Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 16 PierwszyPierwszy 1234567814 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:
    No cóż...kolejny salon w Bielsku nie przyjął telefonu do reklamacji z tytułu rękojmi.
    Pomimo "instrukcji" jakie przekazaliśmy na miejscu, pomimo rozmów kierowniczki salonu z BOK i Serwisem technicznym...oni nie mogą bo to telefon kupiony nie u nich w salonie tylko przez internet. Zastanawiam się czy oni tam to takie tępe strzały, czy raczej cwaniaki.
    Mam już dość, ale też nie lubię jak ktoś mi wciska kit i mnie spławia bo jemu tak wygodnie.
    Skleciłem ponownego e-maila do P.PLAY no i zaczekam, ale już mi się pomysły kończą. Myślę o wysyłce telefonu kurierem na Taśmową do PLAY, ale to koszty.
    Poniżej treść e-maila jaką dziś wysłałem na [email protected]

    ..."Szanowni Państwo

    Dziękuję za kontakt Waszego pracownika z BOK i jego konkretne porady co do zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi.
    Niestety w dniu wczorajszym (piątek, 01-07-2016), moje zgłoszenie i próba przekazania telefonu wraz z pismem reklamacyjnym - spełzła po raz kolejny na niczym.
    Telefon za poradą Waszego pracownika z BOK, próbowałam oddać w jednym z punktów sprzedaży PLAY, przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej, ale i tutaj nie został przyjęty do reklamacji i ekspertyzy serwisowej. Kierowniczka tego oddziału, kontaktowała się zarówno z Dz. Technicznym PLAY, jak i z BOK które sugerowały przyjęcie na zasadzie "normalnego zgłoszenia", bez pisma/zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi.

    Niestety kompetencje, wiedza i życzliwość Waszych pracowników zarówno w oddziale przy ul. Leszczyńskiej 20, jak i Mostowej 5 w Bielsku-Białej - pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Przyznać muszę, że kierowniczka oddziału przy Mostowej 5 nie przyjmowała do wiadomości pojęcia "reklamacja z tytułu rękojmi". Jeśli tak ma wyglądać mój pobyt w PLAY, to niestety po zakończeniu obowiązującej umowy, mocno zastanowię się nad jej kontynuacją. Przyznam, że już teraz zastanawiam się nad odstąpieniem od niej w oparciu o tzw. "niezgodność towaru z umową", gdyż nie mogę korzystać z telefonu w zakresie do którego powinien służyć (rozmowy, smsy, internet), ponieważ - uszkodzony, leży spakowany i przygotowany do reklamacji, której nie mogę nawet rozpocząć.

    Proszę ponownie o pisemne (e-mail) instrukcje co do możliwości sfinalizowania zgłoszonej już przeze mnie "reklamacji z tytułu rękojmi", tak aby przekazać telefon do ekspertyzy. Wiadomość taka posłuży mi jako instrukcja dalszego postępowania, którą przedstawię pracownikom we wskazanym punkcie obsługi/sprzedaży PALY w Bielsku-Białej, skoro są nie douczeni i nie przeszkoleni w tym zakresie.
    Ewentualnie proszę o przesłanie firmy kurierskiej po odbiór reklamowanego telefonu wraz z załącznikami i pismem reklamacyjnym.

    Chciałabym uniknąć zgłoszeń do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, ale niestety już zastanawiam się nad podjęciem tej procedury, ponieważ wszelkie moje próby zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi - napotykają niesamowity opór ze strony Państwa pracowników.

    Łączę wyrazy szacunku
    Alicja W.
    "...

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Nie wysyłałabym tego email'em, tylko poleconym na Taśmową, za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Konsultanci w BOK, moim zdaniem, są nieogarnięci i nie sądzę, że od nich uzyskasz właściwą pomoc.
    Przepraszam, że Cię nieumyślnie naraziłam na stres z powodu rękojmi, ale jak widać to na Twoim przykładzie, ścieżki musimy przecierać my-konsumenci.

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    @alic_cja...Ty mnie nie masz za co przepraszać. Dziękuję za wszelką pomoc. Mogłem się zdecydować na zwykłą naprawę z tytułu gwarancji, ale wybrałem rękojmię. Wiedziałem że będzie ciężko, ale nie przypuszczałem że natrafię na taki beton. Poczekam na ewentualną odpowiedź e-mail z ich strony (do poniedziałku) i poślę pismo wraz z reklamacją pocztą tak jak radzisz.
    Ostatnio edytowane przez valdi71 ; 02-07-2016 o 11:00

  • #34

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Poradziłabym Ci jeszcze, żebyś to pismo złożył w salonie ( z potwierdzeniem jego odebrania na drugim egzemplarzu). Byłoby szybciej, ale obawiam się, że przy Twoim "szczęściu" naraziłabym Ciebie znów na nieprzyjemne "starcie" z pracownikami P4.

    Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi nie jest dla niego korzystna, i jak widać na Twoim przykładzie, stanowi dla niego za trudną procedurę. Sprzedawca woli obciążyć odpowiedzialnością gwaranta, czyli rozwiązaniem mniej korzystnym dla klienta/konsumenta.
    Wiesz, dochodzę teraz do wniosku, że chyba dopisałabym zastrzeżenie o tym, że nie wyrażam zgody na naprawę. Skoro mnie rzucają kłody pod nogi, ja nie pozostałabym dłużna. Powalczymy o to?

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Raczej sobie daruję ten dopisek. Już w załączniku przesłałem pismo bez zdania, że nie wyrażam zgody na naprawę, więc niech tak zostanie.
    Przyznam, że bardziej obawiam się ekspertyzy, bo co zrobić jeśli np. serwis uzna że defekt jest wynikiem upadku telefonu? Oczywiście po telefonie nie widać takiej ewentualności, bo i nie spadł, ale słyszałem że reklamacji nie uznawano bo twierdzono w serwisie, że telefon był zawilgocony, czy zalany chociaż właściciele zaklinali się iż nie miało to miejsca...
    Ostatnio edytowane przez valdi71 ; 03-07-2016 o 00:45

  • #36

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Przyznam, że bardziej obawiam się ekspertyzy
    Jakoś nigdy nie obwiałam się o ekspertyzę przy składaniu reklamacji z tytułu rękojmi. I właściwie, to o niej wcale nie myślałam. Sprzedawcy popełniają tyle błędów przy rozpatrywaniu rękojmi (np. nieustosunkowanie się do żądania w terminie 14 dni, stosowanie procedury gwarancyjnej przy niby rozpatrywaniu rękojmi, naprawianie reklamowanego sprzętu wbrew woli reklamującego, dokonywanie naprawy bez uprzedniego uzyskania zgody reklamującego, powoływanie się w decyzji o rozpatrzeniu reklamacji na decyzję serwisu, niewłaściwe uzasadnienie, albo jego brak, odmowy uznania reklamacji i wiele innych), że będąc konsekwentnym w dochodzeniu swoich praw, na razie, mają małe szans się wybronić. Ustawodawca dał nam, konsumentom, silne uprawnienia, musimy tylko nauczyć się z nich korzystać. Takiego dobrodziejstwa nie ma w przypadku gwarancji, należy zatem starać się jej unikać. Przynajmniej w pierwszym roku po zakupie.

  • #37

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Jak na razie czekam na ruch PLAY. Pismo poszło we wtorek. Poza tym jakaś mila pani z BOK w odpowiedzi na wcześniejsze zgłoszenie na ich e-mail - próby reklamacji w salonach, poprosiła o podanie danych, numeru pesel, albo hasła abonenckiego, adresu, itd. Cóż, powtórzyłem w e-mailu wymagane dane po raz kolejny skoro nie potrafią czytać dokumentów pdf (poza hasłem) i ...nadal czekam na odpowiedź od chcącej pomóc...pani.

  • #39

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,793
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    977(651)
    Wpisów na blogu
    37
    Nawet jak ta miła pani z BOK Ci pomoże w skutecznym złożeniu reklamacji z tytułu rękojmi, nie rozwiąże to problemu w skali ogólnej. Mnie zależy na tym, żeby zainteresować UOKiK stosowaniem takich praktyk. Jednostkowy problemem, być może, nie zmobilizuje ich do działania, ale wielokrotne skargi, zapytania, opisy stosowanych przez sprzedawcę praktyk, powinny zwrócić uwagę organu stojącego na straży ochrony praw konsumenckich na opisywany problem.

  • #40

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    @ali_cja, nie liczyłbym na to..." ale wielokrotne skargi, zapytania, opisy stosowanych przez sprzedawcę praktyk, powinny zwrócić uwagę organu stojącego na straży ochrony praw konsumenckich na opisywany problem"...
    Przerabiałem już UOKiK przy innych okazjach (reklamacje i wymiana towaru)...i co oni mi pomogli? NIC a nic. Kończyło się na tym, że posyłali swoje pismo do danego producenta/dostawcy z prośbą o wyjaśnienia i o "zajęcie stanowiska", itp. Generalnie nic mi to nie pomogło w dwóch innych przypadkach. Ja mam takie doświadczenie, ale może inni mają bardziej pozytywne.

    Nie zarzekam się jednak i takie pismo zapewne podeślę wcześniej czy później do UOKiK-u bo przypuszczam, że sprawa będzie się ciągnęła niestety.

  • Strona 4 z 16 PierwszyPierwszy 1234567814 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas