywaniem reklamacji. Będziesz miał wówczas ułatwione zadanie w kontakcie z rzecznikiem, a on szybciej rozpozna sytuację. O poddaniu tego telefonu niezależnej ekspertyzie, na razie tylko piszemy.

  • #63

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Tak mam zwrotne potwierdzenie odbioru przesyłki z pieczątką PLAY z daty o której piszę 06-07-2016 [Ad. 4. a)]
    Napisz mi dokładnie co wysłałeś, a najlepiej jakbyś wrzucił scany. Muszę dokładnie wiedzieć, czy Sprzedawca zapoznał się z treścią Twojego żądania reklamacyjnego w dn.6 lipca, a przynajmniej miał taką możliwość.

    Rozważam złożenie wezwania do wydania nowego telefonu z uwagi na to, że Sprzedawca nie odpowiedział na Twoje pismo i nie ustosunkował się do żądania w terminie 14 dni, czyli termin ustosunkowania się do żądania reklamującego nie został zachowany /art. 561(5)Kc./ . Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 5.07.2012 r. (IV CSK 75/12)stwierdził, że "..reklamacja nierozpatrzona w terminie uniemożliwia sprzedawcy skuteczne kwestionowanie swojej odpowiedzialności na etapie sądowym..." * Musimy to chyba wykorzystać, tym samym zbędne będzie odbieranie telefonu i żądanie kopii ekspertyzy. Jest nam właściwie w takiej sytuacji zbędna

    *) Źródło: artykuł "14-dniowy termin rozpatrzenia reklamacji konsumenta", autor Oskar Możdżyń, 14-dniowy termin rozpatrzenia reklamacji konsumenta - Biznesprawo.com

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    laudaniki (03-08-2016)

  • #64

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Skan pisma dołączonego do telefonu.
    Wymazałem część danych wraz z IMEI telefonu.
    1_.jpg

    --- Post Połączono 23:29 --- Poprzedni Post napisano 23:24 ---

    Dodatkowo fotka zlecenia/pokwitowania które otrzymałem po oddaniu telefonu do salonu PLAY...
    Pokwitowanie PLAY.jpg

    --- Post Połączono 23:32 --- Poprzedni Post napisano 23:24 ---

    Co doradzisz, podejmę.
    Myślę o nieco bardziej "wylewnym piśmie", ale skoro Play (takie odnoszę wrażenie) chce mnie wyd...udkać, to nie wiem czy czy takie "pisemne żale pomogą".
    Wydaje mi się, że oni już tam ze "swoim" serwisem ...postanowili!

  • #65

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    W # 63 prosiłam o kwity, które wysłałeś do Play na Taśmową ( potwierdzenie odebrania 6.07.2016), a nie o te, które złożyłeś w salonie:

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Napisz mi dokładnie co wysłałeś, a najlepiej jakbyś wrzucił scany. Muszę dokładnie wiedzieć, czy Sprzedawca zapoznał się z treścią Twojego żądania reklamacyjnego w dn.6 lipca, a przynajmniej miał taką możliwość.



    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Myślę o nieco bardziej "wylewnym piśmie",
    Dawaj wszystko, co Ci leży na duszy, mając na uwadze to, że bezskutecznie upłynął termin ustosunkowania się do Twojego żądania ( z pisma dostarczonego 6 lipca), a nawet to, że nie zostałeś wezwany do dostarczenia reklamowanego telefonu. Tak mocno argumentuj (chronologicznie), żebym miała z czego wybierać do "Wezwania do wydania rzeczy". Oczywiście to pismo wrzucasz tutaj Ale i tak wcześniej muszę obejrzeć kwity o które proszę.

  • #66

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Kwity? Poslalem to zamieszczone powyzej pismo i skany umowy, wydrukowane zdjęcia uszkodzenia i kopie dowodu zakupu. Oczywiście bez telefonu puelka i ladowarki. Wszystko Ci wrzucić w zalaczniku?

    --- Post Połączono 18:20 --- Poprzedni Post napisano 18:18 ---

    A to pismo proponujesz do oddzialu zamówić czy do centrali podlać...wiem wybiegam juz mocno do przodu...

    --- Post Połączono 18:26 --- Poprzedni Post napisano 18:18 ---

    Chyba ze chodzi Ci jeszcze o potwierdzenie nadania i odbioru wszystkich dokumentów do Play?

  • #67

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Myślałam, że może opisałeś perturbacje ze złożeniem reklamacji w salonach. To bardzo ważne. Trzeba będzie w 'Wezwaniu do wydania telefonu' przywołać korespondencję z BOK'iem.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Wszystko Ci wrzucić w zalaczniku?
    A wrzuć. I potwierdzenie odbioru kwitów na Taśmowej oraz potwierdzenie otrzymania pisma na Twojej kopii z salonu.


    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    A to pismo proponujesz do oddzialu zamówić czy do centrali podlać...wiem wybiegam juz mocno do przodu...
    A tu mam problem; co dokładnie chcesz zamówić i co zamierzasz podlać Nie za wcześnie na oblewanie nowego telefonu?

  • #68

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    ..."A tu mam problem; co dokładnie chcesz zamówić i co zamierzasz podlać Nie za wcześnie na oblewanie nowego telefonu? "

    Z tym to sam mam problem... Chciałem zapytać, czy proponujesz wysłać to pismo (jak już będę miał gotowe) do PLAY na Taśmowej (centrala), czy zanieść do PLAY w Bielsku na Leszczyńskiej skąd otrzymałem pismo?

    --- Post Połączono 00:26 --- Poprzedni Post napisano 00:16 ---

    Play 3.png
    Pismo wyglądało by tak...

    --- Post Połączono 00:28 --- Poprzedni Post napisano 00:16 ---

    Może wersja do edycji:


    Dot. Reklamacja towaru z tytułu rękojmi 135950717; MSISDN 500745230
    Szanowni Państwo
    Odpowiadając na Wasze pismo z dnia 30-07-2016 roku w którym odrzucacie Państwo jako zasadną – reklamację z tytułu rękojmi zgłoszoną przeze mnie 28.06.2016 roku (przekazanie 24-07-2016), wskazując jednocześnie iż „eksperci” z autoryzowanego serwisu producenta uznali mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza - wzywam Państwa do wydania nowego telefonu.
    Wezwanie uzasadniam faktem niedotrzymania od Państwa odpowiedzi na zgłaszaną reklamację w terminie ustawowych 14 dni zgodnie z /art. 561(5)Kc., a także z uwagi na niedorzeczność przedstawionej przez Państwa „ekspertyzy”, której z resztą „serwis” nie potrafi niczym sensownym uzasadnić, udowodnić i poprzeć.
    Otrzymane od Państwa po ustawowym terminie pismo wskazuje wyłącznie na to, iż odrzucacie zgłoszoną przeze mnie reklamację z tytułu rękojmi, a tym samym odmawiacie wymiany urządzenia, bądź jego przywrócenia do stanu fabrycznego z powodu zaistniałej w nim wady, która jakoby powstała w wyniku… „użytkowania niezgodnego z zaleceniami i wymaganiami określonymi w instrukcji danego urządzenia”…
    Jednocześnie pismo nie zawiera załączonych ekspertyz serwisu, a na dodatek sugeruje, że sama uszkodziłam telefon, pomimo iż nie zawiera on żadnych śladów użytkowania (rys, pęknięć, otarć, wgnieceń) gdyż od dnia zakupu był noszony w ochronnym etui i posiadał naklejoną markową folię ochronną na ekranie, którą w nienaruszonym stanie posiadam do dnia dzisiejszego. Telefon nie był też do tej pory serwisowany, rozkręcany - co dodatkowo utwierdza mnie w przekonaniu, iż ekspertyza albo była niedokładna, albo też wcale się nie odbyła.
    Przypomnę, iż pierwsza próba zgłoszenia i przekazania telefonu do reklamacji z tytułu rękojmi miała miejsce 26 czerwca br. w salonie przy ul. Leszczyńskiej 20 w Bielsku-Białej.
    Niestety odmówiono mi przyjęcia tego zgłoszenia. Zatem dnia 28 czerwca br. po dwóch dniach sama aktywuję w serwisie PLAY24 zgłoszenie serwisowe nr 133847767, gdzie w odpowiedzi radzicie Państwo przekazanie telefonu z reklamacją do Waszego salonu na ekspertyzę w serwisie.
    Niestety kolejna nieudana próba zgłoszenia tej reklamacji ma miejsce w salonie PLAY przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej w dniu 1 lipca br. Również i tu nie potrafili zająć się tym trybem reklamacji.
    Widzę, że ten tryb reklamacji jest albo nieznany pracownikom PLAY, albo niechętnie podejmowany, bo np. w zgłoszeniu nr 134174483 widocznym na moim koncie PLAY 24, radzicie Państwo przekazanie telefonu do naprawy gwarancyjnej, pomimo, iż zgłaszam reklamacje z tytułu rękojmi, tak więc Wasi pracownicy, kolejny raz wykazują się niewiedzą, albo ignorancją w tymże zakresie.
    Dopiero po kolejnym zgłoszeniu poprzez tradycyjną pocztę (list polecony priorytetowy), które otrzymaliście 7 lipca br. w zgłoszeniu serwisowym opublikowanym na moim koncie w serwisie PLAY24, Wasz pracownik tj. Pani Anna Geisler - odpowiada i radzi sensownie, co do dalszego postępowania z moją reklamacją.
    Telefon w końcu udaje mi się przekazać z w/w reklamacją do Waszego salonu Play przy ul. Leszczyńskiej 20 w Bielsku-Białej dnia 24 lipca br., a więc prawie miesiąc po pierwszej próbie zgłoszenia mojej reklamacji. Nadmienię, że od tego czasu, pomimo iż nie korzystałam z telefonu, który zakupiłam wg umowy….- regularnie opłacam rachunki wynikające z tejże umowy, chociaż nie mogę w pełni wykorzystać oferowanych mi w jej ramach usług (dane pakietowe, internet, inne), ponieważ zastępczy telefon nie posiada tych samych funkcji co przedmiotowa LUMIA 640.
    Przeświadczona o tym, że po upływie ustawowego terminu 14 dni na rozpatrzenie mojej reklamacji, otrzymam rzetelną ekspertyzę i decyzję o wymianie telefonu na nowy – ja otrzymuję od Państwa pismo w którym „autoryzowany serwis” twierdzi, iż telefon posiada uszkodzenie mechaniczne, wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzętu, nie popierając tego żadnymi tezami, dowodami, czy uzasadnieniami. Przepraszam, ale to kpina z klienta!
    Nadmieniałam ponownie i z całą stanowczością, iż telefon był noszony od zakupu w ochronnym etui z folią na ekranie którą posiadam nieuszkodzoną do tej pory. Co więcej telefon nie nosi żadnych śladów uszkodzeń, otarć, wgnieceń, pęknięć, etc., co zresztą potwierdza Wasz salon przy ul. Leszczyńskiej w Bielsku-Białej, wpisując na „Dowodzie oddania sprzętu do naprawy” w polu uwagi o sprzęcie – stan telefonu bardzo dobry!
    Zawiadamiam jednocześnie, iż w przypadku odmowy wydania nowego sprzętu wolnego od Wad, bądź jego przywrócenia do stanu fabrycznego - niniejsze pismo w kopiach kieruję do regionalnego UOKiK oraz do producenta, prosząc o ponowną niezależną ekspertyzę autoryzowanego serwisu firmy MICROSOFT oraz zajęcie stanowiska w sprawie zgłoszonej reklamacji - samego producenta smartfonu LUMIA 640.
    Z poważaniem,
    Alicja W.

    --- Post Połączono 00:34 --- Poprzedni Post napisano 00:16 ---

    Potwierdzenie odbioru przód:
    kwit 1.jpg

    Potwierdzenie odbioru tył:
    kwit 2.jpg

  • Jeden użytkownik podziękował valdi71 za ten post:

    ali_cja (05-08-2016)

  • #69

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    No to dałeś mi lekturę na całą noc, kto by się spodziewał, że będziesz taki szybki? Dziękuję za danie możliwości edycji
    OK, postaram się przygotować pismo na poniedziałek.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Chciałem zapytać, czy proponujesz wysłać to pismo (jak już będę miał gotowe) do PLAY na Taśmowej (centrala), czy zanieść do PLAY w Bielsku na Leszczyńskiej skąd otrzymałem pismo
    Wydrukujesz pismo w 3 egzemplarzach:
    jeden zaniesiesz, do wiadomości, do salonu,
    drugi wyślesz na Taśmową ( za zwrotnym poświadczeniem odbioru i z powiadomieniem na maila o dostarczeniu),
    a na trzecim zażądasz pokwitowania odbioru pisma od pracownika/kierownika salonu z Leszczyńskiej.

  • #70

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Czy jesteś w stanie ustalić dokładnie kiedy e-mail, o którym napisałeś w #55, pojawił się na stronach Play 24? W treści jest informacja, że zgłoszenie 134865608 zamknięto 20 lipca 0 17:58, a post napisałeś dopiero 24 lipca o 22. Jest to o tyle istotne, ponieważ 21 lipca upłynął 14-o dniowy termin ustosunkowania się sprzedawcy do żądania reklamującego. Treść tego maila, należałoby potraktować jako wezwanie do dostarczenia reklamowanego telefonu.

  • Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 34567891011 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas