Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 9 z 26 PierwszyPierwszy ... 567891011121319 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #81

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Co tam tam gwarancja, ważne, żeby rękojmia biegła na nowo. Ratę zapłaciłeś?
    Raty płacę na bieżąco... z bankami nie ma żartów

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Może w końcu trafiłeś na osobę, która w miarę wszystkiego dopilnuje. A zatem, czekamy na jutro.
    też mam taką nadzieje, problem polega na tym, że każdy z kim zaczynam prowadzić rozmowy w tej firmie zaraz się zwalnia hehe....tak jak pierwszy pan z działu reklamacji, potem pani która miała go zastąpić no i teraz ta pani niech już lepiej rozważa tą opcje heheh
    to tak na żarty.....ale poważnie problem jest chyba w tym ich całym szefie, ponieważ każdy z kim rozmawiałem czekał na decyzje szefa a później wychodziły takie cyrki....tz. ci którzy ze mną rozmawiają mają dobre intencje i wiedzą o co chodzi ale z tego co zauważyłem nie dość, że nie wiele mogą to jeszcze są wkręcani w motactwo przeciwko mnie odgórnie przez ich szefa i to raczej on odpowiada za tą całą sytuacje przez próby załatwienia tego w ten sposób bym wziął stary narożnik - uśmiechnięty od ucha do ucha i jeszcze całował ich po rękach, a on wywinął się by z tego bez poniesienia kosztów za olewanie klienta oraz praw konsumenta.



    aha zapomniałem powiedzieć: zanim oddałem narożnik to tego samego dnia porobiłem zdjęcia narożnika od każdej strony, zgłaszanych usterek, nagrałem kilka filmików z bliska aby mieć dowód że nie miał żadnego zadrapania ani nic takiego, a poza tym jakby chcieli mi oddać to samo to, sprawdzam czy pojawią się delikatne mankamenty,czy szycie jest takie jak ze zdjęć i czy to ten sam narożnik czy nie....wtedy mam dowód jak nic heh....przezorność

    a na euro na pewno nie będę miał narożnika już nawet o tym nie marze po prostu wyjdę na mecze ze znajomymi i już

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #82

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,558
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Do kogo Ty kierowałeś reklamację?

    Czy to jest ta firma: Resto Design Production Sp. z o.o., ul. Nowatorów 11, 80-298 Gdańsk, z siedzibą pod Starogardem Gdańskim ( Resto Design Production Sp. z o.o., ul. Starogardzka 3, 83-200 Rywałd, Starogard Gdański)?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (10-06-2016)

  • #83

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,558
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    problem polega na tym, że każdy z kim zaczynam prowadzić rozmowy w tej firmie zaraz się zwalnia hehe....tak jak pierwszy pan z działu reklamacji, potem pani która miała go zastąpić no i teraz ta pani niech już lepiej rozważa tą opcje heheh
    to tak na żarty.....ale poważnie problem jest chyba w tym ich całym szefie,
    Pismo z rozstrzygnięciem o wymianie na nowy narożnik dostałeś z Rewałdu (#68), kto się podpisał pod tym pismem ( chodzi mi o funkcję)? Czy na tym piśmie jest informacja o innym adresacie oprócz Ciebie? Może w sklepie nic nie wiedzą o tym, że masz dostać nowy narożnik, bo nie znają tej decyzji?
    Z kim dokładnie korespondowałeś emailowo?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (10-06-2016)

  • #84

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    ta pani z którą dzisiaj rozmawiałem ma to pismo które dostałem jak i mojego e-maila wg. którego wcześniejszy nadawca starał się rozwiązać sprawę ugodowo....tego się akurat dowiedziałem. A ponoć w ich firmie już każdy jeden pracownik zna tą sprawę ponieważ pani sprzedawczyni już nie wiedziałą komu ma to wysłać jak na dziale reklamacji się zwalniali to wysyłała dosłownie wszędzie....więc gdziekolwiek dzwonię i mówię tylko: Z dzień dobry i się przedstawiam....to odrazu słysze...aaaaaa Witam to pan w sprawie wymiany narożnika na nowy tak?......

  • #85

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,558
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Ale mnie konkretnie chodzi o kontakt z Rewałdu. W ich piśmie jest informacja o tym, że oczekują zaakceptowania przez Ciebie propozycji wymiany na nowy bez wad. I dopiero, po Twojej akceptacji, będzie uzgodniony termin dostawy. A skoro narożnik ma iść z Gdańska ( bo tam zdaje się jest fabryka i magazyny), to moim zdaniem, powinieneś rozmawiać tylko z nadawcą tego pisma. A on, powinien przekazać polecenie do fabryki/magazynu w Gdańsku. Sklep, jako pośrednik, nie jest Ci potrzebny. Bylebyś tylko kwity dostał, i to też powinieneś ustalić z nadawcą listu z Rewałdu.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (10-06-2016)

  • #86

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    A skoro narożnik ma iść z Gdańska ( bo tam zdaje się jest fabryka i magazyny), to moim zdaniem, powinieneś rozmawiać tylko z nadawcą tego pisma.
    no tutaj jest pat....ponieważ osoba która to pisała podobno się zwolniła i nie mają nikogo na zastępstwo... Dowiedziałem się, że ta pani z którą wczoraj rozmawiałem pracuje przy realizacji zamówień...

    Dziś zadzwoniłem przed południem zapytać się, kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi w sprawie narożnika....pani odebrała i była w szoku że dzwonie.....stwierdziła że ma bardzo dużo pracy i nie zdążyła ustalić do tej pory co z tymi materiałami czy są nowe czy nie...i miała się odezwać....do 14:00 nie zadzwoniła(a pracuje do 15:00) więc ja zadzwoniłem....odebrała jakaś koleżanka która widocznie zapomniała przytkać mikrofon mówiąc tej pani, że dzwonie właśnie JA....

    ku mojemu zdziwieniu usłyszałem ich rozmowę....weź mu powiedz, że jestem zajęta i mam ważne spotkanie i ogólnie cały dzień wiszę na telefonie i teraz nie mam czasu ale oddzwonie....

    Oczywiście koleżanka tej pani mi to przekazała ale zatkało ją jak powiedziałem, że słyszałem tą ich rozmowę i takie traktowanie nie przybliża sprawy do końca lecz gra na moich nerwach a miałem tamtej pani tylko przekazać, żeby nic nie ustalali w sprawie nowego narożnika jeśli chodzi o kolory skór oraz inne rzeczy bez mojej wiedzy jeśli te materiały które są aktualnie nie są nowe (oczywiście chodzi o to, że mogą chcieć coś wykombinować z papierami żeby mi wmówić że to są nowe materiały)

    zadzwoniłem do pani sprzedawczyni poinformowałem ją jak wygląda moje zdanie na ten temat no i stwierdziła że zadzwoni do koordynatorki i wyjaśni zachowanie tej pani....i dowiedziała się że: materiały będą takie same tylko nowe....(to czego próbowałem uniknąć dzwoniąc do pani rano) i ogólnie cały narożnik będzie nowy.

    Ja na to że dla mnie to następna próba matactwa: i że jeśli nie ustosunkują się do mojego e-maila wg. którego zaproponowali mi nowy narożnik bez wad to ja po prostu odmawiam przyjęcia nowego narożnika ze względu na nie spełnienie żadnego z moich roszczeń wg. których miało dojść do ugodowego rozwiązania tej sprawy.

    myślisz że powinienem napisać e-maila do ich firmy w tej sprawie? czy się powstrzymać? bo pani sprzedawczyni uważa, że takie przekazanie przez nią sprawy nie zrobi na nich wrażenia ale na e-maila ode mnie już będą musieli się ustosunkować...

    --- Post Połączono 18:40 --- Poprzedni Post napisano 18:19 ---

    wyczaili że zorientuje się po starych materiałach że coś jest nie tak i kombinują coś na miejscu bo nie wierze że będą chcieli zmienić materiały na nowe, zapewne zmienią coś w papierach aby to wyglądało na nowe....i w tym wypadku i tak dostane ten stary narożnik i tak.....może poprawią szycie czy coś w tym rodzaju....

    bo gdyby chcieli załatwić tą sprawę w porządku ze mną i moimi żądaniami to by się po prostu spytali mnie jakie chce kolory przecież materiały w tej samej gamie gatunkowej kosztują tyle samo....a skoro ukrywają przede mną jakiekolwiek ruchy i mnie o nich nie informują co więcej, nie chcą ze mną o nich rozmawiać i unikają telefonów (poza panią która mi sprzedawała narożnik w sklepie, ona zawsze stara się coś dowiedzieć i odbiera telefony)

    dlatego sądzę, że są to działania wykonane w kierunku mojej szkody.... zaraz napisze wzór listu który będę miał zamiar do nich skierować bo mam dosyć już tej sprawy o ugodowe rozwiązanie, albo decydują się wymienić zgodnie z ustaleniami zawartymi e e-mailu albo niech zwracają pieniądze....

  • #87

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,558
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Musimy uściślić jedno,
    - z kim Ty rozmawiasz telefonicznie: z panią ze sklepu, czy panią z firmy Z Rewałdu ( może podasz nr telefonu na który dzwonisz)?
    Nie odpowiedziałeś mi też do kogo pisałeś emaila z warunkami wymiany ( tu też prosiłabym o adres email), ani jakie stanowisko na osoba, która podpisała pismo z Rewałdu?

    Za dużo osób jest zaangażowanych w tę sprawę, a to zamazuje obraz.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #88

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    58 349 55 59 to numer tej pani która teraz przejęła tą sprawę z którą wczoraj rozmawiałem a dziś już nie chciała odebrać ode mnie telefonu oraz przekazywała przez koleżankę, że zadzwoni i nie zadzwoniła.....a podobno szef firmy zalatwia ten temat z producentem po swojemu i nic tamtej pani nie mówi więc to podobno był powód przez który do mnie nie oddzwoniła....i ta pani ogolnie zajmuje się zamówieniami.....bo pani od reklamacji która wysłała mi to pismo już nie pracuje.

    a pani sprzedawczynia która wydzwania do koorydnatorki w tej sprawie jest odemnie z Łomianek ze sklepu...


    e-mail z którym pisałem: [email protected]


    DZIAŁ REKLAMACJI
    RESTO DESIGN PRODUCTION Sp. z o.o.
    tel: 885-887-001 (PN-PT 9-15)

    wybacz ale z imienia i nazwiska tamta pani mi się nie przedstawiała...

    --- Post Połączono 19:46 --- Poprzedni Post napisano 19:28 ---

    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Do kogo Ty kierowałeś reklamację?

    Czy to jest ta firma: Resto Design Production Sp. z o.o., ul. Nowatorów 11, 80-298 Gdańsk, z siedzibą pod Starogardem Gdańskim ( Resto Design Production Sp. z o.o., ul. Starogardzka 3, 83-200 Rywałd, Starogard Gdański)?
    tak to jest ta firma
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 10-06-2016 o 18:45

  • #89

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,558
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,196(749)
    Wpisów na blogu
    36
    Rzeczywiście, numer tel: (58) 349 55 59 jest numerem do firmy, ale jest to chyba numer centrali albo sekretariatu. Widnieje on na stronie RestoDesign - Kontakt

    Na jaki adres wysłałeś emaila?

    Oraz to:
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    jakie stanowisko na osoba, która podpisała pismo z Rewałdu?

    Edit: jak teraz będziesz przeprowadzał rozmowę z kimś od nich, to poproś o przedstawienie się tej osoby i zapisz dane. OK?
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 10-06-2016 o 18:49

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #90

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    ta która zajmuje się sprawą obecnie to Pani Agnieszka Szyszko..., postaram się dowiedzieć jak nazywała się pani która wysyłała mi e-maila, była to podobno pani z działu reklamacji a nie wiem czy uzyskam więcej informacji na ten temat. To ta pani z reklamacji się odezwała do mnie odnośnie tej ugody no i po wysłaniu e-maila dowiedziałem się tylko że już się zwolniła...także na tą chwile to tyle.

    Jestem na etapie załatwiania imienia i nazwiska tej pani z działu reklamacji która juz nie pracuje....była jedyną osobą od reklamacji a teraz reklamacjami zajmuje się biuro.
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 10-06-2016 o 19:17

  • Strona 9 z 26 PierwszyPierwszy ... 567891011121319 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas