Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: [Laptop Dell] Odstąpienie od umowy sprzedaży

  1. #21

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez klosowa Zobacz posta
    Jeżeli odrzucą moje odwołanie to muszę odebrać laptopa ze sklep
    Do upływu wyznaczonego terminu nie musisz odbierać laptopa. Gdy „zaproszą” Ciebie wcześniej do sklepu, to możesz tam podejść jedynie po informację o stanie swojej sprawy.
    Wstrzymałabym się z odbiorem laptopa, w przypadku negatywnej decyzji sprzedawcy, do czasu konsultacji z rzecznikiem.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE

    Dołączył
    27.12.2017
    Posty
    14
    Telefon
    Microsoft
    Operator
    play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Miałaś rację, dziś dostałam sms żeby zgłosić się do sklepu żeby zakończyć proces reklamacyjny. W sklepie zapytałam czy jest odpowiedź na moje pismo. Okazało się, że w sklepie jeszcze nic nie wiedzą, konsultantka kazała mi zadzwonić na infolinie. Tam konsultant oświadczył mi, że naprawiony laptop (mam nadzieje, że się przejęzyczył) jest do odbioru w sklepie a żadnego pisma jeszcze nie odnotowali. Byłam też dziś u rzecznika ale to chyba nie jest sprzymierzeniec konsumentów. PO przedstawieniu sprawy wyciągnął kartkę i odczytał mi art.560. i stwierdził,że postąpili zgodnie z prawem. Podyskutowałam z nim dlaczego takie wysunęłam żądanie,że je też zmieniłam.Kazał mi poczekać na odpowiedź.Odnośni zasady naruszenia nizwłoczności stwierdził żebym nie przesadzała, ewentualnego procesu też nie wygram (to na koniec). Odniosłam wrażenie,że muszę być ob♥♥♥♥ w prawie żeby jakąś pomoc od niego uzyskać (wymusić chyba). Chyba na razie poczekam na odpowiedź, bo po dzisiejszym dniu to załamka

  • #23

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Jak zajdzie taka potrzeba, to postaramy się wymóc na rzeczniku podjęcie interwencji. Przy takim podejściu, rzeczywiście może to być działanie tylko „na odwal”.
    Podaj mi namiary na swojego rzecznika, postaram się przeszukać sieć i ustalić jego „dorobek”.


    Cytat Zamieszczone przez klosowa Zobacz posta
    Tam konsultant oświadczył mi, że naprawiony laptop (mam nadzieje, że się przejęzyczył) jest do odbioru w sklepie
    A ja mam nadzieję, że się nie przejęzyczył. Byłaby szansa wykorzystania tego na Twoją korzyść.

  • #24

    OFF-LINE

    Dołączył
    27.12.2017
    Posty
    14
    Telefon
    Microsoft
    Operator
    play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    To Rzecznik przy Starostwie w Żyrardowie.

  • #25

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Jeżeli jest nim p. Stanisław W., to wcale nie dziwię się Twoim wrażeniom.

    Znalezione w sieci:

    Sławomir W..... jest z wykształcenie ekonomistą, ostatnio pracował w administracji żyrardowskiego szpitala, gdzie był kierownikiem biura zarządu spółki.

  • #26

    OFF-LINE

    Dołączył
    27.12.2017
    Posty
    14
    Telefon
    Microsoft
    Operator
    play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Taką oto dostałam dziś na maila wiadomość.Nie uwierzę do puki jutro nie będę miała pieniędzy albo nowego sprzętu:

    Dotyczy sprawy: 231/wa3/ako/2018



    Szanowna Pani,



    Informujemy, że zgłoszenie reklamacyjne zostało poddane dodatkowej weryfikacji. Zapraszamy do sklepu w celu rozliczenia należności bądź wymiany towaru na inny z uwzględnieniem różnicy w cenie.



    Za wszelkie niedogodności uprzejmie przepraszamy.

  • Jeden użytkownik podziękował klosowa za ten post:

    ali_cja (08-01-2018)

  • #27

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Miły akcent na koniec dnia

  • #28

    OFF-LINE

    Dołączył
    27.12.2017
    Posty
    14
    Telefon
    Microsoft
    Operator
    play
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    1
    Stało się, odebrałam wczoraj pieniądze za laptopa. Chciałam ci podziękować za bezinteresowną pomoc jaką tutaj otrzymałam. Fajnie, że w tym zwariowanym świecie można jeszcze spotkać takie osoby. Na własnej skórze przekonałam się, że sklepy bazują na niewiedzy klienta.Warto zawalczyć.

  • #29

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,619
    Telefon
    L 930, 950XL DS, iPXs
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    714
    Podziękowano
    1,790(1,038)
    Wpisów na blogu
    36
    Sprzedawcy też niestety dopiero się uczą, ważne jednak jest to, że przestają iść w zaparte i przyjmują słuszne argumenty reklamujących. Czasami

  • Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 253
      Ostatni post / autor: 14-12-2017, 19:54
    2. Odstąpienie od umowy po naprawach gwarancyjnych
      Przez iqua w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 133
      Ostatni post / autor: 25-08-2017, 08:24
    3. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas