Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:
    Czyli standard...jakiś zapis prawny powinien kogoś obligować do tego a nie innego postępowania/zachowania, ale nie obliguje, albo rzadko obliguje, bo wiadomo ...każdy chce jak najmniej stracić.
    Generalnie taka reklamacja trochę "na wyrost" bo mogą uznać, mogą naprawić i poinformować o tym dlaczego tak a nie inaczej, choć nie powinni tego robić....aj nie wiem, czy nie szkoda naszego czasu.
    Finalnie tak jak w załączonym pliku uważasz, że może zostać droga "ali_cjo" ?
    Play rękojmia_2016-06-13.jpg

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Ukłony dla małżonki

    Nie szkoda naszego czasu, trzeba dbać o swoje interesy. Zobaczymy, jak postąpi Play. W szczególności, czy zapyta o zgodę na naprawę?

    Zapomniałam o jednym, jak chcesz być poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji ( poprzez email, telefonicznie czy pisemnie na podany adres zamieszkania)? Uważam, że powinna być o tym wzmianka w piśmie.

    Kartę Gwarancyjną jednak dołączasz, a zapomniałeś o dowodzie zakupu? Nie oddawałabym oryginałów, tylko kserokopie. A oryginały dopiero bym oddała, gdyby wymieniono na nowy bez wad.

  • #23

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    A więc...
    - dzięki ukłony przekażę
    - zatem poświęcamy trochę czasu
    - dodam zdanie o treści "Proszę o pisemną informację na temat proponowanego przez Państwa sposobu rozpatrzenia niniejsze reklamacji pod adres e-mail ala@..."
    - prawda...zapomniałem i dodaje kopię paragonu, a gwarancji nie dam i usunę z załącznika

  • Jeden użytkownik podziękował valdi71 za ten post:

    ali_cja (15-06-2016)

  • #24

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Życzę powodzenia i czekam na wieści

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    W dniu dzisiejszym udałem się do salonu PLAY przy ul. Leszczyńskiej 20 w Bielsku-Białej i ...zaczęły się tzw. schody.
    Dwie miłe panie poinformowały mnie po konsultacji między sobą, że nie mogą przyjąć takiej reklamacji, bo takowych nie przyjmują. Zaproponowały przyjęcie na zasadzie zwykłego zgłoszenia serwisowego, a pismo czyli "reklamację z tytułu rękojmi" mogą dołączyć do zgłoszenia.
    Telefon odsyłają "standardową procedurą" do serwisu i czekamy co i jak.
    Jak się nie zgadzam ...to sobie mogę pisać na [email protected] i może oni mi odpiszą co mam zrobić żeby złożyć reklamację z tytułu rękojmi.
    Zawinąłem się do domu i napisałem na wskazany przez bądź co bądź grzeczne panie - adres.
    Czekam, ale już mi "żyłka spuchnęła".

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Odpuść sobie żyłkę, nie warto
    Niech przyjmują na swój kwit, tylko Ty, przed jego podpisaniem, sprawdzasz czy jest właściwie zapisane Twoje żądanie, zgłaszane wady i stan fizyczny telefonu, następnie dodajesz odręcznie wzmiankę o złożeniu pisma w sprawie reklamacji z tytułu rękojmi i podpisujesz. Zrób sobie zdjęcie tego kwitu, bo na Twojej kopii kwita tego nie będzie. Następnie złóż swoje pismo i zażądaj pokwitowania otrzymania pisma na drugim egzemplarzu ( tym dla Ciebie). To wszystko Dobrze, że panie były grzeczne

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    ..."Następnie złóż swoje pismo i zażądaj pokwitowania otrzymania pisma na drugim egzemplarzu "... Niestety tego Panie nie chcą zrobić. Tylko ich zgłoszenie, na ich "salonowym" wzorcu i koniec. Czekam na odpowiedź (jeśli jakaś będzie) na dziś wysłanego e-maila. Jeśli nie to pójdę do innego salonu Play i spróbuję szczęścia.

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Nie wybieraj innego salonu/sklepu. Przecież miłe panie powiedziały Ci, że wypiszą swój kwit, a następnie dołączą Twoje pismo. Nie robią żadnej łaski, muszą przyjąć pismo od abonenta sieci! Takie zachowanie spotkasz także u innych operatorów; boją się rękojmi jak ognia
    Można byłoby dopisać pod adresatem pisma: Miejsce złożenia reklamacji i wpisać nazwę oraz adres salonu/sklepu.

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Pójdę do innego salonu. Dzwonili dzis z BOK i powiedzieli żeby iść do innego salonu w naszym WIELKIM CENTRUM... poinstruowali żeby złożyć z tym pismem i prosić o przekazanie do ekspertyzy. Zobaczymy co jutro powiedzą.

  • #30

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    poinstruowali żeby złożyć z tym pismem i prosić o przekazanie do ekspertyzy
    Muszę przyznać, że nie bardzo rozumiem to, że konsument ma prosić o przekazanie sprzętu do ekspertyzy. To jest problem Sprzedawcy, nie reklamującego z tytułu rękojmi.
    Czy masz dane konsultanta BOK?
    Nie ważne jest to, co Ci ktoś powiedział, tylko działanie na podstawie prawa. W sądzie nie powołasz się na jakiegoś konsultanta, tylko na zdarzenia mające znaczenie prawne.

    Koniecznie, jeszcze przed udaniem się do operatora, przeczytaj ten temat: http://www.windowsmania.pl/rekojmia-...38/index3.html , a w #27 pismo do Sprzedawcy.

  • Strona 3 z 16 PierwszyPierwszy 123456713 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas