Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Kupuję aplikacje nie płacąc za nie

  1. #11

    OFF-LINE
    Awatar andryush

    Dołączył
    13.04.2013
    Posty
    295
    Telefon
    Nokia Lumia 620
    Dziękuję
    54
    Podziękowano
    12(12)
    Reklama:
    Teraz juz się nie da, bo zmodyfikowali swój system sklepu WP. Wcześniej było tak, że sklep wymagał kodu CVV tylko do dodania opcji płatności, później kod nie był przechowywany na serwerach w celach ochrony klientów. Dodać kartę więc mogłem, ale mój bank wymaga każdorazowego potwierdzenia transakcji kodem CVV. Sklep myśląc że wszystko jest ok, pozwalał mi na pobieranie płatnych aplikacji, a po kilku dniach przychodziło powiadomienie z prośbą o dodanie innej opcji płatności.

    Obecnie moja karta działa już poprawnie, wiec albo MS dostosował swój system do takich przypadków, albo mój bank zmienił politykę bezpieczeństwa w przypadku kart.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #12
    Budniu
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez andryush Zobacz posta
    Wracając do tematu niepłacenia... Dodałem kartę, kupowałem aplikacje, ściągałem je i się cieszyłem. Po jakimś czasie przychodził mail z informacją, że nie da się obciążyć konta, proszę dodać inną metodę płatności. A gry nadal działały
    Mi już ze trzy razy zdarzyło się podobnie, a konkretnie tak:
    1. Kupiłem coś w sklepie (najczęściej jakiś ficzer do gry).
    2. Zapłaciłem z konta karty OrangeCash (tylko z nią zdarzyły mi się te przypadłości o których teraz piszę).
    3. Żadnego maila od M$ od razu nie dostałem, jednak zakup przeszedł i zakupiony produkt miałem dostępny.
    4. Następnie kupiłem coś jeszcze z tej karty, przez co jej saldo się zmieniło tzn. zbliżyło do zera (ta karta nie ma możliwości uruchomienia salda debetowego).
    5. Za parę dni dostałem maila od M$, że nie zdołali pobrać pieniędzy z tej formy płatności i mam ją zedytować/uzupełnić środki i używać innej. Maile zawierały również informacje, że jeżeli ta płatność nie zostanie uregulowana, moje konto M$ zostanie ZAWIESZONE.
    6. Wszedłem wówczas w ustawienia form płatności na moim koncie M$ przez www gdzie w historii dla danej formy widziałem te nie zrealizowane transakcje, których w żaden sposób nie można przenieść na inną formę z tego poziomu.
    7. Będąc w ustawieniach form płatności (nie pamiętam dokładnie w którym miejscu), jest link do nawiązania kontaktu z M$ i są trzy opcje od wyboru: mail, czat online, telefon oraz telefon, ale poprzez nasze żądanie wysłane online żeby ktoś od nich się z nami skontaktował (nie muszę chyba tłumaczyć, że nasz numer telefonu w ustawieniach musi być prawidłowy).
    8. Kliknąłem prośbę o kontakt ze strony M$ tzn. żeby do mnie oddzwonili, opisałem w dwóch słowach (po polsku) w formularzu w czym jest problem i zatwierdziłem.
    9. Po chwili system wygenerował informację o zgłoszeniu oraz o tym, że za 15 sekund skontaktuje się ktoś ze mną.
    10. Patrzę - telefon dzwoni spod numeru +71 XXXXXXXXXXXXXXXX odbieram, a tam miła Pani po polsku z akcentem chińsko-ukraińsko-francuskim witam mnie i pyta w czym jest kłopot.
    11. Wytłumaczyłem - Pani ze swojego poziomu przeniosła nieautoryzowane płatności na drugą formę w moim koncie - płatności przeszły, a informacja o zawieszeniu konta się zdezaktywowała.
    Miałem tak już ze trzy razy, a opisałem to jako ciekawostkę ponieważ płatności, które są realizowane przez PayPal, moją drugą kartę kredytową czy też przez płatności z konta M$ (ze zdrapek) przechodzą od razu tzn. po zakupie ok 10 sekund później już dostaję maila o tym, że dokonałem zakupu, jednak jak pisałem wyżej - nie w przypadku karty przedpłaconej OrangeCash.
    Dziękuję za uwagę.

  • #13
    AMi

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar AMi

    Dołączył
    13.08.2013
    Lokalizacja
    PL
    Posty
    2,272
    Telefon
    L640, L650
    Operator
    Plus
    Dziękuję
    264
    Podziękowano
    549(418)
    Cytat Zamieszczone przez andryush Zobacz posta
    A gry nadal działały
    Gry będą działać. Tylko konto przestanie działać jak nie zapłacisz. MS blokuje konta swoim dłużnikom.

  • #14

    OFF-LINE
    Awatar AL920

    Dołączył
    26.05.2014
    Lokalizacja
    PL
    Posty
    53
    Telefon
    Nokia Lumia 920 Black
    FW
    8.0.10517.150
    Operator
    P4
    Dziękuję
    19
    Podziękowano
    3(3)
    Cytat Zamieszczone przez maker3 Zobacz posta
    Każde zdrapki z Xboxa pasują. Kiedyś zdrapki MSP nie działały z WP, ale teraz gdy są zamieniane na PLN, to nimi też można zapłacić.

    Sent from my Lumia using Tapatalk
    Czyli szukać zdrapkę XBOX czy WP?

  • #15
    malorztapeciorz
    Gość
    Bez znaczenia, te i te działają teraz na wszystkich platformach (Win8, WP i xbox)

  • Jeden użytkownik podziękował malorztapeciorz za ten post:

    AL920 (01-06-2014)

  • #16

    OFF-LINE
    Awatar AL920

    Dołączył
    26.05.2014
    Lokalizacja
    PL
    Posty
    53
    Telefon
    Nokia Lumia 920 Black
    FW
    8.0.10517.150
    Operator
    P4
    Dziękuję
    19
    Podziękowano
    3(3)
    Oki a jaka jest najniższa kwota zdrapki?

  • #17
    malorztapeciorz
    Gość
    50 zł z tych u nas dostępnych.

  • Jeden użytkownik podziękował malorztapeciorz za ten post:

    AL920 (01-06-2014)

  • #18

    OFF-LINE
    Awatar andryush

    Dołączył
    13.04.2013
    Posty
    295
    Telefon
    Nokia Lumia 620
    Dziękuję
    54
    Podziękowano
    12(12)
    Cytat Zamieszczone przez Budniu Zobacz posta
    Mi już ze trzy razy zdarzyło się podobnie, a konkretnie tak:
    1. Kupiłem coś w sklepie (najczęściej jakiś ficzer do gry).
    2. Zapłaciłem z konta karty OrangeCash (tylko z nią zdarzyły mi się te przypadłości o których teraz piszę).
    3. Żadnego maila od M$ od razu nie dostałem, jednak zakup przeszedł i zakupiony produkt miałem dostępny.
    4. Następnie kupiłem coś jeszcze z tej karty, przez co jej saldo się zmieniło tzn. zbliżyło do zera (ta karta nie ma możliwości uruchomienia salda debetowego).
    5. Za parę dni dostałem maila od M$, że nie zdołali pobrać pieniędzy z tej formy płatności i mam ją zedytować/uzupełnić środki i używać innej. Maile zawierały również informacje, że jeżeli ta płatność nie zostanie uregulowana, moje konto M$ zostanie ZAWIESZONE.
    6. Wszedłem wówczas w ustawienia form płatności na moim koncie M$ przez www gdzie w historii dla danej formy widziałem te nie zrealizowane transakcje, których w żaden sposób nie można przenieść na inną formę z tego poziomu.
    7. Będąc w ustawieniach form płatności (nie pamiętam dokładnie w którym miejscu), jest link do nawiązania kontaktu z M$ i są trzy opcje od wyboru: mail, czat online, telefon oraz telefon, ale poprzez nasze żądanie wysłane online żeby ktoś od nich się z nami skontaktował (nie muszę chyba tłumaczyć, że nasz numer telefonu w ustawieniach musi być prawidłowy).
    8. Kliknąłem prośbę o kontakt ze strony M$ tzn. żeby do mnie oddzwonili, opisałem w dwóch słowach (po polsku) w formularzu w czym jest problem i zatwierdziłem.
    9. Po chwili system wygenerował informację o zgłoszeniu oraz o tym, że za 15 sekund skontaktuje się ktoś ze mną.
    10. Patrzę - telefon dzwoni spod numeru +71 XXXXXXXXXXXXXXXX odbieram, a tam miła Pani po polsku z akcentem chińsko-ukraińsko-francuskim witam mnie i pyta w czym jest kłopot.
    11. Wytłumaczyłem - Pani ze swojego poziomu przeniosła nieautoryzowane płatności na drugą formę w moim koncie - płatności przeszły, a informacja o zawieszeniu konta się zdezaktywowała.
    Miałem tak już ze trzy razy, a opisałem to jako ciekawostkę ponieważ płatności, które są realizowane przez PayPal, moją drugą kartę kredytową czy też przez płatności z konta M$ (ze zdrapek) przechodzą od razu tzn. po zakupie ok 10 sekund później już dostaję maila o tym, że dokonałem zakupu, jednak jak pisałem wyżej - nie w przypadku karty przedpłaconej OrangeCash.
    Dziękuję za uwagę.

    Też skorzystałem z takiej formy kontakty. I co jak co, ale ten aspekt mają opanowany do perfekcji w MS. Obsługa jest pierwsza klasa. Ta pani z chińsko ukraińskim akcentem, anulowała mi zaległe płatności bo poinformowałem ją, że aplikacje usunąłem i w ogóle nie są już dostępne w sklepie. Obsługę sklepu oceniam na 10/10!

  • #19

    OFF-LINE
    Moderator Globalny Awatar to_ja

    Dołączył
    30.09.2012
    Lokalizacja
    127.0.0.1
    Posty
    4,529
    Telefon
    Samsung Galaxy S7
    FW
    7
    Operator
    Orange
    Dziękuję
    705
    Podziękowano
    1,258(661)
    Widzę, że wszyscy mamy podobne zdanie na temat supportu Tylko szkoda, że dali outlookowy layout w serwisie rozliczeń płatności, mało przejrzyście jest moim zdaniem i nie za bardzo wiem, czy jestem rozliczony na 0.
    Samsung Galaxy S7

  • #20
    Budniu
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez andryush Zobacz posta
    Obsługę sklepu oceniam na 10/10!
    Ja również ;-)

  • Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Aplikacje z WP8 na WP7.8
      Przez Kacper Nowacki w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 24-02-2014, 23:51
    2. Więcej niż 44 aplikacje na liście
      Przez Paweł Palacz w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 08-10-2013, 10:26
    3. Co to są za aplikacje?
      Przez Garrowek w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 4
      Ostatni post / autor: 08-09-2013, 22:25
    4. Aplikacje z WP7
      Przez measles w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 30-07-2013, 14:56

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas