Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Problemy z pobranymi aplikacjami i z pobieraniem nowych

  1. #11

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.12.2013
    Posty
    22
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    2(2)
    Reklama:
    rzeczywiście, też zacząłem szukać wg kodu błędu i znalazłem takie coś: How To Fix Error Code 80004004 Windows Phone Errors – Windows Vista, Windows 7 & 8 Windows Wiki
    Pytanie tylko, czy ta aplikacja, o której piszą w powyższym artykule, to coś zaufanego? Oni twierdzą, że tak, ale zawsze jest jakieś ale...
    Poszperam jeszcze.
    Z ciekawostek dodam jeszcze, że teraz przestał mi działać kalendarz :-(

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Spróbuj odinstalować kalendarz, wyłączyć i włączyć telefon a później, zainstalować go na nowo.

    --- Post Połączono 19:02 --- Poprzedni Post napisano 18:56 ---

    Nic nie instaluj z tej strony, poczekaj na wypowiedź fachowców z forum.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 18-12-2014 o 18:59

  • #13

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.12.2013
    Posty
    22
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    2(2)
    przepraszam za głupie pytanie, ale jak odinstalować kalendarz? Gdy go przyciskam w liście aplikacji pojawia się tylko "przypnij...", "oceń..." i "udostępnij...". Nie ma "odinstaluj"

    Co do winwiki, to wstrzymuję się - zgodnie z sugestią :-)
    Ostatnio edytowane przez tropikey ; 18-12-2014 o 19:06

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,215
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    669
    Podziękowano
    1,409(866)
    Wpisów na blogu
    36
    Jaki masz kalendarz? Pewnie systemowy; to nie wiem. Ja używam Cronos Calendar i mam spoko. Wyłączyłes i właczyłeś telefon?
    Zanim tu ktoś, bardziej uczony technicznie, zajrzy - poczytaj to [Lumia 625] Sposoby resetowania czyli jak wykonać Software i Hardware reset ale powstrzymaj się z jakimkolwiek resetowaniem.

  • #15

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.12.2013
    Posty
    22
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    2(2)
    tak, używam systemowego kalendarza.
    Wolałbym, żeby obyło się bez hard resetu. Soft reset niestety nic nie dał.
    Zadałem przed chwilą pytanie również na forum Microsoftu, ale nie robię sobie nadziei, bo w kilkunastu wątkach dotyczących błędu 80004004 w zasadzie odpowiedź była zawsze ta sama - soft albo hard reset. A to nic nie daje :-(
    Swoją drogę, widzę, że odbiegłem jednak od pierwotnego wątku, więc może wyłączyć tą sprawą do nowego wątku? Tym bardziej, że może są też inne osoby z podobnym problemem i łatwiej wtedy dołączą do dyskusji...

    Pozdrawiam, Bartek

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,903
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,897(11,122)
    konto masz zweryfikowane lub email którego użyłeś aby założyć konto?

  • #17

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.12.2013
    Posty
    22
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    2(2)
    jeśli chodzi o konto Microsoft, to tak, posiadam i jest zweryfikowane... Zaczynam jednak podejrzewać, że rzeczywiście źródło problemu może być właśnie gdzieś tu. O ile bowiem nie mam problemu z zalogowaniem się do konta na stronie login.live.com bezpośrednio z komputera, o tyle, gdy podłączę do komputera telefon i w komputerze uruchomi się aplikacja "Windows Phone", to próba zalogowania się do konta przy użyciu dokładnie tych samych danych jest nieudana. W aplikacji, gdy przewinie się ekran całkiem w prawo, jest okienko "wyświetl swoje konto". Gdy się na nie kliknie otwiera się nowe okno z Internet Explorerem stroną do logowania w koncie live. Tam właśnie po wpisaniu moich danych jest komunikat: Wystąpił problem i nie możesz się teraz zalogować. Spróbuj ponownie później. Ciekawe, o co chodzi? Nic tu nie grzebałem...

    Pozdrawiam, Bartek
    Ostatnio edytowane przez tropikey ; 18-12-2014 o 22:36

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,903
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,948
    Podziękowano
    221,897(11,122)
    email nie dostałeś na konto email na które zakładałeś czy ustawiałeś nowe>?

  • #19

    OFF-LINE

    Dołączył
    05.12.2013
    Posty
    22
    Telefon
    Nokia Lumia 925
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    0
    Podziękowano
    2(2)
    No dobra, problem usunięty. Niestety, bez hard resetu się nie obyło. Na szczęście miałem kopię zapasową, więc poszło w miarę szybko...

  • Jeden użytkownik podziękował tropikey za ten post:

    ali_cja (19-12-2014)

    Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. [Lumia 520] Problemy ze sklepem i aplikacjami po resecie danych
      Przez Kamil Piątkowski w dziale Wsparcie techniczne
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 18-08-2014, 23:26
    2. Problemy z aplikacjami stream.
      Przez Tomasz Kulse w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 22-10-2013, 21:36
    3. Problem z pobieraniem-sklep
      Przez jankozlasu w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 28-06-2013, 23:00

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas