Witajcie,

Opisze wam sytuacje w której się znalazłem i proszę o wasze opinie.

Chciałbym Was zapytać czy kiedykolwiek oddawaliście wasze telefony do naprawy gwarancyjnej? Dokładniej chodzi mi o to czy mieliście styczność z serwisem SBE Polska z Piaseczna? To serwis obsługujący m.in Nokie, BlackBerry, Samsung... . Na forach internetowych oraz w googlach można znaleźć sporo negatywnych opinii. Teraz ja chciałbym sie podzielić z Wami uwagami odnośnie serwisu.. .

Pod koniec czerwca kupiłem u operatora Play telefon Nokia Lumia 720. Po 4 miesiącach w telefonu padła kamerka. Od razu zawiozłem telefon do punktu Nokia Care w Krakowie, który stwierdził że telefon musi wysłać do serwisu SBE. Po tygodniu leżakowania w SBE dostałem sms że mogę już odebrać swój telefon. Zadowolony pojechałem z językiem na brodzie bo już nie mogłem się doczekać. Po odczekaniu kilku minut w kolejce podchodzę do lady, daje papierek, miła Pani wydaje mi telefon oblepiony taśmą, a następnie dziękuje i wychodzę... . Pierwsze co to pod drzwiami rozpakowuje telefon i od razu szok - nad ekranem widzę prześwit do środka i wygięty plastik (wyglądało to jak by ktoś włożył płaski śrubokręt i przekręcił) szybko wróciłem i pokazałem to przedstawicielowi serwisu Nokia Care. Nie był zaskoczony, wręcz przeciwnie w ręku trzymał identyczną lumię z tym samym problemem. Przyjął reklamacje, napisał że uszkodzenia nie było przed oddaniem do serwisu i powiedział że trzeba czekać... .

Po powrocie do domu będąc na wku...rzeniu napisałem reklamację do NOKII oraz do SBE w Piasecznie. Przed chwilą dostałem odpowiedź:

> Szanowny Panie,
> Dziękujemy za przesłaną reklamację, po otrzymaniu urządzenia przeprowadzimy analizę pod kątem zgłoszonych uszkodzeń.
> Pragnę poinformować, że telefon podczas rejestracji posiadał liczne ślady użytkowania widoczne na obudowach, co zostało odnotowane w naszym wewnętrznym systemie.
> Oficjalne stanowisko serwisu będzie Panu przedstawione pisemnie (przekażemy je tak jak dotychczas - drogą elektroniczną).
> W przypadku dalszych pytań uprzejmie proszę o zachowania ciągłości korespondencji.
> Z poważaniem,
> XXX XXX
> Specjalista ds. Obsługi Klienta



Najbardziej zdenerwował mnie fragment o licznych rysach i śladach użytkowania, nikt w Nokia Care wysyłając telefon do serwisu nie odnotował takowych śladów. Zastanawiam się jak długo będą nas robić w CH..A? Jeżeli nie wymienią obudowy to pójdę do Rzecznika Praw Konsumentów, a jak trzeba będzie to i do sądu. Dlaczego nikt nie reaguje na to co ten serwis wyprawia z klientami? Mieliście podobne sytuacje?