Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 789101112131415 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 160

Wątek: [Play]Którą reklamację wybrać przy defekcie wyświetlacza

  1. #101

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Reklama:
    Jeżeli miałbyś się zdecydować na niezależną ekspertyzę, to tylko rzeczoznawca z listy.
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    No ale co jak nie będą mieli i nie wskażą właściwego eksperta?
    Jak nie będzie z Twojego miasta, to wskażą kogoś z najbliższej okolicy. Telefonicznie nawiążesz z nim kontakt i ustalisz szczegóły. IH prowadzi tylko listę, nie ma żadnej podległości ekspertów wobec IH.

    Korzystałam kiedyś z sąsiedzkiego serwisu przy reklamacji z rękojmi, ale tam chodziło tylko o potwierdzenie wad, możliwych do stwierdzenia naocznie. W Twoim wypadku, jest tam jakiś ślad na obudowie i to on pewnie był przyczyną odmowy. Szukali pretekstu i znaleźli.
    Zwracając się o opinię do eksperta, należy skonkretyzować pytanie/pytania ( np. czy ślady na obudowie przedmiotowego telefonu świadczą o uszkodzeniu mechanicznym i mogły lub mogłyby mieć wpływ na uszkodzenie/wadę jego wyświetlacza ). My na razie nie wiemy o co pytać. Moim zdaniem, przedstawienie kosztorysu ( tylko do właściwie do wiadomości salonu) przez serwis - nie jest uzasadnieniem odmowy przez Sprzedawcę. Drak uzasadnienia decyzji zamyka stronie możliwość odwołania się, tym samym, odcina drogę dochodzenia odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #102

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Cóż dziś otrzymałem info sms-em i na e-mail, iż telefon do odebrania:
    Na taki email odpisałabym:

    Szanowny Play,
    powstrzymuję się z odbiorem reklamowanego urządzenia (Microsoft Lumia 640, 351858078137581) do czasu uzyskania pisemnej odpowiedzi od Sprzedawcy P4 Sp.z o.o. na moje pisemne odwołanie od odmowy uznania rękojmi, wysłane w dniu ..... na adres siedziby Sprzedawcy, a którego treść nie jest Wam znana z powodu bezzasadnej, moim zdaniem, odmowy przyjęcia jego kopii w dniu.....

    Pozdrawiam.....

  • #103

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    @ali_cja...piszesz: ..."W Twoim wypadku, jest tam jakiś ślad na obudowie i to on pewnie był przyczyną odmowy. Szukali pretekstu i znaleźli. "

    Nie ma takiej możliwości, przynajmniej po zewnętrznej stronie telefonu. Rozkręcać go nie rozkręcałem wiec jak w środku wygląda nie wiem, ale w 100% podkreślam, że z zewnątrz nie nosi żadnych najmniejszych śladów czy mikrorys widocznych gołym okiem, co podkreśliła pani z Play pisząc w zgłoszeniu, że telefon jest w stanie "bardzo dobrym", przyglądając się wcześniej ze trzy razy z każdej strony "słuchawce" pod różnymi kątami...
    Telefon, podobnie jak nasze inne "słuchaweczki" ....wygląda jakby dopiero co opuścił fabrykę... , a właściwie wyglądał tak, bo jak wygląda po powrocie z serwisu nie wiem ...

  • #104

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Z tym śladem tak jakoś mi się skojarzyło z początkiem tematu, gdy pytałam o upadek telefonu. I pewnie połączyłam to z wyceną naprawy.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Ciekawostka dodatkowa jest taka, że pani pytała mnie co decydujemy, czy odbieramy telefon, czy też nie, bo ona ma ekspertyzę z serwisu...wróć "wycenę" usunięcia wady/uszkodzenia oszacowaną przez serwis na jedyne 288,00 zł brutto No i czy się decydujemy, bo serwis będzie o to pytał
    Czego właściwie dotyczyła ta wycena? Jej wysokość wskazuje chyba na obudowę z ekranem dotykowym i wyświetlaczem ( na magboss.pl jest za 264,45♥PLN ).
    .

  • #105

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Nie widziałem tej wyceny dokladnie,a jedynie przez kilka sekund na ekranie monitora u Pani w PLAY. Ona sama mówiła jak juz wspominałem że to wycena wymiany ekranu. Nie wiem czy w tym modelu ekran jest z jakąś elektroniką, czy osobno, bo się nie interesowałem. To mnie nie interesuje, bo wymieniał nie będę. Przy takiej kwocie chyba mało kto by się na to zdecydował.

  • #106

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Mnie się ta wycena wydawała niska, jak za ekran dotykowy z wyświetlaczem, dlatego sprawdziłam na magboss.pl

  • #107

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    @ali_cja zatem witam po krótkiej przerwie. Co poradzisz w kolejnych krokach wiedząc że PLAY, umywa ręce, nie rozpatrzy pozytywnie zgłoszonej rękojmi i odwołania od ich pierwotnej decyzji?

    Treść e-mail otrzymana po rozmowie z żoną pracownika z BOK:


    Szanowna Pani,



    dziękuję za zgłoszenie dotyczące rękojmi, które otrzymałem listownie 12 sierpnia 2016 roku.

    W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 24 sierpnia b.r. odpowiedź kieruję drogą elektroniczną.

    Z przykrością informuję, że zgodnie z decyzją autoryzowanego serwisu, który stwierdził uszkodzenie, Pani reklamacja została oddalona.


    Niestety nie mamy podstaw do wymiany urzadzenia, jednakże nadmienię, że ma Pani prawo skierować roszczenia indywidualnie bezpośrednio do serwisu, w którym był telefon lub do Producenta/Gwaranta urządzenia.


    Z uwagi na długi czas oczekiwania na realizację zgłoszenia oraz mając na względzie złożoną skargę na pracowników salonu sprzedaży proponuję rekompensatę w wysokości 50,00zł, co w formie upustu byłoby uwzględnione na dwóch kolejnych fakturach. Jeżeli zgadza się Pani na zaproponowane zadośćuczynienie, proszę o zgłoszenie dyspozycji aktywacji upustu poprzez kontakt z Obsługą Klienta, udanie się do dowolnego punktu sprzedaży lub zgłoszenie dowolnym kanałem pisemnym i powołanie się na numer zgłoszenia 138390431:
    – za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected];
    – faksem na numer (022) 319 44 11;
    – listownie na adres P4 Sp. z o.o., Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa;
    – za pośrednictwem portalu Play24.


    Dodam, że zgodnie z Pani prośbą wycofałem zgodę marketingową na kontakt telefoniczny Operatora w sprawie przedłużenia Umowuy lub nowych ofert i jednocześnie informuję, że zgodnie z Regulaminem brak wyrażonych zgód marketingowych, w tym na kontakt telefoniczny, wiąże się z utratą rabatu w wysokości 5,99zł miesięcznie.


    Ufam, że odpowiedź okaże się wyczerpująca.

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (Play. Najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce). Jesteśmy także do Pani dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora, numeru stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.


    Z poważaniem,
    Mateusz Kopczyński
    Obsługa Klienta Play




    W przypływie złości zdążyłem grzecznie tylko tyle odpisać:



    Szanowni Państwo
    Szanowny Panie Mateuszu

    Wasze podejście do problemów jakie napotkałam oraz stanowisko zajęte w tej sprawie zupełnie mnie nie satysfakcjonuje.
    Umywacie ręce w tym zakresie, pozostawiając mnie bez sprawnego telefonu z abonamentem, który muszę opłacać i na dodatek cofacie rabat z tytułu zgód marketingowych i chcecie obciążyć moje rachunki dodatkową opłatą, choć wyraziłam się dość jasno, iż nie życzę sobie telefonów w sprawie przedłużania umowy, co nie jest jednoznaczne z tym że możecie oferować inne usługi w trakcie trwania obowiązującej mnie umowy.
    PLAY dzięki takiemu działaniu i Pana niezrozumieniu klienta osiąga szczyty niekompetencji.
    Zaproponowany rabat w wysokości 50 zł mnie nie satysfakcjonuje i z niego nie skorzystam.
    Swoich racji będę dochodziła najpierw poprzez UOKiK i kontakt z firmą MICROSOFT, a potem jeśli zajdzie konieczność również i na drodze sądowej.

    Jednocześnie na czas trwania umowy żądam ponownego uruchomienia usługi "zgodę marketingową na kontakt telefoniczny". Nie życzę sobie jedynie telefonów dotyczących przedłużenia umowy, ale jeśli nawet takie będą z Waszej strony - nie skorzystam, bo to ostatnia umowa z firmą P4 (PLAY), co więcej dwa posiadane przeze mnie numery na kartę dotychczas przynależące do PLAY - zarejestruję u innego operatora.

    Życząc większego zrozumienia i szacunku do Wszystkich Waszych Klientów - łączę pozdrowienia.

  • #108

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Muszę przyznać, że nie jestem zadowolona z elektronicznej korespondencji ze sprzedawcą, nic nam ona nie daje. Tym bardziej, że odpowiedzi udziela nam jakiś pracownik obsługi klienta, a nie z biura prawnego. Złożyłeś formalne pismo reklamacyjne drogą pocztową i na nie powinieneś dostać formalną, merytoryczną odpowiedź.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej 24 sierpnia b.r. odpowiedź kieruję drogą elektroniczną.
    Dlaczego rozmawiacie z nimi telefonicznie, trzeba było krótko uciąć, że odpowiedzi oczekujecie na piśmie i że ona jest dla was niezbędna dla celów dowodowych.

    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    Z przykrością informuję, że zgodnie z decyzją autoryzowanego serwisu, który stwierdził uszkodzenie, Pani reklamacja została oddalona.
    W dalszym ciągu nie mamy uzasadnienia oddalenia reklamacji. Z uwagi na domniemanie prawne istnienia wady w zakupionym telefonie, to na sprzedawcy ciąży ciężar udowodnienia przed sądem, że nie jest to wada fabryczna, a jednocześnie wykazanie, ze to konsument spowodował/ przyczynił się do powstania wady.
    Stroną pozwaną w ewentualnym procesie będzie sprzedawca, a nie autoryzowany serwis i do serwisu z tytułu rękojmi nie będziemy mieli żadnych roszczeń. Dlatego też decyzja autoryzowanego serwisu może być pomocna ale tylko sprzedawcy, a konsumenta nie powinna ona obchodzić. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponosi sprzedawca, a nie serwis!
    Zastanawiam się nad złożeniem wniosku o rozpatrzenie sporu przez sąd konsumencki / Stały Polubowny Sąd Konsumencki/ do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. Poczytaj o tym trochę, tu masz garść informacji i wzór wniosku: Sta
    Co o tym myślisz?

  • #109

    OFF-LINE
    Awatar valdi71

    Dołączył
    19.03.2016
    Posty
    106
    Telefon
    LUMIA 950
    FW
    10.0.10586.164
    Operator
    T-MOBILE
    Dziękuję
    9
    Podziękowano
    10(10)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Muszę przyznać, że nie jestem zadowolona z elektronicznej korespondencji ze sprzedawcą, nic nam ona nie daje. Tym bardziej, że odpowiedzi udziela nam jakiś pracownik obsługi klienta, a nie z biura prawnego. Złożyłeś formalne pismo reklamacyjne drogą pocztową i na nie powinieneś dostać formalną, merytoryczną odpowiedź.



    Dlaczego rozmawiacie z nimi telefonicznie, trzeba było krótko uciąć, że odpowiedzi oczekujecie na piśmie i że ona jest dla was niezbędna dla celów dowodowych.



    W dalszym ciągu nie mamy uzasadnienia oddalenia reklamacji. Z uwagi na domniemanie prawne istnienia wady w zakupionym telefonie, to na sprzedawcy ciąży ciężar udowodnienia przed sądem, że nie jest to wada fabryczna, a jednocześnie wykazanie, ze to konsument spowodował/ przyczynił się do powstania wady.
    Stroną pozwaną w ewentualnym procesie będzie sprzedawca, a nie autoryzowany serwis i do serwisu z tytułu rękojmi nie będziemy mieli żadnych roszczeń. Dlatego też decyzja autoryzowanego serwisu może być pomocna ale tylko sprzedawcy, a konsumenta nie powinna ona obchodzić. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponosi sprzedawca, a nie serwis!
    Zastanawiam się nad złożeniem wniosku o rozpatrzenie sporu przez sąd konsumencki / Stały Polubowny Sąd Konsumencki/ do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej. Poczytaj o tym trochę, tu masz garść informacji i wzór wniosku: Sta
    Co o tym myślisz?
    Odnośnie odpowiedzi pisemnej z PLAY...dostanę ją, bo ponoć wczoraj po rozmowie z żoną została wysłana pocztą (info od pracownika BOK), przy czyj jest ona g... warta. Sprawę jak widzisz dostaje jeden po drugim w BOK i nic sensownego nie proponują, nie postanowią.

    Odnośnie rozmów...żartem odpowiem, że "trzeba rozmawiać". Ale cóż dziś też rozmawiałem, bo dzwonili między innymi odnośnie "zgód marketingowych".

    Masz rację pisząc, że nie uzasadniają oddalenia reklamacji i nie uzasadnią, jak widzę. Twierdzą, że to serwis producenta tak uznał i oni nic na to nie poradzą. Ja im że Serwis nie jest dla mnie stroną, oni że nic nie mogą bo serwis tak postanowił - błędne koło.

    Co do sądu konsumenckiego, jakoś nie jestem przekonany, bo to może tylko wydłużyć sprawę, a jak czytam ten tekst:

    5. Przedsiębiorca nie wyraża zgody na rozpatrzenie sprawy przed SPSK - Przewodniczący zwraca wniosek konsumentowi - pozostaje możliwość samodzielnego złożenia pozwu do sądu powszechnego.

    6. Przedsiębiorca nie udziela odpowiedzi w odpowiednim terminie - Przewodniczący zwraca wniosek konsumentowi - pozostaje możliwość samodzielnego złożenia pozwu do sądu powszechnego.


    ...to może się tylko skończyć na tym, że złożę wniosek...
    Jeśli masz pozytywne doświadczenia z tą formą - OK, spróbuję, jeśli masz konkretniejszy pomysł - dawaj proszę.

  • #110

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    3,802
    Telefon
    Lumia 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    519
    Podziękowano
    978(652)
    Wpisów na blogu
    37
    Cytat Zamieszczone przez valdi71 Zobacz posta
    ...to może się tylko skończyć na tym, że złożę wniosek...
    Jeśli masz pozytywne doświadczenia z tą formą - OK, spróbuję
    Valdi, przecież nie mamy nic do stracenia, a Play niech wie, że nie czekamy z założonymi rękoma. Konkretniejszym pomysłem jest wniesienie powództwa przeciwko P4, ale na to mamy jeszcze czas. Ponadto, musiałbyś być zdeterminowany do takiego działania. Ja, gdybym była przekonana, że sprzedawca robi mnie w bambuko, nie zwlekałabym z pozwaniem. Niechby się wykazał przed sądem, że ma rację, skoro teraz nie chce tego zrobić. Nawet kosztem tego, że musiałabym ponieść koszty sądowe i zastępstwa procesowego.

  • Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 789101112131415 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 14-09-2016, 21:36
    2. Sklep X-kom odrzuca reklamację ale wysyła telefon do serwisu zewnętrznego, co robić?
      Przez filolog w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 19
      Ostatni post / autor: 26-04-2016, 15:54
    3. Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 29-11-2015, 00:40
    4. Odpowiedzi: 14
      Ostatni post / autor: 07-02-2015, 15:40
    5. Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 29-05-2014, 14:02

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas