Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Wątek: [Plus]Naliczony abonament niezgodnie z umową

  1. #31

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    W tym przypadku to oni są sądzę winni i powinni przystać na moje roszczenia a nie odliczenie zawyżonej faktury , tak domyślam się będą chcieli zrobić , na dzień dzisiejszy dziś dostałem sms-a o złożonej reklamacji ( a dzwoniłem 6 dni temu - rewelacja ) .
    Reklamację złożyłeś telefonicznie. W przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej przesyłką pocztową, telefonicznie albo w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, dostawca usług w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji potwierdza jej przyjęcie( § 6. 2. rozporządzenia Ministra Administracji I Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej). Operator zatem zmieścił się w terminie. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji powinno wskazywać dzień złożenia reklamacji oraz zawierć nazwę, adres i numer telefonu jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację ( § 6. 3 cyt. rozporządzenia).
    Do czasu rozpatrzenia Twojej reklamacji( do 30 dni od dnia jej złożenia) masz w zasadzie "związane ręce".

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #32

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Reklamację złożyłeś telefonicznie. W przypadku złożenia reklamacji w formie pisemnej przesyłką pocztową, telefonicznie albo w formie elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, dostawca usług w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji potwierdza jej przyjęcie( § 6. 2. rozporządzenia Ministra Administracji I Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej). Operator zatem zmieścił się w terminie. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji powinno wskazywać dzień złożenia reklamacji oraz zawierć nazwę, adres i numer telefonu jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację ( § 6. 3 cyt. rozporządzenia).
    Do czasu rozpatrzenia Twojej reklamacji( do 30 dni od dnia jej złożenia) masz w zasadzie "związane ręce".
    Tą formę Plus zachował , otrzymałem pisemko o przyjętej reklamacji na którą otrzymam odpowiedz do 31.01.2016 , dziś mamy 2.02.2016 i cisza w eterze dodatkowo patrzę na plus online i kolejny rachunek już widnieje bez rabatu i co znowu zgłaszać kolejną reklamację przecież to czysta kpina .
    Co poradzą mądre głowy !!!

  • #33

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Zgodnie z art.106 ust.2 prawa telekomunikacyjnego (ustawa z 16 lipca 2004, tj. Dz.U.2014, poz.243), jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia, przyjmuje się, że została ona uwzględniona ( Prawo telekomunikacyjne; niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług telekom. ).
    Zanim podejmiesz następne kroki, podaj proszę dokładnie datę złożenia reklamacji i, jeżeli możesz, skan lub dokładną treść pisma od operatora o przyjętej reklamacji.

  • #34

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Zgodnie z art.106 ust.2 prawa telekomunikacyjnego (ustawa z 16 lipca 2004, tj. Dz.U.2014, poz.243), jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia, przyjmuje się, że została ona uwzględniona ( Prawo telekomunikacyjne; niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług telekom. ).
    Zanim podejmiesz następne kroki, podaj proszę dokładnie datę złożenia reklamacji i, jeżeli możesz, skan lub dokładną treść pisma od operatora o przyjętej reklamacji.
    Jak napisałem wyżej(wcześniej) złożyłem reklamację telefonicznie i że naliczyli mi nie zgodnie z umową opłatę abonamentową najchętniej rozwiązałbym umowę z winy operatora lub inne propozycje zadość uczynienia było to 31.12.2015 .
    W dniu 11.01.2016 otrzymałem pismo potwierdzające wpłynięcie do Polkomtel sp... reklamacji z dnia jak wyżej i że odpowiedz będzie udzielona w ustawowym terminie , termin miną i cisz w dodatku dalej naliczają abonament bez rabatu .
    Jutro idę z papierami do Rzecznika i dowiem się jak ich abonamentu pozbyć się bo to co robią to naciąganie ludzi na kasę bez żadnych konsekwencji .

  • #35

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Również myślę, że najrozsądniejszym wyjściem będzie udanie się do Rzecznika Konsumentów.
    Ostatnim dniem 30 dniowego terminu była sobota, 30 stycznia. Według uchwały Sadu Najwyższego z 25 kwietnia 2003 r. (sygn. akt III CZP 8/03), sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy w rozumieniu art.115 Kodeksu cywilnego. A zatem z upływem soboty (30 stycznia br.), jeżeli nie otrzymałeś decyzji od operatora oznacza to, że wyczerpałeś drogę postępowania reklamacyjnego i masz prawo dochodzenia roszczenia na drodze postępowania sądowego lub polubownie w drodze postępowania mediacyjnego.
    Nie potrafię przewidzieć, jakie kroki podejmie Rzecznik i czy znajdzie sposób na "pozbycie się" umowy abonamentowej. Przejrzałam umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus i w zasadzie, ich zapisy mówią jedynie o odpowiedzialności abonenta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Czyli, o roszczeniach Polkomtel S.A. z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez Polkomtel z winy abonenta.

  • #36

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    A więc dziś dzwoniłem do Plus-a ( 17 min oczekiwania ) konsultant mi odpowiedział że pisemko z odpowiedzią na reklamację wysłali 19 stycznia ( dziś mamy 3 luty ) w odpowiedzi jest że podczas podpisywania umowy nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych z Cyfrowym Polsatem ( tam mam usługę która daje mi rabat w Plus 50% ) .
    Ja temu mądremu konsultantowi mówię to jakim prawem podpisałem umowę telefonicznie z rabatem , nie potrafił odpowiedzieć .
    Więc pozostaje mi udanie się do punktu ( telefonicznie już nie można tego załatwić ) i wyrażenie tejże zgody i dopiero kolejna reklamacja na przywrócenie rabatu .
    Odradzam stanowczo Plus gsm po co w tych czasach się denerwować .

    Ps. Co do odpowiedzi na reklamację to nie powinna być u mnie do 30 dni , czy pisemnie to mają dłuższe terminy !!!
    Ostatnio edytowane przez frykowicz ; 03-02-2016 o 10:47

  • #37

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cofnijmy się trochę w czasie.
    W jaki sposób doszło do zawarcia umowy z promocyjnymi warunkami? Jeżeli telefonicznie, to czy potwierdziłeś nowe warunki w drodze pisemnego aneksu?
    Czy możesz wskazać link do strony z warunkami tej promocji i regulaminem?
    W jaki sposób wszedłeś w posiadanie telefonu "za złotówkę"?
    Czy masz jakąkolwiek dokumentację dotyczącą tej promocji?

    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    Co do odpowiedzi na reklamację to nie powinna być u mnie do 30 dni , czy pisemnie to mają dłuższe terminy !!!
    Tak, operator ma obowiązek udzielić odpowiedzi w takim czasie, ażeby składający reklamację poznał treść tej odpowiedzi przed upływem 30 dni od dnia złożenia reklamacji.

  • #38

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    podczas podpisywania umowy nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych z Cyfrowym Polsatem ( tam mam usługę która daje mi rabat w Plus 50% ) .
    Ja temu mądremu konsultantowi mówię to jakim prawem podpisałem umowę telefonicznie z rabatem , nie potrafił odpowiedzieć .
    W trakcie postępowania reklamacyjnego masz prawo zażądać treści rozmowy telefonicznej, w której wyraziłeś zgodę na zmianę warunków dotychczasowej umowy na warunki promocyjne i czy w jej trakcie poinformowano Ciebie o warunkach obowiązywania tej promocji.
    Podstawa prawna:
    Art. 56 ust.6. ustawy Prawo telekomunikacyjne ( Prawo telekomunikacyjne: Ochrona użytkowników końcowych, definicje ustawowe
    " Dostawca usług może umożliwić abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 4–7, za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie lub przy użyciu poczty elektronicznej lub faksu. Dostawca usług obowiązany jest jednak utrwalić oświadczenie abonenta złożone w sposób określony w zdaniu pierwszym i przechowywać je do końca obowiązywania umowy na zmienionych warunkach i udostępniać jego treść abonentowi na jego żądanie, zgłoszone w szczególności w trakcie postępowania reklamacyjnego. W przypadku zmiany warunków umowy dokonanej telefonicznie powinna być utrwalona cała rozmowa...."

  • Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Kod rabatowy na abonament orange -20%
      Przez krystek0802 w dziale Oddam gratis
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 11-11-2015, 11:25
    2. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 30-04-2015, 08:48
    3. Abonament, pakiet danych a wyjazd za granicę
      Przez pankracy1991 w dziale Orange
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 18-08-2014, 13:17
    4. Orange - rabat na abonament 30%/24miesiące
      Przez JayCee w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-11-2013, 02:42

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas