Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 16 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Rozumiem, że chciałeś napisać o tym, że jedziemy z rękojmią i że za 2-3 dni zamieścisz projekt pisemka.
    Niestety, dalszego ciągu ( m.in. o salonie) już nie mogę 'doczytać'.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Powtórzę zatem w skrócie:

    Próbujemy z rękojmią.
    Sklecę pismo w ciągu tego tygodnia i podeślę do wglądu (niech sobie młody zrzuci co potrzebuje z telefonu na kompa)
    Sprawdziłem na stronie PLAY, salon o którym myślałem że do niego zaniosę smartfona z reklamacją i wg mnie winien być OK
    Nie reklamuję powerbank-u, bo działa jak należy.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    OK.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Nie reklamuję powerbank-u, bo działa jak należy
    No właśnie z tym powerbankiem mógłby być trochę kłopot. Dobrze, że działa prawidłowo.
    Czy masz do niego dokument sprzedaży, albo inny dokument, w którym jest informacja o tym, że był sprzedany razem z telefonem?

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Oj jak tak dalej pójdzie będę zmuszony reklamować i moją 950-tkę...aaaa szlag jasny trafia te nasze, a może moje - "MICROSOFTY".
    Rozpisałem się w odpowiedzi do @ali_cji i przy publikowaniu zobaczyłem "czarny ekran i - do widzenia, a bateria miała jeszcze 17 %,
    Pierwszy raz się to zdarzyło? Czy coś jeszcze 950-tce "dolega"?

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    950-tka nie pierwszy raz mi się "zrestartowała". Było tego troche ostatnimi czasy. Kilka razy w trakcie robienia zdjęć, kręcenia filmików 4k(zapis na karcie)i przeglądania netu. Nie wiem czy jakiś problemów z grafiką nie ma bo czasem przy wybudzaniu telefonu zamiast tapety widać fragment czarnego ekranu, a jego część jest ... to powiedzieć biała w jakieś drobne paseczki, czy krateczkę. Nie mogę dostrzec bo to występuje na ułamek sekundy.

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Zrób jej test ( aktywuj raporty) i sprawdź czy wszystko jest OK. Gdy wyjdzie usterka, to logi wrzuć w dedykowanym temacie.
    Nie pamiętam żeby moja się kiedykolwiek samoistnie zrestartowała, a wybudza się bez zastrzeżeń.

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Witam ponownie

    @ali_cjo, proszę o opinię w zakresie przygotowanego pisma reklamacyjnego do PLAY jakie skleciłem.
    Oczywiście pismo adresuję na firmę z umowy i aneksu, czyli: P4 Sp. z o.o.; ul. Taśmowa 7; 02-677 Warszawa.
    Telefon kompletny wraz z pismem i kopią do potwierdzenia chcę oddać w firmowym salonie PLAY, jak już wspominałem.



    Reklamacja z tytułu rękojmi

    Szanowni Państwo
    Dnia 24 stycznia 2016 roku w ramach aneksu nr UM04/…… do umowy sprzedaży/abonamentowej nr UM01/…… – nabyłam telefon 640 LTE BLACK nr IMEI: 35……..
    Telefon sprawował się dotychczas nienagannie, ale pod koniec ubiegłego tygodnia, a dokładniej 10 czerwca br. stwierdziłam wadę fizyczną/prawną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że w prawym górnym rogu wyświetlacza uwidoczniła się skaza – widoczna zarówno przy wyłączonym telefonie (wygaszonym wyświetlaczu), jak i podczas korzystania z niego i to niezależnie od wyświetlanego obrazu (przeglądarka internetowa, wyświetlane zdjęcia, dokumenty, i inne).
    Pragnę jednocześnie nadmienić, iż urządzenie było przeze mnie użytkowane w sposób prawidłowy, nie zostało zawilgocone, zalane, nie upadło – innymi słowy bardzo o niego dbałam, podobnie jak i o każde poprzednie (telefon noszony w etui silikonowym oraz z naklejonym szkłem hartowanym).

    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), żądam wymiany Smartfonu Lumia 640 LTE nabytego w ramach w/w umowy na fabrycznie nowy telefon bez wad. Jednocześnie oświadczam, że nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

    Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenia w/w reklamacji.

    Z wyrazami szacunku,
    Alicja W.

  • Jeden użytkownik podziękował valdi71 za ten post:

    ali_cja (14-06-2016)

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Reklamacja z tytułu rękojmi

    Szanowni Państwo
    Dnia 24 stycznia 2016 roku w ramach aneksu nr UM04/…… do umowy sprzedaży/abonamentowej nr UM01/…… – nabyłam telefon 640 LTE BLACK nr IMEI: 35……..
    Telefon sprawował się dotychczas nienagannie, ale pod koniec ubiegłego tygodnia, a dokładniej 10 czerwca br. stwierdziłam wadę fizyczną/prawną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że w prawym górnym rogu wyświetlacza uwidoczniła się skaza – widoczna zarówno przy wyłączonym telefonie (wygaszonym wyświetlaczu), jak i podczas korzystania z niego i to niezależnie od wyświetlanego obrazu (przeglądarka internetowa, wyświetlane zdjęcia, dokumenty, i inne).
    Pragnę jednocześnie nadmienić, iż urządzenie było przeze mnie użytkowane w sposób prawidłowy, nie zostało zawilgocone, zalane, nie upadło – innymi słowy bardzo o niego dbałam, podobnie jak i o każde poprzednie (telefon noszony w etui silikonowym oraz z naklejonym szkłem hartowanym).

    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), żądam wymiany smartfonu Lumia 640 LTE nabytego w ramach w/w umowy na fabrycznie nowy telefon bez wad. Jednocześnie oświadczam, że nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu.

    Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenia w/w reklamacji.

    Z wyrazami szacunku,
    Alicja W.
    Tu wystąpiła tylko wada/wady fizyczna, a nie prawna.
    Etui, jak i szkło, nie mają tu znaczenia. Tym bardziej, że będziecie oddawali bez tych akcesoriów. Ponadto, pewnie wbrew opinii innych, ja nie mam najlepszego zdania o silikonowym etui, a wręcz przeciwnie uważam, że telefony się w nim "pocą".
    Wykreśliłam również słowo "fabryczny", wiem , wiem, sama tego słowa używam, ale ono nie jest zgodne z przepisami o rękojmi. Kodeks cywilny używa tylko zwrotu "nowy", i tego się trzymajmy.
    Mam również zastrzeżenia do ostatniego zdania, odnośnie naprawy. Istnieje ryzyko, ze jak nie wyrazisz zgody na naprawę, to operator odmówi uznania reklamacji i odda telefon w takim stanie, w jakim go oddaliście. Ja, na takie ryzyko sobie pozwalam, bo czasami lubię się podroczyć ze Sprzedawcą. Tobie/Wam raczej to odradzam.*

    Pod podpisem dopisz, że wykonano w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron oraz " Załączniki" i wymień telefon oraz wszystko, co dołączono do telefonu. Oczywiście, nie zapomnij o podaniu danych właściciela telefonu, łącznie z adresem zamieszkania/do korespondencji oraz adresata pisma ( jest nim spółka i adres jej siedziby, a nie konkretny punk sprzedaży) oraz miejsce składania reklamacji ( nazwa i adres), i daty sporządzenia pisma

    W trakcie składania reklamacji nie daj sobie wcisnąć reklamacji z tytułu gwarancji i sprawdź przed podpisaniem ichniejszego protokołu, co w nim napisano ( czy jest rękojmia i czy dobrze jest opisany stan telefonu oraz opis wady). Na egzemplarzu swojego pisma zażądaj potwierdzenie otrzymania "oryginału" reklamacji. Do reklamacji z tytułu rękojmi, nie musisz oddawać Karty Gwarancyjnej.

    *)
    Zobacz § 3 art. 561 Kodeksu cywilnego:
    Art. 561 Kc.
    § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
    § 2. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.
    § 3. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.


    Edit: do załączników dodaj zdjęcia skazy, albo link do nich w sieci.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-06-2016 o 02:11

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Tu wystąpiła tylko wada/wady fizyczna, a nie prawna.
    Etui, jak i szkło, nie mają tu znaczenia. Tym bardziej, że będziecie oddawali bez tych akcesoriów. Ponadto, pewnie wbrew opinii innych, ja nie mam najlepszego zdania o silikonowym etui, a wręcz przeciwnie uważam, że telefony się w nim "pocą".
    Wykreśliłam również słowo "fabryczny", wiem , wiem, sama tego słowa używam, ale ono nie jest zgodne z przepisami o rękojmi. Kodeks cywilny używa tylko zwrotu "nowy", i tego się trzymajmy.
    Mam również zastrzeżenia do ostatniego zdania, odnośnie naprawy. Istnieje ryzyko, ze jak nie wyrazisz zgody na naprawę, to operator odmówi uznania reklamacji i odda telefon w takim stanie, w jakim go oddaliście. Ja, na takie ryzyko sobie pozwalam, bo czasami lubię się podroczyć ze Sprzedawcą. Tobie/Wam raczej to odradzam.*

    Pod podpisem dopisz, że wykonano w 2 egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron oraz " Załączniki" i wymień telefon oraz wszystko, co dołączono do telefonu. Oczywiście, nie zapomnij o podaniu danych właściciela telefonu, łącznie z adresem zamieszkania/do korespondencji oraz adresata pisma ( jest nim spółka i adres jej siedziby, a nie konkretny punk sprzedaży) oraz miejsce składania reklamacji ( nazwa i adres), i daty sporządzenia pisma

    W trakcie składania reklamacji nie daj sobie wcisnąć reklamacji z tytułu gwarancji i sprawdź przed podpisaniem ichniejszego protokołu, co w nim napisano ( czy jest rękojmia i czy dobrze jest opisany stan telefonu oraz opis wady). Na egzemplarzu swojego pisma zażądaj potwierdzenie otrzymania "oryginału" reklamacji. Do reklamacji z tytułu rękojmi, nie musisz oddawać Karty Gwarancyjnej.

    *)
    Zobacz § 3 art. 561 Kodeksu cywilnego:
    Art. 561 Kc.
    § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
    § 2. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.
    § 3. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.


    Edit: do załączników dodaj zdjęcia skazy, albo link do nich w sieci.

    OK. Rozumiem.
    Więc:
    1. zostawiam tylko w treści "wada fizyczna" (zapomniałem usunąć).
    2. szkło i silikon usunąłem z treści.
    3. Słowo "fabrycznie" usunięty...zostawiam tylko "nowy".
    4. Nie rozumiem tego "wyrażania, bądź nie wyrażania zgody na naprawę" - po co to w ogóle, przecież wiadomo, że będą chcieli naprawić telefon. Sądziłem, że to wymóg, który właśnie obliguje sprzedawcę do wymiany sprzętu. Rozumiem, że to zapobiegawczo, gdyby dany element miał być naprawiany kilkukrotnie...
    5. O adresata, kopie i zapisy dotyczące załączników się nie martw...wszystko będzie.
    6. Co masz na myśli pisząc: ..."Na egzemplarzu swojego pisma zażądaj potwierdzenie otrzymania "oryginału" reklamacji."... Rozumiem, że pieczątka sklepu i podpis pracownika na mojej kopii wystarczy?
    Poprawię sobie wieczorkiem po pracy pismo i podeślę jeszcze raz finalną wersję...rzucisz oczętami?

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,800
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Nie rozumiem tego "wyrażania, bądź nie wyrażania zgody na naprawę" - po co to w ogóle, przecież wiadomo, że będą chcieli naprawić telefon. Sądziłem, że to wymóg, który właśnie obliguje sprzedawcę do wymiany sprzętu. Rozumiem, że to zapobiegawczo, gdyby dany element miał być naprawiany kilkukrotnie
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**



    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Co masz na myśli pisząc: ..."Na egzemplarzu swojego pisma zażądaj potwierdzenie otrzymania "oryginału" reklamacji."... Rozumiem, że pieczątka sklepu i podpis pracownika na mojej kopii wystarczy?
    Oczywiście.

  • 2 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    bmicza (01-07-2016),valdi71 (14-06-2016)

    Strona 2 z 16 PierwszyPierwszy 12345612 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas