Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 16 z 16 PierwszyPierwszy ... 61213141516
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #151

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:
    Rozumiem. Prawda to, poważania, ani też szacunku już do PLAY nie mam.

    Poprawiłem tak:

    Dot.: sprawa nr ……(reklamacja z tytułu rękojmi)

    W odpowiedzi na otrzymaną od Państwa wiadomość telefoniczną oraz korespondencję e-mail z dnia 24 sierpnia br. niniejszym informuję, iż nie zgadzam się z Waszą decyzją w której podtrzymujecie swoje stanowisko – odrzucając zgłaszaną przeze mnie reklamację z tytułu rękojmi, gdyż nie uzasadniacie warunków swej decyzji i nie podajecie jakichkolwiek dowodów, iż telefon był jakoby użytkowany „niezgodnie z zaleceniami i wymaganiami określonymi w instrukcji obsługi danego urządzenia”.

    Jednocześnie informuję, iż telefon odbieram warunkowo celem przeprowadzenia czynności dowodowych w sprawie.

    Wasze negatywne rozpatrzenie zgłoszonej przeze mnie reklamacji z tytułu rękojmi (bez przytoczenia dowodów uzasadnienia), a także odrzucenie próby polubownego rozwiązania sprawy poprzez Rzecznika Praw Konsumenta, któremu to w odpowiedzi z 22 września br. przedstawiacie stanowisko podtrzymujące swą decyzję wraz z nieprawdziwym opisem i analizą całej sprawy – zmuszają mnie do dalszych działań w tej sprawie i dochodzenia swych konsumenckich praw jakie daje mi reklamacja z tytułu rękojmi na innej dostępnej mi jako konsumentowi drodze postępowania.


    Alicja W

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #152

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    Bardzo dobrze Kiedy odbierasz telefon?

  • #153

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Fona chcę jutro odebrać...

    ali_cja, nie masz przypadkiem info ile odesłanie telefonu jeśli się nie zgodzę na odpłatną naprawę w przypadku, kiedy będą się upierali przy tym co PLAY i "serwis" polski M$? Zakładam jak zwykle najgorszą wersję dla mnie.

    Pisałaś wcześniej o założeniu sprawy w sądzie:
    To pytanie jest dla mnie, pozorne, najtrudniejsze
    Myślę, że gdybym orzekała w sprawach cywilnych, i w tym w sporach ze sprzedawcą, to każde nie dające się usunąć wątpliwości, rozstrzygałabym na korzyść konsumenta. Od sprzedawcy, który jest/powinien być profesjonalistą, wymagałabym więcej. Sprzedawcy mieliby przerąbane
    Rzeczywistość jest jednak inna. Dlatego, Tobie bym tego raczej nie doradzała, nie chcąc narażać Ciebie na ewentualne koszty. Sama jednak, nie odpuściłabym takiego traktowania przez sprzedawcę.


    Wiesz ile te koszty mogą wynieść? Słyszałem, że nie powinny przekroczyć wartości przedmiotu, którego dotyczy sprawa. Ile w tym prawdy?

  • #154

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Wiesz ile te koszty mogą wynieść? Słyszałem, że nie powinny przekroczyć wartości przedmiotu, którego dotyczy sprawa. Ile w tym prawdy?
    Niestety, niekiedy mogą. W grę bowiem może wchodzić również zwrot kosztów zastępstwa procesowego** i np. koszty przeprowadzenia dowodu z opinii biegłego. Sędzia może nakazać, aby strona żądająca przeprowadzenia danego dowodu wpłaciła zaliczkowo pełną kwotę na pokrycie kosztów z nim związanych, albo obciąża nimi stronę przegrywająca proces.

    O opłacie i kosztach przeczytasz w wątku Telefon wraca z serwisu z tą samą wadą. Czy możliwa jest wymiana na nowy? , post 59 i 121 *



    *) Ustawa z dnia 18 marca 2016 r. o zmianie ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych Ustawa z dnia 18 marca 2016 r - Dziennik Ustaw
    **) Od 1.01.2016 roku obowiązują nowe wyższe stawki zastępstwa procesowego. |

  • #155

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Cóż, telefon już u mnie. Oczywiście Panie nie mogły przyjąć pisma (czyt. chyba należy - nie chciały), zasłaniając się tym, ze nie ma podstawy, nie wiedzą jak to zrobić, musiałyby zakładać w systemie nową reklamację, itp, itd. Przewidziałem kolejny ruch pań z Salonu.

    Poniżej pisemka, jakie dołączone były do telefonu, czyli wycena i informacja, że uszkodzenie jest mechaniczne i nie podlega gwarancji, a wyłącznie odpłatnej naprawie ...REGENERSIS górą...
    Zadziwiające było tłumaczenie pani w salonie, która powiedziała (szkoda, że nie nagrałem), iż nie ustosunkowali się w serwisie do tego w jaki sposób telefon był używany niezgodnie z instrukcją, bo zapewne go nie rozkręcali, tylko podłączyli do "aparatury", "komputerów" i stwierdzili, że uszkodzenie jest mechanicznego pochodzenia. W związku z tym nie naprawiali, bo to gwarancji nie podlega, a wymianie tym bardziej.
    Nie chciało mi się dyskutować z kobieciną...

    ali_cja, co radzisz z pismem, którego nie odebrali? Posyłać coś do P4, czy sobie darować?



    REGENERIS.jpg

    REGENERIS - SALON PLAY.jpg

  • #156

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37

    Pismo przewodnie do sprzedawcy

    Wysłałabym pismo do sprzedawcy, nigdy nie wiadomo, czy się nie przyda w ewentualnym przyszłym postepowaniu. Należałoby napisać pismo tzw. przewodnie i jako załącznik dołączyć pismo, którego przyjęcia odmówiono w salonie.

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    valdi71 (19-10-2016)

  • #157

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Jutro to wyślę. Dzięki za treść.
    Poza tym rozumiem, że radzisz wysyłać telefon poprzez B2X?

  • #158

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    No tak. Nie przekonasz się o swojej racji, gdy z tej drogi nie skorzystasz.

  • #159

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    WP_20161116_18_50_53_Rich_.jpg

    @ali_cja...witam po dłuższej przerwie. Telefonu nie wysyłałem jeszcze do B2X. Nie wysyłałem, bo musiał posłużyć za zastępczy
    Otóż w LENOVO K3 K50 T3s NOTE, padł wyświetlacz ... (za co Panie Boże, za co) więc Lumię 640 zostawiliśmy i korzystaliśmy z niej podczas pobytu Lenovo K3 w serwisie.
    Lenovo wróciło naprawione z "nowym" wyświetlaczem. Nowym specjalnie w cudzysłowie, ponieważ serwis albo "uzbroił" nowy wyświetlacz w kilka głębokich i znacznych rys, albo założył jakąś używkę. Przypuszczam, że raczej druga wersja jest bliższa prawdy, ale nie o tym wątek i ta część mojej mrocznej smartfonowej historii.

    Otóż przechodząc do sedna - jak wiesz wysłałem pismo do centrali PLAY zgodnie z Twoją sugestią. Jakież było moje zdziwienie, kiedy otrzymałem od P4 odpowiedź ! Sama zobacz jaką i podpowiedz, czy ja jestem zbyt tępy na tą sprawę, czy oni na siłę chcą ze mnie tępaka zrobić???
    Z pisma jak dla mnie wynika, to, że mogę ponownie złożyć reklamację poprzez salon, ale do ...serwisu, który odrzucił reklamację z tytułu rękojmi?
    No błagam Cię powiedz, czy istnieje jakaś broń pozwalająca walczyć z PRODUCENTEM/SERWISEM/SPRZEDAWCĄ?

    Co Ty byś zrobiła, posyłać do innego serwisu, czy jeszcze raz składać reklamację?
    Już mnie to bawić zaczyna...
    A no i najważniejsze, sąd odpuszczam, bo żona u mnie schorowana (rencistka) i nie chce się w to angażować, a na nią jest umowa.

  • #160

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    Valdi, nie błagaj, tylko zgodnie z pani zaleceniem, oddaj telefon do salonu i reklamuj z tytułu rękojmi.
    Nie bierz ze sobą żadnego pisma, tylko niech oni sporządzą swój protokół. W protokole zażądasz wymiany na telefon bez wad, a gdyby to okazało się niemożliwe, to naprawy, oczywiście w ramach rękojmi. Gdyby był wybór tylko jednego z żądań, to podaj wymianę. W tabelce z opisem usterek podasz nr zgłoszenia, o którym napisała pani i opiszesz usterki telefonu.
    Cóż, nie ma wyjścia - trzeba tańczyć, jak oni grają
    Nic innego nie przychodzi mi do głowy na taką odpowiedź od sprzedawcy jak tylko to:
    "A nuż - widelec coś z tego będzie?
    A łyżka na to: niemożliwe!"

  • Strona 16 z 16 PierwszyPierwszy ... 61213141516

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas