Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 8 z 26 PierwszyPierwszy ... 45678910111218 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #71

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)

    Cool

    Reklama:
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Ja bym została przy tym piśmie, bo jak by nie patrzył, jest ono korzystne dla Ciebie ( co wcale nie oznacza, że najlepsze) i oczekiwała na nowy narożnik bez wad. Odrzucając oczywiście wciśnięcia narożnika po naprawie. Z tą odpowiedzią Sprzedawcy, masz do niego roszczenie właśnie o wydanie nowego narożnika, bo przecież sam napisał "wymiana przedmiotowego narożnika na nowy wolny od wad".

    1.)Po dzisiejszych rozmowach z panią sprzedawczynią sama stwierdziła, że ona na moim miejscu by się już dawno załamała, przez takie podejście do klienta.

    2.)Zdziwiła się w ogóle, że po takich sytuacjach jakie miały miejsce pani Koordynator chciała mi wcisnąć ten narożnik po naprawie twierdząc, że: TO jest nowy narożnik bez wad, jedyne co jest z poprzedniego to materiały....

    3.)w związku z tym obawiam się, że jeśli zrezygnuje z pieniążków i będę próbował z nimi walczyć, może to potrwać jeszcze dłużej, zwłaszcza, że oni interpretują wymianę w podobny sposób który opisałaś powyżej.
    A jeśli uda mi się odzyskać pieniądze po doniesieniu wezwania do zapłaty kupie sobie coś innego gdzieś indziej.
    Już sobie potrafię wyobrazić, że sytuacja z narożnikiem za 3 miesiące się powtarza i myślę, że jak znów będzie trzeba przechodzić przez to wszystko i walczyć miesiącami o naprawę, wymianę czy cokolwiek innego z tym związanego odechciewa mi się jakichkolwiek rozmów z nimi.


    Pojechałabym do magazynu i po stwierdzeniu, że to jest ten sam narożnik, tylko po naprawie, zawiadomiłabym o tym Sprzedawcę i zwróciła się o interwencję do Rzecznika.

    4.)magazyn producenta jest jakies 300km odemnie a to tam trzymają narożnik, gdyż tutaj jest tylko i wyłącznie filia handlowa
    PS:
    - Sprzedawca wie, że to jest ten sam narożnik ale uważa że jest nowy bo niektóre części zostały wymienione na nowe(ale nie wszystkie które były zawarte w rękojmi)
    - Producent wysyłał do mnie ten narożnik na wyraźne polecenie sprzedawcy.
    - Sprzedawca po moim e-mailu olał mnie i moje roszczenia i próbował wcisnąć mi bubel którego jak opisałem w tym samym e-mailu nie chce.
    - Sprzedawca umówił transport tego naprawionego narożnika z producentem nie informując mnie o niczym licząc że odbiorę, z tego co dowiedziałem się od sprzedawcy.(zdaniem sprzedawcy jest on nowy) -zdaniem producenta po naprawie jest nowy tylko ze starymi materiałami.


    i jak tu prowadzić z nimi rozmowy w kierunku ugodowego rozwiązania sprawy?
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 08-06-2016 o 18:40

  2. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #72

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,299
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    w związku z tym obawiam się, że jeśli zrezygnuje z pieniążków i będę próbował z nimi walczyć, może to potrwać jeszcze dłużej, zwłaszcza, że oni interpretują wymianę w podobny sposób który opisałaś powyżej.
    Cały czas Twoje odstąpienie od umowy jest aktualne i możesz próbować dążyć do wyegzekwowania kosztów zakupu. Musisz jednak realnie spojrzeć na szanse ich odzyskania. Nie chciałabym Ciebie narażać na niepewny finał. Niestety, nie znane są wyroki polskich sądów. Twoją sprawę, oceniam ze swojego punktu widzenia oraz na podstawie znanych mi okoliczności i myślę, że ostatnie pismo Sprzedawcy zadecydowałoby o zasądzeniu na Twoją rzecz żądanej kwoty za narożnik. Jeżeli oczywiście miałabym dowód na to, że Sprzedawca usiłował wcisnąć naprawiony sprzęt zamiast nowego, pomimo tego, że zobowiązał się do wymiany w celu uchylenia się od skutków odstąpienia.

    Jeżeli magazyn jest oddalony od Twojego miejsca zamieszkania, to poinformuj Sprzedawcę o tym, żeby narożnik został dostarczony do sklepu. Będziesz mógł wtedy, o dowolnej porze, sprawdzić i udokumentować ( np. zdjęcia) to, co przedstawiono Ci do wymiany. I jeżeli nie będzie to nowy narożnik, wówczas odmówisz takiej wymiany.

    Jednocześnie umów się już teraz z Rzecznikiem i skonsultuj swoje szanse na wyegzekwowanie zwrotu kosztów zakupu i czy skłonna byłaby podjąć się interwencji.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #73

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    jutro ma dzwonić do mnie jakaś panienka z biura mnie jeszcze przekonywać, po przekazaniu im mojego dzisiejszego zdania na temat tego co dziś próbowali zorganizować...zobaczymy co powie.

    Czyli ogólnie polecasz mi wykorzystać ich pismo aby wywalczyć nowy narożnik bez wad....?

    Nigdy tak naprawdę nie wymieniałem nic na nowy towar na szczęście wszystko psuło się już po gwarancji co jak widzę zaoszczędziło mi sporo czasu i nerwów , powiedzmy że zaproponują wymianę sami i podejdą rzeczowo do sprawy:
    - mają przy tym wydać mi jakiś dokument? nie wiem np: przy tym narożniku dostałem ten papier z zamówieniem nowego narożnika i czasem realizacji....czy w tej sytuacji powinienem dostać coś podobnego?
    - tak jak napisałaś zadzwonię i spróbuje umówić się z Rzecznikiem aby porozmawiać.
    -poinformuje sprzedawcę, że przed dosłaniem tego narożnika do mnie będę wymagał aby był dostarczony do sklepu.
    -w takiej sytuacji mam wystosować do nich jakieś pismo odnośnie wymiany na nowy narożnik kompletny bez wad? aby nie było nieporozumień odnośnie tego czego bym po nim oczekiwał a tym co oni mi proponują?


    Wybacz ale to mój tak zwany pierwszy raz heheh

  • #74

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,299
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Wybacz ale to mój tak zwany pierwszy raz
    Czyli, dziewiczy dla Ciebie temat?


    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    mają przy tym wydać mi jakiś dokument? nie wiem np: przy tym narożniku dostałem ten papier z zamówieniem nowego narożnika i czasem realizacji....czy w tej sytuacji powinienem dostać coś podobnego?
    Jeżeli nie dostaniesz nowych papierów, to zażycz sobie adnotacji o wymianie na papierze z pierwszego zakupu, w pełnej treści: co i kiedy wymieniono, z jakiego tytułu ( rękojmia - odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej w dniu..., podpisem pracownika i pieczątką).

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    tak jak napisałaś zadzwonię i spróbuje umówić się z Rzecznikiem aby porozmawiać
    Chyba już nie ma na co czekać.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    poinformuje sprzedawcę, że przed dosłaniem tego narożnika do mnie będę wymagał aby był dostarczony do sklepu
    Tak jest, odpadnie nam kłopot co zrobić z kanapą, gdyby wymiana okazała się fikcją.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    w takiej sytuacji mam wystosować do nich jakieś pismo odnośnie wymiany na nowy narożnik kompletny bez wad
    Nie ma takiej potrzeby, skoro Sprzedawca napisał, że wymieni na nowy bez wad. Jeżeli stwierdzisz, że nie jest to nowy egzemplarz, dopiero wówczas damy temu wyraz na piśmie.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #75

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Cytat Zamieszczone przez ali_cja Zobacz posta
    Tak jest, odpadnie nam kłopot co zrobić z kanapą, gdyby wymiana okazała się fikcją.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    czyli puki co na razie tego przedsądowego wezwania do zapłaty nie kończymy tak?

    - w takim razie jutro porozmawiam z tą panią i zobaczymy co z tego wyniknie....a co do tego pisma, które mi dostarczyli mam pytanko....ponieważ było one oparte o mój e-mail który wcześniej wkleiłem były tam moje żądania co do nowego narożnika w przypadku mojej zgody na wymiane oto e-mail:


    "Po rozmowie z panią w sprawie załatwienia sprawy inaczej niż w obecnie obowiązującym strony odstąpieniem od umowy sprzedaży.
    Aby załatwiając sprawę ugodowo wymienić ten narożnik na fabrycznie nowy, kompletny bez wad:
    - Interesują mnie inne kolory narożnika (zarówno siedzisk jak i boków skrzyni mogę podjechać do sklepu i wybrać -oczywiście tej samej grupy za którą dopłacałem)
    - dodatkowo chciałbym aby część rozkładana tj. funkcja spania także była pokryta takim samym materiałem jak wnętrze narożnika.
    1- potwierdzenie użycia lepszej jakości gąbek wypełniających siedziska oraz oparcia (żeby sytuacja znowu się nie powtórzyła)
    2-pisemne oświadczenie z państwa strony, że narożnik jest fabrycznie nowy, nie używany oraz, że nie będzie składał się z żadnych używanych części tz. że do produkcji nowego nie użyto żadnych części z używanego narożnika.
    3- od daty dostawy nowego narożnika naturalnie zacznie się od nowa okres gwarancji gdyż to będzie nowy towar.
    4- (jakiś mały bonus od was byłby mile widziany - ale niekonieczny)


    Bądź wymiany na inny narożnik w tej samej cenie:
    - przy ewentualnej różnicy cenowej albo dopłacę albo państwo zwrócą różnicę w cenie.


    Proszę o odpowiedź od państwa o ustosunkowaniu się co do mojej odpowiedzi, sądzę że sprawa jest bardzo prosta poprostu nie chciałbym byście państwo starali się mi wysłać jeszcze raz ten sam narożnik w razie anulowania odstąpienia od umowy sprzedaży gdyż w rozmowie telefonicznej tłumaczyłem pani, że czas na naprawę ponad 3 miesiące to zbyt długo, w dodatku po w pełni uznanej rękojmi z żądaniem wymiany na fabrycznie nowy, kompletny bez wad.

    PS: Szkoda że państwo kontakują się dopiero pod koniec wam przysługującego 14 dniowego terminu, szczególnie dlatego iż byłem zapewniany przez panią sprzedawczynie, że ktoś napewno skontaktuje się na dniach żeby zaproponować inne rozwiązanie sprawy.

    w zależności od państwa odpowiedzi ustosunkuje się odnoście odstąpienia od umowy sprzedaży.

    Pozdrawiam"



    i teraz ich pismo "a także do wcześniejszych ustaleń polubownego załatwienia sprawy wyrażamy swoją gotowość na wymianę przedmiotowego mebla na nowy wolny od wad narożnik.......po zaakceptowaniu przedmiotowej propozycji. Powyższe rozwiązanie wyczerpywałoby wszelkie roszczenia pomiędzy stronami."

    jedyne ustalenia jakie prowadziłem z nimi to był jednostronny e-mail ode mnie w wyżej wklejoną treścią, nie dostałem mailowo żadnej odpowiedzi dopiero ten list. czyli teoretycznie pisząc to w ten sposób oni zaakceptowali moje propozycje w całości? czy po prostu zaproponowali wymianę na nowy i tyle? jak to wygląda twoim zdaniem? powinienem się opierać o ten e-mail czy nie?

    pytam tak z ciekawości bo ten e-mail to jedyny dowód, że prowadzili ze mną jakiekolwiek rozmowy i tak naprawdę żadnych innych nie było...i w tym piśmie opierają się chyba wyłącznie na nim, ponieważ z nikim nie rozmawiałem o możliwości z mojej strony ugodowego rozwiązania sprawy, ponieważ poprosili mnie o napisanie maila z tym co musiałoby być z ich strony spełnione bym zaakceptował takie rozwiązanie.

    w takim razie moim zdaniem oni uznali moje żądania w całości.....tak? czy może jednak jestem naiwniakiem i napisali to co im było wygodnie aby zrobić jak im się podoba? czyli olali mnie i wykorzystali moją dobrą wolę żeby to załatwić normalnie?
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 08-06-2016 o 22:31

  • #76

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,299
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Teraz właściwie to tylko będziemy gdybali, co Sprzedawca miał na myśli. Wynika jednak z tego, że coś zostało wynegocjowane, ale nie ma dokładnego potwierdzenia, że zostały zaakceptowane wszystkie Twoje warunki przedstawione w emailu. Możesz próbować wykorzystać swój email i przedstawić to w taki sposób, jak mnie go przedstawiłeś. Z okoliczności wynika, że prosili o propozycje i na nie przystali.
    Ale najpierw sprawdź, czy narożnik rzeczywiście jest nowy, a dopiero później upominaj się o swoje. Na przykład, próbuj negocjować o obniżenie ceny, jeżeli nie będzie spełniał postawionych przez Ciebie warunków.

  • #77

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    ok dzięki za odpowiedzi.....jutro przy rozmowie będę wiedział do czego mam się ustosunkować, napisz mi proszę tylko czy mam im cokolwiek mówić jak przyjedzie narożnik naprawiony ten sam itd....oczywiście do sklepu sprzedawcy i nie będę chciał go odebrać. Czy po prostu powiedzieć że to nie jest nowy narożnik i go nie odbiorę, po zrobieniu dokumentacji (zdjęcia) tego co przywieźli do sklepu. i czy żądać od nich napisania jakiegoś oświadczenia że zaproponowali mi narożnik po naprawie fizycznie a w piśmie przedstawili gotowość wymiany na nowy?

    to i tak jutro się na pewno nie rozwiąże....więc jeszcze coś napisze ale puki co kładę się bo o 6:00 trzeba wstać do pracy

    dziękuje za tak wiele odpowiedzi byłem strasznie skołowany dziś po tym wszystkim ale chyba już to mniej więcej sobie poukładałem w głowie

    dobrej nocy

  • #78

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,299
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    Oczywiście, że musisz od razu zakomunikować, że jest to egzemplarz naprawiony, a nie nowy. Zabierz ze sobą papier i napisz na miejscu, że przedstawiony do wymiany narożnik nie jest nowym egzemplarzem, tylko naprawionym i po czym to poznajesz. Tym samym, nie spełnia wymagań zgodnie z treścią pisma Sprzedawcy z dnia.....Na drugim egzemplarzu ( albo kserokopii) zażądaj potwierdzenia otrzymania tego pisma.
    Spokojnych snów

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #79

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    więc na razie nie wiem czy przywiozą ten narożnik do sklepu do obejrzenia czy nie.....rozmawiałem z tą panią z biura, najpierw powiedziała, że właśnie zapoznaje się ze sprawą porozmawiałem z nią o tym moim e-mailu i ich piśmie (powiązałem jedno z drugim) tak jak tobie wczoraj.
    Stwierdziła, że przyjedzie do niej szef firmy po 15:00 to zadzwoni i czy ew. jestem gotowy poczekać na narożnik tyle ile wyniesie czas produkcji czyli min. te 3 tyg..... i zadzwoniła mówiąc że:

    PANI: ten narożnik co miał do pana przyjechać był całkiem nowy nawet obicia nowe tylko w tym samym kolorze tak mi powiedział szef i przyjedzie tak jak pan chciał do sklepu, ale nie wiadomo kiedy bo pan zastosował to rozwiązanie zamiast odstąpienia od umowy sprzedaży.

    Na to odpowiedziałem... JA: niestety odstąpienie będzie aktualne do czasu aż nie sprawdzę narożnika i pod warunkiem, że będzie to nowy narożnik bez wad - to po pierwsze.
    po drugie wczoraj dzwoniłem do firmy benix i rozmawiałem z kierownikiem i powiedział mi całkowicie coś innego, a dokładniej: wymieniona jest skrzynia i gąbki a materiały wierzchnie są ze starego narożnika.
    pani nie wiedziała co ma powiedzieć......po chwili ciszy stwierdziła...PANI: że coś jej w tym śmierdzi...ale szef ją zapewniał, że to są nowe materiały....
    przerwałem wypowiedź mówiąc to co usłyszałem od kierownika z BENIX JA: naszykowanie, docięcie i zszycie samych materiałów to czas od 1 tygodnia do 2 tygodni tak twierdzi producent, więc pani twierdzi że od wczoraj producent który do wieczora woził ten narożnik po całej polsce dziś rano uszył i wymienił wszystkie materiały narożnika i to jeszcze w takich samych kolorach? bez konsultacji ze mną? skoro i tak szyli nowe to w moich żądaniach odnośnie nowego było wybranie koloru nie mógł ktoś choć zadzwonić, aby się spytać o jakie kolory chodzi?
    ale pomijając ten temat mam nadzieje że skoro szyli nowy taki sam to oczywiście wykonali też dodatkowo ten kawałek o który prosiłem na wysuwanej części do spania tak jak było to opisane w moim e-mailu przysłanym do państwa?......
    PANI: wie pan co....nie wiem.....mi już tutaj nic nie pasuje, obiecuję zajmę się tą sprawą bo dla mnie to też wygląda bardzo podejrzanie...i na pewno do pana jutro zadzwonię i się określimy co i jak ponieważ w tej chwili nie jestem w stanie panu powiedzieć nic więcej a z tego co widzę pan o wiele więcej wie w tej sprawie niż ja, także przepraszam i jutro się odezwę.

    JA:Wie pani co przywieźcie mi ten narożnik który dla mnie macie podobno nowy, na pewno odróżnie mój stary narożnik od nowego który chcecie mi udostępnić do obejrzenia w waszym oddziale sklepu w Łomiankach. proszę też naszykować dla mnie wszystkie niezbędne papiery mówiące o wymianie starego narożnika na nowy oraz opisać, że to ten który mi proponujecie w sklepie na ul.Brukowej, podpisaną gwarancję na okres 2 lat jako że to nowy towar, na miejscu

    PANI: dobrze.....tru tu tu i do widzenia

    JA:
    do widzenia :P

  • Jeden użytkownik podziękował figlik za ten post:

    ali_cja (09-06-2016)

  • #80

    OFF-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,299
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    569
    Podziękowano
    1,133(731)
    Wpisów na blogu
    36
    A już miałam wczoraj na 'końcu języka', żebyś z nimi za dużo nie gadał i chyba dobrze, że się powstrzymałam Relacja niesamowita. Szkoda tylko, że nie wiesz czy i kiedy przywiozą narożnik i na dodatek, jaki? A EURO tuż, tuż.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    w tej chwili nie jestem w stanie panu powiedzieć nic więcej a z tego co widzę pan o wiele więcej wie w tej sprawie niż ja, także przepraszam i jutro się odezwę
    Może w końcu trafiłeś na osobę, która w miarę wszystkiego dopilnuje. A zatem, czekamy na jutro.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    podpisaną gwarancję na okres 2 lat jako że to nowy towar, na miejscu
    Co tam tam gwarancja, ważne, żeby rękojmia biegła na nowo. Ratę zapłaciłeś?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

    Strona 8 z 26 PierwszyPierwszy ... 45678910111218 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 19:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 08:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 02:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 20:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 13:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas