Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Problemy z reklamacją sprzętu AGD przy zakupie na firmę

  1. #1

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.11.2014
    Posty
    120
    Telefon
    lumia 1520, HTC ONE X+
    Operator
    plus
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    6(5)

    Problemy z reklamacją sprzętu AGD przy zakupie na firmę

    Reklama:
    Witam. Śledzę często pani wątki (Ali_cja) i prosiłbym o jakąś podpowiedź. Nie chodzi akurat o zakup telefonu. We wrześniu zakupiliśmy na firmę opiekacz. Po otwarciu opakowania okazało się ze jeden narożnik jest wgnieciony. Zadzwoniliśmy do kuriera, który to przywiózł żeby wrócił, by spisać protokół. Odesłaliśmy opiekacz do sprzedawcy chcąc aby dał opiekacz cały, bez wad. Odpisał, że wysyłał sprawny, i że to pewnie my go uszkodziliśmy. Odpisał również, że może z nami pójść na ugodę i naprawić sprzęt bez zapłaty za robociznę. Zapłacilibyśmy za same części. Dodam, że to wgniecenie jest w takim miejscu, ze nawet przy upadku nie byłoby możliwości tak uszkodzić opiekacza- blacha jest dość gruba i przy takim upadku szybciej by ucierpiały szklane drzwiczki. Rzekomo ten pan otrzymał również pismo z firmy kurierskiej że z ich strony nie było uszkodzenia. Nie wiem teraz jakie pismo do nich wysłać. Dodam, że opiekacz odesłaliśmy i nie mamy go do tej pory.
    Pozdrawiam.

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #2

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    To może ja uzupełnię o informacje, które mi podałeś na priv.
    Sprzedającym jest firma - spółka cywilna
    Kupujący - Organizacja pożytku publicznego
    Zakup z wolnej ręki
    Wartość towaru 1750 PLN

    A teraz dodatkowe pytania:
    - czy przed zakupem dostaliście ofertę ( jeżeli tak, prosiłabym o skan),
    - czy została zawarta umowa sprzedaży ( jeżeli tak, prosiłabym o skan. Jeżeli nie było umowy, to prosiłabym o skan faktury)
    - kto był odpowiedzialny za dostarczenie towaru ( czy transport był doliczony do ceny opiekacza),
    - dlaczego nie sprawdzono towaru w obecności kuriera,
    - w jaki sposób opiekacz był zabezpieczony na czas transportu ( np. czy było dodatkowe wypełnienie, jaki był opis na zewnątrz opakowania np. ostrzeżenie ),
    - w jakim czasie od dostarczenia przesyłki stwierdzono wadę towaru,
    - w jakim czasie od stwierdzenia wady zawiadomiono firmę kurierską ( rozumiem, że telefonicznie),
    - w jakim czasie od stwierdzenia wady zawiadomiono sprzedawcę ( w jakiej formie),
    - jak rozumiem, na opakowaniu przesyłki nie stwierdzono żadnych uszkodzeń czy wgnieceń ( prosiłabym o skan protokołu firmy kurierskiej),
    - kto korespondował ze sprzedawcą,
    - jeżeli to jest możliwe, prosiłabym o kopie dokumentów ( czy wiadomości e-mail) z korespondencji ze sprzedawcą.

    Oczywiście, wszystkie skany bez danych identyfikacyjnych.

  • #3

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.11.2014
    Posty
    120
    Telefon
    lumia 1520, HTC ONE X+
    Operator
    plus
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    6(5)
    Juz odpowiadam na pytania.

    Przed zakupem tego towaru nie było oferty.

    Przy wcześniejszych innych zakupach były.

    Nie było umowy. Jest tylko faktura. Wysłałem fakturę na priv.

    Transport towaru był wliczony w cenę.

    Nie pomyśleliśmy by sprawdzić paczkę w obecności kuriera. Już wiecej tego pewnie nie zrobimy. Trochę może z zaufania do sprzedawcy.

    Towar był w kartonie z wypełnieniem styropianowo-papierowym.

    Wadę towaru stwierdziliśmy zaraz po wyjęciu z opakowania. I zaraz po tym w ciągu może kilkunastu minut zadzwoniliśmy do kuriera, który to przywiózł. Zawrócił z trasy i przyjechał z powrotem do nas i sporządził protokół szkody.

    Na opakowaniu nie było śladów uszkodzeń.

    Sprzedawca wysłał nam orzeczenie z firmy kurierskiej z informacją, że towar podczas transportu nie został uszkodzony.

    Jeszcze nie wiedząc, że nasza reklamacja tak zostanie załatwiona zamówiliśmy drugi taki opiekacz, ale go już nie odebraliśmy. Sprzedawca poinformował nas również, że nagrywają czas kiedy towar jest pakowany. Jak się okazało nagrany został moment pakowania towaru, ale tego drugiego już po zgłoszeniu naszej reklamacji.

    Dodam, że odesłaliśmy opiekacz uszkodzony i odesłano nam go z powrotem. W poniedziałek wyślę zdjęcia uszkodzenia.

  • #4

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    **Ukryta zawartość: Naciśnij przycisk Dziękuję a następnie odśwież stronę**

  • #5

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.11.2014
    Posty
    120
    Telefon
    lumia 1520, HTC ONE X+
    Operator
    plus
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    6(5)
    O stwierdzonej wadzie towaru poinformowaliśmy sprzedawcę tego samego dnia. O monitorowaniu kolejnej przesyłki powiadomił nas podczas rozmowy telefonicznej. Chciałem uzyskać informację z jakiej grubości i z jakiego materiału wykonana jest obudowa opiekacza. Nie dało mi spokoju to, że wg niego uszkodziliśmy ją sami. Jest to blacha w formie ceownika o grubości 0,8mm. Próbowałem na różne sposoby wygiąć w ten sposób podobny materiał. Bez narzędzi jest to wręcz niemożliwe. Pomyślałem, że znając materiał i jego wielkość podeprzeć te wnioski odpowiednimi obliczeniami teoretycznymi, a mianowicie żeby wyliczyć z jakiej wysokości musiałby upaść ten opiekacz żeby w ten sposób wygiąć blachę obudowy lub z jaką silą /ciężarem trzeba było nacisnąć ten element żeby tak go uszkodzić. Nie nasuwają mi się żadne konkretne pomysły.

  • #6

    OFF-LINE

    Dołączył
    08.11.2014
    Posty
    120
    Telefon
    lumia 1520, HTC ONE X+
    Operator
    plus
    Dziękuję
    15
    Podziękowano
    6(5)
    Jeszcze pomyślałem, że jeśli sprzedawca twierdzi, że monitoruje pakowanie swoich towarów to może zwrócić się do firmy kurierskiej, by uzyskać informacje czy w tamtym przypadku również tak było? Podejrzewam, że nie. Sprzedawca nagrał jak mówi pakowanie towaru, ale pewnie już po tym zdarzeniu.

  • #7

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    5,231
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    670
    Podziękowano
    1,415(869)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez casoni Zobacz posta
    O stwierdzonej wadzie towaru poinformowaliśmy sprzedawcę tego samego dnia.
    W jaki sposób składaliście reklamację, mailowo?
    Potrzebuję całej korespondencji ze sprzedawcą.

    Cytat Zamieszczone przez casoni Zobacz posta
    Jeszcze pomyślałem, że jeśli sprzedawca twierdzi, że monitoruje pakowanie swoich towarów to może zwrócić się do firmy kurierskiej, by uzyskać informacje czy w tamtym przypadku również tak było?
    O to, zapytamy w piśmie do sprzedawcy. Myślę jednak, że musi jednak tego robić w obecności firmy kurierskiej; DHL na swoich stronach /w regulaminie / m.in. nadaje sobie uprawnienie kontrolowania /otwierania / przesyłek, nie natrafiłam jednakże na zastrzeżenie swojej obecności przy przygotowywaniu towaru do wysyłki.

  • Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Błąd przy zakupie aplikacji
      Przez Huzz w dziale Pytania i odpowiedzi
      Odpowiedzi: 6
      Ostatni post / autor: 07-10-2014, 21:12
    2. Pomoc przy zakupie Lumii 520
      Przez razor52356 w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 2
      Ostatni post / autor: 26-01-2014, 19:01
    3. [Lumia 720] Realizacja gwarancji przy zakupie na aukcji
      Przez mcmat w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 7
      Ostatni post / autor: 27-09-2013, 13:57
    4. Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 27-05-2013, 16:42

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas