Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 38

Wątek: [Plus]Naliczony abonament niezgodnie z umową

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar Jash

    Dołączył
    31.01.2013
    Lokalizacja
    Wrocław
    Posty
    1,038
    Telefon
    HTC10, Xiaomi Redmi 4Pro
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    85
    Podziękowano
    83(74)
    Reklama:
    Ten się nie myli, kto nic nie robi.
    Rozumiem, że ty jesteś kwintesencją doskonałości?
    Oby jak najmniej ludzi z takim podejściem jak twoje. Rozumiem, że nie uznaliby twojego roszczenia, wtedy inna sprawa, ale nie znamy nawet stanowiska operatora, więc nie ma co się spinać.

    W moim przypadku też kiedyś Orange się "pomyliło". Zadzwoniłem grzecznie i poprosiłem o obniżenie abonamentu. Dostałem 30% upustu na dwa numery na cały okres umowy. Do tego obniżyli mi kwotę na telefon, który wtedy kupowałem z 2400zł na 1800zł.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12
    Moderator Globalny Awatar Jarosław Skrzymowski

    Dołączył
    23.09.2013
    Lokalizacja
    Przemyśl
    Posty
    1,244
    Telefon
    Lumia 950 + MS-HD10
    FW
    01078000531623635014
    Operator
    Play PL
    Dziękuję
    173
    Podziękowano
    362(217)
    @Jash, popieram w całej rozciągłości, gdyby zachcianki każdego klienta były spełniane, operatorzy dawno poszli by z torbami. Prawo obowiązuje w obie strony. Jesteś uczciwy, uczciwością odpłacą, doświadczyłem tego w Play przy ostatnim przedłużeniu umowy. Za terminowe opłaty dostałem telefon za 1 Pln oraz abonament full opcja za połowę ceny. Dodatkowo, jak w Egipcie zapomniałem wyłączyć transmisję danych, natychmiast dostałem sms, czy jestem świadomy opłat

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Cytat Zamieszczone przez Jarosław Skrzymowski Zobacz posta
    @Jash, popieram w całej rozciągłości, gdyby zachcianki każdego klienta były spełniane, operatorzy dawno poszli by z torbami. Prawo obowiązuje w obie strony. Jesteś uczciwy, uczciwością odpłacą
    Uczciwość w naszym kraju , każda firma - operator wygoli człowieka w ramach swojego ,, prawa'' (umowy), jak operatorzy komórkowi , tv (n-ka) doświadczyłem tego na własnym karku a teraz np. moja matka przez naciągaczy z Telekomunikacja dla Domu i tego typu zdarzeń jest mnóstwo , więc za gapowe każdy musi ponieść konsekwencje i tacy operatorzy też co naciągają ludzi .
    W moim przypadku z plus gsm też nie byli fer co innego było obiecane telefonicznie przy podpisywaniu umowy a troszkę wyszło inaczej , nie będę szczegółów opisywał bo to moja sprawa .
    W tym przypadku to oni są sądzę winni i powinni przystać na moje roszczenia a nie odliczenie zawyżonej faktury , tak domyślam się będą chcieli zrobić , na dzień dzisiejszy dziś dostałem sms-a o złożonej reklamacji ( a dzwoniłem 6 dni temu - rewelacja ) .

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar Xvistak

    Dołączył
    12.09.2014
    Posty
    1,959
    Telefon
    Nokia Lumia 625
    FW
    The Next Level ;D
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    599
    Podziękowano
    129(116)
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    Uczciwość w naszym kraju , każda firma - operator wygoli człowieka w ramach swojego ,, prawa'' (umowy), jak operatorzy komórkowi , tv (n-ka) doświadczyłem tego na własnym karku a teraz np. moja matka przez naciągaczy z Telekomunikacja dla Domu i tego typu zdarzeń jest mnóstwo , więc za gapowe każdy musi ponieść konsekwencje i tacy operatorzy też co naciągają ludzi .

    W moim przypadku z plus gsm też nie byli fer co innego było obiecane telefonicznie przy podpisywaniu umowy a troszkę wyszło inaczej , nie będę szczegółów opisywał bo to moja sprawa .

    W tym przypadku to oni są sądzę winni i powinni przystać na moje roszczenia a nie odliczenie zawyżonej faktury , tak domyślam się będą chcieli zrobić , na dzień dzisiejszy dziś dostałem sms-a o złożonej reklamacji ( a dzwoniłem 6 dni temu - rewelacja ) .

    Dokładnie...,a te "telefoniczne umowy"=SOCJOTECHNIKA,bez dwóch zdań(dziwne że się na to łapią)..ZRYWAJ..będą się "sadzić z niby upustami"=Powództwo Cywilne i Za.......REklama przy okazji(lub antyreklama).Jak to w tym stwierdzeniu.."Daj komuś dłoń,zabierze całą rękę"TY wychwyciłeś ich "sztuczkę"lecz setka i więcej"uległych"="robi za biedronki".Miałem przeprawy z dawną IDEA teraz ORANGE także.."jestem w temacie".Pozdro PS Opisałem całość jak "Najdelikatniej"nikogo nie chcę urazić.

  • #15

    OFF-LINE
    Awatar r.blaszczak

    Dołączył
    13.04.2013
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    716
    Telefon
    Lumia 950 CV PL
    FW
    Zawsze najnowsze
    Operator
    Polkomtel
    Dziękuję
    214
    Podziękowano
    298(188)
    A ja w tej całej dyskusji polecam zapoznanie się z Prawem Telekomunikacyjnym. Błędnie naliczona faktura nie jest podstawą do zerwania umowy.
    Pozdrawiam
    Robert Błaszczak
    http://www.blaszczak.pl

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar Xvistak

    Dołączył
    12.09.2014
    Posty
    1,959
    Telefon
    Nokia Lumia 625
    FW
    The Next Level ;D
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    599
    Podziękowano
    129(116)
    Cytat Zamieszczone przez r.blaszczak Zobacz posta
    A ja w tej całej dyskusji polecam zapoznanie się z Prawem Telekomunikacyjnym. Błędnie naliczona faktura nie jest podstawą do zerwania umowy.

    Każdą "Umowę"można zerwać przed czasem.....Fakt płacisz z karą,ale można.Ja tak właśnie postąpiłem za czasów IDEA....,po co się z nimi miałem "użerać" przez następne pół roku.Fart na moją korzyść chciał,że pokrycie kary wystarczyła"kaucja"tak tak Panowie stare dobre czasy.Bo jak wtedy "brałem"to powiem tak,że była kasa nie miałem dochodów-Interpretować to sobie możecie jak chcecie.A co do kwestii.."Prawa Telekomunikacyjnego",to kwestia..dobrego prawnika...Żeby więcej było "Świadomych"osób to Operatorzy byliby uczciwi,bo klentów by nie mieli..Takie "jaja" to w innych sektorach tak samo się dzieją..A np..kiedyś "słynny" Provident,gdyby radio nie nagłośniło,proceder byłby nadal....i tak można wymieniać....Pozdro

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    17.01.2015
    Posty
    100
    Telefon
    Huawei P9 , L930
    Dziękuję
    26
    Podziękowano
    6(5)
    Cytat Zamieszczone przez r.blaszczak Zobacz posta
    A ja w tej całej dyskusji polecam zapoznanie się z Prawem Telekomunikacyjnym. Błędnie naliczona faktura nie jest podstawą do zerwania umowy.
    Nie znam się na Prawie Telekomunikacyjnym ale umowa to umowa w moim odczuciu naliczając mi fakturę bez rabatu naruszyli warunki umowy tak sądzę , dlatego napisałem tu o pomoc jak to ma się w rzeczywistości .
    ,,Sponsorzy'' to raczej nigdy nie są obiektywni .
    Ostatnio edytowane przez frykowicz ; 05-01-2016 o 22:19

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar r.blaszczak

    Dołączył
    13.04.2013
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Posty
    716
    Telefon
    Lumia 950 CV PL
    FW
    Zawsze najnowsze
    Operator
    Polkomtel
    Dziękuję
    214
    Podziękowano
    298(188)
    To źle sądzisz. Co więcej, Twoim obowiązkiem jest zapłacić kwotę bez rabatu - jeśli nie zapłacisz, mogą Ci wyłączyć usługi telekomunikacyjne. W temacie braku rabatu masz 1 rok czasu na reklamację.
    Pozdrawiam
    Robert Błaszczak
    http://www.blaszczak.pl

  • #19

    OFF-LINE
    Awatar Xvistak

    Dołączył
    12.09.2014
    Posty
    1,959
    Telefon
    Nokia Lumia 625
    FW
    The Next Level ;D
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    599
    Podziękowano
    129(116)
    Cytat Zamieszczone przez frykowicz Zobacz posta
    Nie znam się na Prawie Telekomunikacyjnym ale umowa to umowa w moim odczuciu naliczając mi fakturę bez rabatu naruszyli warunki umowy tak sądzę , dlatego napisałem tu o pomoc jak to ma się w rzeczywistości .

    ,,Sponsorzy'' to raczej nigdy nie są obiektywni .

    Hee.Hey Kolega.Przejdź się do Prawnika lub lepiej "Rzecznika praw konsumenckich",w necie znajdziesz namiary na swój region,dziwnie,że inni"doradcy"nie zapodali Ci tego pomysłu.Ja na twoim miejscu,na tym bym zakończył,bo i tak nic mądrego nie wymyślą...Pozdro

  • #20

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,212
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    668
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Mnie zainteresował ten watek i z uwagą śledzę dyskusję.
    Stroną słabszą w starciu z operatorem jest zawsze abonent, tak jak kupujący w starciu ze sprzedawcą.
    Gdy klient/abonent naruszy warunki umowy, to nie ma "zmiłuj się" i uruchamiana jest cała machina przeciwko niemu. Gdy "pomyli" się sprzedawca, to klient, jak taka owieczka, musi przyjąć wszystko z pokorą. Nie godzę się na taki stan rzeczy!
    Wystarczy prosty przykład; np. podejrzenie kradzieży w sklepie. Według widzimisię pracownika sprzedawcy lub służby ochrony, każdy klient, to potencjalny złodziej. Gdy zaistnieje przypuszczenie kradzieży przez klienta, to jest uruchamiana cała otoczka /ochroniarze, przeszukanie,kontrola osobista, Policja/, a jeżeli zostaniemy oszukani przy kasie, to się nic nie dzieje. Bo przecież nic nie stało, każdy może się przecież pomylić. Każdy, tylko nie kupujący.

    @frykowicz ma rację dochodząc swoich praw i my powinniśmy go do tego zachęcać, a nie zniechęcać.

    Na dobry początek, dla zainteresowanych:
    1. Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 stycznia 2014 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy – Prawo telekomunikacyjne, Dziennik Ustaw 2014, Poz. 243 Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia - Dziennik Ustaw
    (proponuję poznać Rozdział 3 Odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług telekomunikacyjnych, a w szczególności art. 106.4.pkt.4) ustawy"nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej — mając na uwadze niezbędną ochronę interesu użytkownika końcowego.")


    2. Akt wykonawczy ( na podstawie art. 106 ust. 4 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.)
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej Dz.U. z 2014 poz. 284 • Brzmienie od 8 czerwca 2014
    ( Źródło: Rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej - 2014 - Tekst - Legeo

  • 3 następujących użytkowników podziękowało ali_cja za ten post:

    frykowicz (06-01-2016),kielon (06-01-2016),KruK (06-01-2016)

    Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Kod rabatowy na abonament orange -20%
      Przez krystek0802 w dziale Oddam gratis
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 11-11-2015, 11:25
    2. Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 30-04-2015, 08:48
    3. Abonament, pakiet danych a wyjazd za granicę
      Przez pankracy1991 w dziale Orange
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 18-08-2014, 13:17
    4. Orange - rabat na abonament 30%/24miesiące
      Przez JayCee w dziale Sprzedam
      Odpowiedzi: 5
      Ostatni post / autor: 09-11-2013, 02:42

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas