Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 77

Wątek: [ Play] Powrót z serwisu ...a rękojmia[L640]

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar bmicza

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Goleszów
    Posty
    205
    Telefon
    ATIV S --> LUMIA 640 LTE
    Operator
    Play
    Dziękuję
    78
    Podziękowano
    8(8)
    Reklama:
    Chyba rękojmia byłaby zdecydowanie lepsza.A jak sie za to zabrać?I czy to że już było na gwarancji nie szkodzi?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,540
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    Chyba rękojmia byłaby zdecydowanie lepsza
    Zdecydowanie

    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    A jak sie za to zabrać?
    Przygotuj projekt pisma wg wzoru np.IIb, ze strony Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka i wrzuć w temacie ( bez podawania danych identyfikacyjnych telefonu oraz Twoich).

    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    czy to że już było na gwarancji nie szkodzi
    Nie, możesz w projekcie pisma o tym napisać.

    Czyli, temat przenosimy do "Procedur reklamacyjnych", tylko trzeba jeszcze pomyśleć o zmianie tego tematu.

  • #13

    OFF-LINE
    Awatar bmicza

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Goleszów
    Posty
    205
    Telefon
    ATIV S --> LUMIA 640 LTE
    Operator
    Play
    Dziękuję
    78
    Podziękowano
    8(8)
    A teraz takie pytanko.Bo wczoraj przed tym nim przeczytałem,że mogę go oddać na rękojmie,oddałem go na gwarancje,na szczęście dziś udało mi się jeszcze cofnąć wysyłkę i zrezygnować z naprawy gwarancyjnej.
    Czy to może mieć wpływ na pismo o rękojmi?
    Po odbiór telefonu idę w piątek i od razu chce im go oddać na rękojmie.Można tak,czy lepiej poczekać troche w obecnej sytuacji?

    --- Post Połączono 21:54 --- Poprzedni Post napisano 21:03 ---

    P4 Sp. Z o.o.
    Sklep internetowy
    Ul.Działkowa 62
    02-234 Warszawa


    REKLAMACJA z tytułu rękojmi

    W dniu 23.04.2015 nabyłem w sklepie internetowym PLAY w ramach umowy sprzedaży nr:,,,,,,,,,,,,,,telefon Microsoft Lumia 640 LTE Cyan o nr IMEI 35777,,,,,,, , za kwotę 69 zł.
    W maju 2016r. stwierdziłem wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że pokazał się komunikat ”brak karty SIM”. W dniu 28 maja 2016 r. oddałem telefon do Salonu Play celem wysłania go do naprawy gwarancyjnej.
    W czerwcu 20156. telefon samoczynnie gubi sieć i dalej wyświetla komunikat „brak karty SIM”. Obecnie telefon nie jest używany bo nie mogę z niego nigdzie zadzwonić.Po próbię włożenia innej karty, pojawia sięten sam komunikat.Dodam,że moja karta SIM działą poprawnie na innych telefonach.

    Ponieważ wada w przedmiotowym telefonie wystąpiła, i została potwierdzona przez autoryzowany serwis producenta, w trochę ponad rok od daty zakupu, uważam, że został mi sprzedany telefon z wadą fabryczną, tkwiącą w telefonie już w chwili zawierania umowy sprzedaży. Pomimo naprawy w ramach gwarancji, dalsze wadliwe działanie tego telefonu , uniemożliwiają mi korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem i w celu, dla którego go kupiłem.
    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121),
    żądam wymiany na nowy telefon bez wad.
    O sposobie rozpatrzenia mojej reklamacji, proszę powiadomić mnie na piśmie na wskazany wyżej adres zamieszkania.




    Wykonano w 2 egzemplarzach; po jednym dla stron

    Załączniki:
    Kopia dowodu sprzedaży
    Kopia dokumentów z serwisu

    --- Post Połączono 21:54 --- Poprzedni Post napisano 21:03 ---

    Coś takiego może być?Czy jeszcze coś dopisać innego lub zmienić to co już jest?

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,540
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    wczoraj przed tym nim przeczytałem,że mogę go oddać na rękojmie,oddałem go na gwarancje,na szczęście dziś udało mi się jeszcze cofnąć wysyłkę i zrezygnować z naprawy gwarancyjnej.
    Czy to może mieć wpływ na pismo o rękojmi?
    Nie, nie ma i nie powinno mieć wpływu na procedurę w ramach rękojmi. Nie można tylko jednocześnie korzystać z obu procedur. A Ty, skoro zrezygnowałeś z naprawy gwarancyjnej jeszcze przed jej rozpoczęciem, masz wolną drogę do skorzystania z rękojmi. Chyba, że gwarant podjął już jakieś czynności związane z reklamacją. Ale to się jednak okaże dopiero przy odbiorze telefonu

    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    Po odbiór telefonu idę w piątek i od razu chce im go oddać na rękojmie.Można tak,czy lepiej poczekać troche w obecnej sytuacji?
    Możesz oddać od razu, jeżeli nabierzesz przekonania przy odbiorze telefonu, że gwarant , na Twoje żądanie, odstąpił od naprawy gwarancyjnej.
    Rozumiem, że reklamację składałeś w sklepie/salonie Play. Nie pytali Ciebie w Play z jakiej reklamacji chcesz skorzystać ( gwarancja czy rękojmia)?
    Wcześniej proszę przygotuj projekt pisma.

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar bmicza

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Goleszów
    Posty
    205
    Telefon
    ATIV S --> LUMIA 640 LTE
    Operator
    Play
    Dziękuję
    78
    Podziękowano
    8(8)
    No niestety nie pytali o to.
    Myślę że nie rozpoczeli jeszcze procedury gwarancyjnej,skoro mam odebrać popsuty telefon w piątek.
    Projekt pisma wkleiłem wcześniej

    --- Post Połączono 22:39 --- Poprzedni Post napisano 22:30 ---

    A jeszcze takie pytanie
    To muszą mi wymienić na taki sam model telefonu,czy dadzą mi sobie wybrać?Jak to jest w praktyce?

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,540
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    1.Siedziba spółki mieści się na ul. Taśmowej 7, 02-677 Warszawa
    2. 23 kwietnia 2015 roku nabyłem drogą elektroniczną, w ramach umowy abonamentowej ( albo aneksu do umowy) umowa nr......z dnia..., telefon...
    3. W maju 2016roku stwierdziłem wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że pokazał się komunikat ”brak karty SIM” i stan taki się utrzymywał przez około dwa tygodnie.
    4. Ponieważ w żaden znany mi sposób nie mogłem usunąć wady, 28 maja 2016 r. oddałem telefon do Salonu Play ........( w którym punkcie go oddałeś-adres) celem wysłania go do naprawy gwarancyjnej.
    5. Tu musisz opisać, jaki był efekt naprawy, bądź to, że nie stwierdzono wady i kiedy Ci go oddano.
    6. Po odbiorze telefonu, cały czas samoczynnie gubi on zasięg sieci Play i dalej wyświetla komunikat „brak karty SIM”. Obecnie telefon nie jest używany, bo nie mogę z niego nigdzie zadzwonić. Po próbie włożenia innej karty( bez względu na operatora sieci?), pojawia się ten sam komunikat. Dodam, że moja karta SIM z sieci Play działa poprawnie na innych telefonach.



    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    Ponieważ wada w przedmiotowym telefonie wystąpiła, i została potwierdzona przez autoryzowany serwis producenta, w trochę ponad rok od daty zakupu, uważam, że został mi sprzedany telefon z wadą fabryczną, tkwiącą w telefonie już w chwili zawierania umowy sprzedaży
    tego nie możesz napisać, ponieważ domniemanie prawne istnienia wady w rzeczy sprzedanej obowiązuje tylko przez rok od dnia zakupu.

    7. Pomimo naprawy w ramach gwarancji, gdzie wymieniono( tu wpisz części, które wymieniono w kwicie z naprawy), dalsze wadliwe działanie tego telefonu , uniemożliwia mi korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem i w celu, dla którego go kupiłem.
    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121),
    żądam wymiany na nowy telefon bez wad.

    O sposobie rozpatrzenia mojej reklamacji, proszę powiadomić mnie na piśmie na wskazany wyżej adres zamieszkania.

    8. Załączniki trzeba dokładnie opisać. Jako pierwszy, telefon........., jako drugi- kopia ( paragonu, faktury nr... z dnia..). Jako trzeci- trzeba opisać kopię kwitu z serwisu ( nazwa, numer i kto sporządził, czyli jaki serwis)

    Teraz weź to wszystko do kupy i napisz jeszcze raz. Dobrze?

  • #17

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,540
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez bmicza Zobacz posta
    To muszą mi wymienić na taki sam model telefonu,czy dadzą mi sobie wybrać?Jak to jest w praktyce?
    Przy wymianie powinien być taki sam. Chyba, że nie będą mieli w ofercie i nie będą w stanie go zdobyć, mogą zaproponować inny ale nie o gorszej specyfikacji.
    Ponieważ jest to pierwsza reklamacja z tytułu rękojmi, musisz mieć na uwadze i to, że sprzedawca może zamiast wymiany naprawić telefon. Jednakże, przed podjęciem decyzji o naprawie, powinien Ciebie o tym poinformować i uzasadnić swoją decyzję. Dopiero po pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi, gdy wada nadal występuje, można złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar bmicza

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Goleszów
    Posty
    205
    Telefon
    ATIV S --> LUMIA 640 LTE
    Operator
    Play
    Dziękuję
    78
    Podziękowano
    8(8)
    P4 Sp. Z o.o.
    Ul.Taśmowa 7
    02-677 Warszawa


    REKLAMACJA z tytułu rękojmi

    W dniu 23.04.2015 nabyłem w sklepie internetowym PLAY w ramach aneksu do umowy sprzedaży nr:UM04/E,telefon Microsoft Lumia 640 LTE Cyan o nr IMEI 35774 , za kwotę 69 zł.
    W maju 2016roku stwierdziłem wadę fizyczną zakupionego telefonu, polegającą na tym, że pokazał się komunikat ”brak karty SIM” i stan taki się utrzymywał przez około dwa tygodnie. Ponieważ w żaden znany mi sposób nie mogłem usunąć wady, 28 maja 2016 r. oddałem telefon do Salonu Play w Skoczowie, celem wysłania go do naprawy gwarancyjnej.
    Po odebraniu telefonu z naprawy dnia 27.06.2016r. stwierdziłem w dalszym ciągu takie samo uszkodzenie, jak przed oddaniem go do serwisu. Po odbiorze telefonu, cały czas samoczynnie gubi on zasięg sieci Play i dalej wyświetla komunikat „brak karty SIM”. Obecnie telefon nie jest używany, bo nie mogę z niego nigdzie zadzwonić. Po próbie włożenia innej karty( bez względu na operatora sieci?), pojawia się ten sam komunikat. Dodam, że moja karta SIM z sieci Play działa poprawnie na innych telefonach.
    Pomimo naprawy w ramach gwarancji, gdzie wymieniono:
    9410665 – Cellular Cover Tape
    6300658 – Screw M1,4x2,5 silver
    6300187 – Screw M1,4x3,4 torx plus 4IP
    dalsze wadliwe działanie tego telefonu , uniemożliwia mi korzystanie zgodnie z jego przeznaczeniem i w celu, dla którego go kupiłem.
    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego ( Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta /Dz. U. 2014 r., poz 827, wprowadzająca zmiany w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121),
    żądam wymiany na nowy telefon bez wad.O sposobie rozpatrzenia mojej reklamacji, proszę powiadomić mnie na piśmie na wskazany wyżej adres zamieszkania.




    Wykonano w 2 egzemplarzach; po jednym dla stron

    Załączniki:
    1.Telefon
    2.Kopia paragonu
    3.Kopia dokumentów z serwisu Regenersis

    --- Post Połączono 23:05 --- Poprzedni Post napisano 23:03 ---

    A co do dokumentów z serwisu,to mam kilka i na jednym pisze,REGENERSIS WARSZAWA,na drugim PLAY KRAKÓW ,a jeszcze sie pojawia adres z Rybnika
    Ale wpisałem że Regenersis,bo on widnieje na papierach w których pisze co wymienili

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,540
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    594
    Podziękowano
    1,190(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Pamiętaj o tym, że u góry musi być miejsce sporządzenia pisma (miejscowość) i data. Z lewej od góry, Twoje dane (według wzoru). Pod treścią pisma złóż odręczny podpis. Załączniki opisz.
    żądam wymiany na nowy telefon bez wad.
    w osobnej linijce, pogrubionym drukiem.
    ( bez względu na operatora sieci?
    to było pytanie skierowane do Ciebie i powinieneś w tym miejscu wpisać albo ten właśnie zwrot, albo "również sieci Play".

    I co najważniejsze, nie podawaj w miejscu publicznym ( np. na forum) nr IMEI- wyczyść to poprzez zaawansowaną edycję.

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar bmicza

    Dołączył
    12.07.2013
    Lokalizacja
    Goleszów
    Posty
    205
    Telefon
    ATIV S --> LUMIA 640 LTE
    Operator
    Play
    Dziękuję
    78
    Podziękowano
    8(8)
    Czyli pismo mam już gotowe,teraz musze wydrukować i zanieść w piątek do play
    Dzięki za pomoc

  • Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 123456 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. zmiana L820 na L640 czy warto?
      Przez Michał2008 w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 26
      Ostatni post / autor: 21-11-2015, 06:21
    2. Brak dzwieku w L640
      Przez garf78 w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 22-08-2015, 21:56
    3. Powrót telefonu z serwisu a problemy?
      Przez FHa w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 15-07-2015, 16:20
    4. [L640] Nie mogę zainstalować Windows 10
      Przez TheSilencePL w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 18-05-2015, 21:24
    5. wgrany wp 8.1 powrót do 8, tel do serwisu !
      Przez looki9 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-05-2014, 00:20

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas