Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 3910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #121

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta



    Myślę, że to nie jest dobry pomysł, a czas i tak będziesz musiał poświęcić na odbiór telefonu.
    Wymusimy na nich przyjęcie pisma ( z adnotacją 'do wiadomości') - z chwilą wydania telefonu zażądają od Ciebie/małżonki podpisania kwitu odbioru i tam właśnie wpiszesz odręcznie, że odbierając telefon w dniu......, przekazałeś pracownikowi salonu pismo do P4, uzasadniające odbiór telefonu poddaniem go ekspertyzie. Jeżeli to wpiszesz, nie będą mieli wyjścia i przyjmą pismo. Możesz ich również zapytać, czy żeby złożyć pismo w sprawie reklamacji z tytułu rękojmi do sprzedawcy, musisz przyjść z rzecznikiem konsumentów.

    Gdyby jednak nie chcieli przyjąć, w co wątpię, to wtedy będzie dodatkowy punkt do wniosku o interwencję.



    Nie napisałam w #118? Początek jak w każdym piśmie, w rozwinięciu krótki opis: kiedy i gdzie zakupiono, kiedy reklamowano, jaka jest decyzja sprzedawcy i że się z nią nie zgadzasz oraz dlaczego. I ponieważ się nie zgadzasz, to odbierasz przedmiotowy telefon wyłącznie w celu poddania go niezależnej ekspertyzie.

    Proszę uwierz, że nie będą chcieli przyjąć pisma. Byliśmy tam z żoną 2 razy i nawet tą naszą reklamację z tytułu rękojmi przyjęli niejako "do wiadomości", bo oni przecież przekazali telefon do serwisu na ekspertyzę.
    W innym salonie PLAY w mojej miejscowości była dokładnie taka sama śpiewka. SZKODA MOICH NERWÓW.

    Postanowiłem, telefonu nie odbieram do momentu złożenia wniosku i konsultacji z rzecznikiem. Zdążyłem kupić nowy na androidzie, chociaż tej Lumii i W10 pomimo zwiech na 10-tce i kłopotów z reklamacją...SZKODA , ale cóż jeden telefon mniej w rodzinie od firmy M$ i to jak sądzę na zawsze ...

    Tutaj treść wniosku, ale pamiętaj proszę, że to w oparciu o ichniejszy wzór:

    ..."Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    w Bielsku-Białej



    Wniosek o udzielenie pomocy konsumentowi

    Zwracam się z prośbą o udzielenie pomocy (podjęcie interwencji) w sprawie odrzuconej reklamacji z tytułu rękojmi, jaką złożyłam u operatora sieci Play (P4 Sp. z o. o.; Taśmowa 7; Warszawa) w związku z wadą jaka ujawniła się w trakcie użytkowania zakupionego u tegoż operatora - smartfonu LUMIA 640.

    Poniżej przybliżę pokrótce całą sprawę.
    Dnia 24 stycznia br. w ramach aneksu nr UM04.......do umowy sprzedaży/abonamentowej nr UM01/D002778006/004562743 w w/w sieci - przedłużyłam umowę na kolejne 24 miesiące otrzymując w zamian abonament za 29,90 zł/msc. oraz telefon Lumia 640 za który zapłaciłam jednorazowo kwotę 179 zł. Zakup nastąpił poprzez serwis Play. Najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce w dniu 24-01-2016, natomiast zamówienie zostało zrealizowane (wysłane) dzień później czyli 25-01-2016 i na ten dzień sporządzone zostały dokumenty potwierdzające transakcję (w/w aneks i paragon).

    Około 21 czerwca zauważyłam "jakąś skazę" na wyświetlaczu. Telefon od początku był przeze mnie noszony w etui, a dodatkowo ekran zabezpieczony był folią ochronną. Stwierdziłam, że to najprawdopodobniej jakaś wada ukryta, która ujawniła się po czasie, dlatego też postanowiłam zgłosić reklamację z tytułu rękojmi z prośbą/żądaniem wymiany aparatu na nowy wolny od wad.

    Perturbacje jakie napotkałam ze strony PLAY w związku ze zgłoszeniem tego typu reklamacji dokładniej opisane są w "Odwołaniu" załączonym do niniejszego wniosku, które przesłałam pocztą tradycyjną do operatora (list polecony za potwierdzeniem odbioru).



    Niemniej jednak moje zgłoszenie reklamacyjne z tytułu rękojmi przyjęte w końcu po trzeciej próbie złożenia reklamacji w salonie PLAY przy ul. Leszczyńskiej 20 - zostało odrzucone (kopia pisma otrzymana od PLAY w załączeniu) a jedynym uzasadnieniem takiej decyzji jak można zauważyć w tym piśmie jest opinia serwisu, który twierdzi, iż zgłaszana przez nas usterka ma charakter mechaniczny i powstała w wyniku ...„użytkowania niezgodnego z zaleceniami i wymaganiami określonymi w instrukcji danego urządzenia”…
    Niestety nic ponad to, żadnego wyjaśnienia, żadnych konkretów, uzasadnień z przeprowadzonych ekspertyz, choć telefon nie nosi żadnych uszkodzeń, otarć i wygląda jak nowy, co potwierdza Play w przyjętym zgłoszeniu serwisowym. Zadaję sobie zatem pytanie i stawiam go również w przed Serwisem przeprowadzającym oględziny oraz przed Operatorem: jak zatem miałam uszkodzić przedmiotowy smartfon Lumia 640?
    Jak już wspominałam, odwołanie od odrzuconej reklamacji z tytułu rękojmi przesłałam listownie do operatora w dniu 9 sierpnia, a w odpowiedzi otrzymałam e-mail dnia 24 sierpnia br. z podtrzymaniem wcześniejszej decyzji operatora PLAY, czyli odrzucenie zgłaszanej przeze mnie reklamacji z tytułu rękojmi.
    Pozostaję zatem bez sprawnego telefonu, pomimo iż nie uszkodziłam go w żaden sposób i użytkowałam zgodnie z przeznaczeniem, czyli do rozmów telefonicznych, pisania wiadomości sms, czy też do przeglądania stron WWW. Przypomnę, iż telefon nie nosi najmniejszych śladów użytkowania, a jego stan jest właściwie idealny, ponieważ noszony był w etui ochronnym a wyświetlacz był zabezpieczony markową folią ochronną, którą nadal posiadam.

    Bardzo proszę o podjęcie interwencji w zgłaszanej przeze mnie sprawie oraz dalszych kroków jakie umożliwiają w tym zakresie przepisy prawa w odniesieniu do operatora PLAY – celem pozyskania sprzętu wolnego od wad.

    W powyższej sprawie załączam następujące kopie dokumentów:
    1) Reklamację z tytułu rękojmi z 28-06-2016 (pierwsze zgłoszenie na adres [email protected] )
    2) Dowód oddania sprzętu do naprawy z tytułu rękojmi z 24-07-2016
    3) Odpowiedź Salonu Play Gemini odrzucającą uznanie reklamacji z 30-07-2016
    4) Odwołanie od decyzji przesłane do operatora Play z 09-08-2016
    5) Odpowiedź e-mail podtrzymująca odrzucenie reklamacji przez Play z 24-08-2016
    6) Umowa zawarta z Play nr UM01/D002778006/004562743
    7) Aneks do w/w umowy nr UM04/E001010001/503112571
    8) Zdjęcia zawierające uwidocznioną wadę wyświetlacza x 3
    9) Dowód zakupu – paragon z dnia 25-01-2016

    Jednocześnie potwierdzam i akceptuję:

    • fakt, iż czas potrzebny na podjęcie działania Rzecznika wynosić może nawet 30 dni od dnia wpływu wniosku do Biura;
    • okoliczność, iż działania Rzecznika stanowią głównie próbę rozwiązania sprawy w sposób polubowny; podjęcie interwencji nie jest jednak równoznaczne z uznaniem roszczeń konsumenta za słuszne.


    POUCZENIE:

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Bielsku-Białej realizując ustawowe zadania samorządu terytorialnego w zakresie ochrony praw konsumentów udziela porad i pomocy prawnej tylko i wyłącznie konsumentom /w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu cywilnego/- mieszkańcom powiatu bielskiego oraz miasta Bielska - Białej.

    Do zadań rzecznika w szczególności należą:
    - zapewnienie bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
    - występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
    - współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami UOKiK, Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi;
    - prowadzenie edukacji konsumenckiej;
    - wytaczanie powództw przed sądem powszechnym.

    Informacja dotycząca ochrony danych osobowych:

    Administratorem danych osobowych jest Starosta Bielski – Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej, z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Piastowskiej 40. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w celu realizacji zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów na podstawie ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych w zakresie obowiązujących przepisów ustawowych jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne"...
    Ostatnio edytowane przez valdi71 ; 03-09-2016 o 20:31 Powód: poprawa błędów

  2. Jeden użytkownik podziękował valdi71 za ten post:

    ali_cja (04-09-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #122

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Niestety nic ponad to, żadnego wyjaśnienia, żadnych konkretów, uzasadnień z przeprowadzonych ekspertyz, choć telefon nie nosi żadnych uszkodzeń, otarć i wygląda jak nowy, co potwierdza Play w przyjętym zgłoszeniu serwisowym. Zadaję sobie zatem pytanie i stawiam go również w przed Serwisem przeprowadzającym oględziny oraz przed Operatorem: jak zatem miałam uszkodzić przedmiotowy smartfon Lumia 640?
    Jak już wspominałam, odwołanie od odrzuconej reklamacji z tytułu rękojmi przesłałam listownie do operatora w dniu 9 sierpnia, a w odpowiedzi otrzymałam e-mail dnia 24 sierpnia br. z podtrzymaniem wcześniejszej decyzji operatora PLAY, czyli odrzucenie zgłaszanej przeze mnie reklamacji z tytułu rękojmi.
    W tym fragmencie zmień proszę określenie "operatora" (x2) na "sprzedawcę". Odpowiedzialnym z tytułu rękojmi jest sprzedawca, czyli spółka P4, a nie operator.
    W zasadzie, w całym tekście zmień "Play" i "operatora" na "P4 Sp. z o. o" lub "sprzedawca/sprzedawcę", za wyjątkiem salonu-miejsca składania reklamacji i korespondencji z salonu.
    Ponadto, dodaj proszę ( przed zdaniem: Pozostaję zatem bez sprawnego ......) informację o tym, gdzie teraz znajduje się reklamowany telefon / w czyim jest posiadaniu/ i dlaczego.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Jak już wspominałam, odwołanie od odrzuconej reklamacji z tytułu rękojmi przesłałam listownie do operatora w dniu 9 sierpnia, a w odpowiedzi otrzymałam e-mail dnia 24 sierpnia br. z podtrzymaniem wcześniejszej decyzji operatora PLAY, czyli odrzucenie zgłaszanej przeze mnie reklamacji z tytułu rękojmi.
    Tu dopisz proszę, że telefonicznie poinformowano Ciebie o tym, że pisemne uzasadnienie odmowy uznania reklamacji otrzymasz drogą pocztową i że do dnia dzisiejszego to nie nastąpiło.

    Myślę również, że należy w tym wniosku przywołać wcześniejszą korespondencję z rzecznikiem ( jaką drogą, kiedy oraz, jeżeli był nadany w odpowiedzi, numer sprawy).

  • #123

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Słusznie prawisz jak zwykle...dodam co trzeba dzisiaj i jutro się udam do rzecznika z wnioskiem.
    Pozdrówka i dzięki za sugestie.

  • #124

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    U rzecznika połóż bardzo duży nacisk na perturbacje związane ze złożeniem pisemnej reklamacji z tytułu rękojmi i nakłanianiem konsumenta do reklamacji z tytułu gwarancji.
    W zasadzie, P4 chce występować w sprawach reklamacji, bez względu na żądanie konsumenta, jedynie jako pośrednik pomiędzy reklamującym a gwarantem. O tym świadczy informacja sprzedawcy, już w chwili przyjęcia telefonu, o wysłaniu telefonu na ekspertyzę i powiadomienie o zakończeniu procedury reklamacyjnej jedynie w oparciu o oświadczenie serwisu i kosztorys odpłatnej naprawy.

  • #125

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Zrobione. Wszystko wydrukowane i przekazane do rzeczniczki. Zobaczymy co i jak. Rzecznik z tego co wiem ma do 30 dni "czasu na sprawę".
    Pier...dzielę PLAY, M$ i ich serwisy. Lumia 640 leży sobie w salonie przy Leszczyńskiej w B-B. W domu użytkowany jest w zamian LENOVO K3 K50 Note, który poza WINDĄ, bije ją pod każdym względem. Trudno nie chciała działać poprawnie to niech leży sama franca ...

    @alic_ja, zastanawiałem się czy nie zgłaszać sprawy bezpośrednio do M$, tak jak już wcześniej podpytywałem? Co Ty o tym myślisz? Czekać spokojnie na działania rzeczniczki, czy robić coś więcej na tym etapie?

  • #126

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Trudno nie chciała działać poprawnie to niech leży sama franca ...
    Play nie nęka Was z odbiorem? Lenovo miałeś wcześniej, czy kupiliście teraz? Mnie chodzi po głowie Jolla Phone z Sailfish


    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    @alic_ja, zastanawiałem się czy nie zgłaszać sprawy bezpośrednio do M$, tak jak już wcześniej podpytywałem?
    Czekałabym cierpliwie na działania rzeczniczki, musimy najpierw zakończyć sprawę ze sprzedawcą. Kiedy dokładnie złożyłeś wniosek o interwencję?

  • #127

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    JOLLA to nie Ci co zbierali na tablet, a potem się wycofywali i zwracali niektórym kasę?
    PLAY przysłał dwa smsy kiedyś tam że telefon do odbioru i od tej pory ...cisza.
    LENOVO to nowa ...marka w naszej rodzince. Ot było do wyboru "Hujałej" P8Lite, "Xiaomi red mi note" i Lenovo prócz paru innych i padło na Lenovo.

    Cóż, czekamy zatem cierpliwie.

  • #128

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    JOLLA to nie Ci co zbierali na tablet, a potem się wycofywali i zwracali niektórym kasę?
    Myślałam raczej o smartfonie Jolla Online Shop | Jolla smartphone - Jolla

    Aktualnie używam laptopa Lenovo Yoga 3 Pro i bardzo sobie chwalę, telefonu od nich nigdy nie miałam w rękach. Jak synowi 'leży' Android?

    No, to czekamy

  • #129

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    @ali_cja, witam po krótkiej przerwie, czyli po urlopie. Mamy to, czyli mamy odpowiedź od rzecznika i play. W skrócie jestem w punkcie wyjścia, czyli ... CO DALEJ?

    Z innej beczki synowi i każdemu innemu (no poza teściem...) ANDROID leży, bo już użytkowaliśmy takie wynalazki jak K&M Drive (rewelacja), GOCLEVER INSIGNIA 5(prawie DRAMAT), PENTAGRAM MONSTER X5 PRO (rewelacja).
    Twoja joga jak z baterią (syn właśnie testuje dziś odebranego YOGA 3-14; i5; 8GBRAM, 128 GB SSD, GT940M) ???

    A tutaj sedno sprawy, czyli odpowiedź z PLAY i od Rzeczniczki:
    Pismo - play.jpg

    O niezgodności tego jak przedstawia całą sprawę PLAY, nie wspominam, bo niczego nie żądaliśmy, nie upieraliśmy i wiedzieliśmy czego chcemy, w przeciwieństwie do pracowników PLAY.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 29-09-2016 o 13:02 Powód: Korekta załącznika

  • #130

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,786
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    516
    Podziękowano
    974(649)
    Wpisów na blogu
    37
    A co rzeczniczka na to? Przecież nie napisali prawdy z próby pierwszej reklamacji, nie napisali również w jaki sposób użytkownik przyczynił się do powstania wady wyświetlacza. Tym samym, uchylają się od wykazania, jakie niewłaściwe użytkowania telefonu stwierdzili. Moim zdaniem, również to wyjaśnienie nie spełnia wymogów uzasadnienia podjętej przez sprzedawcę decyzji.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Twoja joga jak z baterią (syn właśnie testuje dziś odebranego YOGA 3-14; i5; 8GBRAM, 128 GB SSD, GT940M) ???
    Mam Yoga 3 pro 5Y70; na baterię nie narzekam, korzystam z oprogramowania OKO i ono mi pilnuje zrównoważonego trybu zasilania ( max 59%). Jest cały czas pod siecią, gdy osiąga max. pułap (59%), bateria się nie ładuje. Rzadko korzystam z niego na samej baterii, ale wówczas ładuję do 100% i 6h przeglądania sieci czy filmu -bez problemu.

  • Strona 13 z 16 PierwszyPierwszy ... 3910111213141516 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas