Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Problem z aktualizacją aplikacji w sklepie

  1. #1
    Awatar marcinppiotrowski

    Dołączył
    03.07.2013
    Lokalizacja
    Toruń
    Posty
    337
    Telefon
    Lumia 830
    FW
    Denim + PFD
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    134
    Podziękowano
    1,171(101)
    Wpisów na blogu
    2

    Problem z aktualizacją aplikacji w sklepie

    Reklama:
    Witam. Otrzymałem dzisiaj powiadomienie aktualizacji jednej aplikacji zainstalowanej w telefonie. Przy próbie zaktualizowania jej (poszło 2%) wyskoczył komunikat :
    Wystąpił problem podczas realizacji żądania. Spróbuj ponownie później.

    Kod błędu: c101a7d1
    W czym jest problem ?

    Aplikacja została kupiona , a zwie się CameraPro

    0e04c280-5624-4cae-893a-cc1ae8dec01f.png
    Kod:
    http://www.windowsphone.com/pl-pl/store/app/camerapro/ee7b9093-62ec-48f5-9364-1b192509c86f

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,941
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,000(11,125)
    A jak usuniesz i próbujesz instalować od nowa?

  • #3
    Awatar marcinppiotrowski

    Dołączył
    03.07.2013
    Lokalizacja
    Toruń
    Posty
    337
    Telefon
    Lumia 830
    FW
    Denim + PFD
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    134
    Podziękowano
    1,171(101)
    Wpisów na blogu
    2
    Cytat Zamieszczone przez djtonka Zobacz posta
    A jak usuniesz i próbujesz instalować od nowa?
    Więc tak właśnie zrobiłem (zanim przeczytałem Twoją odpowiedź). Słuchajcie co się wydarzyło... Usunąłem aplikację , anulowałem aktualizację , wyszukałem w markecie przez kompa z tego samego konta i kliknąłem na kup. Tutaj troszkę śmieszna sytuacja bo zamiast kochany Microsoft zweryfikować iż zakupiłem wcześniej tą aplikację wyświetlił mi potwierdź dokonanie płatności - potwierdziłem oczywiście chociaż byłem troszkę zdziwiony tym komunikatem. Wysłał aplikacje na telefon , zainstalowało się. jakieś 10 minut później otrzymałem email od z potwierdzeniem mojej płatności !

    Z tego co się orientuję , to zakupione wcześniej aplikacje/gry etecera-etecera , zapisują się na koncie i nie ma możliwości ponownego ich kupna po deinstalacji , tylko procedura przy ponownej instalacji wygląda tak: klikam na kup , weryfikacja z kontem , komunikat typu ; już dokonałeś płatności... i przechodzi do pobierania oraz instalacji.

    Dlaczego zapłaciłem 2 razy ? Nie , że jakoś ubolewam nad tymi nie całymi siedmioma złotymi bo przez to nie zbiednieję , tylko o sam fakt lub "bug" w markecie przez najnowszą GDR3 lub inny problem.
    Ostatnio edytowane przez marcinppiotrowski ; 22-12-2013 o 00:06

  • #4

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Sprawdź w historii zakupów GUID obu wersji. Wygląda na to, że autor wycofał wcześniejszą wersję, żeby drugi raz zarobić na nieświadomych użytkownikach(tudzież inne powódki nim kierowały). Jeśli będą inne to zostaje kontakt z supportem MS w celu zwrotu zwrotu pieniędzy za poprzednią wersję.
    Samsung Galaxy S7

  • #5
    Awatar marcinppiotrowski

    Dołączył
    03.07.2013
    Lokalizacja
    Toruń
    Posty
    337
    Telefon
    Lumia 830
    FW
    Denim + PFD
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    134
    Podziękowano
    1,171(101)
    Wpisów na blogu
    2
    Też prałem to pod uwagę iż wcześniejsza wersja została wycofana i wstawiona od nowa , chociaż nic na to nie wskazuję... Zrobię tak jak piszesz i dam jeszcze znać co wynikło dalej.

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar djtonka

    Dołączył
    19.08.2012
    Posty
    20,941
    Telefon
    jakiś amerykański
    FW
    fresz
    Operator
    rydzyk
    Dziękuję
    7,949
    Podziękowano
    222,000(11,125)
    Sprawdź GUID w linku, cyfry w adresie

  • #7
    Awatar marcinppiotrowski

    Dołączył
    03.07.2013
    Lokalizacja
    Toruń
    Posty
    337
    Telefon
    Lumia 830
    FW
    Denim + PFD
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    134
    Podziękowano
    1,171(101)
    Wpisów na blogu
    2
    Sprawdziłem historię - mam dwie zapłaty za jedną i tą samą aplikację. Odkąd ją kupiłem na WP8 była aktualizowana trzy krotnie : 1.1.1 - 1.1.4 . Wczorajsza wersja jest tylko kontynuacją. Pan ze Stanów Zjednoczonych (online) stwierdził , iż Microsoft nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczone aplikacje w sklepie oraz nie zwraca pieniążków za zakupiony towar , polecił mi skontaktowanie się ze wstawiającym w tej sprawie oraz zgłoszenie uwagi odnośnie w/w aplikacji do odpowiedniego działu firmy Microsoft.
    Windows 10 PRO Windows 10 Mobile

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Nie widzę swojej aplikacji w sklepie
      Przez mOrlowski w dziale Programowanie
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 16-04-2014, 16:41
    2. Problem z aktualizacjami aplikacji w sklepie
      Przez wojtekd16 w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 8
      Ostatni post / autor: 12-04-2014, 23:22
    3. Odpowiedzi: 9
      Ostatni post / autor: 22-12-2013, 16:28
    4. Kupno aplikacji w sklepie
      Przez Jarrett w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 30-11-2013, 19:47
    5. Problem z wymianą egzemplarza w sklepie
      Przez Potok666 w dziale Poza tematem
      Odpowiedzi: 33
      Ostatni post / autor: 18-02-2013, 19:55

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas