Tweety na temat @windowsmaniapl
r   e   k   l   a   m   a
Strona 7 z 26 PierwszyPierwszy ... 3456789101117 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 251

Wątek: Odstąpienie od umowy sprzedaży po bezskutecznej reklamacji

  1. #61

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,554
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Reklama:
    Odstąpienie złożyłeś 18 maja, termin upływa 1 czerwca z końcem dnia. Gdyby Sprzedawca nie ugadał się z Tobą i nie było pieniędzy na koncie 2 czerwca, to w piątek- 3 czerwca możesz już wręczać mu Przedsądowe wezwanie do zapłaty ( link do wzoru masz tutaj Reklamacja konsumencka; wzory pism i .....słów kilka ) Przygotuj projekt swojego pisma i wrzuć tutaj, masz na to prawie dwa tygodnie:-)
    Wyznaczymy termin 7 dni, czyli po 10 czerwca możesz planować spotkanie z Rzecznikiem Konsumentów.


    Twój Powiatowy Rzecznik Konsumentów: p.Marlena Palimąka . Podobno jest osobą rzeczową, zaangażowaną i bardzo miłą, jest również koordynatorem działania punktów pomocy i edukacji prawnej z ramienia powiatu, ( [email protected] ).
    Dobrze ustaliłam Twojego Rzecznika?

    Miłego weekendu

  2. Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (08-06-2016)

  3. Pani SponsorPanna Google jest aktywna
    Avatar Panny Google


    Dołączył
    24-08-2012
    Skąd
    Internet
    Telefon
    Lumia 900
    Operator
    Play
    Postów
    2134
    Podziękowano
    871(239)
  • #62

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    wszystko się zgadza też już to sprawdzałem wcześniej i dziękuje za projekt pisma jutro spędzam dzień z rodzinką także pewnie zacznę pisać to pismo jak wrócę lepiej wcześniej to zrobić i dobrze sprawdzić, żeby później już nie poprawiać, tylko wydrukować i zawieźć
    ze sklepu się nie odzywali także pewnie żadnej propozycji puki co dla mnie nie mają.

    życzę miłego weekendu

  • #63

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,554
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Co się dzieje, dlaczego milczysz? Dostarczyłeś Sprzedawcy wezwanie do zapłaty?

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (08-06-2016)

  • #64

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    byłem na nieplanowanym wyjeździe służbowym...wróciłem wczoraj ale musiałem odespać drogę....

    Więc tak:
    prowadziłem rozmowy ze sprzedawcą wysłałem mu dokładnie takiego e-maila po rozmowie telefonicznej w której pytali jakie mam oczekiwania co do nowego narożnika, napisałem:
    "Po rozmowie z panią w sprawie załatwienia sprawy inaczej niż w obecnie obowiązującym strony odstąpieniem od umowy sprzedaży.
    Aby załatwiając sprawę ugodowo wymienić ten narożnik na fabrycznie nowy, kompletny bez wad:
    - Interesują mnie inne kolory narożnika (zarówno siedzisk jak i boków skrzyni mogę podjechać do sklepu i wybrać -oczywiście tej samej grupy za którą dopłacałem)
    - dodatkowo chciałbym aby część rozkładana tj. funkcja spania także była pokryta takim samym materiałem jak wnętrze narożnika.
    1- potwierdzenie użycia lepszej jakości gąbek wypełniających siedziska oraz oparcia (żeby sytuacja znowu się nie powtórzyła)
    2-pisemne oświadczenie z państwa strony, że narożnik jest fabrycznie nowy, nie używany oraz, że nie będzie składał się z żadnych używanych części tz. że do produkcji nowego nie użyto żadnych części z używanego narożnika.
    3- od daty dostawy nowego narożnika naturalnie zacznie się od nowa okres gwarancji gdyż to będzie nowy towar.
    4- (jakiś mały bonus od was byłby mile widziany - ale niekonieczny)


    Bądź wymiany na inny narożnik w tej samej cenie:
    - przy ewentualnej różnicy cenowej albo dopłacę albo państwo zwrócą różnicę w cenie.


    Proszę o odpowiedź o państwa ustosunkowaniu się co do mojej odpowiedzi, sądzę że sprawa jest bardzo prosta poprostu nie chciałbym byście państwo starali się mi wysłać jeszcze raz ten sam narożnik w razie anulowania odstąpienia od umowy sprzedaży gdyż w rozmowie telefonicznej tłumaczyłem pani, że czas na naprawę ponad 3 miesiące to zbyt długo, w dodatku po w pełni uznanej rękojmi z żądaniem wymiany na fabrycznie nowy, kompletny bez wad.

    PS: Szkoda że państwo kontakują się dopiero pod koniec wam przysługującego 14 dniowego terminu, szczególnie dlatego iż byłem zapewniany przez panią sprzedawczynie, że ktoś napewno skontaktuje się na dniach żeby zaproponować inne rozwiązanie sprawy.

    w zależności od państwa odpowiedzi ustosunkuje się odnoście odstąpienia od umowy sprzedaży.

    Pozdrawiam"


    przed wysłaniem tego e-maila pani twierdziła że firma jest w stanie doręczyć mi nowy narożnik z tym że jednocześnie dostałem sms od firmy BENIX czyli producenta " kiedy możemy umówić się z panem na dostarczenie narożnika" z propozycją terminu za tydzień.....i zaświeciła mi się lampka....przecież nowy robili mi 6 tyg. a tu nagle nowy zrobią w tydzień?
    - no i następnego dnia zadzwoniłem do firmy BENIX z zapytaniem o co chodzi gdyż narożnik nadal jest własnością RESTO design, i co oni chcą mi dostarczyć..
    NA to ten pan: dostaliśmy informację że mamy się z panem umówić na odbiór naprawionego narożnika i że wszystko w nim jest wymienione na nowe tylko obicia (skóra i materiał ) stare....oczywiście pożegnałem pana nie dyskutowałem.
    i tego dnia wysłałem tego e-maila którego zacytowałem powyżej.

    Następnie zadzwoniłem do sprzedawcy na dział reklamacji i pani twierdziła, że zaszło nieporozumienie bo tylko rozmawiali, o tym że możliwe będzie zrobienie dla mnie nowego narożnika, a co do zmiany kolorów i ustosunkowania się do reszty moich żądań co do nowego narożnika miał decyzję podjąć szef oddziału....i pani zadeklarowała się zadzwonić do 3 czerwca więc czekałem, wczoraj zadzwoniłem i nikt nie odbierał, dziś zadzwoniłem i dowiedziałem się że ta pani wczoraj się zwolniła i nie mają nikogo kto obsługuje reklamacje.... śmieszne....powiedziałem co o tym myśle i sama pani sprzedawczyni stwierdziła żeby dalej już nie rozmawiać i umówiła na jutro panią koordynator by zdążyła zapoznać się ze sprawą i zadzwoniła zakończyć tą komedie. Zobaczymy czy nie zacznie się następna.


    -finalnie do jutra mam czas żeby opłacić kolejną ratę i w wezwaniu będę chyba musiał zmienić koszty spłaty mnie i banku..
    -Jednym słowem to co dzieje się w tej firmie to jeden wielki chaos
    -Mam wątpliwości czy uda się zakończyć tą sprawę bez udziału Rzecznika
    -tak czy inaczej mam zamiar jutro złożyć to pismo.
    -dziś jak wróce bo nie jestem w domu wyśle tobie gotowe pismo żebyś zobaczyła czy wszystko ok żebym już na koniec nie zrobił żadnej gafy, co prawda pisałem je już jakiś czas temu(myślałem, że się obejdzie bez tego ale chyba jednak nie)

    - i jeszcze jedna ciekawostka na koniec.....wysłali mi list polecony z RESTO DESIGN....nie wiem co to bo nie zdążyłem odebrać, mam tylko awizo.
    czy istotne jest abym złożył te pismo zanim odbiorę tą pocztę? mogli mi coś odpowiedzieć co może mi przeszkodzić w zakończeniu tej sprawy odstępując od umowy i odbierając kase...(bynajmniej przez te rozmowy prowadzone z tą panią która się zwolniła i przez tego e-maila którego im wysłałem) czy to już teraz nie ma znaczenia?


    ale się rozpisałem hehe....wybacz że wszystko naraz ale wcześniej liczyłem naprawdę że uda się to załatwić ugodowo i podziękować tobie kończąc ten temat ale nie udało się...

    ---------- Post Merged on 08-06-2016 at 00:30 ---------- Previous Post was on 07-06-2016 at 23:52 ----------

    wysłałem tobie te pismo jak sprawdzisz i uznasz że ok to idzie do druku i do firmy która już nie posiada działu reklamacji po odejściu jednej osoby która go prowadziła.....heh.....a potem pozostaje mi już tylko Rzecznik i Sąd

    PS: Zobacze jeszcze czy ta pani koordynator która jutro ma zadzwonić i zakończyć sprawę mi to wszystko troszkę ułatwi trzymaj kciuki hehe

  • #65

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,554
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    finalnie do jutra mam czas żeby opłacić kolejną ratę i w wezwaniu będę chyba musiał zmienić koszty spłaty mnie i banku
    Musisz pilnie zapłacić ratę, a następnie skorygować kwotę żądania.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    wysłałem tobie te pismo
    Muszę mieć więcej czasu na dokładne przeanalizowanie, ale już teraz widzę, że nie są opisane próby negocjacji po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie można tego pominąć.

    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    -tak czy inaczej mam zamiar jutro złożyć to pismo.
    Wprawdzie wyznaczony termin rozliczenia się z Tobą już minął, jednak myślę, że trzeba wykorzystać każdą szansę na polubowne zakończenie sprawy.
    Czyli, sprawdź, co zawiera list polecony, bo być może, trzeba się będzie ustosunkować do jego treści w wezwaniu oraz w spokojny sposób przeprowadź rozmowę z panią koordynator. Może to przyniesie jakiś przełom.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (08-06-2016)

  • #66

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    Wiec tak.. pani koordynator pewnie nie zadzwoni bo miała zadzwonić do południa, wiem co jest w tym piśmie którego jeszcze nie odebrałem. Powiedziała mi pani sprzedawczyni w rozmowie telefonicznej, jest tam odmowa odstąpienia od umowy i przyznanie mi nowego narożnika wolnego od wad. Pismo wysłali 1 czerwca - ale znaczenie ma chyba data odebrania przeze mnie tego listu tak? Jak wrócę z pracy odbiorę te pismo i wrzucę na forum i w związku z tym mam do ciebie pytanko czy w takim razie mam przystać na wymianę tego narożnika? Bo po tej całej historii najchętniej bym wziął kasę i omijał ten sklep z daleka...bo cokolwiek w przyszłości by się działo z tym meblem znów będę musiał się męczyć z tymi samymi ludźmi. Ale jeśli to będzie jedyne rozsądne rozwiązanie to chyba będę musiał na to przestać. Ehhhhhh

    --- Post Połączono 15:18 --- Poprzedni Post napisano 13:29 ---

    Właśnie miałem telefon od pana z firmy benix który poinformował mnie ze ma mój narożnik po naprawie i będzie u mnie w godzinach 18-19 i czy będę w domu.
    Oczywiście powiedziałem ze to jakieś nieporozumienie i ze go nie odbiorę a i tak mnie nie bedzie. Zadzwoniłem do sprzedawcy z zapytaniem o co chodzi ale pani sprzedawczyni nie wie wiec poprosiłem o tel. Do pani koordynator ale nie dostałem. Następnie poprosiłem o poinformowanie pani koordynator aby się ze mną skontaktować ale nie zadzwoniła wiec pewnie nie zadzwoni

    Tak się zastanawiam czy skoro wiem co jest w tym ich piśmie mogę go na razie nie odbierać i najpierw dostarczyć moje a następnie odebrać ich aby terminowość podań była po mojej stronie...mimo że ich bym odebrał i tak już po 14 dniowym okresie który mieli na odniesienie się do mojego odstąpienia od umowy sprzedaży czy może źle to interpretuje. Dziś wg. Mnie przeszli samych siebie. Proszę powiedz co mam dalej zrobić bo jestem trochę zmieszany. Z niecierpliwością czekam na odpowiedz....

  • #67

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,554
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Michale, ja odebrałabym nowy narożnik. Wiem, że lepsza byłaby kasa, bo pewnie masz już dosyć tego mebla. Ale, jeżeli dostaniesz taki kolor, który Ci odpowiada (oczywiście z poduszkami) i nowe papiery, to byłoby na dzień dzisiejszy najlepsze rozwiązanie.
    Cały proces reklamacyjny był trochę pogmatwany i nie ma już sensu czepiać się o takie szczegóły jak np. data wysłania ostatniej odpowiedzi. Tym bardziej, że cały czas, w mniejszym lub większym stopniu, trwały negocjacje. W działaniach Sprzedawcy widać dobrą i złą wolę, co zapewne zostałoby dostrzeżone przez sąd, myślę, że na jego korzyść. Zamknij już ten rozdział w waszym życiu i ciesz się nadchodzącym sezonem urlopowym.
    A nową kanapę ( może uda Ci się wynegocjować lepsze wypełnienie) bacznie obserwuj i intensywnie użytkuj- gdy tylko pojawi się wada ( oczywiście, w miarę istotna), to już nie będziemy się tak bawili ze sprzedawcą i od razu odstąpimy od umowy sprzedaży.
    Czy przekonuje Ciebie taki stan rzeczy?

    Edit: udzieliłam odpowiedzi mając przekonanie, że dostaniesz nowy narożnik. Ale, jeżeli teraz tak ma się sprawa, to proponuję najpierw odebrać pismo. Jeżeli w mim będzie decyzja o wymianie na nowy narożnik, to tego będziemy się skutecznie trzymali. Jeżeli natomiast w tym piśmie będzie decyzja o naprawie, to będziemy starali się to podważyć. Nic nam nie daje powstrzymywanie się od poznania dokładnej treści pisma.
    Ostatnio edytowane przez ali_cja ; 08-06-2016 o 14:41

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (08-06-2016)

  • #68

    OFF-LINE

    Dołączył
    06.04.2016
    Posty
    139
    Telefon
    samsung core
    Dziękuję
    133
    Podziękowano
    11(11)
    dokładnie już wiem wszystko.... zdaniem sprzedawcy dostanę nowy narożnik.
    1.)To koordynatorka wysłała informacje do firmy BENIX od razu po wysłaniu do mnie listu że mają przysłać mi ten naprawiony narożnik.
    2.)Firma benix poinformowała mnie że w tym narożniku większość elementów jest wymieniona ale to nie będzie nowy narożnik tylko ten naprawiony gdyż np: poszycia(materiały zostały te same)
    3.) Pani koordynator nie chciała ze mną rozmawiać i kazała przekazać pani sprzedawczyni że jej zdaniem to jest nowy narożnik i taki dostane bo nie zgodzili się w piśmie którego jeszcze nie odebrałem na odstąpienie od umowy sprzedaży.

    Więc jakby to był rzeczywiście tak jak w żądaniu "fabrycznie nowy narożnik kompletny bez wad" odebrałbym go. Ale w takim wypadku nie mam zamiaru - to moim zdaniem bandycka próba wciśnięcia naprawionego narożnika po całym procesie trwającym kilka miesięcy, a ta firma to dla mnie dno. Więc mogłabyś powiedzieć mi co i jak mogę w danej chwili jeszcze zrobić? bo odbiór po naprawie to dla mnie po takim czasie jakieś wielkie nieporozumienie.

    --- Post Połączono 17:10 --- Poprzedni Post napisano 16:33 ---

    Proszę to jest to pismo
    pismo RESTO na forum.jpg

    --- Post Połączono 17:20 --- Poprzedni Post napisano 16:33 ---

    czyli nic takiego jak mówili....i po takim piśmie uznali, że ja przyjmuje stary naprawiony narożnik i muszę go przyjąć a transport przyjedzie do mnie bez uzgadniania ze mną i będą liczyć, że będę w domu.
    jest wyraźnie napisany "nowy wolny od wad narożnik" - nie ma dopiski, że kompletny.
    nie wiem ten list jest tak napisany, że nie wiem co o tym sądzić....jak czytałaś mój e-mail wcześniejszy który im wysyłałem to widać że nie odpisali czy zgadzają się na cokolwiek co było tam napisane aby załatwić to polubownie...nie spełnili żadnych moich roszczeń odnośnie nowego narożnika więc poprostu powinienem do nich zadzwonić i powiedzieć, że nie akceptuje przedmiotowej propozycji i za powód podać dzisiejszą próbę wciśnięcia mi starego naprawionego narożnika oraz nie uznanie przez nich ustaleń na podstawie których do polubownego załatwienia sprawy miało dojść. dobrze napisałem?
    Ostatnio edytowane przez figlik ; 08-06-2016 o 17:14

  • #69

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,554
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Po pierwsze muszę chyba wyjaśnić jedną kwestię, co do której i ja miałam pewne wątpliwości.
    Otóż ustawodawca w przepisach dotyczących rękojmi posługuje się sformułowaniem "rzecz wolna od wad". I to zarówno jeżeli chodzi o żądanie wymiany, jak i przy odstąpieniu od umowy. Sformułowanie to, nie oznacza obowiązku sprzedawcy na wymianę wadliwej rzeczy na nową fabrycznie rzecz bez wad, tylko wymianę wadliwej rzeczy na rzecz bez wad.
    Przyjęło się, że Sprzedawcy wymieniają na fabrycznie nowy produkt, ale zdaniem niektórych komentatorów aktualnie brzmiących przepisów dotyczących rękojmi, nie musi to być wcale nowy fabrycznie produkt. Nie oznacza to jednakże, że może być to produkt/rzecz po naprawie. Gdyby bowiem przyjąć taką interpretację, że naprawa oznacza również to, że rzecz jest już bez wad i może stanowić przedmiot obowiązku wymiany, to nie byłoby sensu umieszczanie przez ustawodawcę dwóch pojęć: wymiana i naprawa.

    Co dalej robić?
    Masz rację, Sprzedawca wyraźnie leci sobie "w kulki". Podtrzymuję to, żebyś odebrał pismo i w wezwaniu odniesiemy się to tej ich "odmowy" i uchylania się od odpowiedzialności z tytułu wady rzeczy sprzedanej. Odczekamy wyznaczony termin i po jego bezskutecznym upływie, zwrócisz się o interwencję do Rzecznika.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

  • #70

    ON-LINE
    Awatar ali_cja

    Dołączył
    29.08.2014
    Lokalizacja
    Koszalin/Gdańsk
    Posty
    4,554
    Telefon
    L 930, 950XL DS,1320
    Operator
    Plus,Play
    Dziękuję
    595
    Podziękowano
    1,194(747)
    Wpisów na blogu
    36
    Cytat Zamieszczone przez figlik Zobacz posta
    Proszę to jest to pismo
    Nie nadążam za Tobą MichaleZanim się zastanowię nad odpowiedzią, Ty wrzucasz nowy materiał, który wszystko wywraca " do góry nogami".

    Masz decyzję Sprzedawcy, że skorzystali z ,nie wiem jak to nazwać, ale chyba z wykonania zastępczego, dozwolonego w Kc- w celu uchylenia się od skutków złożonego przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Jest to rozwiązanie bardzo karkołomne, ponieważ oświadczenie o odstąpieniu złożyłeś w wyniku niewywiązania się z rękojmi. I tu w zasadzie jedynym rozwiązaniem jest zwrot kosztów w związku z zawarciem umowy sprzedaży. Z drugiej jednak strony, przejawiali żółwią aktywność w kierunku naprawy narożnika, a myśmy ją przerwali właśnie tym odstąpieniem.
    Ja bym została przy tym piśmie, bo jak by nie patrzył, jest ono korzystne dla Ciebie ( co wcale nie oznacza, że najlepsze) i oczekiwała na nowy narożnik bez wad. Odrzucając oczywiście wciśnięcia narożnika po naprawie. Z tą odpowiedzią Sprzedawcy, masz do niego roszczenie właśnie o wydanie nowego narożnika, bo przecież sam napisał "wymiana przedmiotowego narożnika na nowy wolny od wad".
    Pojechałabym do magazynu i po stwierdzeniu, że to jest ten sam narożnik, tylko po naprawie, zawiadomiłabym o tym Sprzedawcę i zwróciła się o interwencję do Rzecznika.

  • Jeden użytkownik podziękował ali_cja za ten post:

    figlik (11-06-2016)

    Strona 7 z 26 PierwszyPierwszy ... 3456789101117 ... OstatniOstatni

    Informacje o wątku

    Użytkownicy przeglądający ten wątek

    Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

    Podobne wątki

    1. Odstąpienie od umowy z operatorem zawartej na odległość
      Przez Topczes162 w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 51
      Ostatni post / autor: 19-10-2015, 18:19
    2. Lumia 640 (ew 735) z przedłużenia umowy, na sprzedaż
      Przez Xavras_s w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 3
      Ostatni post / autor: 25-07-2015, 07:59
    3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
      Przez ali_cja w dziale Rękojmia/ niezgodność towaru z umową
      Odpowiedzi: 0
      Ostatni post / autor: 25-05-2015, 01:23
    4. L925 WP8.1 do reklamacji
      Przez kaeres w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 10
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 19:48
    5. wymiana dotyku lub zastąpienie klawisza
      Przez artburger w dziale Dyskusja ogólna
      Odpowiedzi: 21
      Ostatni post / autor: 25-04-2014, 12:33

    Tagi dla tego wątku

    Uprawnienia umieszczania postów

    • Nie możesz zakładać nowych tematów
    • Nie możesz pisać wiadomości
    • Nie możesz dodawać załączników
    • Nie możesz edytować swoich postów
    •  
    Kontakt
    administracja[at]windowsmania.pl

    Kopiowanie zawartości strony bez zezwolenia zabronione
    Dołącz do nas