Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Skaler stomatologiczny - odbijanie piłki, niepełne wyposażenie

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.08.2013
    Posty
    750
    Telefon
    L820, L930
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    21(20)

    Skaler stomatologiczny - odbijanie piłki, niepełne wyposażenie

    Reklama:
    Witam
    ZAkupiłem w zeszłym roku na firmę sprzęt - skaler stomatologiczny.
    Uzyty był kilkukrotnie przez pracowników, natomiast osobiście zacząłem używać go ok 2 mcy temu.
    Przykładowy link do modelu:
    Skaler D1 marki DTE - skalery.pl

    Wg mnie jest zbyt małe ciśnienie wody i woda prawie wogóle nie wydostaje się z końcówki( dyszy ). Dodatkowo trzeba było czekać aż woda popłynie. Dopiszę że używam takiego sprzętu (inne modele tego producenta od kilku lat bez dodatkowego oprzyrządowania ).

    Oczywieście złożyłem reklamacje - odesłałem na serwis gwarancyjny. W sklepie gdzie zakupiłem sprzęt.


    Odpisano mi że urządzenie działa prawidłowo - ale muszę dokupić dodatkowy osprzęt który kosztuje 450 zł. ( sam sprzęt 700 ),- butelke podciśnieniową. Która ( wraz z jakąś pompką ) będzie zwiększała ciśnienie w układzie.

    W katalogach w necie danego urządzenia napisano że nie potrzeba używać żadnych dodakowych urządzeń. Wystarczy podwiesić lekko wyżej nad urządzenie butelkę z wodą.( specyfikacja w linku)

    O zakupie dodatkowego osprzętu nie zostałem wcześniej poinformowany.
    ( poprosiłme na początku o ofertę, wysłano mi katalog produktu ).



    Wg mnie urządzenie nie działa prawidłowo - bo po prostu woda nie leci.

    A sprzedawca albo nie powiedział prawdy albo chce mnie naciągnąć na zakup dodatkowego osprzętu.

    ( na marginesie dodam że podobny dodatkowy osprzęt w necie kosztuje 130 zł).

    Na razie sprzęt pozostaje w sklepie u sprzedawcy - czekaja na moja odpowiedź na odsyłke towaru lub dokupienie zestawu pomocniczego.

    Czy może uzyskam pomoc - czy jest to prawidłowe podejście? Czy moge uznać że sprzęt nie był kompletny podczas zakupów?

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,553
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez broda4 Zobacz posta
    Oczywieście złożyłem reklamacje - odesłałem na serwis gwarancyjny. W sklepie gdzie zakupiłem sprzęt.
    Kto udzielił Ci odpowiedzi i w jakiej formie? Jeżeli otrzymałeś ją na piśmie, możesz wrzucić scan?
    Potrzebuję również scanu 'Protokołu przyjęcia skalera do naprawy'.
    Jeżeli rozpocząłeś procedurę w reżimie gwarancji, to najpierw musimy ją w tym trybie zakończyć.

    Natomiast do rozważenia reklamacji z tytułu rękojmi, potrzebuję więcej informacji o sprzedawcy. W szczególności, czy nie została jednostronnie wyłączona lub ograniczona przez sprzedawcę odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.08.2013
    Posty
    750
    Telefon
    L820, L930
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    21(20)
    Większość procesu od zakupu po obecną syt odbywa się mailowo. Nikt z firmy nie zadzwonił. Tylko treści pisemne ( mail ).
    Może na początek - troche tłumaczenia się - jak małolat.. Zgłosiłem sprzęt że nie działa prawidłowo. Poproszono mnie o odesłanie skalera. tak tez uczyniłem, opisując usterke załączając dowód zakupu.
    protokołu nie otrzymałem - prześlę treść - odpowiedź: że przekazują sprzęt na serwis.
    Po kilkunastu dniach otrzymałem maila kt mniej więcej opisałem powyżej, załączono filmik że urządzenie podaje krople ( wraz z dodatkowym osprzętem ).

    OK rozumiem - że najpierw zakończymy jedną sprawę. W takim razie jutro będę informował sklep że maja odesłać sprzęt do mojej diagnostyki. ( oczywiście w porozumieniu z " wami" ).

    firma sprzedająca: Hurtownia weterynaryjna - Polnet

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,553
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Czy przy składaniu reklamacji dołączyłeś formularz ze strony Regulamin - Polnet

    Czy wiesz w jakim trybie składałeś reklamację i czy sprzedawca to wiedział - możesz opisać swoje żądanie?

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.08.2013
    Posty
    750
    Telefon
    L820, L930
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    21(20)
    może nie będziesz krzyczeć mimo pół roku czytania o rękojmiach, reklamacjach, gwarancjach - nie składałem żadnego dokumentu. Wszystko odbyło się na zasadzie zgłoszenia, wysłania sprzętu zgodnie z prośbą. Pani nie życzyła sobie żądnego dokumentu poza fakturą.
    Nie rozważałem wtedy żadnej opcji - sposobu - czyli domyślnie poszło jako gwarancja.
    Choć w moich opisach zaznaczyłem że żądam wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy.
    pw
    Ostatnio edytowane przez broda4 ; 22-03-2017 o 20:15

  • #6

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,553
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    "...proszę o kontakt i w dalszym etapie wymianę urządzenia na wolne od wstępnie opisanych wad lub ( najwygodniej ) od razu zwrot pieniążków za urządzenie które nie nadaje się na dzień dzisiejszy do użytku. ..."
    Nie mam powodu do reprymendy, z treści Twojej korespondencji ze sprzedawcą wynika, że złożyłeś reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany na nowy skaler bez wad. Może nie w formie i treści jakiej bym sobie życzyła, ale jednak nauka nie poszła w las

    Wady fizycznej w rozumieniu usterki fizycznej może i nie ma, niemożliwa i bezcelowa jest zatem wymiana. Można jednak zarzucić wadę sprzedanego produktu, jako niezgodnego z umową sprzedaży ( § 1 art. 556 z indeksem 1 Kodeksu cywilnego).
    Co powinieneś zrobić? Napisać do sprzedawcy, że nie zgadzasz się na propozycję zakupienia dodatkowego wyposażenia za 300 zł. do prawidłowego działania reklamowanego skalera i prosisz o pisemne uzasadnienie decyzji o odmowie uznania reklamacji z tytułu rękojmi.
    Czekam na projekt pisma Do roboty mości Panie!

  • #7

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.08.2013
    Posty
    750
    Telefon
    L820, L930
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    21(20)
    Działamy.
    Za niedługo będę chodził spać jak Ty, a wstawał dalej jak Ja.

    Stworzyłem cuś takiego na bazie m in forum:


    FIRMA nadawca

    Firma Odbiorca


    Reklamacja z tytułu rękojmi


    2016-08-03 dokonałem zakupu na odległość urządzenia – skalera ultradźwiękowego model DTE D1.
    20 lutego 2017r. stwierdziłem wadliwe działanie przedmiotowego skalera objawiające się brakiem podawani wody do rękojeści urządzenia mimo zastosowania się do instrukcji obsługi i zaleceń producenta.
    22 lutego 2017 roku pisemnie drogą mailową zawiadomiłem Sprzedawcę o wykrytych wadach zakupionego sprzętu.

    25 lutego 2017 r. odesłałem wadliwe urządzenie do sklepu internetowego w którym sprzęt zakupiłem , zgodnie z zaleceniem jakie otrzymałem droga mailową od p. Imię Nazwisko.
    ( odesłąnie sprzętu wraz z dowodem zakupu ).

    W ramach reklamacji przeprowadzono przegląd serwisowy, który nie wykazał opisywanej usterki.
    Jednak jak zaznaczono w opisie reklamacji - wg serwisu urządzenie działa poprawnie ale tylko wraz dodatkowym wyposażeniem jakim jest butelka z urządzeniem zwiększającym ciśnienie w układzie zasilania wody.


    Niestety podczas zbierania informacji przed zakupem skalera nie otrzymałem żadnych informacji
    ani od przedstawiceila handlowego ani od osoby zajmującej się realizacją zamówienia,
    które wskazywały by na konieczność zakupu doatkowego osprzętu w celu prawodłowego funkcjonowania urządzenia DTE D1. ( korespondencja mailowa ).


    Dodam, że w opisach technicznych producenta, urządzenie nie wymaga doatkowego osprzętu a tylko podwieszenie butelki z wodą powyżej urządzenia.
    Ewentualnie załącznik , folder. <ciśnienie wody 0.1bar do 5bar (0.01MPa do 0.5MPa)>


    W związku z powyższym, działając zgodnie z art. 561 Kodeksu cywilnego (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, tekst jednolity Dz.U. 2016, poz. 380), żądam wymiany reklamowanego urządzenia skalera DTE D1 na nowy bez wad który będzie działał wg zaleceń producenta bez dodatkowego osprzętu.

    Jednocześnie oświadczam, ze nie wyrażam zgody na naprawę reklamowanego sprzętu. W przypadku nieuwzględnienia mojego żądania wymiany skalera DTE D1, niezwłocznie po zakończeniu tej procedury reklamacyjnej skorzystam z przysługującego mi prawa, określonego w art. 560 Kc. § 1., odstąpienia od umowy sprzedaży na podstawie faktury sprzedaży zawartej DATA.


    Wraz z pisemną reklamacją z tytułu rękojmi dołączam przedmiot tej umowy tj. skaler model DTE D1 wraz z osprzętem który aktualnie znajduje się w posiadaniu sklepu FIRMA.
    O sposobie rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi, proszę mnie zawiadomić na piśmie, na wskazany adres mailowy:
    MAIL
    Ostatnio edytowane przez broda4 ; 23-03-2017 o 08:44

  • #8

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,553
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Co się działo ze skalerem pomiędzy datą zakupu a 20 lutego 2017 r.?

  • #9

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,553
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,191(747)
    Wpisów na blogu
    36

    Pismo do sprzedawcy z żądaniem uzasadnienia odmowy uznania reklamacji

    Trochę się napisałeś, ale nie o to mi chodziło. Skoro wcześniej reklamowałeś w luźniejszej formie, to i to pismo powinno mieć formę podobną. To jest kontynuacja procedury reklamacyjnej, a nie nowa reklamacja z tytułu rękojmi

    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    broda4 (23-03-2017)

  • #10

    OFF-LINE

    Dołączył
    02.08.2013
    Posty
    750
    Telefon
    L820, L930
    Dziękuję
    87
    Podziękowano
    21(20)
    Użytkuje dwa takie urządzenia.
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 23-03-2017 o 13:35

  • Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odpowiedzi: 1
      Ostatni post / autor: 07-03-2015, 09:53
    2. Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 09-05-2014, 17:22
    3. Odpowiedzi: 15
      Ostatni post / autor: 16-01-2014, 16:12
    4. Niepełnoletność i pobieranie aplikacji na windows phone?
      Przez fieran w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 09-07-2013, 20:08
    5. Brak okładek na ekrnie blokady i niepełny Bing
      Przez michcik w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 17-03-2013, 00:06

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas