odnośnie obsługi przez MS miałem równie ciekawą sytuację z zakupem angry birds.raz kupiłem aplikację gdy była wersja amber a potem po aktualizacji do black musiałem ponownie kupić aplikację i skontaktowałem sie z MS że muszę rugi raz kupić aplikację. oddzwoniła miła Pani (akurat byłem z narzeczoną w Zakopanem :P ) i poinformowała że faktycznie "wkradł" się jakiś błąd że system nie rozpoznał wcześniej zakupu, zaproponowała mi punkty MS które miały być zmienione na pieniądze za jakiś czas (wtedy nie było jeszcze info w necie o zmianie punktów na kasę; albo tak mi się wydaje że nie było tego info) i dostałem zwrot tymi punktami, co okazało się po zamianie na kasę że dostałem około 40zł, gdzie aplikacja kosztowała 3,49
więc jak poprzednicy potwierdzam że obsługa u nich na najwyższym poziomie nie dość że szybki kontakt, to jeszcze nawiązka za problemy