Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Wątek: [Plus]Naliczony abonament niezgodnie z umową

  1. #21

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Reklama:
    Alicjo - ale, jeśli dobrze rozumiem, ten artykuł dotyczy reklamacji, a kolega zdaje się chce zerwać umowę, a to już co innego.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #22

    OFF-LINE
    Awatar r.blaszczak

    Dołączył
    13.04.2013
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    716
    Telefon
    Lumia 950 CV PL
    FW
    Zawsze najnowsze
    Operator
    Polkomtel
    Dziękuję
    214
    Podziękowano
    298(188)
    Dokładnie tak jak pisze @Jash. To nie ma nic wspólnego z możliwością zerwania umowy z operatorem.

    Ps. Autorze wątku, do czego pijesz pisząc ",,Sponsorzy'' to raczej nigdy nie są obiektywni."?
    Pozdrawiam
    Robert Błaszczak
    http://www.blaszczak.pl

  • #23

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Cytat Zamieszczone przez r.blaszczak Zobacz posta
    Dokładnie tak jak pisze @Jash. To nie ma nic wspólnego z możliwością zerwania umowy z operatorem.

    Ps. Autorze wątku, do czego pijesz pisząc ",,Sponsorzy'' to raczej nigdy nie są obiektywni."?
    Jeżeli się uczestniczy w dyskusji to trzeba czytać

    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    W tym przypadku to oni są sądzę winni i powinni przystać na moje roszczenia a nie odliczenie zawyżonej faktury , tak domyślam się będą chcieli zrobić , na dzień dzisiejszy dziś dostałem sms-a o złożonej reklamacji ( a dzwoniłem 6 dni temu - rewelacja ) .

  • #24

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Przeczytaj sobie ustawę, którą wrzuciła Alicja. Tam mam wszystko wyłożone na talerzu ile mają czasu na rozpatrzenie reklamacji.
    Na prawdę sądzisz, że twój przypadek postawi całego Plusa do pionu? Takich jak Ty są setki, może tysiące, każdy chciałby mieć reklamację załatwioną na cito, albo na wczoraj. Nie da się, to fizycznie nie możliwe. Dlatego są przepisy takie jak ustawa, które to regulują oraz regulaminy operatorów.

  • #25

    OFF-LINE
    Awatar Xvistak

    Dołączył
    12.09.2014
    Posty
    1,959
    Telefon
    Nokia Lumia 625
    FW
    The Next Level ;D
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    599
    Podziękowano
    129(116)
    Dlatego Ja Omijam "Abo"z daleka i nie narzekam....Taki "numer"jak mi "Wywinęli"(pisałem o tym).Przechodzi tylko raz Ja myślę"defensywnie",a dla ciekawostki teraz jestem w Plusie(oczywiście na kartę)to co potrzebuję Internet mam na Full i Jeszcze.....,a co do "rozmów",mam "inną"kartę w Orange...(pakiety na min mają dobre).Żeby więcej takich jak Ja to..."Abo"daliby ostro do wiwatu...,a swoją drogą to by się im należało...Pozdro

  • #26

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,230
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,411(868)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez Jash Zobacz posta
    Alicjo - ale, jeśli dobrze rozumiem, ten artykuł dotyczy reklamacji, a kolega zdaje się chce zerwać umowę, a to już co innego.
    Cytat Zamieszczone przez r.blaszczak Zobacz posta
    Dokładnie tak jak pisze @Jash. To nie ma nic wspólnego z możliwością zerwania umowy z operatorem.

    Tak, dotyczy reklamacji, ponieważ autor tematu złożył reklamację cyt:
    „Reklamacja złożona telefonicznie i domagam się rozwiązanie umowy z winy opreatora lub innego rozwiązanie zaistniałej sytuacji , fakt jest takie że wolałbym rozwiązać umowę .”
    Obydwaj odbieracie intencję autora wątku jednoznacznie, to znaczy, że chce on wyłącznie rozwiązania umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej z winy operatora.
    Ja jednak rozumiem, że dopuszcza również inne rozwiązanie rozwiązanie, o czym świadczy cytat wyżej.
    Faktem jest, że to byłoby dla niego najlepszym rozwiązaniem i ja go rozumiem. Sama, z powodu podobnej sytuacji, z uwagi na utratę zaufania do operatora, wypowiedziałam umowę o świadczenie usługi z jego winy. Nie zalecałabym jednak tej drogi, chociaż nie można jej wykluczyć. Ciężka to droga ( w moim przypadku ciągnęła się ponad dwa lata) i trzeba ogromnej determinacji, by przeciwstawić się takiej „machinie”, jak operator.

    Trochę teorii….




    Autor tego tematu, moim zdaniem, słusznie postąpił składając reklamację.
    Czy żądanie wyrażone w reklamacji zostanie uwzględnione, przekonamy się po poznaniu decyzji operatora i jej uzasadnieniu faktycznym oraz prawnym.



    Cytat Zamieszczone przez Jash Zobacz posta
    Przeczytaj sobie ustawę, którą wrzuciła Alicja. Tam mam wszystko wyłożone na talerzu ile mają czasu na rozpatrzenie reklamacji.
    Na prawdę sądzisz, że twój przypadek postawi całego Plusa do pionu? Takich jak Ty są setki, może tysiące, każdy chciałby mieć reklamację załatwioną na cito, albo na wczoraj. Nie da się, to fizycznie nie możliwe. Dlatego są przepisy takie jak ustawa, które to regulują oraz regulaminy operatorów.
    Ja bym bardzo chciała, żeby taki przypadek postawił operatora do pionu. I to nie tylko w takiej sytuacji. Lekceważenie klientów przez operatorów, sprzedawców czy producentów powinno zostać ukrócone. To dzięki nam oni funkcjonują i osiągają zyski, to wyłącznie my stanowimy ich źródło dochodu. I to właśnie dlatego, należy żądać/domagać się respektowania praw konsumenckich i postępowania zgodnie z obowiązującym prawem. Konsument czuje się "oszukany" i gdyby nie jego dociekliwość oraz upór, operator dobrowolnie nie zwróciłby mu nadpłaconej kwoty.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    Xvistak (06-01-2016)

  • #27

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    ....ja bym bardzo chciała, żeby taki przypadek postawił operatora do pionu. I to nie tylko w takiej sytuacji. Lekceważenie klientów przez operatorów, sprzedawców czy producentów powinno zostać ukrócone. To dzięki nam oni funkcjonują i osiągają zyski, to wyłącznie my stanowimy ich źródło dochodu. I to właśnie dlatego, należy żądać/domagać się respektowania praw konsumenckich i postępowania zgodnie z obowiązującym prawem. Konsument czuje się "oszukany" i gdyby nie jego dociekliwość oraz upór, operator dobrowolnie nie zwróciłby mu nadpłaconej kwoty.
    Całkowicie się zgadzam, ale zgodzisz się, że w naszym polskim prawie pojedyncza jednostka może tyle co nic. Grupowo też często się nie udaje (przykład z mojego osiedla, na którym 200 abonentów T-Mobile złożyło zbiorowy pozew). Prawo nie stoi po stronie konsumenta, a tym często brakuje determinacji, czasu na to, żeby walczyli o swoje.

    Co do kolegi, autora wątku. Osobiście przyznam, że odnoszę wrażenie, że sprawa ma drugie dno, a przypadek który mu się przytrafił jest tylko przyczynkiem do rozwiązania umowy z powodu własnego widzimisię. Mogę się mylić, ale takie odniosłem wrażenie.

  • #28

    OFF-LINE
    Awatar r.blaszczak

    Dołączył
    13.04.2013
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    716
    Telefon
    Lumia 950 CV PL
    FW
    Zawsze najnowsze
    Operator
    Polkomtel
    Dziękuję
    214
    Podziękowano
    298(188)
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    Witam , chciałbym zaciągnąć porady w kwestii jak w tytule , a więc
    - mam abo w plusie z rabatem 50% na cały okres umowy i przysłali mi fakturę do zapłaty bez rabatu a więc naruszyli warunki umowy i czy w takim przypadku mogę rozwiązać umowę z nimi ? ma ktoś wiedzę .
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    Dzwoniłem , konsultant mi odpowiedział że to ich wina przeoczyli usługę smartdom mam tv polsatu za 59.90 i w umowie czarno na białym rabat na cały okres 50% czyli abo 109 zzł/miesi dzielony na połowę przez cały okres umowy nie uwzględnili tego i naliczyli mi fakturę bez rabatu więc rozumuję że naruszyli warunki umowy i mogę ubiegać się o rozwiązanie umowy z winy operatora a umowa trwa dopiero 4 miesiąc co ciekawe ( drugie tel dostałem za 1 zł , ciekawe jak to się w tym przypadku - i tak ich wina -nie dopatrzenie , mnie to rybka ).

    Reklamacja złożona telefonicznie i domagam się rozwiązanie umowy z winy opreatora lub innego rozwiązanie zaistniałej sytuacji , fakt jest takie że wolałbym rozwiązać umowę .
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    To że się pomylili to co ma być bezkarne ( odliczą mi naliczoną kwotę i dziękuję ) , akurat mam swoje powody i zapytałem o poradę a dziury się nie pytaj .
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Obydwaj odbieracie intencję autora wątku jednoznacznie, to znaczy, że chce on wyłącznie rozwiązania umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej z winy operatora.
    Autor wyraźnie pisze, że jest generalnie zainteresowany rozwiązaniem umowy z winy operatora. Natomiast nie odradzamy mu składania reklamacji z tytułu błędnego naliczenia opłat za usługi telekomunikacyjne. Oczywistym jest, że powinien reklamować, wszak to są jego pieniądze.
    Pozdrawiam
    Robert Błaszczak
    http://www.blaszczak.pl

  • #29

    OFF-LINE
    Awatar Xvistak

    Dołączył
    12.09.2014
    Posty
    1,959
    Telefon
    Nokia Lumia 625
    FW
    The Next Level ;D
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    599
    Podziękowano
    129(116)
    My tu się "spinamy",chyba niepotrzebnie...
    http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=98&t=15191
    Takie cóś znalazłem,w drugim poście gostek pisze,że jest dodawany max w drugim okresie rozliczeniowym,czyli widoczny na Trzeciej fakturze co przyślą do zapłacenia.

  • #30

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    @Xvistak i konkretnej odpowiedzi nie usłyszał

  • Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Kod rabatowy na abonament orange -20%
      Przez krystek0802 w dziale Oddam gratis
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 11-11-2015, 11:25
    2. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 30-04-2015, 08:48
    3. Abonament, pakiet danych a wyjazd za granicę
      Przez pankracy1991 w dziale Orange
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 18-08-2014, 13:17
    4. Orange - rabat na abonament 30%/24miesiące
      Przez JayCee w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-11-2013, 02:42

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas