Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Nierawidłowo naliczona opłata za usługi Orange

  1. #1

    OFF-LINE
    Trust me, I have a BEARD Awatar majkel_nw

    Dołączył
    31.08.2012
    Lokalizacja
    Nowiny Wielkie
    Posty
    1,109
    Telefon
    Lumia 550 & 950
    FW
    10.0.14393.726
    Operator
    Plus GSM
    Dziękuję
    194
    Podziękowano
    189(147)

    Nierawidłowo naliczona opłata za usługi Orange

    Reklama:
    Witam,
    W ostatnim czasie aby pomniejszyć rachunki za neostradę dobrałem telefon na abonament w ORANGE.
    Z karty SIM nie korzystam, leży w pudełku od samego początku.
    Dzisiaj logując się w portalu ORANGE zauważyłem, że została naliczona opłata za usługi, po głębszej analizie doszedłem, że były to zakupy w grze Wiejskie Życie na kwotę 23PLN.
    Pytanie. jak to możliwe, że na numer który nigdy nie był używany i na ten numer nigdzie się nie rejestrowałem ktoś dokonał zakupów w aplikacji?
    Jest to możliwe??? jakie są szansę na anulowanie naliczonych kosztów? Do orange już napisałem. Do google chyba nie mam co pisać bo konta w sklepie na numer telefonu nie można założyć. Sprawa strasznie dziwna :/
    Teraz założyłem w portalu orange blokadę na usługi premium różnego rodzaju ale nie wiem czy ochroni mnie przed kolejnymi nie autoryzowanymi zakupami
    Ostatnio edytowane przez majkel_nw ; 14-01-2016 o 09:36

  2. Jeden użytkownik podziękował majkel_nw za ten post:

    ali_cja (14-01-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Dziękuję Ci bardzo za założenie tego tematu. Wydawało się mnie, że jestem dostatecznie zabezpieczona przed nieuprawnionymi zakupami ale twój post spowodował, że przyglądnęłam się tematowi dokładniej.
    Cytat Zamieszczone przez majkel_nw Zobacz posta
    Teraz założyłem w portalu orange blokadę na usługi premium różnego rodzaju ale nie wiem czy ochroni mnie przed kolejnymi nie autoryzowanymi zakupami
    To jest bardzo dobry ruch, myślę jednak, że nie jest to wystarczające.
    Po pierwsze, proponuję zmienić ustawienia w sklepach z aplikacjami:
    1. Google; w ustawieniach, wejdź w opcję "Wymagaj uwierzytelnienia" i zaznacz pozycję " Przy każdym zakupie w Google Play na tym urządzeniu". Tę czynność należy wykonać na każdym urządzeniu zarejestrowanym na Twoim koncie Google! Nie ma znaczenia dla obciążenia konta abonenckiego, z jakiego urządzenia dokonano zakupu. Można przecież dokonywać zakupów z urządzenia wyposażonego tylko w łączność Wi Fi. Nie masz w użytkowaniu żadnego urządzenia, wyposażonego w SIM operatora w ramach umowy abonamentowej?
    2. Sklep Windows : za każdym razem, gdy będziesz chciał coś kupić (bądź inna osoba korzystająca z Twojego urządzenia), zostanie wyświetlone pytanie o hasło.
    Jak to ustawić:
    a) w Windows 10 i W10M - na stronie głównej sklepu wejdź w :"Ustawienia" a następnie odszukaj "Logowanie w celu zakupu" i opcja "Przyspiesz robienie zakupów" ma być wyłączona. Sprawdź w każdym urządzeniu z Windows 10 i W10M czy tam też te opcje są wyłączone.
    b) W Windows Phone 8.1 powinieneś utworzyć PIN Portfela,aby chronić nieuprawnione/przypadkowe zakupy.
    Jak ustawić PIN: na stronie głównej Sklepu wchodzisz w menu ( trzy kropki w dolnym prawym rogu), a następnie w "Ustawienia" i "PIN". Podejrzewam, że podobnie jest na urządzeniach z Windows 8.1.
    PO drugie, to jednak nie jest wszystko.
    Nie wiem, jak to wygląda w Orange ( nie mam tam abonamentu) ale mogę opisać jak wygląda to w przypadku abonamentu w Plusie. Na koncie abonenckim w Plus Online w pozycji "Usługi", włączone są "z marszu", bez wiedzy abonenta, usługi "Google Play" i "Windows Store ". Ażeby nie doszło do nieuprawnionych/ przypadkowych zakupów, należy te usługi zmienić/wyłączyć. Myślę, że podobnie jest w Orange.

    Cytat Zamieszczone przez majkel_nw Zobacz posta
    Do orange już napisałem.
    Rozumiem, że napisałeś reklamację. A zatem musimy poczekać cierpliwie na odpowiedź operatora, OK?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-01-2016 o 15:02

  • #3

    OFF-LINE
    Trust me, I have a BEARD Awatar majkel_nw

    Dołączył
    31.08.2012
    Lokalizacja
    Nowiny Wielkie
    Posty
    1,109
    Telefon
    Lumia 550 & 950
    FW
    10.0.14393.726
    Operator
    Plus GSM
    Dziękuję
    194
    Podziękowano
    189(147)
    No czekam właśnie na odpowiedź ze strony, Orange. Ale zastanawia mnie to dlaczego komuś udało się obciążyć to konto abonenckie skoro nawet nigdy nie miałem do czynienia ze sklepem Play. Co prawda mam konto na YT co jest jednoznaczne z posiadaniem dostępu do sklepu play. Ale sprawdziłem i nie mam ustawionych tam żadnych form platnosci przypisanych urządzeń numerów tel etc. Historia transakcji też pusta. Czyżby orange omylkowo obciazyl konto?

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Jak wygląda Twoje konto abonenckie w Orange, jakie usługi masz włączone? W szczególności czy jest aktywne "Google Play"? Jaką drogą napisałeś reklamację do Orange? Przeczytaj proszę rozporządzenie Ministra AiC w sprawie reklamacji, ze strony: Prawo telekomunikacyjne: Rozporządzenie w spr. reklamacji usługi telekomunikacyjnej

  • #5

    OFF-LINE
    Trust me, I have a BEARD Awatar majkel_nw

    Dołączył
    31.08.2012
    Lokalizacja
    Nowiny Wielkie
    Posty
    1,109
    Telefon
    Lumia 550 & 950
    FW
    10.0.14393.726
    Operator
    Plus GSM
    Dziękuję
    194
    Podziękowano
    189(147)
    Wlasnie o to chodzi ze po zalogowaniu na portalu orange w zakladce usługi nie widziałem niczego związanego z google play lub windowa storę. Moze posiadacze abonamentów w orange podpowiedzą gdzie tego szukać. Reklamację napisałem poprzez portal mój orange.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Nie masz wspólnego konta z innym członkiem rodziny używającym Androida?
    Czytałeś ten artykuł:


    Edit: i ten: http://blog.orange.pl/biuroprasowe/p...windows-phone/
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 14-01-2016 o 18:10

  • #7

    OFF-LINE
    Trust me, I have a BEARD Awatar majkel_nw

    Dołączył
    31.08.2012
    Lokalizacja
    Nowiny Wielkie
    Posty
    1,109
    Telefon
    Lumia 550 & 950
    FW
    10.0.14393.726
    Operator
    Plus GSM
    Dziękuję
    194
    Podziękowano
    189(147)
    nie mam. Ale wg tego co piszą to dodając numer tel do płatności trzeba podać kod aktywacyjny przesłany na ten numer, a jak już pisałem wcześniej tak karta SIM na którą została naliczona opłata leży nie rozpakowana w szufladzie

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Wobec tego, musimy jednak poczekać na odpowiedź Orange.
    Najpierw powinieneś otrzymać potwierdzenie przyjęcia reklamacji ( w terminie do 14 dni od dnia jej złożenia), a następnie, w terminie do 30 dni od złożenia reklamacji, operator musi udzielić Ci odpowiedzi o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji. Przy obliczaniu terminu, nie uwzględniamy dnia w którym nastąpiło zdarzenie, czyli zaczynamy liczyć od następnego dnia, po dniu w którym złożyłeś reklamację.OK?
    W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub w części, odpowiedź musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. I gdybyś dostał taką odmowę, obiecuję baaardzo dokładnie przyjrzeć się właśnie uzasadnieniu.
    Upewnij się jeszcze, czy Twoja reklamacja spełniła wszystkie wymogi określone w § 4. 1 rozporządzenia o którym pisałam wcześniej.

  • #9

    OFF-LINE
    Trust me, I have a BEARD Awatar majkel_nw

    Dołączył
    31.08.2012
    Lokalizacja
    Nowiny Wielkie
    Posty
    1,109
    Telefon
    Lumia 550 & 950
    FW
    10.0.14393.726
    Operator
    Plus GSM
    Dziękuję
    194
    Podziękowano
    189(147)
    Właśnie dostałem odpowiedź od Orange:
    Dzień dobry,

    otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące opłat naliczonych na numerze XXXXXXXXX.

    Wyjaśniamy, że opłaty o których Pan wspomina naliczone zostały za zakup różnych aplikacji poprzez telefon komórkowy w aplikacji Sklep Play w formie płatności Zapłać z Orange.

    Informujemy, że nie wykryliśmy nieprawidłowości w naliczanych opłatach.

    Chcemy jednak, aby nasza współpraca układała się dobrze, dlatego potraktowaliśmy zgłoszenie jako jednorazowy incydent.

    Jednorazowo wprowadziliśmy zwrot do dwóch kolejnych faktur w kwocie 11,40 zł.

    Pozdrawiamy,

    Orange

    Justyna Radziszewska, Doradca ds. Klienta

  • Jeden użytkownik podziękował majkel_nw za ten post:

    ali_cja (19-01-2016)

  • #10

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    OK, dostałeś odpowiedź na reklamację. A jakie teraz jest Twoje zdanie?

  • Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Internet Mobilny Orange oraz druga karta Orange DUAL SIM
      Przez Geo Van Nu w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 24-05-2015, 14:07
    2. 635 z nju mobile czy 735 z orange?
      Przez wiemar w dziale Wybór smartfona
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 15-11-2014, 13:32
    3. Orange One
      Przez grav1ty w dziale Orange
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 28-07-2014, 22:32
    4. [920] z Orange z ROM-em CV
      Przez darekgra w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 08-01-2014, 22:15
    5. Lumia 920 z ORANGE.
      Przez fk4mil w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 20-12-2013, 13:35

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas